מלון אמירי הגליל

4/5
תוכן עניינים

מלון אמירי הגליל הינו מלון בוטיק בדירוג 4 כוכבים, אשר ממוקם במרומי ראש גבעה גבוהה. המלון שוכן באזור יערי ושופעי בצמחייה ועצים, כאשר הנוף הנשקף מהמלון לא פחות ממקסים ורומנטי בדיוק כמו בסרטים הכי טובים. הנה מה שאתם צריכים לדעת על מלון הבוטיק אמירי הגליל. 

במרחק של כ-25 ק"מ מהר מירון, תוכלו למצוא את מלון הבוטיק אמירי הגליל, בו ניתן ללון בחדר אירוח מתוך 24 חדרים מקסימים, סוויטות ומגוון חדרים הכוללים נופים קסומים של אזור הגליל. עם המון פסטורליות באוויר, ירק מסביב ואפילו מתחם ספא SUPER מפנק, אורחי המלון זוכים לקבל יחס אישי, מחויך וזריז מאת צוות המלון. 

רמת האיבזור של המלון כוללת את הפירוט הבא:

  • Wi-Fi חינם 
  • טלוויזיות בכל חדר אירוח 
  • כספות ומיני בר 
  • ציוד להכנת קפה ותה 
  • מרפסות מרוהטות המשקיפות לנופי הרי הגליל 
  • בחלק מהחדרים קיים סלון וג'קוזי 
  • חדרים משודרגים עם פינות ישיבה הפונות למדשאה
  • סוויטות עם סלון נפרד ונופי הכינרת

מלון בוטיק אמירי הגליל

חוות דעת על מלון אמירי הגליל

אז מה מספרים האורחים אשר ביקרו בבית מלון זה? כמו כל מי שמחפש מלון בישראל, חשוב שתקראו המלצות וביקורות על מקום האירוח לפני הזמנת החופשה שלכם. הנה כמה מחוות הדעת האחרונות אשר נכתבו על אמירי הגליל:

דווקא לאחר הביקור עומד ומעיב על הכל מקרה אחד של בחירות שירות לא נכונות, שלא לומר נציגת שירות בשם לירז, שהיא לטעמנו אינה מתאימה למלא תפקיד של מתן שירות .בתאריך ה .23.6.23 התארחנו שישבת.כשבוע לאחר מכן, שמנו לב שאיננו מוצאים את השמלה של אשתי והיא התקשרה לברר אם שכחה אותה בבית המלון. הסתבר שהשמלה אכן נמצאה, שוייכה למספר החדר בו שהינו, אך לצערי המלון לא בחר להתקשר ולידע אותי....שזה כבר לא מובן למה.בכל אופן ביקשתי שישלחו לי אותה בדואר ישראל ( אנו גרים ברמת גן)לא תיארנו שהחבילה תשלח בדואר רגיל, ללא שום זיהוי/באופן רשום.חיכינו וציפינו, אך השמלה לא הגיעה.היום, לאחר שחזרנו מחופשה בחו"ל, ראינו פתק המראה על דבר דואר מה 16.8.23.אשתי רצה לקחת את הדואר, אך הסתבר שהחבילה הוחזרה לשולח.התקשרנו לבית המלון להסביר מה קרה וביקשנו שישלחו שוב והפעם בדואר רשום. עוד לא הספקתי להשלים את המשפט , בזמן שאנו מבקשים לשלם ובלבד שישלח רשום! על חשבוננו ודברי אשתי נקטעו בגסות עי" לירז, ובתשובה לאקונית אמרה: אנחנו לא שולחים בדואר רשום!אשתי ביקשה להבין למה, ושוב קיבלה את אותה תשובה בנימה רובוטית :אנחנו לא שולחים בדואר רשום!כל כך מכעיס!!בית מלון שמכבד את עצמו, יאפשר את האופצייה הנל.לצערי, לירז היתה מאוד לא נעימה, לא שירותית, והרגשתי שגזלתי את זמנה.ממש סליחה ל י ר זארוחת ערב שישי היתה שקטה ונעימה, ללא רעשים וצעקות. מלצרים נחמדים ואדיבים.הנוף יפה ושקט.
Meshi SankerMeshi Sanker
10:19 31 Aug 23
מקום מצוין לנופש זוגי ולמי שמחפש מקום שקט הרחק מהערים.הארוחות בוקר וערב היו מושקעות מאוד, העובדים מאוד אדיבים והחדרים נקיים ומרווחים.הנוף מהחדרים מהמם ומרגישים שהייתה חשיבה בעיצוב החדרים ומיקומם.מומלץ למי שרוצה לנפוש בצפון.
נטע אדרתנטע אדרת
20:14 10 Aug 23
התארחנו לילה אחד והיה נפלא.ישנו במיני סוויטה עם ג'קוזי פרטי ונוף משגע.הספא ברמה גבוהה מאוד.ארוחת ערב פשוט מצויינת! אם אתם לא ישנים שם, לפחות תגיעו לאכול, חוויה.והכי חשוב- אין ילדים. שקט שקט שקט...תודה רבה על האירוח המושלם. נשמח לחזור.
מנשה ברזנימנשה ברזני
12:18 21 Jul 23
הגענו להתארח ללילה אחד היה פשוט מושלםהמקום נמצא באמירים מקום רומנטי ושקט , שרות מעולה מצוות הקבלה, ספא נהדר המשקיף לכנרת.פינת שתייה חמה ועוגות לאורחים למשך כל זמן השהייה .חדרים גדולים למשפחה וזוגות.בריכה בקרבת מקום נסיעה של כמה דקות.מסעדת המלון שהיא מסעדת שף ברמה גבוהה מאד , מנות מעולות, טעימות, אווירה רומנטית .ארוחת בוקר מעולה, מלאה בכל טוב.פשוט מושלם .המקום מאד מומלץ ואמליץ לחברים
חוויה. להיכנס לעולם אחר....לא ברור לי איך מלון כזה לאמוכר כמו יערות הכרמל.מלון קטן ,אינטימי ,מלא בצמחיה... כן צמחיה אמיתית ,אפילו עץ זית במרכז הלובי . הטבע עוטף בכל יופיו. הספא נעים מאוד .והאוכל.במילה אחת - מדהים. השף של המקום פשוט מעולה.נהננו מארוחה בשרית בערב ובבוקר מבופה חחבי עשיר וטעים . מאוד כיף שהמלצרית שואלת איזו חביתה רוצים ותוך דקות מגיע לשולחן. המלצרים ,אנשי הקבלה ,עובדי המנהל ,עובדי הספא כולם כל כך נעימים. פשוט הרגשה נעימה.הגענו הפעם במקרה ,אין ספק שנחזור.
js_loader

קצת על מלון אמירי הגליל 

בתחילת דרכו עוד בשנות ה-80, מלון אמירי הגליל לבש צורה אחרת לגמרי. תאמינו או לא, מלון הבוטיק המקסים הזה בכלל התחיל בתור חוות מבקרים הכוללת אורוות של סוסים. לצד החווה הייתה קפיטריה קטנה אשר הגישה מטעמים מקומיים, אשר הייתה ידועה בקרב אנשים מכל חלקי הארץ.

במהלך השנים, בעלי המקום החליטו להפוך את חוות המבקרים למלון דרכים חמים וקטן, מה שעם הזמן הלך וגדל עד כדי מלון בוטיק 4 כוכבים אשר נחשב למלון מומלץ בגליל עם ביקוש גבוה. הקפיטריה מזמן הפכה למסעדת "בין כרמים", האורוות הוחלפו לחדרי אירוח מקסימים והאווירה, האמת שהאווירה נשארה אותו דבר – קסומה ומיוחדת. נכון להיום, מלון אמירי הגליל כולל בתוכו את כל הפינוקים שמשפחה או זוג צריכים בנופש שלהם, לרבות חדרים עם נופים מקסימים לכנרת.

סוגי חדרים במלון אמירי הגליל

ברשימת חדרי האירוח של מלון אמירי הגליל ניתן למצוא 24 חדרים, כאשר החדר הסטנדרטי מתאים לאירוח של 2 אורחים. בגודל של כ-18 מ"ר, חדר זה מציע נוף הרים טבעי וחורש קסום במיוחד. אם תצטרכו יותר ספייס, תוכלו להזמין חדר סטנדרט בגודל של כ-25 מ"ר עם אותו נוף משגע הנשקף ממנו.

בעבור אירוח של 4 אורחים, ניתן להזמין חדר סופריור בגודל של 34 מ"ר, או לחילופין, חדר דלאקס בגודל 25 מ"ר עם נוף לכנרת. אם בא לכם להתפנק, מחכות לכם מיני סוויטות בגודל 32 מ"ר וכן סוויטות פרמיום בגודל של 37 מ"ר. כמו כן, מלון אמרי הגליל כולל גם חדרים עם מרפסות שמש הצופות לחצר מלון, להרי הגליל ועוד.

סוגי חדרים במלון אמירי הגליל

מתקני מלון אמירי הגליל

כל מלון מומלץ באזור הצפון, מספק לאורחיו גם מתקנים שונים. מתקני מלון אמירי הגליל כוללים את רמת האבזור שאנו מצפים לה ממלון בדירוג 4 כוכבים, כאשר הפינוק מתחיל במתחם הספא של מלון בוטיק זה. במתחם הספא תוכלו למצוא לא רק ג’קוזי ענק, אלא גם סאונה יבשה וכן לובי עם משקאות חמים לחימום האווירה.

במלון תמצאו גם את השירותים הבאים:

  • מועדון חברים: מועדון החברים האקסקלוסיבי של אמירי הגליל כולל הנחות, הטבות שונות ופינוקים מסוגים שונים. 
  • אירוח עסקי: המלון כולל טרקלין המיועד לאירוח עסקי, סדנאות מקצועיות ואירוח מקיף הכולל ליווי צמוד בתכנונו. 

צוות מתחם הספא מעניק בתיאום מראש טיפולים אישיים או זוגיים, ובמקביל לכך, ניתן גם לתאם מראש לגבי העברת סדנאות לקבוצות. כמו כן, במלון תוכלו למצוא חניה חינם, כמו גם הכוונה למגוון אטרקציות שונות באזור, כולל "טיול כוכב" המשלב מגוון של אטרקציות ומסלולי טיולים שונים בגליל ורמת הגולן.

מתקני מלון אמירי הגליל

אוכל ומסעדות במלון אמירי הגליל 

במלון אמירי הגליל תמצאו את מסעדת "בין כרמים" הכשרה, אשר פתוחה הן לאורחי המלון והן לציבור הרחב המגיע אליה במיוחד כדי לטעום ממטעמיה המיוחדים. האווירה מאוד כפרית ומזמינה, ביתית ומפנקת, בעוד כי שירות הצוות הינו מקצועי ומוקפד.

מסעדת בין כרמים ממוקמת בין מטעי הזיתים המקיפים את בקעת בית הכרם, כאשר מהצד השני של המסעדה נשקפים כרמי הענבים של הרי מרום הגליל. עם חלונות גדולים המשקיפים להרי האזור, הארוחה מרגישה רומנטית במיוחד, בעוד שמטעמי המסעדה כוללים את חומרי הגלם המקומיים של האזור.

אוכל ומסעדות במלון אמירי הגליל 

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות