מלון נובה לייק

4/5
תוכן עניינים

חולמים על חופשה שמרגישה שאובה מסרטי נטפליקס? ייתכן שאתם מחפשים את מלון נובה לייק. מלון נובה לייק הינו מלון 4 כוכבים בעיר הכי דרומית שלנו, אילת. כאשר תבקרו במלון זה תוכלו להנות מכמה יתרונות שונים, כולל מיקום אסטרטגי בצמוד לאטרקציות אילתיות, חופי הים וכל מה שהתיירים הישראלים והזרים צריכים. הנה כל המידע על מלון זה, כולל פירוט סוגי חדרים. 

לא צריך להמשיך לחלום על החופשה האידיאלית במלון באילת! אם החלומות חלמתם על חופשה טרופית, מזג אוויר חמים במיוחד ובריכה אשר מזמינה בכל פעם מחדש טבילה מרעננת, מלון נובה לייק אילת קורא בשמכם. מלון נובה לייק הינו מלון סוויטות, כאשר הבריזה העוטפת את המתחם מייצרת שילוב מושלם בין מזג אוויר חם לבין רוחות מלטפות-מדבריות. הנה כמה מיתרונות המלון:

  • גיוון של חדרים: במלון תמצאו לא פחות מאשר 127 סוויטות מפנקות במיוחד וכן 6 חדרי אירוח נוספים. 
  • מרפסות: תוכלו להתרווח בסוויטות שיש בהן מרפסות מפנקות עם קרני שמש מלטפות. 
  • בריכה: הבריכה גדולה דיה כדי שלא תהיה צפופה גם בחודשי יולי-אוגוסט. 
  • פינות שלווה: ברחבי המלון פזורות פינות ישיבה רבות, כיסאות מוצלים וקוקטיילים סביב הבריכה המוגשים צוננים.
מלון נובה לייק
הבריכה בבית מלון נובה לייק

אוכל במלון נובה לייק אילת

אם חיפשתם מלון סוויטות באילת, אז מצאתם ארוחות המאפיינות את מלונות העונג האלו. במלון, אתם תוכלו ליהנות מארוחת בוקר ישראלית קלאסיות, כמו גם ארוחת ערב אשר משתנה מעת לעת. כל המשפחה יכולה למצוא מה לאכול במלון, ואם לא, יש מספיק מסעדות, בתי קפה ודיינרים באילת שאפשר להתענג עליהם. 

אוכל במלון נובה לייק אילת

אם אתם מחפשים מלון נובה לייק אילת חוות דעת ומידע כללי, דעו כי ניתן, מומלץ ואפשרי לפנות ישירות לצוות המלון עבור סיוע נוסף. באופן כללי, הנופש פה בהחלט מיועד עבור אנשים המעוניינים לשכוח ולהסיר מעצמם את כל הדאגות שיש להם, ליהנות בשמש ולהתלטף במימיה של בריכת המלון. תיהנו!

מזמינים חופשה במלון נובה לייק?

מתקני מלון נובה לייק אילת מרשת אטלס

כאמור, מלון נובה לייק אילת מרשת אטלס כולל בתוכו גם בריכה שחייה חיצונית, כאשר על הבריכה מאירות קרני השמש במהלך כל היום. עם זאת, תוכלו למצוא פינות מוצלות סביב הבריכה, כמו גם ליהנות מזמן איכות עם הילדים, או לחילופין, לאפשר לילדים זמן איכות לבד ולהורים לבד.

מתקני המלון כוללים שולחנות פינג פונג וכן ביליארד, אבל מכיוון שאנחנו חיים בעידן טכנולוגי, במלון תמצאו גם משחקי קונסולה אלקטרוניים למיניהם. כמו כן, במהלך יולי – אוגוסט תוכלו ליהנות ממופעים שונים, אטרקציות ופעילויות המיועדות להורים ולילדים כאחד. צוות הוואי ובידור של מלון נובה לייק אילת מרשת אטלס יודע כיצד לייצר FUN אמיתי. 

צפו בסרטון שמסביר על מלון נובה לייק:

חדרי מלון נובה לייק אילת

אם אתם מבקשים לדעת לגבי מלון נובה לייק אילת חוות דעת, בחינת חדרי המלון היא מקום טוב להתחיל בו. חדרי מלון נובה לייק אילת מרשת אטלס מעוצבים בצורה מאוד רעננה ועדכנית, כאשר חלק גדול מהחדרים והסוויטות צבועים בצבעי ורוד, לבן, תכלת וירוק. הנה כמה מההשראות לעיצוב המלון:

  • הים האדום: מלון נובה לייק אילת מרשת אטלס מעוצב בהשראת הריף של הים האדום, מה שמאופיין מאוד עם סוגי דגים צבעוניים, סוסי ים, צדפות ועוד.  
  • עיצוב אורבני: המלון מעוצב בהשראה אורבנית טהורה, שלא לומר מתאפיין בעיצוב נועז. זאת, מפאת קרבתו למוקדי העיר, אילת, האטרקציות האורבניות שבה וכולי.

על מנת לברר על חדרים ספציפיים במלון, יש לפנות לצוות לסיוע נוסף.

 

חדרי מלון נובה לייק אילת

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות