חוות הנופש ורד הגליל

4.4/5
תוכן עניינים

אם אתם מחפשים מידע לגבי חוות הנופש ורד הגליל, אנחנו רוצים שתדמיינו אוויר ונופים פתוחים, בקתות עץ שנראות כאילו שלפו אותן מהאגדות, אווירה כפרית אבל אלגנטית ומפנקת וכמובן, ג'קוזי שצופה אל נופים קסומים. אלו הם למעשה דברים שתוכלו למצוא במתחם כפר הנופש ורד הגליל.

ורד הגליל חוות נופש, הוא מתחם נופש אשר מציע את החופשה המושלמת לזוגות וכן משפחות עם ילדים. הבקתות והסוויטות של המלון צופות לנופים קסומים, בעוד כי מלון כפר הנופש ורד הגליל נבנה מתוך האהבה למולדת ישראל, לאדמת ארצנו, לא פחות מזה. אם חיפשתם לחבר בין חופשה לבין רכיבה על סוסים בצפון, זה המקום להגיע אליו.

במתחם הכפר תמצאו את היתרונות הבאים:

  1. לוקיישן: ורד הגליל חוות נופש ממוקם על גבעה אשר צופה לכנרת, כמו גם מוקפת בשטחים רחבים, פתוחים למראה וירוקים מאוד.
  2. חוות סוסים: תוכלו ליהנות מטיולי רכיבה באזור הכנרת, הרי הגולן ועוד, כולל הדרכת רכיבה לילדים ומבוגרים גם יחד. יש לציין, הסיורים הם מודרכים ע"י צוות המלון. 
  3. נופים משגעים: כפר הנופש ורד הגליל צופה לנופים פתוחים ומהפנטים במיוחד, כאשר האזור פשוט מושלם עבור פיקניק עם המשפחה והאהובים שלכם. 
  4. אוכל: תמצאו בחווה מסעדה אותנטית-ישראלית משובחת במיוחד, המגישה תפריט מגוון למדי. 
  5. אוויר פתוח: עקב היות החווה ממוקמת בלוקיישן רחב ידיים, האוויר המתקבל ברחבי החווה צלול כיין הגולן. 

מלון חוות ורד הגליל

חוות הנופש ורד הגליל – ביקורות, המלצות וחוות דעת

מחפשים ביקורות על חוות הנופש ורד הגליל? מעוניינים לשמוע מעט מהחוויות שעברו על אורחים אשר ביקרו בחווה בעבר? בדיוק לשם כך ריכזנו לכם כמה מההמלצות וחוות הדעת על המקום:

Ronen KaminskyRonen Kaminsky
05:08 01 Oct 23
Kaiko McKayKaiko McKay
11:48 29 Sep 23
Christof HarmChristof Harm
10:47 22 Sep 23
חוויה בלתי נשכחת עם נוף לכנרת. יצאנו שם לטיול סוסים. המדריך "רוני" היה ידידותי מאוד ונתן לנו הנחיות טובות. המסלול מוביל בשטח סלעי. הסוסים מאומנים מצוין. בכל עת!
Ilanashati ShatiIlanashati Shati
03:57 17 Sep 23
שירות מעולה, יחס אדיב, מתאים למשפחות
Andres KatzAndres Katz
17:13 09 Sep 23
Masha ShamirMasha Shamir
08:12 20 Aug 23
אינטימי, שקט, תחושה של צימר, נוף מדהים
Lital SelaLital Sela
15:31 19 Aug 23
חבל שאין כביש סלול בין הבקתות. צריך לחצות כביש סואן כדי להגיע לקבלה או ארוחת בוקר
Nati WittenbergNati Wittenberg
16:15 18 Aug 23
Maayan GolaniMaayan Golani
18:17 17 Aug 23
היה לנו כיף להתארח במלון. החדר מרווח והמיטות טובות. נוף מושלם!לקחנו את הסיור המודרך עם הסוסים והיה ממש כיף.לשיפור - ארוחת בוקר מותאמת לילדים( נדרש מגוון לחמים, מעדנים, ירקות חתוכים ופינוקים) וגשר להולכי רגל..
Rotem PadureanuRotem Padureanu
17:29 16 Aug 23
מקום מקסים!הגענו לכאן פעם ראשונה, זוג עם ילדה בת 3. החדר הוא בקתת אבן יפה, מחולקתלחדר שמשמש סלון/חדר ילדים וחדר שינה ובו ג'קוזי זוגי (בנוסף למקלחת שיש בחדר). הבקתה מוקפת נוף ויש ממנה יציאה לגינה עם משטח דשא כייפי ועליו ערסל. סמוך למלון יש חוות סוסים. בבוקר יש שעת פעילות, בה אפשר לקשט פרסות סוסים, להאכיל סוסים ולרחוץ אותם. יש כמובן גם פעילויות רכיבה שונות ובמחירים הוגנים מאוד. למי שאוהב סוסים, ממש מומלץ להגיע לחווה. הנאה מובטחת! :)ארוחת הבוקר בסיסית אבל טעימה.המלון נקי והצוות אדיב ונעים.נהנינו מאוד מהשהות!
Noa TishlerNoa Tishler
03:37 24 May 23
המקום לא נגיש לעגלות ובעייתי להורים לילדים קטנים. החדרים נמצאים מעבר לכביש סואן שצריך לקחת את האוטו כדי לעבור אותו או לחצות אותו ברגל ( חוויה מפחידה ) . הכניסה לחדר לא היתה נגישה ואפילו הכניסה לארוחת הבוקר כללה מדרגות. החדרים ענקיים ומתאימים למשפחות גדולות. היתה לנו מכת נמלים רצינית בחדר שהשביתה את הספה היחידה הפנויה . ארוחת הבוקר בסיסית אך טובה ( ביום ראשון לא היה קפה ) . חוות סוסים מקסימה. האוכל במסעדת טיביס היה בינוני.
Natan SolomonNatan Solomon
16:52 15 May 23
אם חוזרים לאותו מלון סימן שהמקום משאיר טעם טוב , מה לומר החדר ענק ,נקי מצוחצח, מרפסת לחצר עם מיקום מצוין המשקיף לכינרת ,שקט רוגע , מה צריך יותר
Yossef FridmanYossef Fridman
15:44 14 Apr 23
מיקום מעולה ונופים מדהימים, אך לצערי כאן זה נגמר. איכות החדר הייתה ברמה מאוד נמוכה וארוחת בוקר בסיסית ביותר. ציפינו להרבה יותר, עבור המחיר ששילמנו.
aurel laoraurel laor
08:32 12 Feb 23
היינו משפחה בחדרי הסוויטה מול הכנרת. החדרים עצמם נקיים מאוד לא מאוד מפנקים אבל מספיקים ובמחיר סביר. הנוף עצמו מהמם, האח עובד יופי, והשירת לבבי.
Asaf FeigAsaf Feig
16:29 31 Dec 22
החדרים מרווחים מאוד ומאובזרים היטב, רמת התחזוקה והניקיון שלהם בינונית וניכר שהחדרים לא שופצו שנים רבות. למי שמחפש יוקרה זה לא המקום. הנוף לכנרת נהדר ויש הרבה צל ופינות ישיבה ליד הצימרים. אין משחקים לילדים וחוות הסוסים הצמודה לא מהווה אטרקציה מיוחדת לילדים. אני חיפשתי שקט ורוגע ומצאתי.
js_loader

החדרים במתחם חוות הנופש ורד הגליל

בחוות הנופש תמצאו 29 חדרי אירוח מעוצבים ונעימים, בעוד כי כל הבקתות הן אבני בזלת ועץ. כמובן שכל אחת מהבקתות ממוזגת, מתאימה למשפחות ואף לקבוצות אנשים. כל הבקתות והסוויטות כוללות:

  • טלוויזיה וערוצי לוויין 
  • ערכת הכנה של קפה ותה 
  • חדרי רחצה מאובזרים, בחלקם יש גם ג'קוזי ואמבטיה.

29 הבקתות של ורד הגליל חוות נופש כוללות 6 סוגים שונים, כאשר חלק מהבקתות הן סוויטות עם ג'קוזי ל-4 אנשים ומעלה. הסוויטה הגדולה ביותר מתאימה למשפחות הבנויות מהרכב של זוג, תינוק ו-2 – 3 ילדים נוספים. 

החדרים במתחם חוות הנופש ורד הגליל

הכירו את סוגי הבקטות של כפר הנופש ורד הגליל:

בקתה

בקתה עם ג'קוזי

קוטג' עד חמישה
סטודיו עם ג'קוזי
סטודיו עם ג'קוזי

סוויטה עם ג'קוזי עד ארבעה

סוויטה עם ג'קוזי עד חמישה

סוויטה עם ג'קוזי עד חמישה
מה ההבדלים בין כל בקטה בטבלה שלנו:
שם החדר לכמה אנשים זה מתאים
בקתה
בקתה עם ג'קוזי זוג + תינוק
קוטג' עד חמישה  זוג + 2 עד 3 ילדים
סטודיו עם ג'קוזי  זוג + תינוק + עד 2 ילדים
סוויטה עם ג'קוזי עד ארבעה  זוג + תינוק + עד 2 ילדים
סוויטה עם ג'קוזי עד חמישה  זוג + תינוק + 2 עד 3 ילדים

מתקני כפר הנופש ורד הגליל

מתחם ורד הגליל חוות נופש הוא אמנם אינו מתחם גדול, אבל החווה הזאת פשוט מושלמת עבור אנשים אשר אוהבים טבע, אווירה כפרית אמיתית ונופים קסומים שלוקחים אותם לאגדות שהכי מסופרות היטב. הנה מתקני הנופש שתמצאו בחווה:

חוות רכיבת סוסים

חוות הסוסים של כפר הנופש ורד הגליל, הינה חוות המנוהלת ע"י משפחת אבני-גיבורי, המשפחה היא בעלת ניסיון ארוך-שנים בהדרכת טיולי רכיבה בצפון, וטיולי הרכיבה עוברים דרך נופים מהפנטים כמו אזורי נוף כנרת, הרי הגליל והגולן ועוד. 

בריכת חוות הנופש ורד הגליל

אם חיפשתם מלון בגליל עם בריכת שחייה הצופה ישירות לנופי הכנרת, תוכלו למצוא זאת בחוות הנופש ורד הגליל. במקום יש גלידות, ארטיקים ועוד. יש לציין, בבריכה ישנה גישה מונגשת וכן מעלון עבור נכים. שעות פתיחת הבריכה הן: 10:00 – 17:00 בעונת הרחצה. 

מלבד 2 מתקני הנופש שציינו לעיל, במלון תוכלו למצוא המון פינות שונות עבור פיקניקים רומנטיים או פיקניק עם המשפחה. יתרה מכך, המלון מציע גם מגוון ואוצ'רים וקופונים עבור מנעד רחב של אטרקציות למשפחות בצפון, טיולי ג'יפים ברמת הגולן ועוד – יש להתעדכן מול קבלת המלון. 

מתקני כפר הנופש ורד הגליל

מזמינים חופשה בחוות הנופש ורד הגליל?

אוכל במתחם חוות הנופש ורד הגליל

חוות ורד הגליל פותחת בפני אורחיה את מסעדת טיביס, אשר פתוחה גם לקהל הרחב בשעות מסוימות. המסעדה שוכנת בתוך בניין עשוי חומרי עץ אורן, המשתלבים היטב עם חומרי אבן וחומרי בנייה אחרים המעניקים תחושה כפרית מאוד ואפילו עתיקה. התפריט במסעדה הוא ישראלי-ים תיכוני ארומטי ומרענן במיוחד, המתמקד בחומרי הגלם המקומיים אשר גדלים וצומחים באזורי הכנרת ורמת הגולן. 

עם מגוון מטעמים אקלקטיים ומיוחדים, תוכלו למצוא סטייקים טריים, תפריט מותאם לילדים, סלטים רעננים מסוגים רבים ועוד. כמו כן, בצמוד למסעדת המלון תוכלו למצוא גם טרקלין אורחים אשר מגיש משקאות חמים וקרים, חטיפים לנשנוש ועוד. יש לציין, האורחים במלון מקבלים הנחה של 10% על הביקור במסעדה. עם זאת, ישנו הצורך להזמין מקום מראש בטלפון מספר 04-6330885.

יש לציין, צוות המלון אינו אחראי על שמירת שולחנות ומקומות במסעדה, ועל כן יש לוודא זאת בעצמכם. 

אוכל במתחם חוות הנופש ורד הגליל

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות