מלון הרודס פאלאס אילת

5/5
תוכן עניינים

מלון הרודס פאלאס אילת הוא מלון 5 כוכבים, אשר ידוע ביכולת שלו לייצר את חוויית הנופש המושלמת ביותר. עם נופים הנשקפים מהמלון ונראים כאילו שלפו אותם מהאגדות ומהגלויות הכי יפות, המלון מציע חוויית אירוח שקשה להתחרות איתה.

אם אתם מחפשים את הנופש המושלם באילת, מצאתם אותו בדיוק כאן. ברקע הנוף המושלם של מפרץ עקבה, ובמרחק הליכה של כ-10 דקות מאטרקציות רבות אחרות באילת (כולל משטח ההחלקה בקניון), מלון הרודס פאלאס אילת ממוקם במרחק נסיעה של כ-3 ק"מ משדה התעופה באילת. אלו הם חלק מהשירותים הכי פופולאריים במלון זה:

  • בריכות: מלון הרודס פאלאס אילת כולל 2 בריכות, האחת חיצונית ומחוממת והשנייה עבור ילדים.
  • מסעדה: מסעדת גזיבו ממוקמת בצמוד לבריכה ומציעה שלל פינוקים שכיף לנשנש על שפת הבריכה.
  • מועדון ילדים: המועדון כולל הופעות, מחזמר של צוות הוואי ובידור ועוד.
  • חד"כ: חדר הכושר של מלון הרודס פאלאס אילת כולל את כל הציוד שאתם צריכים כדי להתעורר לבוקר של אימון, או לחילופין, לסיים את היום עם ספורט.

מלון הרודס פאלאס אילת

מה מייחד את מלון הרודס פאלאס אילת?

אם להצביע על אחד הדברים שהכי מייחדים את מלון הרודס פאלאס אילת, הרי שמדובר לא רק בפאר, באלגנטיות ובעיצוב המרהיב של המלון, אלא גם במיקום שלו. המלון ממוקם על המפרץ עצמו של עקבה, כאשר ממבט-על (הביטו בתמונות בגוגל) המלון נראה כמו ארמון מלכותי השוכן לו בדיוק עם חוף הים.

כמובן שמדובר במלון 5 כוכבים מפנק במיוחד, ככה שהנראות החיצונית היפהפייה של מלון זה מרמזת על עיצוב הפנים המשגע שלו. עם בריכות, ברים ומסעדה כשרה המגישה מנות חווייתיות במיוחד, כאן תוכלו למצוא את אחד מסוגי הנופש המיוחדים ביותר באזור של אילת ובכלל.

מזמינים חופשה במלון הרודס פאלאס אילת?

ביקורות וחוות דעת על הרודס פאלאס אילת

אחת הדרכים לדעת שמצאתם מלון טוב היא על ידי קריאת ביקורות. בדיוק בשביל זה, ליקטנו לכם מספר חוות דעת על הרודס פאלאס אילת והוספנו אותם כאן למטה:

Israel OrIsrael Or
09:46 08 Oct 23
צוות המלון פועל ועושה הכול כדי להנעים את שהיית האורחים במלון וזאת למרות התפוסה המלאה. כברעם תהליך הקבלה היעיל והאדיב, האורחים מרגישים את נכונות הצוות לארח באהבה, רמת הארוחות גבוה ומיוחדת. אנו נדהמים בכול פעם מחדש מהגיוון והחידושים במנות השרות בבריכת השחייה והחוף טובים ונעימים. אחלה מלון לחופשה נהדרת ומפנקת.
shahar cohenshahar cohen
15:57 06 Oct 23
לכל מי שמתכנן לנסוע לאילת בקרוב. דיס המלצה חמה על הרודס ובמיוחד הרודס פאלאס. הגענו בחמישי האחרון ונאלצנו לחכות 40 דקות בקבלה כשלפנינו רק שלושה אנשים כי פקידי הקבלה פשוט לא זזים. אחרי 40 דקות אנחנו מקבלים מפתחות לחדר עם דלת משותפת למרות שהזמנו חדר פרטי והתגובה של פקידי הקבלה הייתה שאין חדרים אז ניתן לכם חדר עם נוף לקיר של המלון... ארוחת בוקר שמזכירה מלון 3 כוכבים בטבריה, אין שום מבחר שום סוגים ובאמת מביך יחסית למלון שמתיימר להיות ברמה הזאת. וכפיצוי שלחו אותנו לשירות לקוחות המדהים שמהללים פה בקבוצה שבתמורה הביא לנו שובר לספא שיותר נכון לקרוא לו שלולית. למי שקורא באינטרנט רשום שיש בריכה מפלי מים שבפועל זה בריכה של מטר על שלוש מטר שאפילו לא מאפשר למתוח את הרגליים, רק לשבת ולהנות מזרם חלק של מים שיורד עליך מלמעלה... אין סוף לבושה ולביזיון.ממליץ בחום למי שקורא את זה לברוח מהרודס פאלאס כמה שיותר מהר!!
Dori HougiDori Hougi
14:21 06 Oct 23
סוף סוף מלון ספא אמיתי בישראל עם כל הפינוקים כולל ארוחת בוקר מדהימה עד 12:00 בשעה 13:00 נפתח טרקלין סלטים ושתיה חם וקר. יחס עובדי המלון פשוט מעבר לכל דבר שהכרתי בישראל ראוי לציין את אורי ו ולדימיר המדהימים
השירות של כולם ואדיבות הניקיון האוכל הכל מעולה נהננו מאוד
ELI TOIZNERELI TOIZNER
07:52 06 Oct 23
Daniel PearsonDaniel Pearson
09:51 20 Sep 23
שהות מדהימה, חוויה איכותית בזמן משפחתי! מתקנים מעולים ונקיים, מגוון מופלא של מנות ומאכלים טעימים, עם שרתים מדהימים בכל מקום, מסבירי פנים ומסבירי פנים להפליא!צעקה מיוחדת מגיעה לצמד הברים הלובי של ליזה ומוחמד, ששירתו אותנו בחום ובאירוח שכזה, מה שהופך את השהות שלנו לעוד יותר מהנה!מלון מומלץ בחום, זו באמת החוויה הישראלית 5 כוכבים.
שירות לקוחות בין הטובים שנתקלתי בהם בארץ, אם לא הכי טוב.אנשים מקסימים, לבבים, ויקטוריה ואנה שתי נשים פשוט מקסימות.
osher yomosher yom
07:20 20 Sep 23
הכל היה פשוט מטורףכולם עזרו לי והתייחסו יפהארוחות בוקר מטורפות כמו תמידוכל האוירה הייתה בכלל מיוחדתממליץ מקום מטורף
Ronen moriRonen mori
05:37 20 Sep 23
פשוט מושלם
Vered LeviVered Levi
14:44 19 Sep 23
מתארחים במלון באופן קבוע השירות מצוין החדרים נקיים אוכל טרי וצוות אדיב.
מלון איכותי מאוד, ברמה גבוהה מאוד, בכל האספקטים.החל מטיב ונקיון החדרים, ממשיך בשירות אדיב מאוד מכלל העובדים בכל הרמות (שירות חדרים, מגישים בחדר האוכל, עובדי נקיון, סגל מדריך וכו'...) וכלה בטיב, איכות ומצויונות של הארוחות המוגשות בחדר האוכל.כמו כן, ישנן וריאציות רבות של תבשילים, טיגונים וגם מזון טרי ובריא.הבריכה - ענקית (פקטור שמרצה אותי מאודוגם נקי מאודהמלון גדול, מאוד יפייפה ומשקיף לבריכה ולים סוף.מדהים!כיפי וממש מהנה.הייתי פה פעם וחיכיתי להזדמנות נוספת להיות פה שוב.ממש כיף
nofar iluznofar iluz
11:28 09 Aug 23
הגענו למלון לגמרי בלא תכנון מראש, לאחר עזיבת מלון אחר. קיבלה אותנו מנהלת המון שירלי, בחיוך והמון רצון לתת לך חוויה מתקנת דאגה לנו מא'-ת ונתנה לנו יחס אישי מעבר לכל צפייה ולבת שלי פינקה בחטיפים וממתקים ונתנה לה כרטיסי למשחק ועוד...המון מאוד גדול ומלא וכלל לא הרגשנו כי המלון בתפוסה מלאה ואין תחושה טובה מזו. חדרנו היו בהרודס בוטיק ואנו מאוד שמחים על כך כי היה שקט מופתי.רמת הנקיון, השירות ושירותי המלון יוצאים מן הכלל. ללא ספק ממליצה בחום ואין ספק שנחזור.
מלון הרודס תמיד כיף לשוב לעוד חוויה יוצאת דופן הגענו ביום חמישי מוקדם קיבלה את פנינו שירלי מנהלת הבוטיק היקרה והופתענו לגלות ששידרגו לנו את חווית האירוח עם חיוך ענק על הפנים וירידה לפרטים הקטנים שירלי תודה ענקית על הכול את הכי מקצוענית בתחום ואין ❤️כמוך בעולם! מחכים כבר לחופשה הבאה
TripleDTripleD
17:20 30 Jul 23
חופשה משפחתית בהרודס לחמישה ימים, בסכה הכל ממש בסדר , נכון המלון לא חדש והגיל קצת ניכר במקומות מסויימים בחדר ובאיזורים הציבוריים אבל לא משהו שמעיב על החוויה הכוללת. ארוחות כמיטב המסורת הישראלית שפע טרי וטעים ברובו הגדול, החדרים נקיים מאד ונראה שמשקיעים מאד בנקיון בכל המלון . ניכר שהצוות במלון משתדל מאד שלאורחים תהיה חווית שהייה מעולה וזה ראוי לציון בהחלט . הדבר היחיד שמעיב על החוויה הכוללת הוא זמן המתנה ארוך מאד בדלפק הקבלה גם בצ'ק אין וגם בצ'ק אאוט , לא סביר לחכות 25 דקות למסירת מפתח ותשלום אקסטרות ....כיון שבדלפק היו רק עובד אחד ועוד מתלמדת , לא עזבנו ביום ראשון או חמישי בבוקר שנחשבים ימים עמוסים מאד בכניסה ויציאה של נופשים. נחזור שוב בעתיד .
Dan MaorDan Maor
07:26 11 Jul 23
חייבת לשתף בחווית שירות ברמה הכי גבוהה שנתקלתי בבתי מלון!ובמיוחד לרינת מהיחסי ציבור במלון אישה מדהימה יחסי אנוש ברמה גבוהה. בתאריך 9/7/23 הגנו למלון הרודס פאלס באילת חווית השירות בקבלה הייתה מדהימה צוות נעים הגעתי עם שני ילדים קטנים והיה לי חשוב שיהיה לנו חדר משותף והם דאגו שאקבל סויטה נכנסנו לחדר בחדר נתקלנו במספר בעיות של ריח וניקיון התלוננתי בקבלה אמרו לי להמתין ואז הגיעה רינת ולא עזבה אותנו עד שהחליפו לנו חדר זה לקח זמן ובנתיים היא דאגה לנו ולילדים לפינוקים היה לה חשוב שנהנה מהשהות במלון. נכון שזאת עבודתה אבל רק אדם שעושה את עבודתו מהלב באהבה ובמסירות אמיתית עושה אותה על הצד הטוב ביותר!! וזאת רינת ! ובכלל תודעת השירות במלון הזה פשוט ברמה גבוהה! אין ספק שעוד נשוב לכאן !
Liza BlumLiza Blum
11:19 01 Jul 23
מלון מקסים בכל המובנים מקבלת הפנים החמה של ולדימיר שמקבל ומלווה אותנו עד החדר, הארוחות הספא ושירות החדרים. צוות חדר אוכל נפלא, שלמה שפוגש אותנו בכניסה לחדר אוכל נותן שירות מכל הלב והרגשת בית חמימה. הטבחית אנה שמפנקת אותנו בחביתותטבעוניות ופיליפ שדואג לכוסות מלאות בקפה חםהספא מעולה תודה לאדריאן לוין מעסה מעולהשתמיד מזכיר לי לחזורמלון הרודס ויטאליס הבחירה שלי ❤️❤️❤️
עדן אליהעדן אליה
16:58 30 Jun 23
פשוט וואוו!!! המלון מדהיםםםם הצוות מקסים, הבריכה ענקית וכיפית עם מלא פינות ישיבה, ספות, שמשיות וכל מה שצריך, החדרים מרווחים נוחים ויפים, הנקיון מעולה ויש הרבה פינוקים! מנהלת המלון ממש מקסימה והיו קשובים חכל שאלה ובקשה שלנו. לגבי באוכל אני אישיתטבעונית ובדרך כלל יש לי מבחר לא גדול אם בכלל אך כאן פניתי לדימטרי המקסים ולבחורה המקסימה מהבוקר (לצערי אני לא זוכרת את שמה) ודאגו לאכול מגוון מאוד וטעים כל כך!!! באמת ממליצה בחום😍❤
רחלי לוירחלי לוי
12:13 15 Feb 23
סגרנו שני חדרים למשך 4 לילות. אמאלההההה איזה שירות,איזו רמה גבוההההה .הגענו למלון קיבלה אותנו המנהלת שירלי בהארת פנים יוצאת דופן,דאגה לנו לכבוד יום ההולדת לפירות ועוגות. האוכל במלון טעים וברמה גבוהה ,נקיון וסדר מופתי.בכל בוקר מוצאים אנו את החדר עם קישוט ברבורים ממגבות ולבבות .צוות העובדים דואגים לכל פרט.המלון שליו ורגוע .לכבוד יום האהבה הכל היה מקושט בבלונים ולבבות(מצרפת תמונה) וכן שוקולדים ודברי מתיקה שהוגשו לכלל האורחים בלובי המלון.מלון שווה ומלכותי עם כל המשתמע.ממליצים בחום גדול
js_loader

חדרי מלון הרודס פאלאס אילת

אחת הבדיקות החשובות שכדאי לבצע במהלך החיפוש אחר בתי מלונות באילת היא בדיקה של חדרי המלון. מעבר לכך שבמלון הרודס פאלאס תוכלו למצוא חדרים אלגנטיים, מעוצבים וחמימים עם נופים למפרץ עקבה, כל חדר במלון כולל Wi-Fi בחינם, כמו גם מסכי טלוויזיה שטוחים המחוברים לערוצים ישראלים וערוצי עולם שונים. בנוסף, ברחבי המלון תמצאו גם ספות נפתחות ופינות תה וקפה להנאתכם והנעמת זמנכם.

בחדרים המשודרגים של מלון הרודס פאלאס אילת, ישנה האפשרות עבור ארוחת בוקר בחדר בחינם ו/או גישה למתחם הספא ולאולם הטרקלין שך המלון. כמו כן, כדאי לדעת שבסוויטות היוקרתיות במלון יש גם ג'קוזי ומרפסת שמש מפנקת במיוחד (באחת מהסוויטות יש סלון נפרד).

חדרי מלון הרודס פאלאס אילת

מתקני מלון הרודס פאלאס אילת

מלון הרודס פאלאס אילת כולל בתוכו חניה בחינם עבור אורחי המלון, כמו גם את השירותים הבאים:

  •  לא פחות מאשר 3 מסעדות כשרות.
  • 2 ברים מאובזרים בכל המשקאות הכי איכותיים.
  • הופעות חיות קבועות עבור כלל הגילאים.
  • מועדוני ילדים עם הצגות ופעילויות כיפיות במיוחד.
  • 2 בריכות חיצוניות (אחת מהן היא עבור לילדים).
  • ספא וחדר כושר מצויד בכל טוב ובציוד מקצועי.
  • מועדון לילה וקריוקי עם שירים ישראלים ולועזיים.

נוסף על השירותים והפינוקים הנ"ל, מלון הרודס פאלאס אילת כולל גם את השירות הנקרא WELCOME BABY. שירות זה מספק להורים הטריים את כל הציוד שהם צריכים, לרבות קומקום חשמלי וסטריליזטור, מיטת תינוק, אמבטיה לתינוק, מיטה לתינוק ועוד.

מתקני מלון הרודס פאלאס אילת

אוכל במלון הרודס פאלאס אילת 

בכל הנוגע לאוכל במלון, האורחים יוכלו להנות מחוויה בלתי רגילה הכוללת מסעדות חלביות ומסעדות בשריות, כמו גם בר של סלטים ומזנון צמוד לבריכה. מסעדת Eataly החדשה במלון, היא אחת המסעדות הפופולאריות ביותר והיא מציעה אווירה של טוסקנה בלב אילת. המטבח מנוהל ומובל על ידי השף לאון אלקלעי, כאשר בתפריט תוכלו למצוא פיצות טבון איכותיות, פסטות, סלטים מרעננים, דגים ועוד.

אוכל במלון הרודס פאלאס אילת 

כמו כן, תוכלו להנות מארוחות חלביות קלות, גבינות, מאפים וכריכים בלובי ארבע הרוחות של המלון. מסעדת הצפרים הינה מסעדה נוספת אשר ממוקמת בתוך מלון הרודס פאלאס אילת, בעוד כי מסעדה זו מתמחה בכל מה שקשור לארוחות בוקר חלביות וכמובן ארוחות ערב מעולות. מומלץ לשבת כמה שיותר צמוד לחלונות המסעדה, משם תוכלו לצפות לנופי הרי אדום והים המשגעים. ולבסוף, בבריכה תוכלו למצוא גם SNACK BAR, שהוא כמובן בר חטיפים הכולל משקאות אלכוהוליים, חטיפים לאורך היום, אוכל קל ועוד.

מלונות נוספים בעיר אילת שעליהם רשמנו בהרחבה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות