מלון ענבל ירושלים 

5/5
תוכן עניינים

מלון ענבל ירושלים הוא בית מלון שאי אפשר לפספס אותו בשטח. הוא מעוצב בעיצוב אלגנטי במיוחד והוא שוכן סה"כ 2 ק"מ מכנסיית הקבר, מהכותל המערבי ומכיפת הסלע מימי המאה השביעית לספירה. ברמת אירוח של 5 כוכבים, מלון ענבל מספק את אחת החוויות האיכותיות באזור. הנה כל מה שחשוב שתדעו על מלון היוקרה המרשים.

נופי העיר, ירושלים, הם הנופים אשר נשקפים מתוך החדרים האלגנטיים של ענבל ירושלים. בחדרים אפשר למצוא Wi-Fi בחינם, כמו גם מיני ברים, טלוויזיות וכספות וכן פינת תה וקפה. אם תבחרו ללון בחדרים המשודרגים, תוכלו ליהנות ממרפסת ו/או סלון בהתאם לסוג החדר. עם שירות חדרים זמין 24/7, כל הפינוקים בהישג יד זריזה.

אלו הם שירותי ופינוקי המלון הפופולאריים ביותר:

  • בריכה חיצונית מחוממת לימות החורף ופתוחה בימי הקיץ.
  • מרכז כושר וספא, הכולל גם סאונה וסוגי טיפולים מקצועיים ע"י מעסים ומעסות מומחים בתחומם.
  • מסעדה כשרה הכוללת מגוון רחב מאוד של מנות לכל סוגי האורחים, כולל טבעונים וצמחונים.
  • טרקלין עסקים המיועד להתרפקות עם כוס משקה ביד, או לחילופין, בעבור אירועים וכנסים עסקיים שונים (יש לוודא היתכנות אירוע מול המלון).
  • בר על שפת הבריכה, הכולל את כל המשקאות והפינוקים הכי אהובים.
  • ארוחת בוקר כלולה בתשלום הלינה.

מלון ענבל ירושלים 

מה מייחד את מלון ענבל ירושלים?

החל מקבלת פנים ישראלית וחמה, דרך חדרים אלגנטיים וכלה ברמת אירוח כללית של 5 כוכבים, צוות מלון ענבל ירושלים דואג שהשהייה של אורחיו תהיה לא פחות מיוצאת דופן. מה שמייחד את בית המלון מבתי מלון האחרים באזור הוא, בין היתר, תשומת הלב הנוספת שהושקעה בעיצוב כל ס"מ במתחם.

כמו כן, מלון ענבל ירושלים ממוקם באמצע הסביבה העירונית, המוארת בלילה ושוקקת החיים של ירושלים. אם בערב מתחשק לכם לרדת לדרינק או לאיזו מסעדה טובה ואותנטית-ירושלמית במרכז העיר, צריך רק לקחת מונית של כמה דקות ולהגיע לאחד מבתי הקפה והברים הרבים באזור.

סוגי חדרים במלון ענבל ירושלים

תוכלו למצוא במלון ענבל מספר סוגים שונים של חדרי אירוח, כאשר חדרי דלקס הם החדרים הקטנים ביותר וגודלם הוא כ-20 – 24 מ"ר. כדאי לדעת, הנוף הנשקף מחדרי דלקס הוא נוף רומנטי מאוד הצופה לשכונת טלביה או החצר הירושלמית. כמו כן, ניתן להזמין חדרי דלקס עם מרפסת (תוספת של כ-5.5 מ"ר).

אם אתם מגיעים להתארח במלון עם ילדיכם, תוכלו לבחור חדר דלקס עם או בלי דלת מקשרת. גדלי החדרים האלו נעים בין 24 – 32 מ"ר. כמו כן, כדאי לדעת כי חלק מחדרי הדלקס המשפחתיים פונים לנופים הצופים לעיר העתיקה. ולבסוף, חדרי הפרמיום וחדרי הסוויטות נחשבים המפנקים ביותר, בהם תמצאו נופים מהממים, מרפסות גדולות, פינות ישיבה או סלון ועוד. הגדלים של חדרי הפרמיום, גרנד פרמיום והסוויטות נעים בין כ-50 – 80 מ"ר.

סוגי חדרים במלון ענבל ירושלים

מתקני ושירותי מלון ענבל ירושלים

קונסיירז' הוא רק אחד מהשירותים של מלון ענבל ירושלים, אבל הוא אחד מהמסקרנים והשימושיים ביותר. במלון תמצאו צוות קונסיירז' אשר עומד לרשות האורחים ושמח לסייע בכל מה שקשור לביקור שלהם בירושלים. החל ממידע פנימי, טיפים ומידע מעניין על ירושלים, תוכלו לקבל מענה מלא מהצוות.

וכמובן, לא פחות חשוב, תוכלו ליהנות גם ממתחם ספא וטיפולים שונים, בריכה חיצונית, חדר כושר מתקדם המאובזר בכל הציוד הנדרש ועוד. כל עוד הדרישה היא להתפנק, רוב האנשים יוכלו למצוא משהו להתענג עליו במלון. למשל, ההורים יכולים ללכת לקבל עיסוי מקצועי בזמן שהילדים מבלים במועדון הילדים של המלון וצופים בהופעה חיה או עוסקים בפעילות מסוימת.

חוות דעת על ענבל ירושלים

אז מה האורחים מספרים על מלון ענבל? הנה כמה ביקורות שמצאנו ברחבי הרשת:

  • החדרים גדולים, מעוצבים ומרווחים
  • חלק מהאורחים ציינו שחדרי הרחצה קטנים מעט
  • הבריכה, הסאונה וחדר הכושר זכו לשבחים רבים
  • צוות המלון ידידותי, שירותי ומקצועי
  • האוכל במלון מצוין ויש מבחר גדול
  • המיקום של המלון מצוין ובקרבת אטרקציות שונות

לחוות דעת נוספות

Asher AfriatAsher Afriat
14:12 28 Sep 23
התמונות לא ממש זהות למציאות. השירות מעולה, המיקום פשוט פנטסטי. המחיר קצת יקר. המחירים במלון של הקפה והזמנות לא יקרים במיוחד. יש מכובדות ויוקרה בלובי ובשטחים בציבוריים של המלון. החניה והנגישות מעולים. מסעדה בשרית מעולה.
ליאור ברליאור בר
12:49 03 Sep 23
שמעוראינו הרבה מלונותוהיינו בענבל 3 פעמיםללא ספק המלון הטוב ביותר בישראלשרות אדיב ביותר שהות נעימה לא רועשתמלון נקי מאודבריכת שחיה עם נוף לעיר העתיקהואוכל יותר טוב מרוב המסעדות הטובות של תל אביבתודה רבה לכםניפגש שוב
מיטל ברמלימיטל ברמלי
14:56 30 Aug 23
ביקרתי שם שנה שעברה , התכתבות בקבוצת הצליאק בפייסבוק נתנה לי דרייב לכתוב ביקורת. היחס לצליאקים פשוט מחפיר . אין התחשבות , אין מודעות, אין מבחר ואין יחס. גם כשפניתי למנהל המלון אז נתנו רק לחם והוציאן חומוס שלא נגעו בו. זו בושה! במלון כזה יוקרתי שזה היחס לצליאקים. ומה שהכי מבאס שאני קוראת בקבוצת הצליאק שגם עכשיו שנה ומשהו צאז שביקרתי אצלכם כלום לא השתנה בנושא הזה
js_loader

אוכל ומסעדה במלון ענבל ירושלים 

נוסף על שירות קונסיירז' אישי, מלון ענבל ירושלים כולל בתוכו גם מסעדה איכותית במיוחד המגישה אוכל שכולו אווירה. מתכוני המלון שופעים בתשוקה, אהבה לאירוח-קולינרי ובטעמים אותנטיים לצד מנות חדשניות ומקוריות.

אחד מהפרמטרים המשמעותיים בעבור ישראלים בעת הזמנת מלונות בירושלים והסביבה הוא האוכל והקולינריה. כדאי לדעת, מסעדת המלון מובלת על ידי שף נמרוד נורמן, וזוהי מסעדת שף בשרית כשרה, הממוקמת בתוך בית המלון עצמו. התפריט ברובו בשרי, היין ברובו ישראלי וחומרי הגלם תמיד איכותיים ומקומיים. כמצופה מבית מלון 5 כוכבים, מסעדת המלון מנוהלת בקפדנות רבה וכוללת חידושים ושדרוגים של מנות בהתאם לעונות השנה.

מלונות נוספים בעיר ירושלים:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות