מלון ווסט תל אביב

4/5
תוכן עניינים

כמה זמן כבר עבר מאז שביקרתם לאחרונה באחת מהערים הכי חיות וצבעוניות במזה"ת? מלון ווסט תל אביב הינו מלון אשר ממוקם בלב האקשן ובלב העניינים של תל אביב, העיר שלא פעם מכנים אותה "ניו יורק של המזרח התיכון". הנה כל הפרטים על מלון בוטיק ווסט תל אביב.

ווסט תל אביב הינו בית מלון 5 כוכבים, אבל האמת שהוא אחד מהמלונות שגם היו זוכים ל-6 או 7 כוכבים אם היה דבר כזה בישראל או בעולם. מלון בוטיק ווסט תל אביב כולל בתוכו 65 חדרים, כאשר חדרים אלו משתרעים על פני לא פחות מאשר 13 קומות. אם אתם שוקלים אירוח תל אביבי בקרוב, הנה היתרונות של מלון ווסט לגון תל אביב:

  1. יוקרה: ווסט תל אביב נחשב לאחד המלונות היוקרתיים והאטרקטיביים ביותר בת"א.
  2. לוקיישן: מלון ווסט לגון תל אביב נמצא בצמוד לחוף הים של תל אביב (חוף הצוק). 
  3. בריכה: בריכת המלון משקיפה על הים התיכון, שזה כיף ענק כשלעצמנו. 
  4. אטרקציות: מלון בוטיק ווסט תל אביב נמצא בקרבה רבה לאטרקציות תל אביביות רבות, מוקדי קולינריה משגעים ועוד. 

מלון ווסט תל אביב

חדרי מלון ווסט תל אביב

כאמור, מלון בוטיק ווסט תל אביב כולל בתוכו לא מעט חדרים, 65 במספרם. החדרים האלו משתרעים על פני 13 קומות בבניין, מה שאומר שכל אורח ואורחת יכולים ליהנות מפרטיות, שקט ושלווה. ישנם 3 סוגים עיקריים של חדרי אירוח במלון, כאשר כולם ככללותם מותאמים לפגישות עסקים, חופשות או אפילו לשהייה ארוכה. חשוב לציין, כל החדרים במלון הם חדרים ללא עישון, כולל החדרים עם המרפסות.

אלו הם סוגי החדרים במלון ווסט תל אביב:

דירה

הדירה מאובזרת ומותאמת לשהייה קצרה וארוכה, בה תמצאו 2 טלוויזיות, מטבחון מצויד בכל הנדרש, מיקרוגל, כיריים ועוד. גודל הדירה הוא כ-45 מ"ר. 

דירה עם נוף צידי לים

גם דירה זו בגודל של כ-45 מ"ר, כאשר הנוף הנשקף ממנה צופה חלקית לים. הדירה כוללת את כל האבזור שהדירות הסטנדרטיות כוללות.

דירת ים 

דירה זו היא בגודל של כ-65 מ"ר, בה תמצאו מרפסת שמש גדולה ומפנקת הצופה ישירות אל קו האופק של הים התיכון, פשוט מושלם לשהייה קצרה או ארוכה יותר. 

חדרי מלון ווסט תל אביב

צפו בטבלת החדרים של המלון:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
דירה 45 מ"ר
2 מבוגרים + 2 ילדים (עד גיל 12), או 3 מבוגרים
דירה עם נוף צידי לים 45 מ"ר
2 מבוגרים + 2 ילדים (עד גיל 12), או 3 מבוגרים
דירת ים 65 מ"ר
2 מבוגרים + 3 ילדים (עד גיל 12), או 3 מבוגרים

מתקני מלון בוטיק ווסט תל אביב

רוצים הברקה? במלון קיימות מכונות קרח (בקומות 5 ו-10) לשימושם החופשי של האורחים בימי הקיץ של יולי אוגוסט. כפי שאתם בוודאי יודעים

  • בריכה: בריכת מלון ווסט לגון תל אביב ממוקמת בקומת הלובי של המלון, מוקפת במדשאות, מתקנים לילדים ועוד המון FUN. 
  • חד"כ: עם נוף אורבאני הנשקף דרך חלונות גדולים, ציוד כושר מתקדם ומדריכים מקצועיים, חדר הכושר של ווסט תל אביב הוא אחד מהמתקדמים באזור.
  • ספא: הספא כולל מטפלות ומטפלים מקצועיים, חדרי טיפולים יוקרתיים, סאונה, ג'קוזי ונוף מושלם של חוף הצוק בתל אביב. יש לציין, הספא מנוהל ע"י גורם חיצוני, כך שהשימוש במתקני המתחם בתוספת תשלום. 
  • טרקלין עסקי: הטרקלין העסקי של ווסט תל אביב צופה לחוף המושלם של "הצוק", כולל תשתיות מחשוב מתקדמות וכן הגשת משקאות חמים וקרים, אלכוהוליים ועוד. 

מתקני מלון בוטיק ווסט תל אביב

אוכל במלון ווסט לגון תל אביב

אם אוכל ביקשתם, קיבלתם חוויית גורמה אמיתית שגורמת לאנשים לרצות לבקר במסעדת "סלון יווני" שוב ושוב. המסעדה עשירה בניחוחות ים תיכוניים אמיתיים ומנות אשר מוגשות בקומת הלובי של המלון. בזמן שאתם סועדים לכם, תוכלו לצפות אל הנוף המרהיב כל כך של חוף הצוק. יש לציין, ארוחת הבוקר מוגשת בסגנון של בופה. 

עבור אורחים המתקשים להתנייד, או סתם עבור אורחים אשר מעוניינים להתפנק ולהרגיש במסעדה אמיתית, ניתן להזמין חלק מהמנות לשולחן. באופן כללי, חוויית הקולינריה במלון ווסט תל אביב היא חוויה של מנות קטנות ומסקרנות. תמצא במסעדה מזטים ים תיכוניים, סלטים רעננים, גבינות ועוד. יתרה מכך, המלון מקורב מאוד להמון מוקדי קולינריה שונים בתל אביב וגם בהרצליה. אם לא יתחשק לכם לאכול במלון, לא חסר מקומות בחוץ שתוכלו להנות ממטעמים מקומיים ובינלאומיים.

אוכל במלון ווסט לגון תל אביב

רוצים לשמוע על עוד מלונות בתל אביב והסביבה? הנה כמה המלצות נוספות:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות