מלון לאונרדו פלאזה אשדוד

4/5
תוכן עניינים

מתכננים להזמין חופשה באשדוד? אי ספק שמלון לאונרדו פלאזה אשדוד הוא אחת מהאופציות שאתם חייבים לשקול. מה יש למלון להציע? טרקלין עסקים, מועדון בריאות וכושר, מסעדה מעולה וכמובן מיקום מצוין ונוף מרהיב. המשיכו לקרוא על המלון הנחשב והזמינו את החופשה הבאה שלכם.

בית מלון לאונרדו פלאזה אשדוד

במיקום מושלם מול חוף הים, תמצאו את מלון לאונרדו פלאזה אשדוד. המלון מארח אנשי משפחות, זוגות, אירועים ואנשי עסקים בטרקלין העסקים המפואר שלו. תוכלו להנות כאן מחוויה מרגשת במיוחד מול הים, בעוד שאתם מתפנקים עם איזה קוקטייל טעים בידכם.

מלון פלאזה אשדוד אולי אינו מדורג בתור מלון 5 כוכבים, אבל אין ספק שחוויית האירוח שלו מקסימה וייחודית. מול חוף הים באשדוד, אתם תמצאו את אחד מהמלונות הייחודיים בעיר, שמבטיחים חוויית אירוח שקשה לשכוח. מלון לאונרדו פלאזה באשדוד הוא מלון די גדול, שכולל בתוכו מאות יחידות אירוח.

היחידות מאובזרות בכל טוב, כאשר בסוויטות תוכלו למצוא גם סלון רחב ידיים, פינות הירגעות ואמבטיה מפנקת במיוחד. החופשה היא חופשה אקסקלוסיבית ומרעננת, מול המרינה באשדוד, השקיעה בטיילת וכל מה שטוב בעולם הזה.

מלון לאונרדו פלאזה אשדוד
מלון לאונרדו פלאזה אשדוד

מיקום מושלם מול הים – לאונרדו פלאזה אשדוד 

המיקום של מלון לאונרדו פלאזה באשדוד הוא מיקום פשוט מושלם, כמו שאפשר להבין מהתבוננות של 2 שניות בתמונות המלון. המלון שוכן מול נופים מרהיבים של הים התיכון, בעוד שספינות ויאכטות עוגנות בנמל הממוקם מולו.

במלון עצמו תוכלו למצוא טרקלין עסקים מפואר, שמארח אירועים עסקיים ואירועים פרטיים מסוגים שונים. האינטרנט כמובן אלחוטי וחינמי עבור אורחי המלון, ובנוסף לטרקלין העסקים תוכלו למצוא גם אולם אירועים נוסף.

מלון לאונרדו פלאזה אשדוד בריכה
בתמונה: הבריכה של מלון לאונרדו פלאזה אשדוד

אירועים גדולים במלון לאונרדו פלאזה 

ניתן לקיים באולם אירועים כמו חתונות וימי הולדת גדולים, מה שיהיה מלווה במאכלים של המלון ובסיוע של צוות המלון. לידיעתכם, ניתן לקיים כאן אירועים עד 600 מוזמנים. כמו כן, במלון זה תוכלו למצוא גם מועדון בריאות וכושר.

במועדון תוכלו להנות מ-7 סוגים של טיפולי ספא מפנקים במיוחד, עוד שאפשר גם להנעים את הזמן בסאונה, ג'קוזי ועוד. בין אם אתם מתארחים על בסיס פנסיון מלא או על בסיס של חצי פנסיון, החוויה הקולינארית כאן היא מומלצת במיוחד. תוכלו להנות מחדר אוכל גדול, בו מגישים ארוחות בוקר, צוהריים וערב. כמו כן, תוכלו למצוא כאן בריכה חיצונית גדולה במיוחד, שחלק מהחדרים גם משקיפים אליה.

בית מלון לאונרדו פלאזה אשדוד מבחוץ
בית מלון לאונרדו פלאזה אשדוד מבחוץ

כמה עולה מלון לאונרדו פלאזה אשדוד

המלון הוא מלון דירות ברובו, כאשר יחידות אירוח זוגיות מתומחרות במחירים של כ-500 ₪ ומעלה. עבור חדרים משפחתיים, תוכלו למצוא כאן נופש בעלויות של כ-750 ₪ ומעלה. בין אם אתם מעוניינים להגיע לכאן כמשפחה או כזוג, אנחנו ממליצים להזמין מקום לפחות חודשיים מראש, מה שיאפשר לכם להנות מכל מיני הטבות על נופשים באשדוד.

מלון לאונרדו פלאזה הוא מלון אשר מתאים לכל סוגי התיירים והנופשים, כך שתוכלו למצוא את יחידות האירוח המושלמות עבורכם בקלות. אם אתם מעוניינים לטייל באזור, יהיה כדאי לקבל המלצות מהמלון עצמו. יש טיולי ג'יפים באזור, טיולי טרקטורונים, מסעדו מעולות ועוד.

מלון לאונרדו פלאזה אשדוד לובי כניסה
בתמונה: עמדת הקבלה של מלון לאונרדו פלאזה אשדוד

חדרים במלון לאונרדו פלאזה אשדוד

שם החדר תפוסת החדר
חדר דלקס במלון לאונרדו פלאזה  זוג + ילד
חדר דלקס גרנד זוג + 2 / 3 מבוגרים
חדר אקסקיוטיב קומה גבוהה זוג + ילד
חדר אקסקיוטיב גרנד קומה גבוהה זוג + 2 / 3 מבוגרים
חדר קלאב עם מרפסת במלון לאונרדו פלאזה אשדוד זוג + 1
סוויטת ג'וניור זוג + 2 / 3 מבוגרים
סוויטת קלאב במלון לאונרדו פלאזה אשדוד זוג
סוויטה נשיאותית זוג
חדר דלקס עם גישה לבעלי קשיי ניידות זוג + ילד
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות