מלון דן אכדיה הרצליה

4/5
תוכן עניינים

בית מלון דן אכדיה הרצליה

מלון דן אכדיה הרצליה נחשב לאחד המלונות בהרצליה היותר יפים ומושקעים המלון, ממוקם על קו החוף של הרצליה פיתוח מספק לכם חוויה כפרית ושלווה גם בתוך עיר אורבנית ומודרנית. הוא נחשב לאחד ממלונות הדגל של רשת המלונות דן ומתבלט באופיו הייחודי. מלון דן אכדיה מביא סטנדרט גבוה במיוחד של מלונות יוקרה.

מלון דן אכדיה הרצליה

דן אכדיה הרצליה – ביקורות, המלצות וחוות דעת

מתכננים להתארח בקרוב בבית מלון דן אכדיה הרצליה? קראו כאן חוות דעת, ביקורות והמלצות על מלון זה:

מיכל צמירמיכל צמיר
19:40 13 Sep 23
מלון מצויין, כיאה למלונות דן. מיקום מעולה לחוף ימה של הרצליה.מוניות סירבו להגיע לטובת נסיעה קצרה...
محمد شعبانمحمد شعبان
06:27 13 Sep 23
בית מלון מדהים , שרות רק בחלום , עובדים המלון תותחים מיוחד שף נור עבד אלחאי , קיבל אותנו בשמחה וחיוך ' עזר לנו מכל הלב , אדם כמו שף נור בזכותו נשמח לחזור אילכם שוב , תודה שף נור לשירות כזה תודה דן אקדיה בגם יש בחור מדהים שם שלו רועי אחרי לובי היה אחלה בחור בעזרלאנו
אין כמו ללכת ביום שישי עם חברה טובה ליום כיף מושלם.חוץ מזה שמסביב למלון עובדים ומשפצים את הכביש ונאלצנו לחנות ברחוב סמוך ( אגב קיבלנו הודעה מראש על כך מהמלון אז לא הופתענו)ולא היה כזה נורא .התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר מושלמת היה הכל מהכל.קינחנו בקפה מאפה ועוד מלא קינוחים טעימים.המשכנו לבריכה אוירה נעימה,מוסיקה ברקע,בר שמציע נשנושים במחירים סבירים.הצוות אדיב,השירות מעולה,והכי חשוב סיימנו בעיסוי מפנק!! ע"י רם אחד המוכשרים.🏆שווה ביותר👌מומלץ מאוד😊אין ספק שנגיע שוב🙏
נוי מלכהנוי מלכה
18:54 22 Jul 23
דן אכדיה, ממוקם במיקום מושלם, על חוף הים, מרחק הליכה מהקניון, ואווירה טובה מסביב.החדרים מעוצבים יפה, המקלחת לא פרקטית, המגבות לא היו נקיות/או שהיו קרועות.האוכל היה בינוני, המחירים מסביב ממש גבוהים, המסעדות של המלון יקרות, האוכל לא ברמה גבוהה והשירות לא מספק, לוקח הרבה זמן למלצרים להגיע.הבריכה גדולה ומפנקת, יש יציאה מהירה לים. הנוף מהמם.סה״כ חוויה נחמדה מאוד אבל אם השיהייה לא מסובסדת בדרך כלשהי, אז לא שווה להגיע.נ.ב אין חניה למלון, צריך לשלם פר יומית 45 ₪ (מחיר מסובסד ע״י המלון)
Dror HubermanDror Huberman
21:21 15 Jul 23
הינו סוף שבוע זוג + תינוקת בת כמעט שנתיים. קיבלנו חדר והיה מאוד צפוף. ביקשנו להחליף למשהו שיתן קצת יותר מרחב, אך נאמר שהמלון בתפוסה מלאה. לתשומת לבכם להבא...הבריכה מצוינת, המוזיקה טובה, המיקום מצוין. מאוד נהנינו מהאווירה.לגבי האוכל הדעות חלוקות: ארוחת הבוקר מצוינת. לגבי הערב אסכם - תפסת מרובה לא תפסת / זה לא הכמות זה האיכות. היה עדיף להתרכז בפחות היצע ושיהיה יותר טעים.
js_loader

מה מציע מלון דן אכדיה הרצליה?

נתחיל במיקום המלון. מלון דן אכדיה הרצליה נבנה על צוק יפהפה מול הים. כך אתם יכולים להנות מחוף הים היפהפה של הרצליה שנמצא במרחק דקות בודדות מהמלון.

המלון מעוצב בהשראת הצבעוניות של גווני הים, עם אווירה כפרית נעימה, עם גגות רעפים אדומים, מדשאות רחבות, דק עץ ובריכה איכותית ומפנקת שמשקיפה אל הים. במלון דן אכדיה תוכלו להנות ממגוון חדרים וסוויטות ביופי טבעי עם נופים מדהימים של קו החוף. כמו כן, המלון מוקף בגנים  ירוקים ובשטחים נרחבים המעניקים תחושה רחבה ושלווה גם בתוך העיר.

ספא דן אכדיה הרצליה

המלון מציע מתחם ספא יוקרתי ומפנק. כבר בכניסה למתחם תהנו מניחו לבנדר נעים ונוף יפהפה לים. ספא דן אכדיה תוכנן כך שתקבלו אווירה שלווה ומרגיעה לצד הטיפול המפנק. תוכלו להנות מחדרי טיפול יחידים וחדרי טיפול זוגיים עם תאורה נעימה ונרות ריחניים. כמו כן, במתחם הספא תוכלו להנות מחליטת תה, פירות, פינת ישיבה המשקיפה לים, סאונה רטובה, סאונה יבשה ומגוון טיפולים מפנקים.

אם תרצו לשמור על כושר האימונים שלכם תוכלו להנות ממגוון פעילויות ספורט שמציע המלון. תוכלו להנות מאימונים אישיים עם הדרכה צמודה בתוך המלון או בחוץ בחוף הים. כמו כן, במלון דן אכדיה הרצליה יש מתחם בריכה רחב המשקיף לים. כך האורחים נהנים מרחצה בבריכה תוך צפייה בנוף יפהפה וכמובן ירידה לחוף הים ורחצה גם בים המרענן.

מה מיוחד במלון דן אכדיה הרצליה?

במלון יש בר יין חדשני הנקרא אכד בר יין. בר היין מעוצב באופן ייחודי, עבר חידוש וריענון ומציע מגוון יינות ישראלים מהיקבים האיכותיים ביותר לצד מנות משובחות שהותאמו ללוות את היין האיכותי. בבר היין תוכלו להנות גם ממגוון כהילים על טהרת הענבים כמו ברנדי או קוניאק. כל אלה מיוצרים על ידי מזקקות בוטיק ישראליות איכותיות.

במלון יש מועדון ילדים דנילנד. מועדון כיפי עם מדריכים חייכניים שיעסיקו את הילדים שלכם בכיף ויאפשרו לכם להנות מחופשה מפנקת.

בית מלון דן אכדיה הרצליה

למי מתאים מלון דן אכדיה הרצליה?

המלון דן אכדיה הרצליה מתאים לכולם. אם חיפשתם מלון במרכז לצורך חופשה משפחתית עם ילדים, כדאי שתדעו שהמלון מציע בריכה מפנקת וגם את מועדון הילדים דנילנד. אם אתם זוגות אתם יכולים להנות מחוויה זוגית ורומנטית במיוחד הכוללת ספא מפנק וחדרים נעימים. אם אתם אנשי עסקים ו-VIP אתם יכולים להתארח בסוויטה הנשיאותית המעניקה גם פתרונות אבטחה, במקרה הצורך.

מלון דן אכדיה הרצליה פאב

ארוחות בוקר במלון דן אכדיה הרצליה?

המלון דן אכדיה ארוחת בוקר מציע שפע קולינרי להנאת האורחים הכולל ארוחת בוקר ישראלית עשירה. כמו כן, בר היין אכד שמאפשר יינות איכותיים לצד מנות עשירות. בנוסף לאלה, מיקום המלון מאפשר לכם להנות ממגוון מסעדות איכותיות ומשובחות הנמצאות מחוץ למלון, וכמובן במידה ואתם יורדים לחוף הים מתחת למלון מומלץ לבקר במסעדה בחוף דן אכדיה.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות