מלון דניאל הרצליה

5/5
תוכן עניינים

ברמת אירוח של 5 כוכבים, נוף מושלם לים התיכון וקרבה אידיאלית לאזורים שוקקי חיים במרכז הארץ, מלון דניאל הרצליה מציעה את חוויית האירוח האורבנית המושלמת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המלון, כולל סוגי חדרים, סוגי שירותים וכל מה שבין לבין.

מלון דניאל הרצליה הוא אחד מאותם מלונות, שכאשר פוסעים בתוכם, בתוך רגע קט מבינים בדיוק במה מדובר. העיצוב המרהיב והעכשווי הוא רק חלק מהעניין כאן, בעוד שכל פסיעה נוספת בתוך המלון ממשיכה לגלות את יופיו בפני האורחים. אם אתם לקראת הזמנת חדר או שוקלים זאת, אלו הם היתרונות העיקריים של מלון דניאל הרצליה:

  1. פאר ויוקרה: מלון דניאל הרצליה נחשב אחד מהמלונות האיכותיים והיוקרתיים באזור הרצליה ובאזור מרכז הארץ.
  2. בריכה מרהיבה: תוכלו להנות מבריכת אינפיניטי אשר משקיפה ישירות לים התיכון.
  3. לוקיישן: מחפשים בית מלון במרכז עם מיקום מנצח? מלון דניאל הרצליה ממוקם ממש על חוף הים התיכון, אבל מצד שני, הוא במרחק נסיעה קצרה מאזור התעשייה של הרצליה פיתוח וכל ה-ACTION שיש באזור, כולל מסעדות, ברים ועוד.
  4. חדרים מגוונים: תוכלו למצוא במלון לא פחות מאשר כ-200 חדרי אירוח בכל הרמות, העיצובים והסוגים.

קצת על מלון דניאל הרצליה 

פגישה עסקית? חופשה לסופ"ש עם VIEW לים התיכון? כך או כך, מלון דניאל הרצליה הינו אחד מהמלונות המובילים ביותר במרכז הארץ, במיוחד בין המלונות בהרצליה. מלון זה משלב באופן אידיאלי עסקים יחד עם בילויים, ככה שזהו המקום המושלם עבור Business & Pleasure על שפת הים התיכון.

העיצוב של מרחבי מלון מאופיינים בסטנדרטים מסוגננים ובינלאומיים, כאשר אנשי העסקים וכלל האורחים במלון יכולים להנות מהיצע קולינרי איכותי, מגוון ומשובח, שירות מעולה ושירותים מיוחדים לעסקים. על שפת הגלים ובלב העניינים של הרצליה ומרכז הארץ, מלון דניאל מאפשר לשלב באופן מושלם בין חופשה לפעילויות עסקיות שונות.

קצת על מלון דניאל הרצליה 

חוות דעת על המלון דניאל הרצליה

Avi KornblumAvi Kornblum
15:55 06 Oct 23
רמת ניקיון החדרים נמוכה.שכרנו 3 חדרים,בכולם היו טענות על ניקיון..ניקיון המים בבריכה ירוד ביותר.שחיתי עם מסכה וכמות השערות במים מזעזעת.אוכל בשפע מגוון וטעים.המלון ישן יחסית,רמת התחזוקה נמוכה.
אלה נאמןאלה נאמן
12:05 27 Sep 23
השירות מעולה , החדרים נקיים הנוף מהממם, הצוות אדיב ועשה את השהות להרבה יותר טובה.מירב מנהלת קשרי לקוחות יחד עם הקבלה של המלון נתנו שירות מדהים, הארכנו את השהות ללילה נוסף,אין ספק שנחזור שוב !!!
Jonathan ElkabasJonathan Elkabas
11:30 26 Sep 23
הבריכה נסגרת מ-20:00 עד 8:00 וזה די באסה כי תכלס זו האטרקציה היחידה במלון. יש בחדר כושר כל מה שצריך, קצת ישן אבל לא נורא. נפתח רק ב-8:30. סאונה יבשה לא עבדה (נראה שכבר הרבה זמן) והסאונה הרטובה לא חמה מספיק.ארוחות בוקר וערב עם מגוון עצום של מנות אבל כמו בכל בופה - הרוב המכריע בטעם של 6 מ-10.שירות מעולה, ביקשנו שיעשו service לחדר באמצע היום ולא בבוקר והסכימו בלי בעיה.סה״כ - אם ניתן להשיג לילה במחיר סביר אז שווה אם לא אולי עדיף מקום אחר.
js_loader

החדרים במלון דניאל הרצליה 

כאמור כאן לעיל, במלון דניאל תמצאו יותר מ-200 חדרים שונים, כאשר חדרי הסטנדרט מתאימים לזוג + ילד והם בגדלים של כ-20 מ"ר – 28 מ"ר. אלו הם חדרי הסופריור, חדרי דלקס עם נוף לעיר וכן חדרי שיזן עם נוף מושלם לים התיכון. חדרי גארדן דלקס הם כבר גדולים יותר וכוללים יציאה לגינה פרטית, בעוד כי הסוויטות מצוידות במרפסות, סלון נפרד, פינות ישיבה ועוד.

כלל החדרים במלון דניאל כוללים אינטרנט חינם, טלוויזיות מסך שטוח, מיני מקרר, כספות וערכות קפה, מכונות קפה בחדרים המשודרגים ועוד. חלק מהחדרים פונים לבריכת המלון, בעוד שחלק מהחדרים פונים לים התיכון ולחוף הרצליה שוקק החיים.

החדרים במלון דניאל הרצליה 

מתקני ושירותי מלון דניאל הרצליה 

חוף הים אמנם לא נמנה בין מתקני המלון, אבל כן תוכלו ליהנות מגישה מהירה לחוף מתוך מלון דניאל. כמו כן, מתקני המלון כוללים בריכת שחייה גדולה הממוקמת מול הים, מתחם ספא גדול הכולל 16 חדרי טיפול, סאונה יבשה, ג'קוזי ועוד. בתיאום ותשלום מראש, ניתן להזמין סוגי טיפולים מפנקים שונים.

מלון דניאל בהרצליה נחשב לאחד מהמלונות הטובים במרכז הארץ בפן העסקי, כאשר בו תמצאו גם טרקלין מפואר במיוחד המרכז בתוכו אירועים וכנסים מסוגים שונים. כדאי לדעת, טרקלין העסקים של המלון צופה ישירות על הים התיכון, מה שמאפשר רגיעה מוחלטת ושלווה טהורה. כדי להפוך אירוע עסקי למושלם באמת, ניתן לשלב בחוויה גם בילוי בקולנוע "לב" של המלון. זאת, בצמוד לכיבוד ופינוקים רבים בהתאם לדרישות הלקוח.

מזמינים חופשה במלון דניאל הרצליה?

אוכל במלון דניאל הרצליה 

מסעדת "ריף" וכן מסעדת הלובי "עלמה", הן 2 המסעדות המצויות בתוך מלון דניאל הרצליה, אליהן מגיעים אנשי עסקים מכל הארץ והעולם. 2 המסעדות כשרות וכוללות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וכן שימוש בחומרי גלם מקומיים.  החוויה הקולינרית כוללת מנות כמו עופות צלויים על הגריל, מטעמים מזרחיים ומנות עדתיות לצד טעמים ישראליים קלאסיים.

לצד מסעדת ריף תמצאו את מסעדת הלובי הנקראת "עלמה", בה תוכלו ליהנות ממגוון משקאות חמים ואלכוהוליים, מנות קלילות המתלוות ליינות משובחים ועוד. כמו כן, בצמוד למלון דניאל תוכלו למצוא מגוון מסעדות רחב הפרוסות על החוף. במרחק נסיעה קצר, תוכלו גם למצוא את כלל המסעדות הכי טובות של הרצליה פיתוח והאזור.

אוכל במלון דניאל הרצליה 

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות