דן פנורמה ירושלים

4.6/5
תוכן עניינים

מחפשים חופשה ללא פשרות? מלון דן פנורמה ירושלים הוא בהחלט מלון שכדאי לכם לשקול לבקר בו. המשיכו לקרוא ותוכלו לגלות את כל המידע החשוב על המלון: סוגי החדרים, מידע על שירותי המלון, כתובת וטלפון המלון וחוות דעת של אורחים אשר ביקרו בו.

מה מיוחד במלון דן פנורמה ירושלים?

חופשה בירושלים יכולה להיות חוויה יוצאת דופן, בעיקר כאשר בוחרים במלון איכותי הפועל על פי סטנדרטים גבוהים. כזה הוא מלון דן פנורמה ירושלים, מלון אשר שם לעצמו כמטרה מרכזית לשמור על רמת אירוח גבוהה ועל שירות ללא פשרות.

אך מה מיוחד במלון מלבד רמת השירות? ראשית, המלון חודש לאחרונה וכעת החדרים מרווחים ומשודרגים, כמו גם השטחים השונים ברחבי המלון. שנית, המיקום שלו מרכזי וקרוב לשלל אטרקציות ובנוסף לכך האוכל במלון מעולה והתפריט עשיר ומגוון.

חוות דעת על מלון דן פנורמה ירושלים

האורחים אשר ביקרו במלון שיבחו את החדרים ואמרו שמדובר בחדרים מעוצבים, נקיים ומרווחים למדי. בנוסף, צוות המלון זכה גם הוא לתשבוחות ואורחים רבים סיפרו כי בכל נקודת ממשק עם צוות המלון (דלפק הקבלה בלובי, שירות החדרים, חדר האוכל וכו') הם קיבלו יחס אדיב וסבלני.

יחד עם זאת, חלק מהאורחים התלוננו על מספר מקומות החניה המועט וכי הבריכה היתה קטנה יחסית למספר האורחים השוהים במלון. בנוסף, התקבלו מספר תלונות על כך שכרטיסי הכניסה אל החדרים לא פתחו את הדלת והיה נדרש לסדר זאת מול נציגי המלון.

betti adarbetti adar
12:06 24 Sep 23
הצוות היה מאד שירותי ונכון לעזור באופן מיידי בכל דבר, במיוחד סאלום מהקבלה האדיב, ועודד מנהל משמרת הערב היעיל. כולם היו נחמדים מאד ומקצועיים. האוכל היה טעים ומגוון, החדר באגף החדש היה מרווח ונעים, כל המתקנים שיש למלון להציע היו ברמה גבוהה ונעימה. כשנתקלתי בעניין שדרש טיפול- עודד מנהל משמרת הערב עזר וטיפל בנושא מיד בתוך דקות ספורות. קיבלתי גם הטבה של ארוחת ערב ופינוקי מתוקים בטרקלין העסקים של המלון. נהניתי מאד והרגשתי בנוח. כל הכבוד ותודה רבה.
Moshe YanaMoshe Yana
18:25 23 Sep 23
שלום,אנו רגילים להתארח במלון דן פנורמה בירושלים. לפני מספר ימים תכננו חופשה של 3 ימים ו-2 לילות, אך בשל מקרה חירום ובלתי צפוי, נאלצנו לעזוב רק כמה שעות אחרי הגעה. אנו רוצים להודות מכל הלב לצוות המלון, שהבין את המצב, דאג, שאל אם אנו צריכים עזרה, וניסה להרגיע. התנהגותם אינה מובנת מאליו ואנו רוצים לפרגן להםעובדי הקבלה הם אנשים מקצועיים, אכפתיים, פנו למנהל הקבלה בטלפון – גל (אם אנו זוכרים נכון) כדי להסביר לו את המצב, והחליט לאור הנסיבות החריגות לא לחייב אותנו, להפתעתנו המוחלטת. לא ציפינו למעשה אדיב ונדיר זה, המראה עד כמה צוות המלון דן פנורמה בירושלים שואף לעזור לכל אורח ולתת לו מענה בזמן שהותו במלון.הצוות שפגשנו בקבלה, במסדרון, ובבר, היו אנשים מנומסים, חייכנים, שבאמת רוצים לתת חוויה טובה לאורחים.מאחלים לצוות המלון, שנה טובה, ונתראה בלי נדר בקרוב ובשמחות.
Roi ShiklerRoi Shikler
18:04 21 Sep 23
היתה לנו חוויה מעולה במלון.שודרגנו בחדר ללא תוספת תשלום,השירות בקבלה היה מצוין והחדר מרווח.בחדר האוכל היה מנהל מעולה בשם נעים שממש הורגש שהוא מארח אותנו בבית שלו 🙃הארכת שהות עד מוצ"ש בעלות 170 ש"ח
שרון מימוןשרון מימון
17:32 14 Sep 23
התארחתי בחג ראש השנה במלון דן פנורמה ירושלים. חייבת לציין שזה פעם ראשונה שלי בחג בירושלים. ונהינתי מאד מהשירות והאירוח במלון הצוות של חמיס אבו גוש מס 1 תודה רבה ❤️
js_loader

חדרים בדן פנורמה ירושלים

כאשר מחפשים מלון מומלץ בירושלים, חשוב לקרוא על סוגי החדרים. מבחינת החדרים, במלון זה ישנם מספר סוגים שונים של חדרי אירוח, כולל סוויטות מרווחות:

  • חדר ירושלים – גודלו הוא 22 מ"ר וזהו החדר הפשוט ביותר במלון. חדרים אלו ממוקמים בקומות 2 עד 6. החדר מתאים ל-3 אנשים לכל היותר.
  • חדר סופריור – גם חדר זה מתאים ל-3 אנשים במקסימום. גודלו הוא 24 מ"ר והנוף הנשקף ממנו הוא של העיר החדשה ורחובות ירושלים.
  • חדר דלקס –  בחדר זה יש סלון עם ספה נפתחת והוא מתאים לאירוח של עד 3 אנשים. גודלו הוא 23 מ"ר.
  • חדר דלקס פלוס – 32 מ"ר, עיצוב קלאסי עכשווי עם ריהוט מודרני ונוף אל רחובות העיר ירושלים. החדרים ממוקמים בקומות 3 עד 6.
  • חדר משפחה – מתאים ל-4 אנשים לכל היותר. חדר מבוקש למדי על ידי משפחות וגודלו הוא 32 מ"ר. החדר מרווח מאוד ויש בו גם עמדת עבודה ואזור ישיבה.
  • חדר אקזקיוטיב – חדרים אלו ממוקמים בקומות 6 עד 11 של מלון דן פנורמה ירושלים והם מתאימים ל-3 אורחים לכל היותר. במידה ותזמינו מקום בחדר זה, תקבלו גישה חופשית לטרקלין של המלון.
  • סוויטה – גודלה של הסוויטה הוא 466 מ"ר ויש בה סלון וחדר שינה נפרדים. אירוח בסוויטה זו מקנה כניסה חופשית לטרקלין כרמל.
  • סוויטת אקזקיוטיב – מתאימה ל-2 אנשים לכל היותר. בסוויטה זו תמצאו מרפסת פרטית גדולה ותוכלו כמובן להיכנס בחינם אל טרקלין המלון. הסוויטה ממוקמת בקומות 7-8 של המלון.

חדרים בדן פנורמה ירושלים

דן פנורמה ירושלים– אוכל ומסעדות

בחדר האוכל הראשי של מלון דו פנורמה ירושלים, תוכלו ליהנות מתפריט של ארוחת בוקר מפנקת וגם ארוחת ערב המוגשת בצורת מזנון. פרט לחדר האוכל "רימון", תוכלו גם לשבת בלובי בר ולהזמין מתפריט חלביאו מהבר אשר פתוח בין 10:00 ל-23:00. אופציה נוספת היא ישיבה במזנון לצד הבריכה אך חשוב לציין כי מזנון זה פתוח בין חודשים יולי – אוגוסט בלבד.

מיקום המלון וקרבה לאטרקציות

המלון ממוקם ברחוב קרן היסוד 39 בירושלים, מה שאומר שיש מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות בסביבה. במרחק הליכה, תוכלו לבקר בשדרות ממילא, מרכז העיר ירושלים, נחלת שבעה ועוד. בין האטרקציות הנפוצות והמבוקשות ביותר תמצאו את הגן הבוטני וגן החיות התנכי, שוק מחנה יהודה המפורסם, הר הרצל, גן סאקר ועוד.

שרותים ומתקנים בבית המלון

בבית מלון זה, תמצאו בריכת שחייה הנמצאת על גג המלון, חדר כושר מאובזר במתקנים חדישים וגם טרקלין עסקים אשר מציע כיבוד קל ומשקאות. הכניסה אל חדר הכושר היא מגיל 16 ומעלה, בעוד הכניסה אל הטרקלין מתאפשרת לגילאי 18 ומעלה.

שעות הפתיחה של בריכת המלון: 8:00 עד 18:00

שעות הפתיחה של טרקלין העסקים: 13:00 עד 22:00 בכל ימות השבוע למעט יום שישי. בימי שישי בין השעות 13:00 עד 18:00.

בריכה במלון דן פנורמה ירושלים

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות