מלון גילגל

3/5
תוכן עניינים

מחפשים מלון בוטיק בתל אביב ליד הים? זה הזמן שתכירו את מלון גילגל היוקרתי. בעמוד זה ריכזנו לכם את כל המידע החשוב על מלון גילגל תל אביב, כולל פירוט על החדרים השונים.

אם חיפשתם מלון ליד הים בתל אביב, מצאתם אותו ברחוב נס ציונה 7, ת"א. המלון ממוקם בלוקיישן אסטרטגי במיוחד ומציע רמת אירוח של 3 כוכבים, כאשר מצד אחד שלו הים התיכון ומהצד השני כל האורבניות הכי משובחת של תל אביב. יש כמה וכמה יתרונות שונים שניתן לדבר עליהם בהקשר של מלון גילגל תל אביב, אך בואו נתמקד ב-4 הבאים:

  1. לוקיישן: בית מלון גילגל תל אביב ממוקם בצמוד לטיילת תל אביב ולחופי העיר, כמו גם בקרבה סמוכה למסעדות מעולות, בתי קפה, שדרות רחובות הומי אדם ועוד. 
  2. גיוון חדרים: במלון ישנם לא פחות מ-50 חדרי אירוח מקסימים, כאשר בכל אחד ואחד מהחדרים תמצאו מיני בר, פינת קפה ותה, טלוויזיה, Wi-Fi חינם, בחלק מהחדרים גם גישה לאנשים עם מוגבלויות ועוד.
  3. נופים: בית מלון גילגל תל אביב כולל מרפסת הממוקמת בקומות הגבוהות של המבנה, ממנה ניתן לצפות ישירות לחוף הים, כמו גם להזמין משהו קר לשתות, בירה או נשנושים שונים. 

נדגיש, במלון עצמו לא ניתן להזמין שירותי חדרים, אלא ניתן להזמין אוכל מבחוץ.  

מלון גילגל

חדרים במלון גילגל תל אביב 

כאמור, במלון גילגל אתם תמצאו 50 יחידות אירוח שונות, כאשר כל יחידה כוללת פינוקים והטבות שונות או ציוד שונה. החדרים הקטנים ביותר הם בגדלים של כ-16 – 18 מ"ר, והנה החדרים הפופולאריים ביותר במלון:

  • חדרי סטנדרט: חדרים אלו מיועדים עבור אירוח זוגי בלבד, בעודם מציעים כ-16 מ"ר של ספייס תל אביבי. חדרים אלו כוללים פינת קפה ותה, טלוויזיה עם חיבור לווייני, מייבש שיער ועוד. 
  • חדרי סופריור: חדרי סופריור בגודל 16 מ"ר ומותאמים לאירוח זוגי, אך ישנם גם חדרי סופריור גדולים יותר המותאמים לאירוח משפחתי וכוללים חלונות גדולים מאוד. מעבר לחלונות הנוף התל אביבי נשקף, ובחדר עצמו תמצאו את מלוא האבזור הנדרש.
  • חדרי דלקס: חדרי הדלקס בגודל 19 מ"ר והם מתאימים לאירוח זוגי + ילד או משפחתי. בשונה מחדרים אחרים, אלו כוללים רצפת פרקט קלאסית המייצרת אווירה כפרית באמצע העיר שלא הולכת לישון. 

חדרים במלון גילגל תל אביב 

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר סטנדרט 16 מ"ר עד זוג
חדר סופריור 16 מ"ר עד זוג
חדר דלקס 19 מ"ר עד זוג + 1
מזמינים חופשה במלון גילגל?

מתקני בית מלון גילגל תל אביב

רשימת מתקני הנופש של בית מלון גילגל תל אביב אינה ארוכה, למעשה קצרה למדי. במלון תמצאו 2 מעליות שירות, לובי קטן ואלגנטי ושירות אדיב בדלפק הקבלה. בית מלון גילגל ת"א הינו מלון ברמת אירוח של 3 כוכבים, כאשר עיקרי שירותיו מסתכמים בחדרי אירוח איכותיים המציעים אבזור מלא.

עם זאת, כן תוכלו להנות מפינת ישיבה קטנה אשר ממוקמת בקומת הלובי של המלון, כמו גם לשבת במרפסת המלון וליהנות מהנוף האורבאני. אם בא לכם לשבת בפינת הישיבה בלובי המלון, תוכלו להזמין לשם אוכל מבחוץ ללא בעיה. מאחר שהמלון ממוקם בלב תל אביב, לא חסרים מקומות טובים מסביב.

מתקני בית מלון גילגל תל אביב

אוכל בבית מלון גילגל תל אביב

בית מלון גילגל תל אביב אינו כולל חדר אוכל או מסעדה, אבל מסביב למלון תוכלו למצוא את כל המסעדות הכי-הכי של תל אביב, העיר הכי קולינרית בישראל. מעבר לכך שיש לכם את נחלת בנימין מצידו האחד של המלון, מסביב תמצאו גם את שוק הכרמל, נמל תל אביב, מתחם התחנה ועוד. יש לציין, חלק מהאזורים הנ"ל יצריכו השכרת אופניים או הליכה רגלית, נסיעה קצרה במונית וכולי.

בסופו של דבר, תל אביב כמו התל אביב שהיא, מציעה המון אטרקציות מסביב. אם אתם מחפשים מקום איכותי לשים בו את הראש ואינכם מצפים לרמת אירוח של 4 – 5 כוכבים, מלון גילגל הוא אחלה בית מלון לשים בו את הראש וביום לצאת ממנו וליהנות מתל אביב.

ביקורות על מלון גילגל ת"א

הנה כמה מהביקורות, ההמלצות וחוות הדעת אשר נכתבו על בית מלון גילגל:

Павел КацПавел Кац
11:29 19 Nov 22
Lidia AritoneLidia Aritone
20:53 26 Oct 22
Idan DovratIdan Dovrat
11:52 24 Oct 22
אחלה
Fernanda EsterFernanda Ester
06:12 24 Oct 22
מאוד נהניתי להתארח במלון הזה, כמובן שהחדרים זקוקים לשיפורים אבל מכיוון שאני מרוכז בטיולים אני רק ישן לעצמי וזה מספיק.
orian bardaorian barda
18:21 14 Sep 22
המקום נמצא באיזור מוצלח מאוד.קרוב להרבה חנויות וליםקרוב לשגרירות ארצות הבריתלכל מקום זה מרחק של 10 דקות הליכה.שווה לישון כאן, שירות טוב,חדרים טוביםנחזור שוב
תומר אלקייםתומר אלקיים
08:31 09 Jul 22
חדרים סטנדרטיים ועונים על הציפייה ביחס למחיר. קומקום ומעונת קפה לא עבדו.שירות קבלה מצוין ונכונות לעזור.לובי יפייפה, מבודד אקוסטית מהרעש.מיקום מצוין - 5 דקות הליכה מהחוף.חנייה - יקרה. חניון אידלסון - 160 שקל ל 24 שעות.
js_loader

עדיין מתלבטים? הנה עוד כמה מלונות בת"א:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות