מלון דן בוטיק ירושלים

4.7/5
תוכן עניינים

דן בוטיק ירושלים הינו מלון 4 כוכבים, שמציע את כל הפינוק אשר אורחים יכולים לבקש עבור עצמם ומשפחותיהם. עם חדרים מסוגננים במיוחד, נופים מרהיבים המקיפים את המלון והמון יצירתיות בעיצובו הכללי, זהו אחד מהמלונות הפופולאריים ביותר בעיר י-ם. הנה סקירה שתעזור לכם להכיר את המלון טוב יותר לפני הזמנת החדרים בו.

כמה זמן עבר מאז שביקרתם בירושלים? רשת מלונות דן מזמינה אתכם לחוות נופש כמו שאמורים לחוות אותו, בבירת המדינה שלנו כאשר אתם מוקפים בכל מה שטוב, טעים, מעניין ואיכותי. ירושלים היא עיר אשר מציעה המון פעילויות ואטרקציות לאורחיה , אבל מלון דן בוטיק ירושלים כולל בתוכו את כל מה שתצטרכו כדי שלא תרצו בכלל לצאת מגבולותיו. אלו הם חלק מהמאפיינים שמייחדים את מלון דן בוטיק ירושלים:

  • נופים: בית המלון שוכן על ראש גבעה אשר צופה ישירות אל העיר העתיקה בירושלים, שזהו מראה יפהפה בכל שעה של היום.
  • אווירה: מספר החדרים במלון זה הוא מצומצם, לכן אווירת הבוטים במלון זה היא מאוד ייחודית ושקטה. אם אתם מחפשים מקום להירגע בו ולהנות מעיצוב קסום המקיף אתכם, זה המקום.
  • לוקיישן: המיקום של מלון דן בוטיק ירושלים הוא מושלם, המלון נמצא בקרבה רבה לרכבת הקלה בירושלים ולאתרים קדושים שונים (כולל העיר העתיקה).

מלון דן בוטיק ירושלים

מה מייחד את מלון דן בוטיק ירושלים?

מלון דן ירושלים מיוחד ושונה ממלונות אחרים בכמה היבטים שונים, כאשר המילה "בוטיק" מבטאת את הייחוד העיקר של המלון. זהו לא עוד מלון דירות ענק של5 קומות הכולל המוני אנשים וילדים מתרוצצים. במלון קיימים מספר חדרים מצומצם, כאשר חלקם צופים אל עבר האזור של מהמושבה הגרמנית, העיר העתיקה והר ציון.

השכונה בה המלון ממוקם הינה שכונה מאוד ציורית ועמוסה בבתי קפה תוססים, כמו גם מסעדות וגלריות בוטיק של אומנות. כמו כן, מלון דן ירושלים עובד בשת"פ עם אקדמיית "בצלאל" לאומנות ועיצוב. בפועל, זה אומר שבית המלון מציג יצירות המוקרנות בחללים שונים ברחבי המלון, לרוב על מנת לספק במה ראשונית לאומנים מתחילים באקדמיה.

ביקורות וחוות דעת על דן בוטיק ירושלים

אז מה היה למבקרים במלון דן בוטיק לומר על האירוח? הנה כמה ביקורות, המלצות וגם חוות דעת על דן בוטיק ירושלים היוקרתי:

Sonja NadritchSonja Nadritch
19:07 04 Oct 23
דניאל בבר הציע שירות מדהים. הוא קרדיט למלון. סוניה וגארי נדריץ'
Gal BuchrizGal Buchriz
16:02 04 Oct 23
מלון בוטיק קטן יחסית, קצת מיושן, צוות טוב ומאד איכפתי. למלון יש מעט מאד חניות, חדר אוכל סביר, ולובי רחב ידיים. לחדר שלנו היה נוף ממש יפה.
McCreery FamilyMcCreery Family
09:38 04 Oct 23
מרי אן בקומה הראשונה היא נערת משק בית מדהימה, נעימה מאוד ויכולה לעשות!נאאל הוא מנהל/אירוח נפלאמאוד קשוב ועוזר
Shabtai AfoonShabtai Afoon
08:11 04 Oct 23
C. A.C. A.
07:07 04 Oct 23
נסע לשם כמקום איסוף למדריך טיולים. נכנס קצת פנימה, הצוות היה מועיל ודיבר אנגלית מלאה. יש להם שולחן ביליארד ומקום שבו אתה יכול לאכול ארוחות. נראה נחמד וממוקם היטב.
מיכל ממוןמיכל ממון
16:41 16 Sep 23
סגרנו בבוקר החג לילה ספונטני במלון , בדקנו לפני את הביקורות וכולן היו טובות .את פנינו קיבלו הנציגים בחיוך ואדיבות, עמדת שתייה לבאים (תמר הינדי מעולה) עוגות ותפוח בדבש,הארוחות בשפע , אוכל טרי וטעים , בכל פעם ניגשו אלינו לוודא שהכל בסדר , מרגישים שאכפת לצוות , השף ניגש , העובד בכניסה לחדר אוכל דאג שהאורחים יושבים במקומות טובים ונוחים, עד כדי כך שירותיות יוצאת דופן, הרגשה שהאורח כמו מלך..החדרים נקיים להפליא , בחדר המתין לנו שי , עוגה ופיצוחים,המלון רגוע , הכל מוקפד ,מצוחצח , אווירה טובה , עובדים מאירים פנים,,לא נתקלתי באורח שהתלונן.יישר כח לכולםכל הכבוד ותודה על שהות נפלאה
yackoub nashashibiyackoub nashashibi
06:32 16 Sep 23
shimonalter59 as1959shimonalter59 as1959
04:20 15 Sep 23
Moshe ShiloMoshe Shilo
10:08 13 Sep 23
במיקום אסטרטגי מאד ממש קרוב למתחם התחנה הראשון, משכנות שאננים ועוד ועוד, שוכן מלון דן בוטיק. כדרכם של רשת מלונות דן השירות היה מצויין. דאגו לנו למקום חניה ופינקו אותנו בצ'ופרים כחברי מועדון מלונות דן.והמלון עצמו ברמה גבוהה מאד. החדר היה מושלם. ומה נשאר? כן קולינריה. ארוחת הבוקר היתה איך לא? מושלמת. דאגו לנו לכל מה שביקשנו וגם לקפוצינו עם חלב סויה. שוב מושלם.
Itzik PopperItzik Popper
19:59 02 Aug 23
באנו לשהות קצרה אחרי חתונה בירושלים, ולא הצטערנו לרגע - נעשה זאת שוב בפעם הבאה. מיקום נהדר, מחיר סביר, שירות מעולה ותשומת לב לדברים הקטנים - הכל למען האורח. למי שחשוב לו תפילה במניין - יש מבחר בתי כנסת בכל הנוסחים בקירבת מקום. רקפת הנהדרת אכפתית וקשובה לכל בקשה ורצון של כל אורח.
צורי אביאורצורי אביאור
12:39 02 Aug 23
היינו בשבת במלון .חדרים גדולים .שרות מעולה של צוות מדהים מהשומר בכניסה, קבלה, חדרנית,מנהל חדר אוכל .באמת כולם משתדלים שיהיה לכם הכי טוב .מיקום מצויין עם מרפסת גג מדהימה.אחרי ארוחת בקר סיור באזור עם מדריך בשם עודד אמיתי מעולה,מומלץ מאד וגם חשוב שהמלון ימשיך את הסיורים .ארוחות מושקעות מחיר הוגן .נחזור שוב
Yoni BeninYoni Benin
11:48 02 Aug 23
שלום היינו שתי משפחות בנין נהננו מאוד מכל היחס ותשומת הלב וכן מהטיפול הנאות והמהיר בעקבות בעיה.אמשיך להמליץ עליכםתודה רבה בנין יהונתן וכרמלה
Nir BlushteinNir Blushtein
12:25 27 Jul 23
החלטנו על סופ"ש ספונטני בירושלים מספר שעות לפני כניסת השבת.בחרנו במלון בעיקר בגלל המיקום ולא היתה לנו היכרות מוקדמת עם המלון.חווית השהות היתה מצויינת החל מהצוות בקבלת האורחים, המלצרים בחדר האוכל ועד לצוות הניהול וענבל המדהימה שפשוט היתה רגישה לכל הצרכים שלנו ועזרה בהכל.החדרים נעימים מאוד,הלובי והמרפסת הפנורמית המדהימה בקומה 3 עם נוף עוצר נשימה.להפתעתינו הטובה, ראינו שהמלון מוציא סיור בשעות הבוקר המאוחרות ועל אף עומס החום הכבד בחרנו לצאת בהמלצת ענבל.בסיור פגשנו מדריך מדהים בשם עודד אמיתי שמסתבר ששורשיו נטועים עמוק בירושלים מספר דורות.לעודד ידע רב החולש על הרבה תחומים,אומנות,מוסיקה,אוכל,היסטוריה,תנ"ך ועוד.הסיור היה מרתק,נעים,מרחיב את הדעת ובעיקר כיף על אף החום הכבד.ממליץ מאוד על שהיה במלון.
מלון קטן ומקסים במיקום מעולה, מול מתחם התחנה.השרות לבבי עד מאוד.ידידותי לשומרי שבת. ניתן לפנות במוצש, אם כי בתוספת תשלום. אפשר לשתות קפה לפני התפילה ולהספיק לארוחת בוקר. בקומה 3 מרפסת עם תצפית מדהימה במיוחד.בשבת בבוקר יצאנו לסיור חינמי מרגש עם המדריך המעולה עודד מאיר אמיתי. הסיור היווה ערך מוסף גדול לשבת כה ארוכה.זאת לא הפעם הראשונה שלי ובע"ה לא האחרונה.
Aliza ShitritAliza Shitrit
10:41 30 Jun 23
הפתעה נעימה ממלון מקסים ונעים.מיקום מרכזי ומעולה לכל מקום..כבר בקבלה היו נחמדים אדיבים ומסבירי פנים. האוכל בלובי היה טעים מאוד השירות יוצא מן הכלל .. ממש לא ציפיתי והופתעתי ממש לטובה..אין ספק שאני אחזור להתארח בו.ארוחת בוקר טעימה וכייפית.
תמרה עדיןתמרה עדין
10:28 30 Jun 23
מלון ממוקם קרוב במרחק קצר למתחם התחנה,בריכת הסולטן,כל הצוות במלון נחמדים,עוזרים בכל מה שצריך,ארוחת הבוקר הייתה טובה מאד, חדר מרווח ונקי,נשמח לחזור לשהייה בעתיד עם כל המשפחה
שהינו במלון לחופשה משפחתית בחג השבועות. החוויה של החופשה החלה מקבלת הפנים מאירת הפנים של הצוות והמשיכה לשהות בחדרים מפנקים, מרווחים, נקיים ומסודרים לאורך כל השהות.הארוחות במלון עשירות, מגוונות וטעימות.תודה על חווית אירוח מפנקת ונעימה.
Noam Ben-YochananNoam Ben-Yochanan
10:37 16 Apr 23
היינו 7 והתחלקנו לשלושה חדרים - שניים זוגיים ואחד לשלושה אנשים. הצוות היה אדיב, החדרים נקיים ומתוחזקים היטב, המלון שקט, לובי נעים. ארוחת הבוקר הייתה טובה ומגוונת. החנייה מצויינת (שימו לב שהגישה מהחנייה למלון היא עם מדרגות). המרחק למתחם התחנה הראשונה הוא פחות מ-5 דקות ברגל.הנוף לעיר העתיקה מהחדר הגדול יותר היה נחמד מאוד. מהחדרים הקטנים הנוף היה לצד השני ולכן סתמי יותר.
js_loader

חדרי מלון דן בוטיק ירושלים – מה חשוב לדעת? 

מלון דן בוטיק ירושלים מציע 4 סוגים שונים של חדרי בוטיק מסוגננים הכוללים עיצוב נעים ומאוד מוקפד: חדר ירושלים, חדר סופיריור, חדר סופיריור קוואדרו וחדר דלקס העיר העתיקה. בעוד שחדרי ירושלים הם בגודל של כ-19 מ"ר ופונים אל השכונה, חדרי סופיריור הם בגודל של כ-21 מ"ר ופונים אל עבר מגרש החניה.

כמו כן, חדרי סופיריור קוואדרו (המתאימים ל-4 אנשים) הם בגודל של כ-24 מ"ר ומשקיפים אל עבר השכונה. זאת, בעוד כי חדרי דלקס העיר העתיקה הם הפנינה האמיתית של מלון דן בוטיק ירושלים. הנוף מחדרים אלו הוא המרהיב ביותר, הם פונים אל עבר העיר העתיקה ומאפשרים תפוסה של 2 אנשים.

חדרי מלון דן בוטיק ירושלים

מתקני ושירותי מלון דן בוטיק ירושלים

מתקני הנופש של מלון דן בוטיק ירושלים אמנם אינם רבים, אבל יש במלון את מה שצריך כדי להנות מחופשה ירושלמית כמו שאוהבים. מעבר לכך שניתן למצוא במלון חדר כושר מצויד ומאובזר במכשירים חדישים, אפשר להיעזר גם בשירותים הבאים:

  • חניה חינם על בסיס מקום פנוי.
  • סיוע בכל הקשור להשכרת רכב בירושלים.
  • שירותי מוניות בכל רחבי העיר.
  • סיורים מודרכים בירושלים.
  • קונסיירז' המלווה את האורחים או מספק טיפים ומידע חשוב.
  • הזמנת טיפולים ועיסויים מקצועיים בתיאום מראש.
  • כספת בכל חדר במלון.
  • שירותי כביסה וניקוי יבש.

יש לציין, הכניסה לחדר הכושר של בית המלון היא מגיל 16 ומעלה בלבד.

שירותי מלון דן בוטיק ירושלים

חוות דעת וביקורות על מלון דן בוטיק

כאשר מחפשים מלון באזור ירושלים, חשוב לבדוק עליו גם ביקורות. להלן כמה ביקורות וחוות דעת על בית מלון דן בוטיק בירושלים:

  • המלון נקי, מתוחזק, שקט ורגוע
  • היחס של עובדי המלון מעולה ויש מענה לכל בקשה
  • הלובי מעוצב ונעים והאוכל בו מצוין
  • המיקום של בית המלון מצוין והוא קרוב למגוון אטרקציות
  • החדרים מרווחים ומאובזרים
  • האוכל טעים והתפריט מגוון
  • מספר מקומות החנייה במלון מוגבל מאוד

אוכל במלון דן בוטיק ירושלים

מלון דן בוטיק ירושלים מגיש ארוחת בוקר ישראלית במבחר סוגים, ניחוחות ומטעמים שונים, כאשר ההגשה היא הגשה עצמית, מה שנקרא Buffet. מסעדת המלון הראשית מקבלת קהל בכל בוקר בימות השבוע החל מ-07:00 ועד 10:30, כאשר במקביל למסעדת המלון פעולת גם מסעדת גן דן.

מסעדת גן דן מתמחה בתפריטים חלביים, המוגשים לצד משקאות חמים וקרים גם יחד. בנוסף, במלון דן בוטיק ירושלים תוכלו למצוא גם בר דינמי הנמצא במתחם הלובי (באזור החצר הפנימית). אם חיפשתם נופש ירושלמי שכולו חוויה קולינרית, זה המקום שצריך להקליד ב-WAZE.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות