אסטרל ויליג׳ אילת

4/5
תוכן עניינים

עם 182 חדרי אירוח והתהדרות ב-4 כוכבים, אסטרל ויליג׳ אילת הוא אחד מהמלונות האלו שמגיעים אליהם כדי לשכוח מכל הצרות, הטרדות וכל מה שיושב לכם בשריר ה-"דאגה" של המוח. כאן, במלון אסטרל ויליג', שמים את הראש על שפת הבריכה, מזמינים קוקטייל משובח ושוכחים מכל השטויות הלא חשובות. 

מלון אסטרל ויליג

ביקורות וחוות דעת על מלון אסטרל ויליג'

תוהים איך השירות, האוכל או רמת הניקיון במלון אסטרל ויליג'? בדיוק לשם כך ריכזנו כאן בעמוד מספר ביקורות, המלצות וחוות דעת על המלון:

מלון נפלא עם בתים נפלאים. בידוד קול טוב, שקט ונקי. צוות נהדר, אוכל טוב. הים כ-15 דקות בקצב הליכה, מרכז הקניות נמצא כ-3 דקות מהמלון. בקרבת מקום נמצאים כל הבוטיקים ובתי הקפה לכל טעם. נחנו עם חברים והיינו מאוד מרוצים. תודה רבה לצוות 💞💐
Юлия ВаловаЮлия Валова
14:42 29 Sep 23
ludmila rubanovichludmila rubanovich
18:15 26 Sep 23
חדר נקי ומשופץ ,אוכל מאוד טעים בשר מעולה ,לא מנקים כל יום חדרים ביקשנו להחליף מגבות ולהוסיף קפה ותה אז ביצעו באותו רגע .צוות טוב עוזר אם מבקשים .מקום ממש נוח במרכז לא רחוק מטיילת וחנויות .כמו ביתים פרטיים כל בית 2 חדרים מחירים לא יקרים סבירים לגמרי אפילו זול 895 לכל אחד מזוג בחדר ל4 ימים חצי פנסיון .גבו 200 שח ביטחון יבטיחו להחזיר חיוב בצק אאוט .צוות אדיב אנשים נחמדים ממש .
Edoardo PerrottiEdoardo Perrotti
10:40 26 Sep 23
ביליתי כאן לילה עם חברה שלי, בסך הכל מלון טוב מאוד, הסביבה מאוד נעימה, המחיר בקנה אחד עם המחירים הישראליים.בחרנו חבילה שכללה ארוחת ערב ומזנון ארוחת בוקר, הרבה מבחר, חבל על זמני הפתיחה והסגירה, מוקדם מדי לאירופאי.
משה בהרמשה בהר
04:18 26 Sep 23
אדי דייןאדי דיין
10:45 23 Sep 23
מלון מעולה, מיקום מצוין, הכל נעים שקט ונקי.אביעד סמנכל המלון דואג לכל דבר במהירות האור, יורי מהקבלה אחראי לשירות מצוין ואדיב. מומלץ מאוד.
or israeli levior israeli levi
17:28 08 Aug 23
מלון נקי מטופח, תודעת שירות גבוהה, צוות מדהים שגם אם כאשר יש בעיה יש להם מתן פתרון ישיר וזמין. מלון שיודע לפנק , מלון שיודע איך לתת לכם להנות מהחופשה שלכם. אוכל טעים. ואני חייבת לציין ש נכון שיש לפעמיים בעיות שלא קשורות למלון,אבל המלון יודע איך לפתור הכל בצורה חיובית. ומפנקת. אז תודה לכם על הכל, אתם יודעים לתת את הנשמה שלכם. אתם יודעים איך לגרום לנו לחייך. ❤️
Snap DragonSnap Dragon
05:16 23 Apr 23
חווית מלון אחת הטובות שהייתה לי בחיים, מבחינת הכל! משירות, אוכל, נראות. הכל! ומחיר שפוי! ממליץ בחום
js_loader

מילות ספתח על מלון אסטרל ויליג'

מחפשים שלמות של חופשה באילת? מצאתם את השלמות הזאת במלון אסטרל וילג', המלון אשר ממוקם בלב אילת ומותאם לחופשה משפחתית ו\או רומנטית. האווירה פסטורלית במיוחד, המלון מוקף בצמחייה ירוקה, שבילים נעימים להליכה וכל מה שהנפש הנרגעת צריכה במהלך החופשה. 

במרחק פסיעה קצרצר ממרכז העיר, המלון ממוקם סביב מסעדות שונות, בתי קפה, חוף הים של אילת ועוד המון אטרקציות שונות. כדאי לדעת, כלל החדרים מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר של מלונות 4 כוכבים, כאשר מתקני הנופש הכי פופולאריים במלון הם:

  1. בריכת המלון.
  2. מועדון הנוער והג'ימבורי. 
  3. המסעדה הכשרה אשר עמוסה בטעמים מקומיים. 
מזמינים חופשה באסטרל ויליג׳ אילת?

סוגי חדרים במלון אסטרל ויליג' אילת

כלל החדרים במלון כוללים מיני בר, כספת, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי וטלפון. אלו הם סוגי החדרים במלון אסטרל וילג' הכל כלול:

  • סטנדרט: חדר זה בגודל של 16 מ"ר והוא מותאם עבור אירוח לאירוח של עד זוג+1. במידת הצורך, ניתן להוסיף מיטה נוספת. 
  • פרמיום: חדרי הפרמיום בגודל של 16 מ"ר והם מותאמים עבור אירוח של זוג + 1. חדרים אלו מגיעים עם מיטה זוגית וכן סידורי שינה נוספים בעת הצורך.  
  • סופריור: חדרי הסופריור בגודל של כ-18 מ"ר, והם מותאמים עבור אירוח של זוג + 2. יש לציין, חדרים אלו ממוקמים בקומה ה-2 של המלון, והם נגישים באמצעות מדרגות בלבד. 
  • סוויטת וילג': הסוויטות במלון בגודל של 27 מ"ר, והן מותאמות עבור אירוח של 3 – מבוגרים או זוג + 2 תינוקות. הסוויטות צופות לבריכת המלון או לנוף האורבאני של אילת, בעודן מותאמות עבור פינוק אידיאלי לכל סוגי הנופשים והנופשות. 
  • קומפלקסים: חדרים אלו מוגדרים בתור חדרי קומפלקס אשר מאפשרים כניסה אחת ל-2 חדרים. אופציה זו מושלמת עבור חופשה משפחתית עם הורים המעוניינים לשמור על פרטיותם (כ-32 מ"ר). 

סוגי חדרים במלון אסטרל ויליג' אילת

 

שם החדר גודל החדר מיועד ל
סטנדרט 16 מ"ר עד זוג + 1
פרימיום 16 מ"ר עד זוג + 1
סופיריור 18.5 מ"ר עד זוג + 2
סוויטת ויליג' 27.4 מ"ר זוג+2 ותינוק או זוג+3 או עד 4 מבוגרים
קומלפקס פרימיום 32 מ"ר עד זוג + 4 ילדים
קומלפקס סטנדרט 32 מ"ר עד זוג + 4 ילדים

מתקני הנופש במלון אסטרל ויליג' אילת

מתקני הנופש במלון אסטרל ויליג' כוללים את בריכת השחייה, שהיא כשלעצמה מהווה אטרקציה מרכזית במלון. חיפשתם מלון בעיר אילת עם אווירת חופש? מצאתם! הבריכה של המלון מוקפת עצי דקל טרופיים, המון אווירה טובה ואם תרצו, גם קוקטיילים וחטיפים.

הנה וידאו קצר אודות המלון:

כמו כן, תוכלו להנות מדרינק של צוהריים בבר אשר ממוקם בלובי של המלון, כמו גם להנעים את זמנכם באולם הכנסים וההרצאות של המלון. אולם זה כולל הרצאות מעניינות, כנסים שונים ולעיתים גם מופעים למיניהם, כך שיש למה לצפות. מעבר לכך, מלון אסטרל ויליג' אילת כולל גם בית כנסת גדול ומאובזר, מועדון ילדים וג'ימבורי להורים ולילדים גם יחד. 

מתקני הנופש במלון אסטרל ויליג' אילת

אוכל במלון אסטרל ויליג׳ אילת

האוכל במלון אסטרל ויליג׳ אילת הוא כנראה הדובדבן שבקצפת, תרתי משמע. במלון, תמצאו את מסעדת "אננדה" אשר מגישה ארוחות בוקר וארוחות ערב ללא תחרות. הארוחות המוגשות כאן מדי יום עוסקות בחומרי הגלם הכי איכותיים שיש, הכי טריים והמותאמים ביותר לחיך הישראלי והתיירותי גם יחד. 

אוכל במלון אסטרל ויליג׳ אילת

הארוחות עשירות ומגוונות, והן כוללות ארוחות בוקר עמוסה בסלטים רעננים, סוגים שונים של גבינות ומתבלים, ביצים ומאפים טריים הנאפים במקום, משקאות חמים וקלים ועוד המון. בארוחות הערב, התפריט משתנה לחלוטין וכולל בתוכו לא רק מנות בשריות מיוחדות, אלא גם תוספות חמות, מאכלים צמחוניים, אוכל לאנשים בעלי רגישות לגלוטן ועוד. 

אם אתם מעוניינים להזמין מקום במלון בחודשי יוני – סוף אוגוסט, קחו בחשבון שהתפוסה במלון עשויה להצריך הזמנה של כ-חודשיים מראש! 

ריכזנו לכם מספר מלונות נוספים של רשת אסטרל:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות