מלון וורט אילת

4/5
תוכן עניינים

בעוד ממוקם על טיילת חוף אילת וצופה לנופי הלגונה המרשימה, מלון vert אילת מציע רמת אירוח של 4 כוכבים ו-266 חדרים מאובזרים בכל מה שאתם רק צריכים עבור נופש חלומי מהסרטים הכי-הכי. הנה כל מה שרציתם לדעת על מלון וורט אילת, כולל מידע על חדרי בית מלון vert אילת, מתקני נופש ועוד. 

מחפשים חופשה אילתית 4 כוכבים, שמרגישה כמו 5+ כוכבים? אתם מוזמנים לאילת בחום לב, תרתי משמע. יש שיגידו כי מלון vert אילת הוא אחד מהמלונות המרשימים ביותר בקטגוריית ה-4 כוכבי אירוח. אנחנו אומרים שחובה לבקר שם לפחות פעם אחת, כי מלון וורט אילת מציע איזושהי חוויית אירוח מאוד ייחודית שקשה לשחזר בבתי מלון אילתיים אחרים. בתוך כך, הנה כמה מהיתרונות של בית מלון vert אילת:

  1. לוקיישן: אם חיפשתם מלון על הטיילת באילת, מלון וורט אילת הוא אופציה מעולה! בעודו צופה ללגונה המפורסמת של העיר, הלוקיישן של מלון vert אילת גובל בכל האטרקציות הכי חשובות בעיר.
  2. עיצוב: עיצוב המלון מודרני למדי, אבל אין ספק שהושקעה כאן מחשבה רבה וזה ניחן בכל ס"מ של המלון. 
  3. גיוון חדרים: מלון זה כולל לא פחות מאשר 266 חדרי אירוח, כאשר לכל אחד יש את הקטע שלו, העיצוב שלו ואת הנופים הנשקפים ממנו. 
  4. נופים: מה יותר קסום מאשר הנוף של לגונת אילת בשעת השקיעה? זה בדיוק הנוף אשר נשקף מהמלון. פשוט קסם. 

VERT אילת

ביקורת וחוות דעת על מלון וורט אילת

לפני שנדבר על החדרים של מלון זה, נרצה לקרוא קצת ביקורות, המלצות וחוות דעת אשר נכתבו על בית מלון וורט אילת:

ענבל אקרמןענבל אקרמן
14:39 28 Sep 23
מלון חמוד ברמה גבוהה, מ 1-10 מדרגת אותו 9
גידי ניסיםגידי ניסים
13:22 03 Aug 23
שרות מושלם ואדיב , חדרים מאובזרים הייטב ומודרניים , נוף מושלם מיקום מעולה , הבריכה מושלמת
Yaniv HamamiYaniv Hamami
16:16 13 Jul 23
מלון מעולה, אוכל מצויין, שירותי והחדרים המלון בעלי תודעת שירות גבוהה...אפילו הגיע אחד מנציגי המלון לוודא שהכל בסדר, אין ספק שבע"ה נחזור להתארח במלון הזה... יישר כוח ענק 🙏🏽 💚
keren Bohbotkeren Bohbot
14:55 06 Jul 23
החוויה שלי במלון וורט אילת אחת הנדירות בזכות בחור נעים הליכות מנהל שקשור לקבלה בשם טימור עם עיניחם כחולות יפייפיות כמו הטוב שבו ניתקלתי בבעיה בחדר לא רק שקיבלתי שרות אדיב וחם ברמה מאוד גבוהה אני ממליצה לנפוש במלון הנהדר הזה אני לשם בטוח אחזור בזכות טימור המקסים
js_loader

חדרי בית מלון vert אילת

חדרי בית מלון וורט אילת מגוונים מאוד בעיצובם, כאשר רוב החדרים מעוצבים בהשראה מודרנית ים תיכונית. רבים מהחדרים כוללים בתוכם גם מרפסות, כמו גם שאר האבזור הנדרש לאורחים. בחדרים תמצאו את כלל האבזור הבא:

  • ערוצי לוויין בטלוויזיה.
  • מיני בר.
  • פינות קפה ותה, כולל ערכות הכנה. 
  • מייבשי שיער, משקל ומכשירי חשמל נוספים.
  • מרפסות בחלק גדול מהחדרים. 

חדרי בית מלון vert אילת

חלק מהחדרים הפופולאריים ביותר הם:

חדרי דלקס עם מרפסת 

חדרי הדלקס כוללים מרפסת מרווחת, כאשר חדרים אלו ממוקמים בקומות 1 – 9 של המלון. כלל חדרי הדלקס עם המרפסת משקיפים ישירות על הנוף המופלא של הרי אדום, הבריכות והלגונה של אילת. 

חדרים אלה מתאימים לזוג או לזוג עם שני ילדים, ומעוצבים בסגנון אוריינטלי עם אבזור עשיר: מרפסת, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, עמדות טעינה עם חיבור USB, מייבש שיער, מראה מגדילה, כספת, מגהץ, מיני בר וערכת קפה ותה

סוויטות המלון

הסוויטות של המלון נעות בין הסוויטות המשפחתיות לסוויטות הנשיאותיות, בעוד כי אלו מתאימות לאירוח של זוג – 3 אנשים. במקרה הצורך, בד"כ ניתן לבקש הוספה של סידורי שינה, כמו למשל ספה נפתחת למיטה. הסוויטות הן בין הגדלים של כ-35 – 45 מ"ר, וכולן פונות לנופים הקסומים של חוף אילת, הלגונה, הבריכות של המלון ועוד. 

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר דלקס 22 מ"ר עד זוג + 2
חדר דלקס עם מרפסת 27 מ"ר עד זוג + 2
חדר סטודיו 36 מ"ר עד זוג + 2 ותינוק
סוויטה משפחתית 44 מ"ר עד זוג + 2 ותינוק
סוויטה נשיאותית 68 מ"ר עד זוג
מזמינים חופשה במלון וורט אילת?

אוכל במלון vert אילת

אם אתם שאולים לגבי אוכל במלון vert אילת, זה סימן שעדיין לא יצא לכם לבקר במלון הזה אשר כולל לא פחות מאשר 2 מסעדות מופלאות. אלו הן 2 המסעדות שתמצאו במלון:

  1. מסעדת לובי "גן עדן": מדובר בגן עדן של מטעמים ים תיכוניים ומטבחים חובקי עולם, המוגשים בסביבת צמחייה טרופית עשירה. הנוף הנשקף מהמסעדה הזאת הוא הנוף של המפרץ האילתי והבריכה. 
  2. מסעדת המלון החדשה – "אדם וחווה": במסעדת המלון הזו אתם תוכלו למצוא קולינריה מקומית במיטבה, איכותית, עשירה בטעמיה וטרייה בחומרי הגלם שלה.  בקיצור, ללקק את השפתיים עם מנות בסגנון אוריינטלי, ירקות רעננים, סוגי לחמים טריים, מאפים מכל הסוגים ועוד.

אוכל במלון vert אילת

מתקני ושירותי מלון וורט אילת

מתקני ושירותי מלון וורט אילת כוללים כמה מוקדי עניין שונים, אך הדובדבן שבקצפת הוא כנראה הבריכה הענקית אשר מלון זה מציע לנופשיו. כמו כן, בצמוד לבריכה רחבת הידיים של המלון, תוכלו למצוא בר אשר נקרא "בר על המים". בר זה מגיש כל מיני משקאות שונים, ארטיקים וחטיפים מרעננים, ארוחות קלות ועוד. 

נוסף על האטרקציות של הבריכה וסביבתה, בית מלון vert אילת כולל בתוכו גם מתחם ספא מרגיע אשר משדר תרבות WELLNESS אמיתית. תמצאו במתחם הספא לא רק עיסויים מקצועיים מסוגים רבים, אלא גם סאונה יבשה וסאונה רטובה, ג'קוזי שלא מפסיק לבעבע, לשצוף ולקצוף ועוד. בקיצור, כל הטוב שבעולם, כולל חדר כושר מאובזר ללא דופי עד הפרטים הכי קטנים. 

מתקני ושירותי מלון vert אילת

קראו על עוד מלונות מומלצים באילת:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות