כפר הנופש נופי גונן

4.2/5
תוכן עניינים

כפר הנופש נופי גונן שוכן בקיבוץ גונן, כאשר מלון זה מיועד במיוחד עבור משפחות עם ילדים וכן זוגות המבקשים לחוות פינוק מהסרטים. האוויר צלול במיוחד, הנופים פשוט מחסירי פעימה ומרגשים והאווירה נוסטלגית ומודרנית כאחד. אם חיפשתם מלון מושלם בעלויות אטרקטיביות, זה המקום. 

השטחים הגדולים והירוקים, על פניהם נפרש כפר הנופש גונן, לא יכולים לחמוק מהעין. תוכלו לטייל בין מגוון שבילים קסומים ופסטורליים, אשר פזורים ברחבי המלון ומובילים כל אחד בדרכו למיקומים קצת שונים בעלי נופים אחרים. רגע לפני שאתם מזמינים מקום במתחם נופי גונן כפר נופש, אנו ממליצים לעבור על היתרונות הבאים של המלון:

  1. חדרי אירוח מסוגננים מאוד וצופים לנופים מרגשים. 
  2. בקתות עץ אשר מתאימות למשפחות קטנות וגדולות גם יחד. 
  3. סוויטות זוגיות, מפנקות ומפוארות עם מרפסות גדולות. 
  4. סידורי שינה נוספים ברוב חדרי האירוח.
  5. שלל מתקני נופש המתאימים לצעירים ומבוגרים גם יחד. 

כפר הנופש נופי גונן

חוות דעת על כפר הנופש נופי גונן

איך החדרים בכפר הנופש נופי גונן? ומה רמת השירות של הצוות? בדיוק בשביל לספק מענה על השאלות הרבות, בחרנו להציג כמה המלצות, חוות דעת וביקורות על כפר הנופש נופי גונן:

מיכל פרלמיכל פרל
12:08 05 Oct 23
אור עכואור עכו
11:49 05 Oct 23
אירוח קיבוצי ברמה גבוהה.. נהניתי מאוד מצוג פלוס 3
Ovi ChitayatOvi Chitayat
14:02 04 Oct 23
נשארנו רק לילה אחד. ה"צימר" שלנו היה נקי, מרווח למדי, מוצרי קפה חיוניים וחדר אמבטיה/מקלחת מרווח ונחמד. הקבלה הייתה מהירה, נטולת אירועים ואדיב. ארוחת הבוקר הייתה נחמדה וכללה מגוון כדי לספק כמעט את כולם. היה טיול ממומן לאורך נחל שזה ממש כיף גדול. נהניתי מהשהייה הקצרה שלי ואני אשקול לחזור. סוכן הקבלה היה מאוד מועיל וידידותי.
אוסנת פרלאוסנת פרל
06:42 04 Oct 23
אנחנו 2 משפחות שהגענו ל2 לילות..מקום מדהים. שירות אדיב ביותר. כולם פה סבלניים והשירות שלהם מעולה.ארוחת בוקר נדירה...אוכל בשפע. מבחר מטורף..יש הכל מהכל וכל זה בזכות שולמית הטבחית שפית ברמה גבוהה..ביתנים יפים. נקיים. יש בהם הכל. נחזור בשנית ובשלישית.
Adva Rotstein HayunAdva Rotstein Hayun
09:37 03 Oct 23
הבקתות בנופי גונן מקסימות! חדשות ומתוחזקות. ג׳קוזי מפנק, ערסל כיפי בחוץ, נוף מקסים וטווסים מטיילים. הארוחת בוקר היתה מאד עשירה, הכל טרי, ומה שנגמר מיד משלימים. מומלץ בחום. המחיר כמובן בהתאם…
Beni TroibBeni Troib
15:33 30 Sep 23
חדרים נחמדים ומרווחים מאוד (וילות העץ), אווירה ירוקה ורגועה, ארוחת בוקר מצויינת
Liliam TrujilloLiliam Trujillo
05:25 30 Sep 23
בקתות נוחות מאוד, שירות האוכל נהדר. צוות ידידותי מאוד
Natali GalanteNatali Galante
19:29 05 Aug 23
אחלה של כפר נופש! התארחנו 2 משפחות זוג + 2 וזוג + 3 בחדרים המשפחתיים (חדר וחצי). הילדים עפו על המיטות קומותיים ! החדרים נקיים, מרווחים ולא צפופים.. מעט חשוכים בעיניי אבל בקטנה. מדשאות רחבות, עם מתקני שעשועים קטנים. בריכה גדולה ונקייה. האירוח כלל א. בוקר שהייתה אחלה (היה מבחר רחב, לא הכי טעים שאכלתי אבל מספק). המיקום נהדר, קרוב לנחלים ושלל טיולים ואטרקציות באיזור.נהננו מאוד, ובוודאות נחזור שוב.
Yafa NosratYafa Nosrat
16:32 22 Jul 23
היינו בנופש זוגי, קיבלנו חדר משודרג עם ג'קוזי. שירות נעים. ארוחת הבוקר היתה לא פחות מבית מלון. שפע של דברים מכל הסוגים. 15 צנצנות של ריבות טעימות. יש בריכה גדולה. קרוב לקרית שמונה, אפשר להגיע לביג לקניות ולאכול בבתי קפה או מסעדות.
הזמנו סוויטה זוגית, האזור של הסוויטות מוגבל לזוגות כך שאפשר לנוח ולהשתחרר. הסוויטה מרווחת ,מהממת ,ביופיה ונקייה !!!חיכו לנו פינוקים של יין ,עוגה ריבות קרקרים ומים מנירלים וגם ברכה מקסימה. במטבחון יש מכונת אספרסו ,קפה ,תה צלחות וסכום.מקרר קטן ,וערכת קפה / תה.מרפסת כייפית עם ג'קוזי שקוע בדק ופינת ישיבה...
Meir SlaterMeir Slater
06:21 20 Jun 23
מקום מהמם, חדרים מצוינים.ארוחת הבוקר מושקעת עם פוטנציאל טוב, רק שהיה טוב אם היו מגישים מנות המבוססות על ביצים (מקושקשת, שקשוקה) במקום לזניות ופשטידות. בכל זאת, ארוחת בוקר
js_loader

קצת על נופי גונן כפר נופש

עבור מי שאינם מכירים עדיין את האזור של כפר הנופש נופי גונן, מדובר בעצם בקיבוץ אשר ממוקם בלב ליבו של אזור עמק החולה. זהו אחד ממוקדי התיירות הכי מהפנטים בישראל, אליו נמשכים צפרים מכל העולם כדי לחזות בשפע עופות וציפורים ממשפחת ה-"עגוריים". כמו כן, תמצאו במלון מגוון אטרקציות שונות המותאמות לזוגות ומשפחות.  

בסביבת כפר הנופש נופי גונן קיבוץ גונן, תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות הכוללות ג'יפים, טיולי סוסים והליכות רגליות בין נחלי מים, טיולי רייזרים, סיורים מודרכים באזור החרמון ועוד. בנוסף לכך, צוות המלון מזמין אתכם לברר לגבי סיורים ביקבי יין מקומיים הכוללים טעימות ויין. עבור המתפנקים, אפשר להזמין גם עיסויים זוגיים לסוויטה.

קצת על נופי גונן כפר נופש

חדרי האירוח בכפר הנופש נופי גונן

כפי שאתם יודעים, לפני שמזמינים מלון באזור הצפון, חשוב לבדוק אודות החדרים שלו. כפר הנופש נופי גונן קיבוץ גונן כולל לא פחות מאשר 55 חדרים מסוגננים ומעוצבים בפשטות אך בנועם, המקנים אווירת נופש אמיתית. יש לציין, החדרים כוללים ספות נוחות, מרחבי הורים וחדרי רחצה, ג'קוזי, מטבחון מאובזר, מרפסת ביציאה מהבקתה ועוד.

אלו הם 2 סוגי החדרים שניתן למצוא במלון כפר הנופש גונן:

בקתות עץ מפנקות

בקתות העץ הפרטיות כוללות עיצוב רטרו נוסטלגי עם ריהוט בסטייל וינטג', כאשר בקתות אלו מתאימות לזוגות וכן למשפחות עם ילדים. במידה שצריך, ישנה גם אפשרות להוסיף סידורי שינה נוספים עבור משפחות מרובות ילדים. 

סוויטות זוגיות

אם חיפשתם בית מלון בגליל שבו יש סוויטה מפנקת, זה ללא ספק המקום. במלון תמצאו לא פחות מאשר 8 סוויטות זוגיות בעיצוב מודרני, הכוללות את כל הפינוקים שהנופשים צריכים בנופש שלהם\ן. הסוויטות כוללות מכונות קפה, פינות ישיבה, נופים משגעים הנשקפים מהמרפסות ועוד. 

חדרי האירוח בכפר הנופש נופי גונן

מתקני כפר הנופש גונן

כפר הנופש גונן כולל בתוכו כמה מתקני נופש מסוגים שונים, כאשר המתקן הבולט בהם הוא כמובן בריכת השחייה החיצונית של המלון. היא פעילה בעונת הרחצה ומהווה פתרון מרענן במיוחד עבור משפחות עם ילדים, כאשר בצמוד לבריכה ניתן למצוא גם בית כנסת לשימושם החופשי של אורחי המלון. 

יש לציין, בית הכנסת של כפר הנופש נופי גונן הינו משותף עם תושבי הקיבוץ, אם כי בד"כ אתם לא צפויים להיתקל בעומס של מתפללים בשבתות. אם בית הכנסת סגור, אתם יכולים לבקש את המפתחות מהקבלה של כפר הנופש נופי גונן קיבוץ גונן ללא כל בעיה. חשוב לדעת, מסעדת המלון מגישה ארוחות בוקר בלבד. 

מתקני כפר הנופש גונן

אוכל במלון כפר הנופש גונן

מלון כפר הנופש גונן אמנם כולל בתוכו מסעדה פנטסטית, אבל יש לציין כי מסעדת נופי גונן מגישה אך ורק ארוחות בוקר. במתחם כפר הנופש נופי גונן שבקיבוץ גונן תמצאו, בין היתר, מסעדה אשר מגישה מנות לוקאליות אשר מבוססות על מתכונים עתיקי יומין מהאזורים של הגליל, הגולן ועוד. עם שפע מנות לבחירתכם, ארוחת הבוקר שלכם מסודרת בהחלט.

כאשר תרצו לאכול ארוחת ערב, תוכלו למצוא מענה באחד מהיישובים הרבים אשר מקיפים את אזור קיבוץ גונן. כמו כן, ניתן למצוא בתוך הקיבוץ (גונן) חנות של נוחות כללית ומוצרי מזון. עבור משפחות עם ילדים אשר זקוקים למענה במיידי, הפתרון של חנות הקיבוץ הוא מעולה. עם זאת, אפשר ליהנות מאחלה קולינריה באחת מהמסעדות האותנטיות בסביבת המלון. 

אוכל במלון כפר הנופש גונן

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות