מלון לאונרדו נגב באר שבע

4/5
תוכן עניינים

מבין שלל המלונות של חברת פתאל, בית מלון לאונרדו נגב הנמצא בבאר שבע הוא אחד מהמלונות המבוקשים ביותר. הכירו את המלון ואת מתקניו השונים (ספא, חדר כושר, בריכה חיצונית ועוד) וצפו בתמונות אשר צולמו במלון.

בית מלון לאונרדו נגב באר שבע

באר שבע, עיר האורות והבירה של הנגב, במידה ואתם רוצים לצאת לחופשה ב"ש, אפשר לספר לכם שיש מגוון רחב של מלונות בדרום, אולם המלון מציע חוויה ייחודית במלון לאונרדו נגב ב"ש, בו תוכלו למצוא חווית אירוח פנטסטית שנושקת לאזורי אטרקציות רבים, מסלולי טיולים ועוד. אם התגעגעתם לאזור הנגב ואתם מחפשים אחר חופשה בדרום, השורות הבאות עבורכם. הנה כל מה שכדאי לדעת על מלון לאונרדו באר שבע.

עיר הסטודנטים של הנגב, באר שבע, מציעה חוויית אירוח מקסימה במיוחד. אתם מוזמנים להכיר את מלון לאונרדו באר שבע, המלון שמארח אנשי עסקים ותיירים, משפחות וזוגות. המלון ממוקם בקרבה רבה לאזורי אטרקציות שונות כמו מסלולי טיולים היסטוריים, סנפלינג בנגב, טיולי ג'יפים ועוד. הקרבה של מלון לאונרדו לאזורים נחשקים שונים, היא אחת הסיבות שהובילו את המלון להיות כה פופולארי.

מלון לאונרדו נגב באר שבע

מלון לאונרדו בבאר שבע – כל המידע 

מלון לאונרדו באר שבע, הוא מהסוגים של המלונות שמשאירים בכם חותם מסוים. ישר כשנכנסים למלון, קשה להתעלם מהריח הקלאסי הזה של בתי מלון שכולנו כל כך אוהבים. כשמתגברים על הריח הנעים וממשיכים הלאה, מיד נתקלים בלובי מטוקטק ומקסים שמארח אנשי עסקים ותיירים, משפחות וגם זוגות.

בצמוד ללובי של מלון לאונרדו, תוכלו למצוא טרקלין עסקים ואירועים. הטרקלין נחשב לאחד מהקונגרסים העסקיים הכי מפוארים ומאובזרים באזור. ניתן לקיים בטרקלין זה אירועים מסוגים שונים ועד 400 מוזמנים. בטרקלין תוכלו להנות ממאפים מיוחדים בהכנת שפים של המלון, פירות, אינטרנט חופשי, פקס, מכונות צילום, מגוון גדול של חטיפים ועוד.

לובי המלון של לאונרדו באר שבע

בריכה חיצונית ובית קפה איכותי 

תוכלו למצוא בריכה חיצונית ובריכת פעוטות במלון. בצמוד לבריכה תוכלו למצוא גם בית קפה איכותי ונעים, שכיף להעביר בו את הזמן. עבור מי שאוהב להתפנק, ככה כמו שצריך, תוכלו להנות מזמנכם במתחם הספא של המלון.

במתחם הספא תוכלו להנעים את זמנכם באחד מתוך 4 חדרי טיפולים, כאשר ההתמקדות של הטיפולים תהיה בהרגעה פיזית, נפשית ורגשית גם יחד. באחד מהחדרים הטיפוליים יש גם ג'קוזי פרטי. אם אתם אורחי המלון, הכניסה למתחם הספא תעלה לכם 50 ₪ בלבד. עבור אורחים בספא שאינם אורחי המלון, עלות הכניסה תהיה 100 ₪.

מלון לאונרדו נגב באר שבע בריכה

מה עוד נמצא במלון לאונרדו ב"ש? 

עוד במלון לאונרדו באר שבע, תוכלו למצוא גם אוכל עשיר וטעים. טווח המחירים של אירוח במלון נע בין 500 ₪ לחדרים זוגיים ועד 1,500 ₪ ומעלה עבור לילה ביחידות אירוח מפוארות. כפי שאנחנו רואים, טווח המחירים מאוד ידידותי ומתאים כמעט לכל כיס.

בתמורה לתשלום, תוכלו להנות מקרבה רבה למסלולי טיולים יפהפיים, רכיבה על גמלים, סנפלינג במדבר, טיולים בבאר שבע ובעיר העתיקה, בשווקים של באר שבע ועוד. אם אתם מעוניינים להזמין נופש אורבאני במלון לאונרדו, יהיה כדאי להזמין את החופשה חודשיים-שלושה מראש. באופן הזה, תוכלו להנות ממחירים טובים והטבות על הזמנה מוקדמת.

לאונרדו באר שבע

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות