מלון דן אילת

5/5
תוכן עניינים

מלון דן אילת הוא אחד מהמלונות היוקרתיים בעיר באילת. הוא מתהדר בעיצוב מאוד מרשים, ייחודי וכזה שגורם לאורחים בו להרגיש שהם שוהים בחו"ל. רגע לפני שאתם מזמינים נופש במלון, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת עליו, כולל מידע על פעילויות מסביב לשעון המתאימות לכל הגילאים והמשפחות.

אם מה שאתם מחפשים זה להתנתק מהיומיום ולהתרכז בנופש אמיתי, מלון דן אילת מציע לכם בדיוק את זה – את ההתנתקות המושלמת לטובת נופש שכולו פינוק. מלון דן אילת ממוקם בחוף הצפוני של אילת, כאשר אזור זה שוקק חיים ושופע פעילויות ואטרקציות שונות אשר מתאימות למשפחות עם ילדים וכן לזוגות. כדאי לדעת, מלון דן באילת הינו מלון אשר נחשב עטור פרסים והוא לא פעם מככב במדדי איכות שונים. במלון תמצאו:

  • חדרים יוקרתיים: החל מחדרים זוגיים, דרך סוויטות וכלה בחדרים המשקיפים על החוף הצפוני של אילת, במלון תמצאו את כל סוגי החדרים.
  • עיצוב מחודש: המלון מעוצב בקווים מודרניים לפי ההשראה של עיצוב נווה-מדברי.
  • בריכות שחייה: תמצאו במלון 3 בריכות שחייה אקסקלוסיביות ומפנקת במיוחד עם נוף מהמם הנשקף מהן.
  • חוויה קולינארית: מלון דן אילת מציע חוויית אכילה שכולה קולינריה במיטבה.
  • חדר כושר: חדר הכושר של בית המלון מאובזר בציוד המתקדם ביותר וכולל מכשירי אירובי ומשקולות.
  • ספא מפנק: תמצאו במלון ספא שכולו פינוקים, כולל עיסויים מקצועיים וטיפולים נוספים שהם חלום.
  • טרקלין ביזנס: עבור מי שמבקשים לעבוד או לכנס אירוע, מלון דן אילת מציע טרקלין עסקים יוקרתי במיוחד.
  • פעילויות: הפעילויות במלון דן אילת מותאמות במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים.

מלון דן אילת

חוות דעת על מלון דן אילת

כל מי שהחל לחפש מלונות טובים בישראל, הבין שרשת דן מציעה אופציות נהדרות. המלונות עצמם זוכים לחוות דעת מעולות בדרך כלל ועל מנת שתוכלו להתרשם בעצמכם, ליקטנו כמה המלצות, חוות דעת וביקורות גם על בית מלון דן אילת:

Einav AmitEinav Amit
10:30 12 Oct 23
המלון הכי טוב באילת!אנחנו באים לדן אילת כל שנה ונהנים כל פעם מחדש. החדרים, השירות והאוכל כולם מצוינים.רצינו לציין הפעם כמה נחמדים היו כל צוות המלון בזמן חוסר הוודאות ותחילת המלחמה - הם נתנו לנו להישאר במחיר מוזל מאוד , כולל אוכל מוזל, וזה איפשר לנו להישאר שם עם המשפחה מספר ימים נוספים. אז תודה רבה לכולם!אני רוצה לציין במיוחד את שחר ממועדון דנילנד לילדים. הוא היה פשוט נהדר, הוא העסיק את כל הילדים בפעילויות יצירה והשרה אווירה כיפית ונעימה. הבת שלי לא הפסיקה לדבר עליו!
נטע בן זאבנטע בן זאב
16:58 02 Oct 23
חופשה מושלמת במלון מושלם.החדר, המלון, הבריכה, המחשבה על כל הפרטים הגדולים והקטנים, המיקום. הכל מעולה. ממש גן עדן קטן, גם למשפחות, גם לזוגות, כל מיני פינוקים קטנים שנותנים הרגשה טובה. אבל מעל לכל, הצוות.מנהלת קשרי הלקוחות רימה: שביעות הרצון של האורחים באמת חשובה לה, נחמדה מאוד ודואגת לכל מה שצריך.מנהל הדנילנד שחר אלימלך: מפעיל את הילדים, מקסים, היה קשה להיפרד ממנו!עובדי חדר האוכל שהיו ממש נחמדים: לוקאס וסאפירה.שירות חדרים: בחור בשם נידאל. מעולם לא פגשנו מישהו שמצליח גם לעבוד בעבודה לא קלה, וגם לשמור על חיוך בכל פעם שראינו אותו.בקיצור, מלון מושלם וצוות מושלם!
Keren ShalomKeren Shalom
13:59 29 Sep 23
וואוו וואוו וואו!נופש מושלם ומדהים, מעל ומעבר למצופה! עובדי המלון התעלו מעל לכל הציפיות, קיבלנו שירות מדהים, אדיב והכל בחיוך ובשמחה! ללא ספק, אנחנו נחזור!קליפורד המנהל נתן לנו את השירות הכי הכי טוב שיש! ממש כיף לדעת שעדיין קיימים מקומות בארץ עם תודעת שירות כזאת גבוהה! כמובן שגם החדרים מפנקים מאוד, האוכל מצוין. נהננו מכל רגע ורגע!!!
assaf srassaf sr
05:49 22 Sep 23
מלון ברמת שירות וניקיון ברמה הכי גבוהה בארץ.לדעתי הגיע הזמן שישפצו קצת את החדרים, כי הצרכים והסטנדרטים השתנו מה שהיה נכון ללפני חצי יובל.למרות מה שכתבתי על החדרים- המלון הטוב ביותר באילת
נועה חודאינועה חודאי
19:58 19 Aug 23
מלון ישן ויחד עם זאת המלון האהוב עלינו.אוכל טוב מאוד, ארוחת בוקר מפנקת במיוחדנקיון החדרים מעל הכלרועי מחדר האוכל , אין מילים לתאר את הנשמה הגבוהה שלו, מתנהג לכולם בכבוד תמיד עם חיוך מדבר בגובהה העיניים, בנאדם ישר שנכנס ללב .כיף שיש אנשים טובים כאלו!לינור ואשר מהקבלה, אנשים מדהימים, נענו לכל בקשה, דיברו בכבוד ובגובהה העיניים , לקחו את העובדה איתם גם לאחר שעות העבודה, ועזרו לנו המון.ישר כוח !!!!! כל חופשה שלי באילת היא אך ורק במלון דן כבר שנים , יחד עם כל המשפחה, ואין ספק שהצוות רועי לינור ואשר הוסיפו לחוויה !!!
js_loader

סוגי חדרים במלון דן אילת 

מלון דן אילת מציע לאורחים המתארחים בו לא פחות מאשר 363 חדרים מרווחים ויוקרתיים במיוחד, כאשר אלו כוללים לא רק יחידות דה לוקס, אלא גם חדרי משפחה המותאמים למשפחות קטנות וגדולות יותר וכן סוויטות יוקרתיות במיוחד עם ג'קוזי פרטי במרפסת שלהן. בירה קרה או כוס יין, משקפי שמש והכול פנטסטי.

בקומה ה-14 של המלון, תוכלו למצוא טרקלין עסקים מפואר. טרקלין זה מצויד כדי להתאים לכל סוגי הצרכים, כאשר בחלק מהמקרים הטרקלין מנוצל לטובת אירועים עסקיים מסוגים שונים. אם הטרקלין לא מושמש על ידי פעילויות ספציפיות, אפשר להתרווח בו מול הנוף המרהיב של מפרץ אילת הצפוני. עם כוס משקה ביד, שום דבר לא יכול להשתבש.

סוגי חדרים במלון דן אילת

מתקני מלון דן אילת – מה נמצא בו?

בואו נשאל את זה יותר מדויק: מה לא נמצא במלון דן אילת? תמצאו פה את כל מה שאתם צריכים, כולל 3 בריכות שחייה שאחת מהן היא בריכה אקטיבית. עם מגלשת מים ובריכת זרמים, הילדים יעשו את כיף חייהם כאן. כמו כן, המלון כולל גם מכון כושר מתקדם וכן חמאם טורקי וסאונה פינית אשר ממוקמים במכון הספא של המלון.

עבור מי שאוהבים ספורט במהלך הנופש שלהם, מלון דן אילת מציע בתוכו גם מגרשי סקווש ועוד פעילויות שונות אשר מותאמות לכל שכבות הגילאים. וכמובן, אולי הכי חשוב, תוכלו למצוא חוף ים צמוד עם דקלים, אוירה קסומה, בתי קפה בקרבה רבה ועוד.

מתקני מלון דן אילת

האוכל והמסעדה במלון דן אילת 

לבסוף, מה יותר חשוב מאשר לאכול טוב? מלבד אוכל איכותי ותפריטים הנבנים על ידי שפים בעלי ניסיון, מלון דן אילת כולל גם בר דינמי אשר מגיש קוקטיילים, משקאות שונים וכמובן יין משובח. מגוון חטיפים מוגשים לאורחים במהלך שהותם במלון, כמו גם אוכל המוגש במסעדת מלון 5 כוכבים.

עם מנות אשר משתנות מעת לעת ובהתאם לתקופה בשנה, החומרים בהם משתמשים השפים הינם חומרים טריים בלבד המוגשים כמעט ישירות מהטבע לצלחת. אם אתם מחפשים פינוק קולינארי אמיתי שהוא חוויה לכל דבר, המלצה שלנו, כדאי להגיע למלון דן אילת כשאתם רעבים.

בסופו של דבר, בין אם מדברים על השהות הכללית במלון דן אילת, או שמא מדברים ספציפית על האוכל במלון, מדובר בחוויה של 5 כוכבים לכל דבר. כדאי לדעת, המלון הוכתר לאחד מ-10 בתי המלון הטובים ביותר במזרח התיכון ואפריקה ע"י מגזין התיירות Condé Nast Traveler וזו סיבה נוספת שהוא נחשב למלון מומלץ באילת.

האוכל והמסעדה במלון דן אילת 

ראו מלונות נוספים בעיר אילת:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות