מלון הבית הספרדי

4.3/5
תוכן עניינים

מלון הבית הספרדי ירושלים הוא אחד מאותם בתי מלון שרואים רק בסרטים. הוא ממוקם בתוך מבנה עתיק בן לא פחות מאשר 200 שנים, כאשר סגנון עיצובו מחבק את סגנון עיצוב הווינטג' ונושק לקווי עיצוב מהתקופה הרומאית. אם חיפשתם מלון 4 כוכבים בירושלים, זה המקום להתארח בו. 

מלון הבית הספרדי בירושלים שוכן בלב הרובע היהודי, כאשר במרחק קצר מאוד ממוקמים אתרים היסטוריים קדושים רבים. חלק מהמוקדים הממוקמים בקרבה למלון הם: בית הכנסת העתיק הנקרא "חורבה", הר ציון והכותל המערבי, מנהרות הכותל ועוד. בתוך כך, אלו הם חלק מהיתרונות המהותיים של מלון הבית הספרדי ירושלים:

  1. לוקיישן: המלון ממוקם בלב העיר ובצמוד לסמטאות מלאות החיים של ירושלים.
  2. עיצוב: עיצוב המלון מיוחד במינו (שונה משאר המלונות בירושלים) ומזכיר סרטים על תקופות עתיקות יותר.
  3. גיוון חדרים: ישנם חדרים מסוגים שונים, החל מחדרים זוגיים ועד סוויטות נשיאותיות. 
  4. מתקנים: במלון תמצאו גיוון רחב של מתקני נופש עבור כל סוגי האורחים. 
  5. אווירה: אם אתם מחפשים אווירה ממש מיוחדת, כאן תמצאו רוגע ונועם בלתי פוסק. 

מלון הבית הספרדי

חוות דעת על הבית הספרדי בירושלים

אז מה אומרים האורחים אשר ביקרו במלון? להלן כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת אשר נכתבו על בית מלון הבית הספרדי בעיר ירושלים:

הדר רוזנפלדהדר רוזנפלד
10:54 18 Aug 23
אין חניה למלון!!! הליכה ארוכה בשיא החום עם כל הציוד עד למלון, חיפשנו חניה קרוב לשעה.הפקיד קבלה היה ממש לא אדיב ואמפטילא מוכנים לתת יותר מ2 מגבות, לא מחייכים לא אדיבים, מרעישים בבוקר במסדרונות, ממש העירו אותי מהדיבורים של אנשי הצוות מוקדם בבוקר ארוחת בוקר סבירה מינוסהמיקום מעולה,חוץ מזה טעון שיפור בהחלט,לא שווה את המחיר לא ממליצה.
Tal RitskerTal Ritsker
23:02 15 Aug 23
לצערנו היום הגענו למלון עבור לילה אחד.הזמנתנו בוצעה בבוקינג, מבעוד מועד וכללה עלות מעמ.יש לי תיעוד לכך.עם הגיענו לקבלה, לאחר חיפוש ארוך של חניה, התפלאנו לגלות כי דורשים מאתנו לשלם תוספת עלות המעמ, בעוד בהזמנה אותה אני מחזיק ביד מטעם בוקינג, מעידה כי המחיר אותו סגרתי עבור שני חדרים, כולל מעמ, ומתועד בהזמנה.כל פניותינו נתקלו בחומה, ולבקשתנו לדבר עם מנהל, סירב להגיע ממשרדו ולשוחח עמנו.לאחר דרישות נוספות וכמעט תחנונים,מנכל המלון, ישראל, הגיע לקבלה, זלזל בנו בדיבורו חסר תודעת שירות בכל רמה, ובייש אותנו.ישראל, מנכל המלון, התייחס אלינו בצורה משפילה, וסירב לקחת אחריות על הטעות, ונתן לנו במשך שעתיים לטפל בהזמנה מול בוקינג לבד, תוך שמתעלם מבקשתנו לעזרה שלו.לצערי כל נסיון שלי מול ישראל מנכל המלון להידברות בעודי מתעתד להיות אורח שלו, בשני חדרים שהזמנתי מראש, נענו בנפנוף וזלזול, ובעודי מנסה לנהל עמו שיחה, ניפנפף בידו שנצא מהמלון, הפנה את גבו, ועזב חזרה למשרדו.אני מתבייש בשמו שזהו השירות שבחר לתת לנו.במשך שעתיים, עמדנו בקבלה, ואף אחד לא הציע לנו כוס מים, ואו ניסה להידבר עמנו.אנחנו בטוח לא נחזור, ולא נמליץ לעולם.בושה.ישראל, תתבייש שאתה הוא מנכל של מלון האמור לתת שירות ללקוחות שהגיעו מרחוק, ודאגת להרוס להם את החופשה ביחס המחפיר שלך.
js_loader

חדרי מלון הבית הספרדי בירושלים

כל 51 החדרים של המלון, כולם ככללותם, מעוצבים ברוח התקופה העתיקה של ירושלים, מכיוון שמלון זה שוכן בתוך מבנה עתיק בן 200 שנים. כפועל יוצא מכך, האווירה המתקבלת מעיצוב המלון היא ייחודית אך ורק למלון הזה. בתוך כך, אלו הם חלק מהחדרים הכי פופולאריים במלון הבית הספרדי בירושלים:

חדרי סטודיו 

חדרי הסטודיו מרוצפים ברצפת אריחים יפהפייה, גודלם הוא כ-30 מ"ר והם מותאמים עד 3 אורחים. חדרים אלו אינם כוללים מרפסות, אך הם כן מציעים נוף אורבאני מיוחד לירושלים. אם אתם מתכננים חופשה זוגית בירושלים, החדר הזה הוא אופציה מעולה. 

חדרי אקונומי

חדרים אלו מותאמים ל-3 אנשים והם בגודל של כ-23 מ"ר, מעוצבים בצורה אסתטית במיוחד ומושלמים עבור חופשה אורבנית בירושלים. 

חדרים משפחתיים

חדרים אלו מציעים מרחב של כ-32 מ"ר, בהם תמצאו מספיק ספייס ל-4 אורחים. כמו כן, קיימת בחדר ספה נפתחת עבור סידורי שינה נוספים. בדומה לחדרים אחרים, גם החדר המשפחתי כולל נופים אורבאניים ייחודיים של ירושלים. 

חדרי אקונומי ל-4 אורחים

חדרים אלו מאפשרים ליהנות ממרחב של כ-29 – 30 מ"ר, בהם ניתן למצוא מקלחת מספיק גדולה, רצפת אריחים יפהפייה ועוד. חדרים אלו אמנם מותאמים ל-4 אורחים, אך ההמלצה היא תפוסה של עד 3. 

סוויטת דה-לוקס

סוויטת המלון מותאמת עבור 5 אורחים, כאשר היא מציעה מרחב של כ-70 מ"ר. בסוויטה זו יש ג'קוזי שוצף ומבעבע, סלון מעוצב וכן ספה נפתחת לסידורי שינה נוספים. 

מעבר לחדרים שציינו לעיל, מלון הבית הספרדי ירושלים כולל בתוכו גם חדרי סטנדרט, סוויטות ג'וניור וכן סוגי סוויטות נוספים. 

חדרי מלון הבית הספרדי בירושלים

מתקני מלון הבית הספרדי ירושלים

מלון הבית הספרדי ירושלים הינו מלון אורבני אשר מציע כמה מתקנים ושירותים ספציפיים. מתקני הנופש אינם רבים במלון זה, אם כי במקרה הזה האיכות עולה על הכמות. תוכלו ליהנות במלון מיתרונות שונים, ביניהם הבאים:

  • שירות של המרת מטבע זר ומטבע ישראלי.
  • שירות שכירת רכב במלון.
  • ארוחות בוקר חינם במלון עצמו.
  • מגוון רחב של פעילויות לילדים ולמשפחה. 

כמו כן, מעבר לשירותים שציינו לעיל, מלון הבית הספרדי ירושלים מציע גם שירות קבלה פעיל 7\24. בכל שעה שתיגשו לדלפק הקבלה, תוכלו למצוא מענה מלא, אדיב ושירותי. שירות זה אידיאלי עבור אורחים אשר מגיעים בטיסות מאוחרות בלילה או לפנות בוקר אפילו. 

מזמינים חופשה במלון הבית הספרדי?

אוכל במלון הבית הספרדי בירושלים

יש לציין, בשונה מבתי מלונות אחרים בירושלים ובכלל, הבית הספרדי בירושלים אינו כולל מסעדה מפוארת. עם זאת, כן תמצאו במלון חדר אוכל מקסים אשר מגיש מנות ישראליות אמיתיות בניחוח ים תיכוני של פעם. כל זאת, בשילוב מנות אקלקטיות מודרניות ממטבחים בינלאומיים. 

אם אתם רעבים ולא מעוניינים לאכול בבית המלון עצמו, אתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של מסעדות בעיר העתיקה, בסמטאות בירושלים העתיקות ועוד. לא חסרים כאן בתי קפה, מסעדות ומנעד רחב של מטבחים קולינאריים במיטבם (כולל מסעדות שף מפורסמות כמו מסעדת "המחנה" של אסף גרניט). 

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות