מלון פאבליקה הרצליה

5/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

בית מלון פאבליקה הרצליה

בא לכם להתפנק בחופשה מושלמת מבלי להתרחק יותר מידי באזור המרכז? מעוניינים ליהנות ממלון בסטנדרטים גבוהים, אוכל איכותי, בריכה מפנקת וחדרים מרשימים? כדאי שתכירו את מלון פאבליקה הרצליה.

פאבליקה הרצליה מה מיוחד במלון?

בית מלון פאבליקה הוא למעשה מלון עסקים אורבני אשר נמצא באזור התעשייה של הרצליה פיתוח. המלון קרוב למסעדות רבות והאווירה בו מיוחדת למדי. פאבליקה הרצליה זכה בדרגת 4+ כוכבים מטעם משרד התיירות הישראלי והוא נחשב לאחד מהמלונות הנחשבים באזור הרצליה. בנוסף, יש במלון בריכה הממוקמת על גג המלון ומשקיפה אל כל האזור.

מלון פאבליקה הרצליה בריכה על גג המלון
הבריכה של מלון פאבליקה הרצליה.

אורבניות במיטבה במלון פאבליקה הרצליה

כפי שכבר הבנתם, מלון פאבליקה הרצליה הוא מלון אורבני מושלם בו תוכלו לשלב גם עסקים וגם הנאה. אחד היתרונות של מלון פאבליקה הרצליה הוא המיקום שלו. לא כולם מבינים את היתרון של מלונות במרכז ולכן חשוב להתעכב על כך ולהסביר כי במרכז (במיוחד בעיר הרצליה) יש מגוון רחב של אטרקציות, מסעדות מעולות ומקומות הבילוי רבים, מה שהופכים את החופשה למיוחדת ושונה.

מלון פאבליקה הרצליה חדרים

מזמינים חופשה במלון פאבליקה הרצליה?

מה מציע מלון פבליקה הרצליה?

במלון פבליקה הרצליה תוכלו ליהנות מחדרים מפנקים עם אפשרויות נוף שונות. כך תוכלו לבחור בין נוף לים או נוף לעיר לפי העדפה. לאנשי הספא שבנינו שמחפשים ורוצים לדעת האם יש ספא במלון פאבליקה הרצליה, אבל צר לנו לאכזב אתכם זה בין המלונות הבודדים של רשת ישרוטל שאין להם מתחם ספא.

מלון פאבליקה הרצליה לובי
לובי מלון פאבליקה הרצליה

 

על גג המלון, כפי שציינו קודם לכן, יש בריכת שחייה מרשימה למדי ובר צמוד כך שתוכלו ליהנות משחייה מהנה תוך שתייה של משקאות מפנקים. המלון מציע חדר כושר חדשני, חלל עבודה משותף עם מגוון רחב של אביזרים לשירותכם, חדרי ישיבות נוחים, אולם כנסים ואירועים, מפרסת פטיו, ולובי נעים ומעוצב.

כל אלה יאפשרו לכם ליהנות מחופשת העסקים המושלמת. כך תוכלו לשבת לפגישות ולנהל ישיבות ושיחות באווירה רגועה ונוחה. כמו כן, המלון מציע שירותי ניקיון וכביסה לאורחים השוהים בו. במלון יש דלפק קבלה אשר פעיל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ושוער. לאורחים שמגיעים עם רכב יש מגרש חניה גדול וחניה פרטית בהם ניתן לחנות את הרכבים. במלון פאבליקה קיים חדר כושר מאובזר במיוחד ושתוכלו אפילו לבצע אימוני כושר אישיים.

סוגי חדרים במלון פאבליקה הרצליה

כאשר בוחרים בחדר במלון פאבליקה, תצטרכו לקבל שתי החלטות מרכזיות אשר יוכלו למקד אתכם בבחירת החדר. ההחלטה הראשונה היא בנוגע לנוף: האם תרצו נוף אל העיר או נוף אל הים? נוף אל הים מייקר את מחיר החדר כמובן. ההחלטה השנייה היא בנוגע למיטות עצמן, האם תרצו מיטות נפרדות או אולי מיטה זוגית. להלן פירוט נרחב יותר אודות החדרים במלון:

  • חדר פאבליקה מיטה זוגית: ממוקם בקומות 1 עד 3 ומכיל חדר רחצה עם מקלחת אך ישנם גם חדרים בהם תמצאו אמבטיה. בחדר יש פינת ישיבה, מיטה זוגית ומסך טלויזיה והוא למעשה משקיף אל הנוף של העיר. גודלו של חדר זה נע בין 19 ל-25 מ"ר. בנוסף בחדר יש מגבר עם חיבור בלוטות'.
חדר פאבליקה מיטה זוגית בפאבליקה הרצליה
בתמונה: חדר פאבליקה מיטה זוגית בפאבליקה הרצליה
  • חדר פאבליקה מיטות נפרדות: זהה לחדר הקודם רק עם הבדל אחד והוא – מיטות נפרדות במקום מיטה זוגית. גם כאן הנוף הוא לכיוון העיר.
חדר פאבליקה מיטות נפרדות בפאבליקה הרצליה
בתמונה: חדר פאבליקה מיטות נפרדות בפאבליקה הרצליה

חדר פאבליקה נוף לעיר מיטה זוגית: חדרים אלו ממוקמים בקומות 4 עד 6 וגודלם הוא בין 19 ל-25 מ"ר. מתאים ליחיד, לזוג או לזוג עם תינוק.

חדר פאבליקה נוף לעיר מיטה זוגית בפאבליקה הרצליה
בתמונה: חדר פאבליקה נוף לעיר מיטה זוגית

חדר פאבליקה נוף לעיר מיטות נפרדות: זהה מבחינת המפרט וגם מבחינת רמות המחירים לחדר הקודם שעליו דיברנו, למעט העובדה שבחדר זה יש מיטות נפרדות במקום המיטה הזוגית.

חדר פאבליקה נוף לעיר מיטות נפרדות בפאבליקה הרצליה
בתמונה: חדר פאבליקה נוף לעיר מיטות נפרדות

חדר פאבליקה נוף לים מיטה זוגית: לאלו מכם אשר מעוניינים להתפנק מעט ולראות את הנוף של הים, זה ככל הנראה יהיה החדר המתאים בעבורכם. חדרים אלו ממוקמים גם הם בקומות 4 עד 6 של מלון פאבליקה הרצליה והם מתאימים ליחיד, זוג או זוג עם תינוק.

חדר פאבליקה נוף לים מיטה זוגית בפאבליקה הרצליה
בתמונה: חדר פאבליקה נוף לים מיטה זוגית

חדר פאבליקה נוף לים מיטות נפרדות: זהה במפרט לחדר הקודם, למעט המיטות, אשר בחדר זה מופרדות.

חדר פאבליקה נוף לים מיטות נפרדות בפאבליקה הרצליה
בתמונה: חדר פאבליקה נוף לים מיטות נפרדות

 

חשוב לציין כי בבית מלון פאבליקה אין סוויטות ואין גם חדרים אשר מתאימים למשפחות או לקבוצות גדולות של חברים. החדרים במלון זה מתאימים לכל היותר לזוג + תינוק ובמקרים רבים המלון יתאים לאנשי עסקים אשר מתארחים בעיר במסגרת כנסים עסקיים, פגישות וכדומה.

אילו מקומות בילוי יש סמוך למלון?

בחירת מלונות בהרצליה נעשית לא פעם על סמך המיקום של המלון. מלון פאבליקה הרצליה ממוקם במרכז הרצליה. כך המלון מאפשר לשוהים בו גישה נוחה למגוון רחב של מקומות בילוי ופנאי ולמסעדות טובות. חלק מהמקומות הקרובים למלון הם מרינה הרצליה, חוף אכדיה, קניון שבעת הכוכבים ועוד.

בין המסעדות הסמוכות למלון תמצאו את-

  • Meat Bar – מסעדת בשר איכותית המציעה מגוון רחב של המבורגרים טעימים, איכותיים ומעולים שישאירו לכם טעם של עוד. ניתן גם לבצע משלוחים.
  • Zozobra – מסעדה אסייתית מעולה. תוכלו להנות ממנות סושי, מרקים אסייתיים טעימים, מנות ווק ועוד. ניתן גם לבצע משלוחים.
  • Segevart – שגב ארט, מסעדה של השף שגב משה שנחשב לאחד השפים האהובים בישראל. מסעדת שגב ארט שנמצאת בהרצליה דורגה כמסעדה הטובה בארץ ע"י שחי רובינשטיין.

בזכות הקרבה למסעדות הטובות תוכלו להנות גם מחוויה קולינרית מפנקת, ואפילו לערוך את הפגישות שלכם במסעדה על ארוחה טובה.

יום כיף בבית מלון פאבליקה

ניתן להזמין חבילת יום כיף במלון זה אשר כוללת ארוחת בוקר וכניסה אל מתחם הבריכה בגג המלון. ניתן לממש את ימי הכיף רק באמצע השבוע, כלומר בין הימים א' עד ה', כאשר אין אפשרות לממש את ימי הכיף במהלך החגים.

מזמינים חופשה במלון פאבליקה הרצליה?

כמה עולה לילה במלון פאבליקה הרצליה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה כמה עולה לילה במלון פאבליקה הרצליה, כיוון שמחיר לילה במלון במרכז תלוי במגוון גורמים שונים. אחד הגורמים הראשונים שישפיעו על המחיר ללילה יהיה מועד ההגעה למלון.

אם אתם מגיעים בעונת החורף המחיר יהיה שונה מאשר אם אתם מגיעים בעונת הקיץ. כמו כן, תהיה השפעה גם ליום בו אתם מגיעים, שכן אם תגיעו למלון באמצע שבוע המחיר יהיה שונה מאשר אם תגיעו בסוף השבוע.

גורם נוסף שישפיע על המחיר הוא החבילה אותה תבחרו. אם אתם בוחרים בחצי פנסיון ומוסיפים ארוחת בוקר, או בפנסיון מלא ומוסיפים גם ארוחת ערב. או שבכלל אתם מעדיפים לאכול בחוץ במסעדות שנמצאות סמוך למלון. כל בחירה כזאת תשפיע על המחיר ללילה במלון.

כמובן שגם סוג החדר שבו תבחרו ישפיע על המחיר של החופשה שלכם.

בממוצע, המחיר עשוי לנוע סביב 600 ש"ח ללילה בעבור חדר פאבליקה עם מיטה זוגית ועשוי להגיע גם ל-650 ש"ח ללילה, אך מדובר בעונת החורף, לדוגמה בחודשים נובמבר או דצמבר.

מלון פאבליקה הרצליה

פאבליקה הרצליה אירועים עסקיים

אי אפשר לדבר על מלון פאבליקה הרצליה שנחשב מבלי להזכיר את מתחם הכנסים והאירועים במלון. מתחשק לכם לערוך הרמת כוסית חגיגית לחברה או לעסק? מעוניינים לערוך יום עיון לעובדי החברה או אפילו כנס או הרצאה? מלון פאבליקה הוא המקום המושלם בעבורכם.

ניתן למצוא במלון עסקים פאבליקה הרצליה לובי, בו ניתן לערוך את קבלת הפנים לאורחים ולאחר מכן תוכלו להזמין את אולם STAGE במלון, אשר ממוקם בקומה הראשונה ומכיל מקום ל-100 איש (בישיבה) ומתאים מאוד גם למופעים מסוגים שונים.

פרט לאולם STAGE, ישנה אפשרות נוספת לקיום מסיבות והיא כמובן הגג של מלון פאבליקה הרצליה. אין כמו מסיבה או אירוע חברה על גג המלון, לצד הבריכה המרשימה וכמובן הבר הצמוד להשלמת החוויה.

אהבתם? שתפו!