מלון דן תל אביב

4/5
תוכן עניינים

קשה לפספס את מלון דן בתל אביב ואפשר לומר שמדובר במלון אייקוני (וצבעוני) אשר נמצא במיקום מושלם במרכז הטיילת של העיר. המשיכו לקרוא ותוכלו לגלות את המידע החשוב על הסוויטות, הספא של המלון, בריאות השחייה, מתחם הכושר ושאר המתקנים.

בית מלון דן בתל אביב

לפני שנפרט על מלון דן תל אביב, נתחיל מזה שהוא חבר ברשימה היוקרתית של המלונות המובילים ביותר בעולם "The Leading Hotels of the World". עכשיו אם אתם רוצים להבין למה הוא חבר ברשימה הזו, על כך נרחיב במאמר זה.

מלון דן תל אביב

חוות דעת על מלון דן תל אביב

לעיתים, בשביל לראות את התמונה המלאה ולקבל מידע אמין לגבי מלון כזה או אחר, נדרש לקרוא ביקורות והמלצות שנכתבו על המקום. הנה כמה מחוות הדעת על מלון דן תל אביב היוקרתי:

אורטל מאורטל מ
04:48 06 Oct 23
היינו ביום ספא.עיסוי נהדר. מתקנים נקיים ומפנקים.נוף עוצר נשימה.שירות מושלם.
בר מזרחיבר מזרחי
12:38 03 Oct 23
ממליצה בחום.מלון מהממם עם נוף מדהים,חדרים נקייםאוכל טוב ושירות ברמה!יש לנו בן עם אלרגיה מסכנת חיים לחלב ,חייבת לציין שחששתי מזה אבל הופתענו לטובה איתי השף של המלון דאג לנו ופינק את הבן שלי בטירוף בארוחת הבוקר והבנות מורן וסיון המקסימות שגם דאגו!אין ספק שעוד נחזור.
Shachar MizrachiShachar Mizrachi
12:15 03 Oct 23
מלון מושלם על כל המשתמע מכך.תודה אישית למורן אחראית חדר האוכל.לסיוון שדאגה לכל צרכינו עם הרגישות לחלב של בני.לאיתי השף האלוף שדאג שלא יחסר לנו דבר.וכמובן ללירז אחראית מועדון הילדים שדאגה לקבל את ילדינו בחיוך רחב מדי בוקר.הייתה לנו אחלה שהות שבעולם וללא ספק נחזור.תודה רבה 👐
sultan al shamsisultan al shamsi
11:41 02 Oct 23
מיקום טוב וסטנדרטים טובים. השירות מצוין.
דארנה ישראלדארנה ישראל
09:06 11 Sep 23
אביב מזיןאביב מזין
13:16 10 Sep 23
חגגתי יום הולדת וכבר בכניסה למלון קיבלו את פנינו בחיוך, תהליך קבלת החדר היה מהיר. בחדר חיכה מכתב יום הולדת שמח עם שוקולדים פירות יין. השירות של עובדי המלון היה מצויין כל מה שביקשנו תוך דקות קיבלנו (מים מגבות מברשת שיניים)האוכל בארוחת ערב והבוקר בין הטובות שאכלתי, השף דאג לעבור איתי על מה ללא גלוטן ובנוסף הביאו לי פיתות לחמניה ולחם.בטקלין היה את אלכס שהיה נחמד מאוד ודאג לבקשותינו במהרה.תודה על שירות מדהים אין ספק שאחזור!
Eytan MEytan M
04:37 10 Sep 23
שירות מהטובים שיש במלונות בארץ!! ארוחת ערב ובוקר ברמה של מלון 3 כוכבים בטורקיה.
Guy TabibianGuy Tabibian
11:01 09 Sep 23
מלון חוף נהדר. צוות ידידותי אוכל טוב נקי ואם אתה מקבל חדר עם נוף זה מעבר.
האוכל היה מעולה בערב שישי
אתי בן חייםאתי בן חיים
18:10 01 Aug 23
שלום,ראשית מבקשת להודות לאושרית שאיתה סגרתי לנו חבילה מפנקת.תודה על הזמינות,השירות,תשומת ה❤,הגמישות והאיכפתיות.שנית למלון דן על בילוי ממדרגה ראשונה בכל המתקנים,הנוחות,הניקיון וסבר הפנים הטובות של כל אנשי השירות שפגשנו.בנוסף,המטפלות בספא היו מצויינות.לסיום, היתה לנו חוויה מרוממת נפש במלונכם,תודה רבה🥂
Idan HenIdan Hen
05:52 31 Jul 23
מלון נחמד במחיר גבוה מידי ביחס לתמורה. האוכל היה יחסית בינוני למלונות באותה הקטגוריה. תהליך צ'קין ארוך מידי. מקלחת עם ניקוז בעייתי. מעבר לזה מיקום טוב, חדר נחמד, בריכה מעולה. פשוט יקר מידי ביחס לתמורה שקיבלנו במלונות אחרים
Shir LibermanShir Liberman
04:31 31 Jul 23
המלון עממו על היוםעשיתי עם חברה שלי סיום ספא זוגי כלומר ארוחת בוקר במלון או במעסדה ואז מתקני הספא וגם מסאג זוגי ביחדבתור אחד שלא חובב מלונות ישראלים היה מעולה וגם המחיר ביס לשאר המלונות שראינו בתל אביבממליץ בחום גם רק בשביל היום ספא זוגי גם אם בלי לישון שמה
Moti BartovMoti Bartov
11:12 01 Jul 23
מלון חביב במיקום מעולה!ספציפית היו כמה דברים מקוממים..נתחיל מהשירות בצק אין, הפקיד בקושי מדבר עברית ובקושי עשה טובה שחייך, לא הסביר על שירותי המלון כגון ארוחת בוקר, בריכה וכו'..בהמשך קבלת החדר התעכבה מעבר לשעה הנקובה 14.. נאלצנו להמתין קצת.במלון רק 2 מעליות, ובסופש אחת מהן פועלת כמעלית שבת, והמעלית השניה עמוסה ועובדת כ"מעלית שבת" בגלל העומס.החדר היה נחמד נעים ונקי, מקלחת נעימה. מחירי המוצרים במיניבר פשוט שערורייתיים, ועוד גובים 15 שקלים אם השארת בקבוק מים במיניבר.אין חניה לאורחי המלון, מחיר החניה 160 ש"ח לשישישבת.ארוחת הבוקר טובה.
js_loader

מה מציע מלון דן תל אביב?

מלון דן תל אביב מציע מגוון פינוקים ותענוגות ושומר עד היום הל מעמדו כאחד המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר בישראל, והוא בין המלונות היותר מובילים שיש באזור תל אביב (לחצו לצפייה במלונות בתל אביב) עם עיצוב עכשווי, בקווים קלאסיים ואלגנטיים עם אווירת שיק אורבנית הפך המלון לאחד המדוברים ביותר.

במלון תיהנו ממגוון רחב של חדרים מרווחים, יחידות מנהלים וסוויטות מפוארות. כל החדרים במלון מעוצבים בעיצובים ייחודיים ומוקפדים על הפרטים הקטנים ביותר. תוכלו לבחור בין חדרים עם נוף אורבני המשקיפים לעיר או חדרים המשקיפים לים ומאפשרים לכם ליהנות משקיעות יוצאות דופן.

במלון דן תל אביב תוכלו ליהנות  משתי בריכות שחיה. האחת חיצונית, שפעילה בין החודשים מרץ לנובמבר (כלומר בין נובמבר לפברואר הבריכה החיצונית אינה פעילה ולא אפשרית לשחייה). הבריכה השניה היא בריכה מקורה (פעילה בכל ימות השנה) ומציעה מתחם ישיבה המשקיף לים התיכון.

בנוסף לכך, כמו במספר מלונות נוספים במרכז, גם במלון זה תוכלו ליהנות מחדר כושר מאובזר ומתקדם וממתחם ספא מפנק. במתחם הספא תוכלו להנות מטיפולי גוף, עיסויים ועוד מתקנים מפנקים.

מלון דן תל אביב חדר אוכל

מה מיוחד במלון דן תל אביב?

נתחיל מחזית המלון. למלון חזית מרהיבה וצבעונית שהפכה לאחד מסימני ההיכר הבולטים בקו החוף של תל אביב והעניקו למלון את היוקרה שלו. כמו כן, למלון דן תל אביב יש משמעות היסטורית שכן הוא המלון הראשון של רשת מלונות דן בתל אביב, שצמח מפנסיון קטן.

בנוסף המלון ממוקם במרכז הטיילת של תל אביב. כך תוכלו להנות ממגוון רחב של החופים המרכזיים ביותר בתל אביב. בנוסף המלון נמצא במרחק קצר ממגוון רחב של מקומות הבילוי בתל אביב. תוכלו ליהנות מבתי קפה טרנדיים, חנויות מעצבים, גלריות, מוזאונים, תוכלו לשוטט ביפו העתיקה, להגיע למתחם התחנה, לבקר בנחלת בנימין, בשוק הכרמל וכל זה במרחק הליכה של כמה דקות.

בנוסף לכל אלה, המלון זכה לארח מגוון דמויות ידועות כמו ביל והילארי קלינטון, פול מקארטני, מייקל  ג'קסון, מדונה, להקת הרולינג סטונס, להקת U2 ,ליידי גאגא ושרון סטון.

מלון דן תל אביב חדרים גדולים

מה לגבי אוכל במלון דן תל אביב?

במלון דן תל אביב תוכלו ליהנות ממסעדה מעולה עם ארוחת בוקר ישראלית עשירה. כמו כן, במלון יש מסעדת שף יוקרתית שנקראת הירקון 99. המסעדה מנוצחת על ידי השף אילן לזמי. מסעדת הירקון 99 נחשבת למסעדת גורמה, עם אפשרות ל40 מקומות ישיבה בלבד ואוכל יוקרתי ומפנק. המסעדה כשרה ונחשבת למסעדה הכשרה היוקרתית ביותר בתל אביב.

בנוסף לכך, המיקום המושלם של מלון דן תל אביב מאפשר לכם להגיע למגוון מסעדות איכותיות שנמצאות סביב המלון. אך קחו בחשבון שלא בטוח שתראו בכך צורך בזכות האוכל המצוין שמציע המלון.

מלון דן תל אביב בריכה

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות