מלון ויטל

4.4/5
תוכן עניינים

מלון ויטל תל אביב – הוא מלון שוקק חיים שהופך כל חופשה לחוויה של ממש. במיקום מעולה במרכז העיר תוכלו ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע לכם: מסעדות יוקרה, בתי קפה, תיאטראות, קניונים, מוזיאונים ועוד. אז אחרי שהבנתם מה יש מסביב למלון, זה הזמן להכיר את כל מה שיש לו להציע מבפנים.

יתרונות מלון ויטל תל אביב

להזמנת חדר במלון ויטל תל אביב יתרונות רבים:

  • ארוחת הבוקר כלולה במחיר
  • כניסה חינם לטרקלין העסקים למזמינים חופשה באתר הבית
  • נגישות מלאה לאורחים בעלי מוגבלויות
  • אינטרנט חופשי ברחבי המלון
  • המלון מתאים לשהייה ממושכת
  • המלון כשר

מלון ויטל בתל אביב

ביקורות וחוות דעת על מלון ויטל ת"א

אם אתם מתכננים לבקר בקרוב בבית מלון ויטל תל אביב, כדאי שתקדישו מספר דקות לקריאת ביקורות, המלצות וחוות דעת על בית המלון:

הביקור במלון היה מסיבות רפואיות, למרות זאת החדר היה מאד נוח, צוות הקבלה אדיב, צוות חדר האוכל והטרקלין היה נהדר!
Limor CLimor C
03:48 17 Jul 23
מלון נקי מאוד , חדרים מרווחים , שירות נהדר והצוות אדיב . התרשמנו מאוד לטובה
Limor HertzmanLimor Hertzman
08:55 18 Feb 23
פעם שנייה שלנו במלון, חוויה מעולה. חדרים מרווחים, נקיים, מיקום נוח לתאטרון, מוזיאונים ומסעדות, יש חנייה בשפע
Ronny RotterRonny Rotter
17:41 08 Aug 20
אחלה מלון למי שרוצה להיות במרכז תל אביב , קרוב להכל , החדר אומנם לא גדול אבל היה נקי ומצוחצח ומאובזר בכל מה שצריך כגון : חלוקי רחצה , מגבות מפנקות , מקרר מיני בר עם חטיפי בריאות ושני בקבוקי מים מינרלים (ללא עלות), פינת קפה , טלוויזיה גדולה , חניה מסובסדת (40 שקל ) לשישי -שבת, ארוחת בוקר טובה המוגשת בקופסאות סגורות לחדרים (חדר האוכל סגור בגלל המצב) .צוות המלון מאד אדיב ופרקטי , זה מה שאני מחפש במלון שאני רוצה להעביר לילה בסופ"ש בתל אביב.
js_loader

איך החדרים במלון ויטל?

יש המון בתי מלון בתל אביב אך אפשר לומר בהחלט כי מלון ויטל מספק חוויה יוצאת דופן בין היתר בשל חדריו המרשימים. במלון תמצאו 63 חדרים ובכל אחד מהם יחכה לכם איבזור מפנק במיוחד:

  • מיני בר
  • מיזוג אוויר
  • טלוויזיה
  • מכונת קפה / ערכת קפה ותה
  • שולחן כתיבה
  • מייבש שיער
  • מגהץ
  • כספת
  • אמבטיה או מקלחון
  • חלוקי רחצה ונעלי בית מפנקות
סוג החדר גודל החדר מתאים לאירוח של מה בחדר?
קלאסיק 18 מ"ר יחיד מיטה זוגית בחדר בעל עיצוב מודרני
אקסקיוטיב 22 מ"ר עד 2 מבוגרים מיטה זוגית או 2 מיטות נפרדות, אמבטיה, מייבש שיער, מגהץ, כספת, מכונת קפה וערכת קפה ותה.
חדר אקסקיוטיב עם מטבחון 24 מ"ר עד 3 מבוגרים או זוג + 2 ילדים זהו החדר האידיאלי לשהייה ארוכה. החדר כולל מיטה זוגית או 2 מיטות נפרדות, ספה נפתחת, חדר אמבטיה, מכונת קפה, המטבחון מאובזר, ערכת קפה ותה, בר מים, מיקרוגל, כיור, כלי אוכל ומקרר. בנוסף תמצאו בחדר גם מגהץ, מייבש שיער וכספת.
חדר קלאב 24 מ"ר עד 3 מבוגרים או זוג + 2 ילדים החדר מתאים לאורחים המעוניינים בשהייה ארוכה. החדר מרווח וכולל מיטה זוגית או 2 מיטות נפרדות, ספה נפתחת, מכונת קפה, ערכת קפה ותה וחדר רחצה נפרד.  בנוסף תמצאו בחדר גם מגהץ, מייבש שיער וכספת.
חדר משפחה 28 מ"ר עד 3 מבוגרים / זוג + 2 ילדים מיטה זוגית, ספה נפתחת, חדר אמבטיה מפנק ומטבחון עם בר מים, מיקרוגל, ערכת קפה ותה, מכונת קפה, כלי אוכל, מקרר, מייבש שיער, כספת ומגהץ.
סוויטה דלקס 37 מ"ר עד 3 מבוגרים או זוג + 2 ילדים סוויטה מרווחת ובה חדר שינה עם מיטה זוגית מפנקת, סלון נפרד וחדר אמבטיה. מטבחון עם בר מים, מיקרוגל, ערכת קפה ותה, מכונת קפה, כלי אוכל ומקרר. בנוסף תמצאו בחדר גם מגהץ, מייבש שיער וכספת.
סוויטת סטודיו 60 מ"ר עד 4 אורחים סוויטת סטודיו בבית מלון ויטל ת"א מעוצבת בסגנון אלגנטי והיא מחולקת לחדר שינה עם חדר ארונות, מקלחת נעימה, סלון ומטבחון מאובזר הכולל ערכת קפה ותה, מכונת קפה, בר מים, פינת אוכל ופינוקים נוספים מתנת המלון: בקבוק מים מינרלים ועיתון מדי יום. בנוסף תמצאו בחדר גם מגהץ וכספת.

הסוויטה נמצא בקומות העליונות, כך העיר תל אביב נפרשת בפני האורחים במלוא תפארתה.

החדרים במלון ויטל

מתקני בית מלון ויטל

בית מלון ויטל מציע שפע פינוקים ומתחמי אירוח לאורחיו:

ארוחת בוקר ישראלית: הארוחה מוגשת בקומה ה – 12 של מלון ויטל והיא מאפשרת לסועדים ליהנות ממבט הציפור על העיר תל אביב. הארוחה כוללת מגוון רחב של מיצים ושתיה חמה, סלטים וגבינות, לחמים ומאפים ועוד.

חדר כושר: אורחי המלון נהנים מכניסה ללא תשלום נוסף לחדר הכושר של המלון. חדר הכושר השייך לרשת "הולמס פלייס – גו אקטיב" והוא מציע שיעורי פילאטיס, ספינינג, אירובי, מתחם הליכונים, מכשירים ועוד.

מתקני בית מלון ויטל

טרקלין עסקים וחדר ישיבות מפואר – "ויטל ביזנס": טרקלין עסקים נמצא בקומה ה- 12 וחדר ישיבות המפואר (ומתאים עד 18 משתתפים) נמצא בקומה ה- 13 של המלון מעניקים לאנשי עסקים ליהנות ממרחב עבודה שקט ויוקרתי המכיל את כל המכשור הטכנולוגי המתקדם.

הטרקלין פתוח כל יום בין השעות: 22:00-12:00 והוא כולל כיבוד קל, שתייה חמה, קרה ואלכוהול. הכניסה לטרקלין הינה מגיל 18 ומעלה. כדאי לשים לב כי השימוש בחדר הישיבות כרוך בתשלום.

HAPPY HOUR

בכל יום בין השעות 19:00-17:00 נהנים האורחים מכניסה ללא תשלום נוסף אל טרקלין העסקים. שם מחכה הם כיבוד קל ושתייה (חמה וקלה) ואלכוהול. הכניסה לטרקלין מגיל 18 ומעלה.

דריה ספא: אומנם נכון לכתיבת שורות אלו מתחם הספא סגור לרגל שיפוצים אך כדאי לדעת כי במקום ישנם חדרי טיפולים בהם תוכלו להזמין עיסויים כאלה ואחרים.

אולי יעניין אותך גם:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות