מלון ארטיסט

4.5/5
תוכן עניינים

מלון ארטיסט תל אביב הוא מלון בוטיקי המשתייך לרשת מלונות אטלס. הכירו את המלון, הזינו תאריכים במנוע החיפוש המופיע כאן למעלה והזמינו את החופשה הבאה שלכם במקום.

אם אתם מחפשים אחר חופשה שכולה אורבניות מסוגננת בצבעים של תל אביב, מלון ארטיסט תל אביב הוא היעד הבא עבורכם. קשה לתת חוות דעת במלון ארטיסט מבלי לבקר בו לפחות פעם אחת, כי השירות האדיב במלון אינו נופל מהתמונות היפות המוצגות בדפי הרשת. אז, אם עדיין לא ביקרתם במלון זה, הנה כמה מהיתרונות שלו על פני אופציות אחרות של מלונות בתל אביב והסביבה:

  • בוטיק: מדובר על מלון בוטיק אשר מסוגנן מאוד בעיצובו, מה שניכר באווירה הנעימה בכל חדר וחדר, בלובי של המלון ובכל פינה בו. 
  • לוקיישן: המלון ממוקם ברחוב בן יהודה, שכידוע, נחשב אחד מהרחובות הכי אטרקטיביים בתל אביב (מרכז תל אביב טהור). 
  • עיצוב: כמצופה מעיצוב של מלון בוטיק בתל אביב, המלון מציע אווירה מאוד חמימה, נעימה וביתית למדי, מה שמורגש גם באדיבות אנשי הצוות ובמסוגלות והנכונות לטפל בכל פנייה במהירות.
  • בעלי חיים: אם חיפשתם אחר מלון בתל אביב עם כלבים, כדאי שתדעו כי אל מלון ארטיסט ניתן להכניס חיות מחמד. 

מלון ארטיסט

מלון ארטיסט ת"א – ביקורות, המלצות וחוות דעת

רוצים לשמוע מה מספרים אורחים אשר ביקרו במלון זה? להלן כמה המלצות, ביקורות וחוות דעת על ארטיסט תל אביב המשתייך לרשת מלונות אטלס:

Or YitavOr Yitav
08:35 26 Sep 23
מלון מתוק מהמם וכיפי.התייחסו אלינו כל כך יפההייתי צריכה אוכל לתינוקת, ישר אירגנו לה דייסת שיבולת שועל.עזרו עם המזוודות.ארוחת בוקר מפנקת. 2 דקות מהחוף הכי כיף של תל אביב. היה מושלםברור שנחזור.
Tal TalTal Tal
15:15 21 Sep 23
מלון קסום קרוב לים עם אווירה תל אביבית במובן הטוב של המילה.כשמו כן הוא - מלא בפינות עם עיצוב אמנותי עכשווי.בערב יש "Happy Hour" בלובי עם שולחן מטעמים ויין בהגשה חופשית, מושלם לקראת טיול על טיילת תל אביב בשקיעה.החדרים במלון נעימים ומזמינים וכוללים את כל הציוד שצריך כדי להרגיש נוח בנסיעת עסקים או בילוי רומנטי.באופן מפתיע, למרות היות המלון מלון בוטיק הוא כולל גם חדר כושר עם מגוון גדול של מכשירים וחדר טיפולי ספא עם תפריט טיפולים סופר מפנק.התארחנו שם סופ"ש בראש השנה, ארוחת הבוקר מעולה והשירות מצויין.לקחנו שעה של עיסוי זוגי ששדרגה לנו את השהייה לקראת ערב החג (אחלה דרך לפתוח שנה).בהחלט מומלץ ובהחלט נחזור.
Gilad TschaikovGilad Tschaikov
05:08 10 Sep 23
מלון מדהים במיקום מדהים. שירות מקצועי אדיבוחביב.פינוקים מפה ועדההודעה חדשה מלון ששם אותך האורח במקום הראשון ללא אגו היינו 4 משפחות לסופש ארוך 27 אנשים ולאף אחד לא היה שום תלונה על המלון. ומי שמכיר את המשפחות מבין שזה שיאמלון מומלץ מאוד מאוד מאוד
Gal ShohamGal Shoham
18:30 12 Aug 23
מלון מקסים, מיקום מעולה, ארוחת בוקר עשירה וגם נשנושי אחהצ הם ממש לא רק נשנושים ויותר כמו ארוחה קטנה.יחס חם בקבלת החדר ושירות אדיב.אני ואשתי הגענו למומחים לחגוג יום הולדת ומאוד מאו לאד נהנינו
einat shalomeinat shalom
15:46 12 Aug 23
התארחנו הסופש במלון ארטיסט בפעם השלישית. משפחה בת חמש נפשות. כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם, לא רצינו לעזוב ואין ספק שנחזור שוב. לא נתקלנו בשירות כל כך אדיב בשום מקום אחר בארץ. חדרים נקיים ומותאמים למשפחה, פינוקים, ארוחת בוקר טעימה מאוד ומעל הכל צוות המלון שעשה הכל כדי שיהיה מושלם. בעיקר רוצים להודות לאיגור, לעומר ולסשה על שירות יוצא דופן, מענה מיידי והכי חשוב על סבלנות וחיוך תמידי לילדים!! מלון ברמה גבוה אבל מרגיש הכי ביתי וכיפי.ממליצים בחום!!
js_loader

חדרים במלון ארטיסט תל אביב

ישנם 58 חדרים במלון ארטיסט תל אביב, כאשר אלו מתחלקים ל-3 סוגים עיקריים. מתוך אותם 58 חדרי אירוח, 15 חדרים עוצבו על ידי אומנים כאן מישראל. כמו כן, מלון ארטיסט תל אביב כולל גם חדרים עם מיטות קומתיים, מה שעשוי מאוד להתאים לחבר'ה צעירים ותרמילאים המחפשים לחסוך בעלויות הלינה במהלך החופשה שלהם. 

חדרים במלון ארטיסט תל אביב

החדרים במלון מחולקים לחדרי סטנדרט, חדרי מיטות קומתיים, חדרי פרמיום, פיקולו וכן יחידות משפחתיות. יש לציין, היחידות המשפחתיות כוללות דלק מקשרת (כלומר 2 יחידות אשר סמוכות אחת לשנייה). כלל החדרים אינם כוללים מרפסות, אבל כן תמצאו בהם חלונות המשקיפים על האורבניות הצבעונית שמתרחשת בחוץ – בלב ליבה של תל אביב, רחוב בן יהודה. 

מזמינים חופשה במלון ארטיסט?

מתקני ושירותי ארטיסט מלון בת"א

ראשית, נציין כי מבחינת החניה במלון ארטיסט – יש להחנות את הרכב באחד מהחניונים הסמוכים למלון. מלון ארטיסט הינו מלון ללא עישון, בו תמצאו מגוון שירותים שונים המותאמים למטיילים האורבאניים ולאנשי עסקים, זוגות ועוד. בלובי המלון תמצאו תמיד עיתונים עדכניים מהיום ומהשבוע, כולל שירות קבוע בלובי אשר כולל גם שירותי השכמה לאנשי עסקים ולאורחים. כמו כן, בית המלון מציע גם את שירות השכרת הרכב, המתבצעת ישירות מול אחת מסוכנויות הרכב הצמודות למלון. בנוסף, במלון תמצאו שירות של אחסון מזוודות, כמו גם שירותי המרת מטבע זר. 

עבור בעלי קשיי ניידות, קיימים גם מתקנים בהתאם. בין אם אתם מגיעים בשעה כזאת או אחרת למלון, תמצאו דלפק קבלה אשר מספק שירות אדיב 24 שעות ביממה, כמו גם מרפסת שמש להתרווח בה עד שהחדר שלכם יהיה פנוי. עבור אנשי עסקים, בית המלון מציע שירותי פקס, שליחת דואר, צילום מסמכים ועוד. ואת הטוב ביותר שמרנו לסוף, מלון ארטיסט כולל גם סאונה יבשה!

אוכל מלון ארטיסט תל אביב

לגבי אוכל במלון ארטיסט, נציין כי יהיה עליכם לאתר את ארוחת הבוקר והצהריים שלכם בסביבת המלון. במלון לא קיים חדר אוכל או מסעדה, אבל הוא כן ממוקם בצמוד לאינספור מסעדות, בתי קפה, בצמוד לטיילת של תל אביב ולכל מה שטעים וצבעוני בעיר. אם אתם לא בטוחים היכן לסעוד את ארוחתכם, אפשר כמובן להתייעץ עם צוות המלון. 

כמו כן, כדאי לדעת ששירותי המלון כוללים גם השכרת אופניים, ככה שתוכלו לדווש את דרככם למסעדה טובה ועל הדרך לשרוף גם כמה קלוריות. לסיכום, נציין כי בחודשי הקיץ המלון נמצא בתפוסה מלאה או כמעט מלאה, כך שחשוב להזמין מראש מקום כדי להבטיח אותו. 

רוצים לקרוא על מלונות נוספים בת"א מרשת אטלס?

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות