מלון אוליב בגלבוע

5/5
תוכן עניינים

שלוות עולם וטבע, יוקרת 5 כוכבים וחווית אירוח מיוחדת ושונה – הנה כל מה שצריך לדעת אודות מלון אוליב בגלבוע, כולל חדרים, אוכל ומתקני המלון.

הכירו את מלון אוליב בגלבוע

אם אתם מחפשים שלווה שקשה להתחרות בה, כפריות בלתי נגמרת וטבע שעוטף ומקיף אתכם 360, הגעתם למלון אוליב בגלבוע. מדובר על מלון ברמת אירוח של 5 כוכבים, יוקרתי ומסוגנן, כפרי ומפנק גם יחד. המלון מציע כמה יתרונות שונים, במיוחד אם אתם מחפשים קלילות וחופש, שקט מופתי ונוף לא פחות ממדהים. אלו הם יתרונותיו העיקריים של מלון אוליב בגלבוע:

  • לוקיישן: המלון ממוקם בעמק יזרעאל על אחת הפסגות של הרי הגלבוע, ומשקיף על הנופים הבלתי נשכחים של אזור עמק המעיינות, עמק חרוד, עמק יזרעאל ועוד. 
  • יוקרה: זהו לא פחות מאשר בית מלון יוקרתי ומאוד מטופח, שבד"כ מיועד לאורחים שרוצים להנות מנופש אלגנטי בחיק הטבע רחב הידיים.
  • שירות וצוות: מה שלא תמצאו כאן זה עומס, צפיפות וצוות שעסוק כל הזמן בפניות קודמות. זאת, מכיוון שהמלון נחשב מלון בוטיק, כך שתוכלו לקבל שירות אדיב במיוחד הממלא את כל הצרכים שלכם במהלך החופשה.
  • ספייס: מכיוון שהמלון ממוקם בחיק הטבע, הוא מאופיין בחללים גדולים, חדרים רחבי ידיים ובאופן כללי המון חופש תנועה. צפיפות עירונית זה לא פה, כאן תהנו מחופשה כפרית אמיתית. 

מלון אוליב בגלבוע

חדרים באוליב בגלבוע

ישנם סוגים שונים של חדרים באוליב בגלבוע, כאשר כל אחד ואחד מהחדרים במלון מאובזרים ללא דופי. החדרים המעוצבים בסגנון מאוד אותנטי ועכשווי, מעין כפריות המתפרצת בכל ס"מ בעיצוב המלון, מה שיוצר הרגשה די ביתית, אלגנטית מאוד וחמימה. מעבר לסוויטות שונות שתוכלו למצוא במלון, ישנם גם חדרים מרווחים אשר בנויים כמקשה אחת. מרחב חדרים זה כולל את האזורים הבאים:

  • מרחב מגורים ומחייה הכולל את האזורים הבאים:
    • אזור מנוחה 
    • פינת אוכל
    • אמבטיה גדולה
    • מיקרוגל ומגהץ
    • טלוויזיה גדולה עם חיבור לווייני

כמו כן, בכל מרחב חדרים במלון תוכלו למצוא גם אזור אשר מיועד עבור סידורי שינה שונים, כולל האזורים והפריטים הבאים:

  • מרחב לינה וסידורי שינה נוספים, הכולל את הפריטים הבאים:
    • ספה נפתחת לסידורי שינה נוספים
    • ערכת קפה ותה 
    • מיני בר
    • כספת

נדגיש, כלל החדרים מיועדים לזוג עם +2. כמו כן, כדאי לדעת שישנם חדרים בקומה השנייה, אשר כוללים מרפסת פרטית הצופה לכיוון הבריכה או לעמק יזרעאל. בנוסף לכך, במתחם תוכלו למצוא עוד 2 וילות גדולות ונוספות המיועדות עבור חדרי הקלאסיק. 

חדרים באוליב בגלבוע

ביקורות, המלצות וחוות דעת על אוליב בגלבוע

הנה כמה מההמלצות, חוות הדעת והביקורות אשר נכתבו על מבקרים אשר שהו לאחרונה במלון אוליב בגלבוע:

רונית אושרירונית אושרי
05:16 06 Oct 23
המקום מקסים, מול נופי הגלבועהמבנה נמוך ונעים לעיןהספא נהדר, עיסוי מעולה.ארוחת הבוקר מעט מצומצמת, תחושה של חדר אוכל בקיבוץ של פעם. המרפסת של חדר האוכל לא נקיה ולא מסודרת.השירות של עובדי חדר האוכל טוב, נעים ומשתדל.הבריכה יפה, מרווחת ונקיה.
Miki GevaMiki Geva
00:48 05 Oct 23
הייתי כאן גם בעבר.מרגיש כאילו יש ירידה ברמת הנקיון החדרים.
shlomi bergshlomi berg
21:06 03 Oct 23
מיקום מעולה, נוף יפה מאוד, חדרים מרווחים, מיסעדה מעולה במלון
Ronit SaidofRonit Saidof
17:12 03 Oct 23
יפעתיפעת
13:53 02 Oct 23
מלון בוטיקי, שקט וקסום, עם נוף מדהים.חדרים חמודים, אומנם לא חדשים.מיטה נוחה, מקלחת ענקית!גישה ישירה לבריכה (לבקש את קומת הבריכה)ארוחת בוקר חמודה, לא עמוסה, אך מעט משודרגת מהרגיל.
איתן פירוזיאיתן פירוזי
09:36 23 Sep 23
מלון טוב במחיר שפוי!מיקום שקט ופסטורלי עם נוף מדהים.הבריכה טובה מאוד וגם הספא היה טוב עם עיסויים ברמה טובה וישנה הנחה לאורחי המלון כך שהמחיר הוגן ביותר.אין ארוחות ערב כך שאכלנו במסעדת קימל בגלבוע הסמוכה והלא זולה, אומנם עם הנחה לאורחי המלון, אך היא לא מורגשת עם המחירים של המסעדה.קיימת מסעדה חלבית במלון עם תפריט לא מגוון במיוחד.ארוחת הבוקר טובה סך הכל אך לא מגוונת ולא מפנקת מידי.לסיכום מלון טוב שמתאים לזוגות ומשפחות לשהות קצרה עם תמורה טובה למחיר.
Amihay SteinbergAmihay Steinberg
23:36 01 Sep 23
שהינו לילה אחד בחדרים בקומת הבריכה , החדרים גדולים ונקיים , בריכה חביבה ומוצלת בחלקה,ארוחת הבוקר סבירה והצוות ידידותי.לאורחי המלון יש הנחה במסעדת קימל בגלבוע הסמוכה.
מיקום פנטסטי מול עמק יזרעאל, שירות אדיב מאד וביתי, וחדרים חדשים ומזמינים!אנחנו עכשיו מתארחים במלון (בפעם השנייה כבר) וסופר ממליצים עליו. ארוחת הבוקר גם היא טעימה ובשפע.אין בכלל חסרונות!! גם המחיר ברמה הגיונית.הדבר היחיד שצריך לקחת בחשבון שאין אפשרות לארוחת ערב (יש מסעדות באיזור).מתאים גם לזוגות (יש ספא ויין) וגם למשפחות (יש בריכה וחדר ילדים בעונה).
js_loader

מתקני מלון אוליב בגלבוע

אם מדברים על מתקני מלון אוליב בגלבוע, מישהו חייב להזכיר את מתחם הספא באוליב בגלבוע. מלון אוליב בגלבוע מציע את כל הטוב שיש להציע במתחמי ספא, כולל טיפולים מותאמים אישית, ג'קוזי וסאונה, חדרים לעיסויים מקצועיים ועוד. כמו כן, במהלך חודשי הקיץ בריכת המלון נפתחת לאורחים, והיא אטרקציה בפני עצמה. 

אם אתם מחפשים מלון בצפון הארץ עם נוף מושלם – אוליב בגלבוע הוא בדיוק כזה. הבריכה של המלון נמצאת על רכס הררי אשר משקיף על שלושת העמקים, נוף בלתי נשכח. בנוסף, בצמוד לבריכת השחייה תמצאו גם בריכת פעוטות. נוסף על מה שציינו עד כה, כדאי לדעת שמלון זה מציע גם חדר כושר מטופח ומאובזר מאוד, הכולל מקלחות, מכשירי כושר חדשניים וכל מה שצריך בשביל אימון ובריאות טובה. לגבי הספא, קחו בחשבון שהמלון מציע 3 חדרי טיפולים שונים, ככה שמומלץ לקבוע מראש טיפול אם מעוניינים להבטיח את הזמינות של אלו. 

מתקני מלון אוליב בגלבוע

מזמינים חופשה במלון אוליב בגלבוע?

אוכל במלון אוליב בגלבוע 

כאשר מזמינים מלון בגליל או בגלבוע, כדאי לבדוק אילו מסעדות קיימות בסביבה. ואם דיברנו על מסעדות, חובה לדבר על מסעדת "קימל" אשר מציעה לאורחי המלון מנעד טעמים רחב במיוחד ומנות סופר איכותיות. המטבח במלון זה מובל ומנוצח על ידי שפים מקצועיים, השף שאול אדרת ובן שחם. שפים אלו עושים שימוש נרחב בחומרי גלם מקומיים בלבד וטריים, בעודם מייצרים קולינריה מנצחת על כל צלחת וצלחת של אורחי המלון. 

אוכל במלון אוליב בגלבוע 

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית בלתי נשכחת, כאן אתם תקבלו חוויה מהסוג שתשאיר בכם טעם של עוד ועוד. לסיכומו של דבר, אם חיפשתם כשרות באוליב בגלבוע, כדאי לדעת שהמלון כשר בהשגחת כשרות רבנות מעלה הגלבוע. כמו כן, במלון תמצאו גם חדר תפילה, ובמלון גם אין מעלית שבת (המלון מתפרס על פני קומה 1 בלבד).

קראו גם על מקומות אירוח נוספים בסביבה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות