מלון אמבסי

4.5/5
תוכן עניינים

בעמוד זה תוכלו לקרוא בהרחבה על מלון אמבסי תל אביב היוקרתי וזה כולל מידע על סוגי החדרים של המלון, חוות דעת והמלצות, מתקני המלון ועוד.

כל המידע על מלון אמבסי ת"א

אם חיפשתם דרך מושלמת להעביר חופשה בתל אביב – עם המשפחה, או בזוג ואפילו לבד, מלון בוטיק אמבסי תל אביב מציע את כל מה שצריך לבילוי מושלם. המלון שוכן במרכז תל אביב ומציע חווית אירוח אורבנית מעוצבת, נעימה ומטופחת לכל מי שרוצה לחוות מקרוב את הקסם של העיר הגדולה, או להגיע לרגל עסקים.

מיקום המלון בפינת רחוב הירקון ושלום עליכם, מול בניין שגרירות ארה"ב, שתי דקות הליכה מהים וממגוון אטרקציות תל אביביות נוספות. אפשר לטייל ברגל, להיות במרכז העניינים ולקבל יחס אישי, נוחות מקסימלית ושירות מוקפד.

מלון אמבסי תל אביב

מלון אמבסי תל אביב – במרכז העניינים

עיצוב המלון מתכתב עם העשורים הראשונים של המאה העשרים ומציע חווית אירוח אורבנית מפנקת ונעימה, תוך הקפדה על יחס אישי ושירות מקצועי. המלון מתוכנן במיוחד כדי לתת מענה למגוון צרכים וקהלים שונים, תוך יצירת אווירה נינוחה ומזמינה, שהיא גם אלגנטית ומעוצבת.

פינות ישיבה מעוצבות מפוזרות ברחבי המלון, בעיצוב רטרו ייחודי. צוות המלון עם תודעת שירות גבוהה והקפדה יתרה על ניקיון החדרים, הופכים את המלון לסביבה המושלמת לחופשה אורבנית.

חוות דעת וביקורות על מלון אמבסי

מעוניינים להתארח במלון זה? קראו כעת המלצות, ביקורות וחוות דעת על מלון אמבסי תל אביב היוקרתי:

Ilan SimhaIlan Simha
04:45 31 Jul 23
מלון מומלץ. שירות, ניקיון , עיצוב , מטבח פתוח, שירות מגבות לחוף הים,ללא ארוחות בוקר במלון, נוף פחות מעניין. אם מחפשים מלון לצורך לינה בלבד, המקום הזה מעולה. אם מחפשים מלון כדי להשאר בו לאורך כל היום למטרת פינוק, המלון פחות מתאים. היינו שלושה ומאוד נהננו מהמלון. מטבח מרכזי פתוח 24 שעות עוגות, עוגיות, מכונת אספרסו תמי 4. בבקרים מגישים פירות עונה.הצוות מאוד נעים. בסך הכל מומלץ מאוד.
Eliyahu BitonEliyahu Biton
15:01 21 Dec 22
לא הייתי במלון אבל שאלתי את השומר שאלה איפה נמצא משהו באזור (אני בטוח ששואלים אותו הרבה אותה שאלה) הוא ענה בחביבות ובאדיבות. אם זה היחס של השומר אני בטוח שככה היחס של שאר אנשי הצוות.
יפה מסיקהיפה מסיקה
06:48 26 Nov 22
מלון באמצע תל-אביב, לא להאמין שקט מאוד נגיש וקרוב לים, חדרים גדולים נקיים באופן יוצא מן הכלל, אדיבים מאוד בכל שאלה, מלון שמתאים מאוד לכל מטרה החל מלילה אחד וכלה בשבוע כדי להכיר ולהנות מתל אביב, מקום מרכזי. ניתן ללכת ברגל מכל מקום ותחבורה ציבורית מאוד נגישה.נגיעות וינטג' מיוחדות והיסטוריה משלהם מכונות כתיבה משנות ה-60 וה-70 ריהוט מקום המדינה, מעניין מאוד ונעים להיזכר
תודה לצוות מלון אמבסי על חווית שהייה נעימה מאוד. מלון קטן, נעים, נקי. צוות שירותי מאוד. נהנינו מקבלת החדר , נקי מסודר ומצוייד, בשעה הרבה יותר מוקדמת מהמתוכנן. למרות שהזמנו ללא ארוחת בוקר, נהנינו ממזנון ארוחת בוקר , חינמי, מלא וגדוש בכל טוב: פירות, פירות יבשים, אגוזים, מאפים, חטיפים מתוקים, וכמובן שלל סוגי שתייה חמה וקרה וכל הנדרש לפינוק בוקר. בנוסף לציין את המיקום המעולה. קרוב לים , קרוב ליפו, למסעדות ובתי קפה ועוד. תודה רבה , אכן שהייתנו הקצרה בתל אביב הייתה נעימה עוד יותר בזכותכם צוות מלון אמבסי.
Liz FrtukLiz Frtuk
16:21 13 Aug 20
שירות לקוחות הכי מזעזע שנתקלתי בו ,רציתי לבטל יום לפני כי החברה שהיתה אמורה להצטרף איתי למלון חשה לא טוב לא רציתי לסכן אף אחד והעדפנו לבטל עד שהיא תרגיש טוב התקשרתי למלון נציג קבלה לא סימפטי בעליל לא נתן אפשרויות אחרות שכחו שזאת תקופת קורנה ואדם שלא מרגיש טוב עדיף שלא יגיע אבל הם נאלצים אותך לבוא למלון או שתשלם להם מאה אחוז ביטול שזה שש מאות שקל אין התחשבות ,פקיד הזמנות מתנהג מינימום מנהל המלון לא מדבר יפה ולא מכבד ואין מישהו אחר מנהל שיענה לך מבטיחה שאני לא אדרוך שם בחיי שירןת לא שירותי בעליל חבל
js_loader

סוגי חדרים בהוטל אמבסי

הוטל אמבסי מציע 72 חדרים וסוויטות מעוצבות בסגנון אלגנטי ומזמין, שכולם עוצבו במיוחד כדי לספק לאורחים לינה נוחה ומפנקת במרכז העיר הגדולה.

החדרים השונים מתאימים למשפחות ואנשי עסקים, לזוגות ומבקרים מזדמנים – המגיעים לתל אביב לחופשה, בילוי, או עסקים.

בכל החדרים יש מיטות זוגיות נוחות, עמדות עבודה, ארון, טלפון קווי, ערוצי טלוויזיה בכבלים, מיני מקרר, עמדת קפה, כספת וכמובן מיזוג.

בסוויטות יש גם מטבחון מאובזר, מכונת אספרסו ומיקרוגל וכן בלאונג' המלון מגישים מסביב לשעון שתיה חמה, שתיה קרה ועוגיות ביתיות ללא תוספת תשלום.

סוגי חדרים במלון הוטל אמבסי

מלון בוטיק אמבסי תל אביב – מתקני המלון 

המלון המקפיד על חווית אירוח מזמינה ונעימה, שהות מרגיעה בתוך ההמולה של העיר, מציע מגוון אפשרויות למנוחה, הירגעות ובילוי נינוח:

לובי עליון – נמצא בקומה השניה של המלון ובו מגוון פינות ישיבה מעוצבות המציעות פינה של שלווה מחוץ לדלת החדר.

לובי תחתון – הלובי הראשי של המלון נמצא בקומה הראשונה סמוך לחדרים, מעוצב בסגנון רטרו כובש לב ומושקע.

מגישים בו לאורך כל שעות היום שתיה חמה, שתיה קרה וכיבוד קל לאורך כל שעות היום ללא תוספת תשלום.

פינות ישיבה עם נוף לעיר – בין חדרי המלון בקומות השונות, מפוזרות פינות ישיבה נעימות ויפות, חלקן עם נוף לעיר.

פינות אלה מספקות לאורחים אופציה נוספת, נעימה ומעוצבת, להירגעות נינוחה בין היציאות לעיר הסואנת.

טרקלין בוטיק – מסדרון המלון הו חלל השראה מעוצב, עם ריצוף ייחודי, פינות ישיבה מיוחדות, עיצוב אורבני נוסטלגי.

העיצוב הכל כך מיוחד מזמין את האורחים להצטלם על הרקע המוקפד למזכרת מהחופשה.

חדר ישיבות – חדר מופרד ומאובזר, כולל ציוד חדיש וחיבור וויפי חזק, תשתית להצגת פרזנטציות וחיבור למסך שטוח. בתיאום מראש אפשר להזמין את החדר ולקבל גם שתיה קלה ונשנושי פירות.

לפני שנמשיך, תדעו שכתבנו בהרחבה גם על הנושאים הבאים:

אמבסי הוטל תל אביב – לוקיישן זה כל הסיפור

בכל מה שקשור לחופשה בבית מלון בתל אביב, מיקום הוא הקלף המנצח.

עם מלון אמבסי תל אביב אתם נמצאים בלב ההתרחשות ויכולים להגיע ברגל כמעט לכל המקומות השווים בעיר.

שתי דקות הליכה מהים, מסעדות מעולות, אתרים תרבותיים ואתרי קניות – הכל נמצא מסביב למלון.

חוף הים והטיילת של תל אביב – טיילת תל אביב היא אחת האטרקציות השוות של מרכז העיר, עם הזדמנות לטיול ארוך בשקיעה, בילוי על החוף, או ביקור באינספור המסעדות ובתי הקפה שמסביב.

יפו העתיקה – ברכיבה קצרה על אופניים או בטיול רגלי של רבע שעה, תוכלו להגיע לאחד המקומות היפים בישראל: שוק הפשפשים, מסעדות וחנויות, רחובות צרים וציוריים – יפו העתיקה היא ביקור חובה לכל מי שמגיע למרכז.

שכונת נווה צדק – במרחק שני קילומטר מהמלון, קרוב לים, על גבול תל אביב יפו – תמצאו את שכונת נווה צדק ההיסטורית. כיום השכונה מלאה בסמטאות רומנטיות, חנויות, גלידריות, מסעדות ובתי קפה והיא גם מקום משכנם של מרכז סוזן דלל למחול ומתחם התחנה.

אמבסי הוטל תל אביב

ומה לגבי האוכל במלון אמבסי?

חדר האוכל האינטימי של המלון מציע לאורחים ארוחת בוקר קונטיננטלית קלילה שתעזור לכם לפתוח את היום בחיוך ובטעם טוב. הארוחה כוללת מגוון לחמים, גבינות וממרחים, שתיה חמה ומיצים טבעיים.

מלונות נוספים בעיר תל אביב:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות