מלון הרודס תל אביב

4/5
תוכן עניינים

יש מגוון רחב של מלונות בתל אביב אבל אפשר לומר כי מלון יוקרתי עם מיקום מעולה כמו בית מלון הרודס תל אביב, קשה למצוא. הנה כל המידע על המלון, כולל ביקורות, המלצות וחוות דעת וגם מידע ותמונות של חדרי המלון, מתחם הספא ואזורים נוספים.

הכירו את מלון הרודס תל אביב

במידה ואתם רוצים לצאת לחופשה באזור תל אביב ובא לכם להתפנק במלון ברמה הגבוהה ביותר, מלון הרודס תל אביב הוא הכתובת בשבילכם. כפי שניתן לצפות בעת האירוח במלונות מומלצים בתל אביב, מלון הרודס מציע מגוון שירותים מפנקים במיוחדת כמו טרקלין מפואר, ספא חלומי, חדר כושר ובריכה שלא תרצו לצאת ממנה.

מלון הרודס תל אביב
הנוף החלומי במלון הרודס תל אביב

מה מציע מלון הרודס תל אביב?

במלון הרודס תל אביב תוכלו ליהנות מחדרים מפנקים בעיצוב ייחודי של ימי המנדט הבריטי. תוכלו לבחור בבסיס אירוח הכולל לינה וארוחת בוקר או לינה וארוחת בוקר וערב.  למי שמגיע עם רכב, המלון מציע מגרש חנייה (על בסיס מקום פנוי). כמו כן, אם יש בבעלותכם רכב חשמלי תוכלו ליהנות מעמדת טעינה חשמלית שזמינה לאורחי המלון בתוספת תשלום.  בדומה ללא מעט מלונות במרכז הארץ, גם הרודס מציע אינטרנט אלחוטי (wi-fi) חינם לכל אורחי המלון בכל רחבי המלון, כולל בחדרים.

בנוסף לכך, אם אתם מגיעים עם תינוק תשמחו לדעת שבמלון הרודס תל אביב יש שירות מיוחד לאירוח תינוקות. על ידי שירות זה תוכלו להנות ממזון מותאם וציוד היקפי כמו סטריליזטור, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני, מחיות גרבר ועוד מגוון של מוצרים עבור הבייבי שלכם.

אם כל זה לא מספיק, במלון הרודס תל אביב תוכלו ליהנות ממתחם ספא מפנק. במתחם הספא קיימים 5 חדרי טיפולים לגוף ולנפש, סאונה ומגוון מתקנים מתקדמים ומפנקים.  כמו כן, אם הגעתם לעיר לצורכי עסקים, מלון הרודס תל אביב מאפשר לכם לעשות זאת בנוחות. שכן, במלון זה יש טרקלין עסקים אקסלוסיבי. בטרקלין זה תוכלו לערוך פגישות עסקיות בנוחות ובאווירה נעימה.

חוות דעת על הרודס תל אביב

לפני שמתארחים במלון מסוים, כדאי לשמוע מה אורחים אחרים אומרים עליו וכיצד הייתה חווית האירוח שלהם במקום. ריכזנו לכם מספר המלצות, ביקורות וחוות דעת על הרודס תל אביב, אשר נכתבו על ידי אורחים ששהו בו לאחרונה:

Liran AvrahamLiran Avraham
17:26 30 Sep 23
התארחנו במלון הרודס בתל אביב בחג סוכות בתאריכים 29-30/23.הזמנו את החופשה דרך אתר בוקינג, היינו בסוויטת אקזקיוטיב בקומה 11.ראשית כל יש לציין שכמה ימים לפני ההגעה התקשרו אלי מהמלון ושאלו אם אנחנו רוצים לאכול את ארוחת החג בחדר אוכל הרגיל או בסוכה, כבר פלוס ותודעת שירות ברמה גבוה,המלון בנה בשטח הבריכה 3 סוכות גדולות.השירות של המלון מעולה האוכל טעים ומגוון, ומחדר האוכל צופים על חוף הים והטיילת, המיקום מושלם עם גישה ישירה לחופי הים ספורט גורדון, הנוף מהחדר מרהיב.כל המלון מעוצב מבפנים בסגנון רטרו של פעם.הסוויטה שקיבלנו מרווחת והייתה נקיה.הבריכה של המלון קצת קטנה אבל מה שיפה זה שהמים מלוחים ומחוממים - תענוג.המינוסים - החניה של המלון מצומצמת ויש באיזור חניונים כמובן בתשלום, והמראה החיצוני של המלון מיושן צריך רענון.תודה רבה לכל צוות המלון על השירות והיחס החם, נהננו מאוד לעשות חג אצלכם, זו פעם ראשונה בהרודס תל אביבובוודאי לא אחרונה.
Happy HourHappy Hour
07:33 27 Sep 23
חוויה לא טובה לשומרי שבת. משהו עם האנשי שירות בקבלה, מרגיש טעון שיפור. קצת אדישים לצרכים של השומרי שבת. כבר פעם שלישית מתוך המון פעמים שאני מתארח במלון ומדגיש שאני רוצה שיגיע אלי מישהו שיחבר פיקוד שבת ואומרים לי שמישהו יגיע וממשיך לשאול ואומרים לי ״סבלנות״ ולבסוף נכנס שבת כשאין לי מזגן ותחושה שהגלאי נפח גורם לי לחילול שבת בגלל שכל תזוזה שלי מפעילה את האור בו. תסכול נוראי שאם פקידי הקבלה היו פחות אדישים, אזי זה לא היה קורה. אני מאמין שאם זה היחס שקיבלתי כשביקשתי משהו, אז בטח גם דברים אחרים שאנשים מבקשים אז היחס הוא דומה. להמתין 20 דקות שהקבלה יענו כשאני מתקשר מהחדר ששולחים אותי לשירות לאורח וחוזר לקבלה וניתוקים, מצביע על כשל מהותי בהבנת השירות.
js_loader

מה מיוחד במלון הרודס תל אביב?

המלון כולו מעוצב באווירה תל אביבית נוסטלגית. שלל עיצובים ברוח ימי המנדט הבריטי של תל אביב הקטנה. ריהוט המלון, התפאורה ההיסטורית, פרטי הלבוש של עובדי המלון ומגוון רחב של חפצי אומנות המוצגים במלון- כל אלה ייתנו לכם להרגיש ששנות ה-30 בתל אביב מתעוררות לתחייה ויעניקו לכם שהות עם אווירה רומנטית וקסומה בטעם של פעם.

בנוסף לכך, במלון הרודס תל אביב תוכלו להנות מבריכה מיוחדת שעוצבה כספינה. הספינה שמשיקה לחוף הים עוצבה כך שקן המים בה משיק לקו פני הים. כמובן שהמיקום המושלם של מלון הרודס תל אביב מאפשר לכם להגיע למגוון מקומות הבילוי בעיר הכיפית ביותר בעולם. תוכלו לטייל ביפו העתיקה, בנחלת בנימין, להנות משוק הכרמל, לטייל על שפת הים ועוד. כמובן שבנוסף לכל אלה תוכלו לבקר במגוון מסעדות איכותיות ומשובחות שישאירו לכם טעם של עוד.

הנוף המרשים מהחדר של מלון הרודס תל אביב

חדרים וסוויטות בהרודס תל אביב

הנה מידע חיוני אודות חדרי המלון:

חדר דלקס: חדרי דלקס נמצאים בקומות 1-6 של המלון ומתאימים לזוג + ילד.

חדרי אקזקיוטיב: חדרים אלו נמצאים בקומות 7 עד 11 של מלון הרודס תל אביב ומתאימים לזוג + ילד או לחילופין ל-3 מבוגרים.

חדר קלאב: מי שמתארח בחדרים אלו, זוכה בין היתר לגישה לטרקלין. החדרים מתאימים לזוגות ונמצאים בקומות 12 עד 18 של המלון.

סוויטת דלקס: סוויטה שתתאים לזוג + 2. לשוהים בסוויטה יש כניסה חופשית למרכז הכושר והספא ובסוויטה עצמה תוכלו למצוא מגבות וחלוקי רחצה יוקרתיים, מוצרי אמבטיה איכותיים ואבזור יוקרתי נוסף.

סוויטת אקזקיוטיב: טלוויזיה גדולה, מכונת אספרסו וכניסה חופשית לחדר הכושר ומתחם הספא – אלו רק חלק מהדברים שתקבלו כאשר תזמינו את סוויטת אקזקיוטיב. הסוויטה מתאימה לזוג ונמצאת בקומות 7 עד 11 של המלון.

סוויטת קלאב: הסוויטות ממוקמות בקומות 12-16 של המלון ומתאימות לזוג. תוכלו למצוא בסוויטת קלאב במלון הרודס תל אביב סלון גדול ומרווח, מיני בר, טלוויזיה, ערכת קפה ותה ועוד.

סוויטת אלנבי: נמצאת בקומה 18 של המלון ומתאימה לזוג. השוהים בסוויטה יכולים להיכנס ללא עלות אל מתחם הספא ומכון הכושר של המלון.

סוויטת דיזנגוף הנשיאותית: הסוויטה הגדולה והמפוארת ביותר במלון הרודס תל אביב. היא מתאימה לזוג ותוכלו למצוא בה ג'קוזי, מרפסת אשר פונה אל הים או הבריכה, מטבח מאובזר, סאונה פרטית ומתקני כושר וגם שירותי VIP כגון שף פרטי, אימוני כושר אישיים ושירותי לימוזינה.

מלון הרודס תל אביב הזמנות

כמו שאתם בטח כבר מכירים את תל אביב, מדובר בעיר הכי תוססת בארץ והביקוש למלונות בעיר זו גבוה במיוחד. לכן, כדאי לבדוק היטב את העלויות לפני שמזמינים חופשה בעיר. המיקום המעולה שלך מלון הרודס תל אביב אכן משפיע על המחיר, אולם יש מגוון רחב של מבצעים או דילים של הרגע האחרון, לכן תמיד מומלץ לבדוק במגוון רחב של אתרים ולאתר דילים שווים.  לחצו לבדיקת מחיר זול במלון זה

מה לגבי האוכל בהרודס ת"א?

במלון הרודס תל אביב מציעים תפריט קולינרי משובח. על התפריט אחראי השף המוצלח מיקי ניר. כמו כן, במסעדת המלון יש מרפסת המשקיפה אל הים. כך תוכלו ליהנות מאוכל משובח, תוך צפייה בנוף יפהפה.  בנוסף לכך, על ידי תיאום מראש תוכלו לקבל ארוחות צמחוניות, טבעונית או אפילו ארוחות ללא גלוטן.  שימו לב כי מסעדת המלון כשרה בהשגחת רבנות תל אביב.

הספא בהרודס תל אביב

מתחם הספא Sharespa של המלון מציע מגוון רחב של טיפולים ועיסויים מפנקים. במקום תוכלו למצוא גם בריכת מי ים, חדר כושר ומתחם טיפולי קוסמטיקה בו ניתן ליהנות מפדיקור ומניקור, טיפולי פנים, לק ג'ל ועוד. בקיצור, אם חיפשתם בתי מלון בתל אביב עם ספא, מתחם הספא היוקרתי במלון הרודס הוא אופציה נהדרת בעבורכם.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות