מלון אסטרל נירוונה סוויטס

4/5
תוכן עניינים

מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת, הוא אחד מאותם מלונות שאם לא הייתם יודעים עליו, הייתם מפספסים את אחת החוויות הכי אילתיות שיש. המלון כולל בתוכו 80 חדרי אירוח ברמת 4 כוכבים, כאשר הוא מוגדר בתור מלון חצי פנסיון פרמיום, המציע סוויטות מעוצבות ומיוחדות לכל סוגי המשפחות והרכביהן.

הנה כמה מהיתרונות של מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת:

  • לוקיישן: המלון ממוקם מצד אחד בקרבה רבה לנוף האורבאני של אילת, אבל מצד שני, הוא במרחק קטן מאוד מחופי הים של אילת. 
  • חצי פנסיון פרמיום: המלון מציע סוויטות מפנקות לחופשת אידיליה. 
  • מתקני נופש: אורחי המלון נהנים מבר חופשי אשר ממוקם באזור הבריכה.
  • שופינג: המלון נמצא דקות הליכה מקניון "מול הים" & חוף הים של אילת.

אסטרל נירוונה סוויטס

חוות דעת על מלון אסטרל נירוונה סוויטס

רגע לפני שאנו מפרטים בהרחבה על סוגי החדרים במלון, חשוב לעצור ולקרוא כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת על אסטרל נירוונה סוויטס המשתייך לרשת מלונות אסטרל:

נחמיה דפנינחמיה דפני
18:16 18 Sep 23
Hai JeleskoHai Jelesko
11:47 01 Sep 23
Very nice and simple hotel
הדר אביטןהדר אביטן
12:24 20 Aug 23
Really good place, kind attitude. Welcome, welcome everywhere, generous service. Delicious food, in short I would come back again
Efrat BitonEfrat Biton
06:03 25 Jun 23
Our first time in any Astral, we are used to vacationing in a hotel (which became impossible with the prices).I must mention that we were really pleasantly surprised, especially by the high level of service provided by the entire staff.This is an all-inclusive hotel (surprising detail we didn't know).We arrived 8 families, with lots of childrenAnd we found spacious rooms (very!)Varied and fresh foodA fun and large pool with a free bar that includes a hail of popsicles and free drinksAnd again, lovely staff members, courteous and helpfulAt a level I don't remember encountering in Israel.Yes, the hotel is a bit outdated and requires a bit more maintenanceBut it was dwarfed by all the good surprises that awaited us.Thanks for a great vacation Astral!
js_loader

חדרים באסטרל נירוונה סוויטס 

אם אתם מחפשים חוות דעת על מלון אסטרל נירוונה סוויטס, אולי כדאי להתחיל עם סוגי החדרים במלון. מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת, כולל בתוכו כ-80 סוויטות וחדרים שונים, כאשר אלו נחלקים ל-9 סוגים שונים של חדרים ברמות אירוח שונות. החדרים הפופולאריים ביותר הם הבאים לפניכם:

  1. סופריור: בניגוד לבתי מלון אחרים, חדרי הסופריור כאן גדולים במיוחד וגודלם הוא כ-23 מ"ר, כולל מרפסת אילתית לשיזוף מושלם וקריאת ספר. 
  2. סוויטת נוף בריכה: הסוויטה הפונה לבריכת המלון, ממוקמת בפינה האסטרטגית ביותר במלון עם נוף מושלם של חופשה אמיתית. 
  3. סוויטת רויאל: סוויטת הרויאל גדולה במיוחד (כ-65 מ"ר), אך יש לציין כי סוויטות אלו חלקן עם מרפסות וחלקן ללא מרפסות. סוויטות הרויאל מותאמות עבור 5 – 6 מבוגרים. 
  4. סוויטה ללא עישון: בסוויטה זו אין אפשרות לעשן, מכיוון שהיא אינה מצוידת במרפסת. עם זאת, החדרים כן כוללים מיני בר, טלוויזיה ואת כל מה שהנופשים הממוצעים צריכים. 
  5. סוויטת רויאל אקזקיוטיב: זהו הדובדבן שבקצפת חדרי המלון, כאשר סוויטה זו כוללת מרחב ענק של כ-80 מ"ר, מרפסת ענקית וכל מה שהנופש האידיאלי שלכם מצריך. 

חדרים באסטרל נירוונה סוויטס 

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר סופיריור 23-27 מ"ר עד זוג + 1
סוויטה 37 מ"ר זוג +2 ילדים / שלושה מבוגרים
סוויטה פונה לבריכה עם מרפסת 35-41 מ"ר זוג +2 ילדים / שלושה מבוגרים
סוויטת רויאל 47 מ"ר זוג + 4 ילדים / 5 מבוגרים
סוויטת רויאל צופה לבריכה 65 מ"ר זוג+ 4 ילדים / 5 מבוגרים
סוויטת רויאל עם מרפסת 65 מ"ר זוג+ 4 ילדים / 5 מבוגרים
רויאל אקזקיוטיב 65 מ"ר זוג+ 4 ילדים / 5 מבוגרים
סוויטה רויאל אקזקיוטיב 80 מ"ר זוג +4 ילדים/ 5 מבוגרים

מתקני מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת

מתקני המלון מיועדים עבור הורים וילדים, כמו גם לזוגות המעוניינים ליהנות ממיטב הרומנטיקה האילתית. מלבד בית כנסת אלגנטי המצויד בספרי תורה וספסלים נוחים, מתקני מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת כוללים את הבאים:

  • בריכות: תמצאו במלון 2 בריכות, האחת עבור מבוגרים והשנייה עבור ילדים. סביב 2 הבריכות תמצאו פינות שיזוף, מיטות נוחות וגם בר המגיש ארטיקים, קוקטיילים ועוד. 
  • מתקני מים: בחודשים מאי – אוקטובר, תוכלו ליהנות יחד עם הילדים במתקני המים של המלון הכוללים מגלשות מים, מפלי מים ועוד. 
  • אולם כנסים: מחפשים מלון באילת המתאים לקיום כנסים ואירועים? אולם הכנסים של המלון יכול להכיל על 120 אורחים המגיעים לאירועים פרטיים בהזמנה מראש (כולל ציוד ואבזור מלא לקיום כנסים).

  • מועדון נוער: מועדון הנוער של המלון כולל משחקי מחשב וקונסולות משחקים, מתקנים שונים וכל מה שילדים רק צריכים.  
  • חנייה: ניתן להחנות את הרכבים בחניון אשר ממוקם צמוד למלון ללא עלות נוספת, כאשר חנייה זו שמורה לאורחי המלון בלבד. 
  • לובי: לובי המלון כולל בר אשר פעיל במהלך היום והערב, בו תוכלו למצוא מקום להתרווח, להזמין קוקטייל משובח ולהנות מאחר-צוהריים שלווים. 

מתקני מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת

מזמינים חופשה במלון אסטרל נירוונה סוויטס?

אוכל במלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת

ארוחות הבוקר במלון הן לא רק מגוונות ואקסטרה מפנקות, אלא גם מותאמות במיוחד לחיך הישראלי שאוהב כ"כ את המטעמים המקומיים. מסעדת המלון וכן לובי הבר, מייצרים חוויה קולינרית, אלגנטית וכזאת אשר עשירה במיוחד בטעמיה. יש לציין, כמעט כל מעדן, מטעמים ומאכל שתאכלו במלון – נעשה במלון עצמו. במילים אחרות, הכל סופר טרי. 

אוכל במלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת

כאמור, המלון נמצא במרחק של כמה דקות ספורות של הליכה מחוף הים ומקניון "מול הים". לכן, גם אם אינכם מעוניינים לאכול במלון עצמו, תוכלו לבקר באחת מהמסעדות הממוקמות בקרבה רבה למלון. בצמוד למלון תוכלו למצוא מנעד רחב של בתי קפה ומסעדות, קולנוע והמון אופציות של שופינג ללא מע"מ. לכל המעוניין לדעת, במלון זה מגישים אוכל כשר בלבד. 

מלונות נוספים של רשת אסטרל באילת:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות