מלון פרימה לינק

4.7/5
תוכן עניינים

מלון פרימה לינק נמצא בלב פתח תקווה במרחק הליכה מקניון עופר ומהמרכז הרפואי "רבין". צוות המלון מעניק לכל אורח יחס אישי ואדיב ההופך את השהות במקום לנעימה במיוחד ואין זה משנה אם מדובר בחופשה משפחתית, ביקור חולים או נסיעת עסקים. 

למה לבחור בבית מלון פרימה לינק פתח תקווה?

להזמנת חופשה בבית מלון פרימה לינק פתח תקווה יתרונות רבים, העיקריים שבהם:

  • המלון כשר ומותאם לשומרי שבת
  • פרימה לינק הוא מלון ללא עישון
  • המלון מתאים לאירוח משפחות וילדים
  • אינטרנט חופשי ברחבי המלון ובחדרים
  • מלון פרימה לינק הוא היחיד בארץ עם תו Vegan Friendly
  • במלון 3 חדרים נגישים המותאמים לאורחים המתניידים בעזרת כיסא גלגלים

פרימה לינק

מתקני מלון פרימה לינק פתח תקווה

מחפשים מלון במרכז הארץ? חשוב לבדוק מה יש לו להציע מבחינת שירותים ומתקנים. במלון פרימה לינק פתח תקווה מגוון שירותים ומתקנים:

  • לובי המלון – חלל שקט ומרווח עם מוזיקת רקע נעימה המציע בלובי בר קינוחים ושתייה קלה.
  • חדרי ישיבות כנסים ואירועים – במלון 3 חדרי ישבות המאובזרים במיטב האמצעים הטכנולוגיים. בנוסף, המלון מתאים לאירוח קבוצות, אירועים עסקיים ומשפחתיים כאחד.
  • טרקלין עסקים – הטרקלין נמצא בקומה ה- 18 של מלון פרימה לינק המאפשר לשוהים בו להרחיק מבט אל האופק לעבר חופי הים התיכון. הכניסה לבני 18 ומעלה. מדי יום הטרקלין נפתח בשעות אחר הצהריים והערב ויש בו איש צוות המספק שירותי משרד ומזכירות. בנוסף, האורחים יכולים להתכבד בכיבוד חלבי קל ( ניתן להזמין גם מנות טבעוניות ). השוהים בחדרי אקזקיוטיב, פרימיום ובסוויטה יהנו מכניסה חינם לטרקלין, אחרים יכולים להיכנס תמורת תשלום של 120 ש"ח לאדם ליום. חשוב לדעת כי לאור המצב הביטחוני יתכנו שינויים בפעילות הטרקלין.
  • שירותי כביסה וניקוי יבש – בכל קומה במלון פרימה לינק פתח תקווה עומד לרשות האורחים וללא עלות חדר גיהוץ מאובזר. שירותי כביסה וניקוי יבש ניתנים בתשלום נוסף.
  • שירותי דת – במלון יש מעלית שומרת שבת ובית כנסת. ניתן לבקש מפתח מכני לחדר ולהעביר את החדר למצב שבת.
  • בופה לילה – עומד לרשות האורחים המתקשים להירדם בגלל ג'ט לט, נדודי שינה או אורחים שזה עתה הגיעו בטיסת לילה לישראל. הבופה פעיל בין השעות 2 לפנות בוקר ועד 5 לפנות בוקר והוא מציע כיבוד קל ושתייה.
  • חדר כושר וספא הולמס פלייס – אורחי המלון שיבקשו להתעמל יקבלו שובר כניסה חינם לחדר הכושר הולמס פלייס. בנוסף, אורחים שיבקשו להתפנק בטיפולי גוף שונים יקבלו שובר הפנייה לספא שיעניק להם הנחות והטבות. השימוש במתקני המקום נעשה על פי כללי הולמס פלייס.

מתקני מלון פרימה לינק פתח תקווה

חוות דעת וביקורות על מלון פרימה לינק

בין אם מדובר על חופשה ובין אם על שהייה לצורך מטרה עסקית, כדאי לקרוא המלצות, ביקורות וחוות דעת על מלון פרימה לינק בפתח תקווה. הנה כמה המלצות שנכתבו על מקום זה:

מלון עסקים. התארחתי שם מספר פעמים להרצאות וכנסים (לא לינה). חניה-אפשר לחנות בקניון הגדול.
ציפורה לויציפורה לוי
11:42 18 Sep 23
מלון מפואר נקי מסודר צוות קבלה היו מקצועיים אדיבים ונחמדים מאוד .החדרים יפים ונקיים ענו על הצרכים שלנו .האוכל היה טעים טרי מגוון מאוד ובשפע.נהננו מאוד אין ספק שנמליץ ונחזור בעהתודה על הכל .
avneraksavneraks
11:33 09 Sep 23
שהינו במלון בסופ"ש במסגרת של שבת חתן בר מצווה.האירוח היה מושלם: החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע.הארוחות היו מעולות, טעימות ומוגשות בצורה יפה.החדרים נקיים ומסודרים.יש בית כנסת במלון שמספיק לקבוצה של 50 איש.בגג המלון ישנה בריכה קטנה ומקום שניתן לשבת ולהתרווח.המיקום הוא בצמוד לקניון הגדול בפתח תקווה.אנו רוצים להודות לכל מי שעזר לנו: צוות הלובי, החדרניות, וצוות האירועים בהנהלת אורן, תומר ואור וצוות המטבח.ממליץ בחום.
Tom BloomfieldTom Bloomfield
13:59 23 Aug 23
התארגנתי שם בתור כלה ופשוט היה מושלם.הצוות אדיב ונעים! חייכנים כולם שרק על זה צריך להוסיף כוכב!החדרים מצוחצחים, האוכל טרי וטעים!!עם אמנון המציל כיף לשוחח, האנשים והאווירה ביתית וחמימה.תודה לכם על זה.
אנה מליץאנה מליץ
08:58 15 Aug 23
פעם שניה במלון, שירות מעולה, חדרים מרווחים ונקיים. צוות מאוד אדיב, נעים ותמיד מוכן לעזור. מומלץ בחום) תודה מיוחדת לתמר המקסימה! 💜
js_loader

מסעדת המלון פרימה לינק – "אסקייפ" רסטו בר

"אסקייפ" רסטו בר היא מסעדת הדגל של מלון פרימה לינק. המסעדה הממוקמת בלובי המלון מציעה ארוחת בוקר עשירה וטרייה, בהגשה לשולחן (ובהתאם לזמינות המלון). לאחר שארוחת הבוקר הסתיימה, הופכת המסעדה לבית קפה קטן עם עוגיות הבית מלוות בתה וקפה במגוון טעמים.

 

איזה חדר כדאי לבחור במלון פרימה לינק? 

במלון פרימה לינק 119 חדרים (3 חדרים נגישים לאורחים המתניידים בכסא גלגלים ו – 19 חדרים עם דלת מקשרת ). כל חדר מאובזר בטלוויזיה גדולה עם ערוצי לוויין, פינת עבודה, ערכת תה וקפה, כספת אישית, מיני מקרר, מייבש שיער ובקבוק מים מינרליים ללא עלות.חדר במלון פרימה לינק

את חדרי המלון ניתן לחלק ל – 5 סוגים:

  1. חדר קלאסיק – 26 מ"ר, מתאים לאירוח אורח יחיד / זוג / זוג+ילד / 3 אורחים.ות. בחדר מיטת קווין סייז מפנקת.
  2. חדר דלקס – 31 – 35 מ"ר, החדר מתאים לאירוח יחיד או זוג. עוד בחדר מיטת קווין סייז, מכונת אספרסו, חלוקים ונעלי בית.
  3. חדר אקזקיוטיב –  26 מ"ר, מתאם לאירוח יחיד, שני אורחים או זוג (מעל גיל 18). עוד בחדר מיטת קווין סייז, מכונת אספרסו, חלוקים ונעלי בית.
  4. חדר פרמיום – 31 – 35 מ"ר, החדר מתאים לאירוח יחיד, שני אורחים או זוג (מעל גיל 18). עוד בחדר מיטת קווין סייז, מכונת אספרסו, חלוקים ונעלי בית.
  5. ג'וניור סוויטה – 45 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד, שני אורחים או זוג (מעל גיל 18 עוד בחדר מיטת קווין סייז, מכונת אספרסו, חלוקים ונעלי בית.
מזמינים חופשה במלון פרימה לינק?

חנייה במלון פרימה לינק

ניתן להחנות בקניון עופר בפתח תקווה, כאשר החנייה היא על בסיס מקום פנוי. כמו כן, כדאי לדעת כי אורחי המלון נהנים מ-50% הנחה על חניה זו.

קראו על מלונות נוספים של רשת פרימה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות