מלון אריאה אילת

4.8/5
תוכן עניינים

אם חיפשתם את מלון אריאה אילת, מצאתם מלון סוויטות יוקרתי השוכן במפרץ אילת. מלון זה נמצא במרחק של קילומטרים ספורים מהגן הבוטני ומנמל התעופי רמון, בו תמצאו מגוון חדרי אירוח מפנקים במיוחד הצופים לנופי המפרץ הקסומים. 

במתחם מלון אריאה אילת תוכלו למצוא מגוון סוויטות אלגנטיות במיוחד, הכוללות מרפסת קטנה, סלון ונופים מקסימים לבריכה או למפרץ אילת. בכל החדרים ניתן למצוא טלוויזיה עם מסך שטוח,  Wi-Fi בחינם ומיני בר לשימוש האורחים. מלון זה מציע אירוח ברמת 5 כוכבים, כאשר יתרונותיו המרכזיים הם אלו:

  • גישה ישירה לחוף: תוכלו לקבל גישה ישירה לחוף הים מרחבת הבריכה של המלון. יש לציין, חוף זה אינו מוכרז או כולל שירותי הצלה. 
  • לוקיישן: מלון אריאה אילת ממוקם בלב של אילת ובצמוד לפעילויות, אטרקציות וטיילת אילת. 
  • ספא יוקרתי: ספא אריאה אילת מציע חוויות מפנקות במיוחד, כאשר חלק מהטיפולים הם בתשלום ובתיאום מראש. 
  • גיוון סוויטות: מלון אריאה אילת כולל לא פחות מאשר 246 סוויטות מפנקות מכל הסוגים ובכל הגדלים, חלקן עם יציאה ישירה לבריכה וסוויטות אחרות מציעות גן עם בריכות פרטיות.

מלון אריאה אילת

קצת על מלון אריאה אילת 

אם זה עתה התחלתם בחיפושים אחר מלונות באזור אילת, דעו כי מלון אריאה אילת שוכן במיקום מרכזי במיוחד, המציע לא רק גישה ישירה לחוף הים האדום, אלא גם נופים מהממים להרי אילת. סטנדרט השירות הגבוה של מלון אריאה אילת, הוא מה שהוביל אותו להיות אחד מאותם מלונות מוקפדים במיוחד. במלון, תמצאו הקפדה על כל אותם פרטים קטנים אשר הופכים את החוויה הכוללת למושלמת.

בית המלון משתדל לענות על כלל צרכיהם של האורחים, כאשר הורים לילדים עם צליאק יכולים לקבל מנות מותאמות אישית. כמו כן, במלון תמצאו מסעדה אשר מותאמת בחלקה גם לצמחונים ולטעונים, כולל מנות כשרות מסוגים שונים. יש לציין, במקרה שיש צורך בדרישות מזון מיוחדות, מומלץ לתאם זאת מול צוות המלון מראש.

מזמינים חופשה במלון אריאה אילת?

ביקורות וחוות דעת על מלון אריאה אילת

האורחים שהתארחו בבית מלון אריאה באילת, סיפקו חוות דעת וביקורות אודות השהות. הנה עיקרי הביקורות:

  • תפריט אוכל מגוון, בריא וטעים.
  • צוות המלון זמין ונענה לצרכי האורחים.
  • המיקום מרכזי ונמצא כ-5 דקות מהים.
  • העובדים כולם לבושים בצורה נקייה ומכובדת.
  • בריכה גדולה, נקייה וזמינה.

אנחנו יכולים להמשיך לספר לכם אודות המלון, אך זה בדיוק הזמן לעצור ולקרוא כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת אמיתיות אשר נכתבו על מלון אריאה אילת:

Galit PatkinGalit Patkin
18:13 03 Nov 23
מיקום מעולה, שרות מצוין, מנהלת המלון מקסימה ודואגת באופן אישי לרווחת וצרכי המבקרים במלון. תודה לכם!
Liat SellaLiat Sella
19:23 02 Nov 23
מקום נחמד!! נוף נהדר, שירות מעולה, חדר נקי, אוכל טעים. צוות מקצועי!! תודה מיוחדת למאיר, אפרת וריקי.
Naama OvitzNaama Ovitz
19:02 02 Nov 23
חייבת להודות מכל הלב לצוות מלון אריאה, על השירות הנעים והאדיב, על קבלת האורחים״המפונים״ באהבה וקבלה גדולה , על ההכלה וההבנה, הרגישות , הסבלנות והסובלנות! בהערכה רבה ותודה ענקית לכל הצוות ובעיקר למאיר, ריקי ואפרת
Carmit GCarmit G
17:29 31 Oct 23
שירות נהדר, אוכל בשפע, מגוון מאוד.קיבלו אותנו בחום . התייחסו לכל בקשה .צוות נהדר
אוריה ביטוןאוריה ביטון
17:50 30 Oct 23
אוריה נעימה ..מלון שיושב על קו החוף מלון מדהים ביןפיו!שירות טוב בכל המחלקות
אודליה עמראודליה עמר
07:09 27 Oct 23
מלון מהמםם מושלם מושקע אוכל בשפע הכל נקי ומטופחחדרים מרווחים ונקייםתודה לריקי מחדר האוכל שנותנת את כל כולהמספר 1
Asher ElbazAsher Elbaz
06:51 26 Oct 23
מלון טוב מאוד , אוכל טעים, חדרים מרווחים
Sabìne TuuSabìne Tuu
05:24 24 Oct 23
נהננו מאוד במלון מלון מהמם ביופיו
שי בן דלקשי בן דלק
09:23 23 Oct 23
מלון מהמם נחזור בשנית
מלון נדיר, מדהים ומאוד מומלץ!פעם ראשונה שלנו במלון, הגענו משפחה לשתי סויטות בחלק הלא משופץ של המלון. נראה בדיוק כמו בתמונות באתר המלון.החדרים גדולים מאוד, סלון מרווח וחדר שינה, משניהם יציאה למרפסת גדולה.בסויטה מטבחון נוח וחדר רחצה מתוכנן מעולה, כי הכיור הגדול נמצא מחוץ לחדר האמבטיה והשירותים, ככה ניתן להתארגן מול מראה וכיור מבלי להפריע למי שנמצא במקלחת והשירותים.בקבלה יש קבלת חדרים מהיר ויעיל, עם מספר רב של עובדים ולכן כמעט ללא המתנה.החדרים והמתחמים הפתוחים נקיים וכל הזמן מנקים בצורה טובה.שירות החדרים יעיל ומהיר, של מספר דקות בלבד.חדר האוכל עם האוכל הכי טוב שיש, מבחר ענק של כל סוגי הבשרים והדגים, סלטים רגילים ומיוחדים, כל סוגי התוספות ואפילו הקינוחים פרווה בארוחת הערב, היו ממש מעולים ובמבחר עצום.מיקום המלון מעולה, צמוד לקניון מול הים.הבריכה גדולה ויש ממנה ישירות ירידה לים, בחוף מושלם גם לשנרקול. בגלל המבנה של המלון של האות "ח", רוב הזמן חלק מהבריכה מוצלת וזה ממש מעולה. יש עובדים שמנקים כל הזמן את הבריכה ושירות המגבות בכניסה לבריכה נוח ויעיל.צמוד למלון על החוף, יש גם מועדון צלילה וספורט ימי, שמכבדים גם שוברים.יצויין לחיוב את עובדי המלון, שמורגש מאוד שהם רוצים לתת שירות, תמיד עם חיוך ומתן מענה לכל בקשה.חד משמעית, נחזור למלון הזה שוב!
Ilya ZaychenkoIlya Zaychenko
09:52 26 Sep 23
מלון זה ברמה גבוהה מאוד
Alex GlavazkiAlex Glavazki
17:34 25 Sep 23
Larisa SeredaLarisa Sereda
07:13 25 Sep 23
. אחמד קפירס מנקה חדר שלנו -שירות מצויין
חדר 454 נוףףףףף למווותתתתתתת חדר מושלםםםם אוכללל מגוון מאוד.שירות אדיב בקבלה
מחמוד גדירמחמוד גדיר
14:35 24 Sep 23
פשוט חוויה מושלמת . שירות צוות . מיקום .נקיון חדרים. מומלץ לחופשה משפחתית
דניאל סלעדניאל סלע
08:50 15 Aug 23
הגענו למלון בסביבות 10:00 בבוקר וקיבלנו חדר רק בשעה 15:00.החדר לעומת זאת היה משופץ וגדול.הארוחות בוקר מושקעות טעימות ומגוונות.הבריכה נקיה וכיפית, ויש גישה לים דרך הבריכה.אך היחס כלפי אורחי המלון מזלזל.בכניסה למלון ובכניסה לחדר אוכל מתחקרים אותך כאילו אתה איזה גנב שמנסה להיכנס.המגבות שהביאו לנו בבריכה היו מטונפות משימוש קודם.בסך הכל אחלה של מלון רק כדאי לשפר את השירות כי זה ממש מוריד.
Vardit CohenVardit Cohen
06:27 15 Aug 23
מלון מעולה. קבלנו תחילה חדר מיושן, בקשנו להחליף, למחרת שודרגנו לחדר מחודש, פנטסטי. כל פרט בחדר חדיש , בטוב טעם, פונקציונלי, מרווח מאד, נקי ונעים. המיקום מצוין, הגישה לים באמצעות המדרגות נוחה מאד, כאשר יושבים בצל במדשאות הבריכה.האוכל ברמה גבוהה מאד. מגוון, עשיר, טעים, אסתטי, צוות המטבח מתעלה על עצמו. ראוי לציון מר שי מהמטבח. אני רגישה ללקטוז, מדי בקר פינק אותי במגוון מוצרי סויה, באדיבות ובחיוך.
עמירם זדהעמירם זדה
18:29 07 Aug 23
ריקי מחדר אוכל אישה נפלאה, מגדילה ראש , אפילו שמרה לנו על הילדה על מנת שנעשה הבדלה , פשוט נשארנו המומים מהשרות הנדיר והמחויך שלה , אמא של המלון , כן ירבו ריקי יקרה.כמובן גם מיטל מהמלון מקסימה ומחייכת בעלת תודעת שירות גבוהה מאודהיינו במלון בעבר כשהיה נקרא יו סוייט ושמחנו לשוב אליו
alon ben moshealon ben moshe
09:22 06 Aug 23
התארחנו זוג + 2 ל 4 לילות , והיה ממש כיף. כבר בצ'ק אין הרגשנו חוויה נעימה עם קבלת פנים שירותית, אוכל ושתייה. נכונות לעזור כבר מההתחלה.אוכל טעים מאוד עם מגוון רחב גם בארוחת בוקר וגם בארוחת ערב.נוף מדהים עם ירידה לים שזה בעיניי פלוס אדיר, הרבה מקומות ישיבה וזולות שנותנות אווירה מדהימה.לגבי החדרים, הייתי משפץ את החדרים עם השטחים בשל ריח של אבק.סהכ חופשה מהממת עם מלון מפנק וצוות מהמם ושירותי בחדר האוכל.בהחלט שאשקול לחזור למלון זה גם בשל המיקום.
Valentin DembinskiyValentin Dembinskiy
16:08 02 Aug 23
מלון מדהים, נמצא במקום שקט ומיוחד, התלהבתי שבאזור בריכה יש גם יציאה נפרדת ישר לים. אוכל טוב, משובח ולא משאיר הרגשה חלילה מבאסת. חדרים, הם באמת סויטות שקטות ואינטימית. למרות שהיה ביקור רב של אנשים, נקלטנו למלון ללא המתנה של הרבה זמן, ובמקרה שלי הכניסה לחדר היתה צריכה להיות ב 15.00 בפועל נכנסנו ב 11.00. נהננו ונרצה לחזור שוב.
js_loader

חדרים במלון אריאה אילת 

כאמור, מלון אריאה אילת כולל בתוכו 246 סוויטות מאוד מפנקות, מסוגננות ומרווחות, הכוללות גם ארוחות עשירות. עם מגוון אפשרויות של הסעדה, פעילויות וסוגי חדרי אירוח להנאת ורווחת האורחים, סוויטות הסטנדרט של מלון אריאה הן הרבה יותר גדולות מאשר חדרי אירוח בסיסיים במלונות.

סוויטות האירוח הבסיסיות במלון הן בגודל של כ-40 – 45 מ"ר, בעוד כי לכל סוויטה יש נוף לכיוון אחר של המון. הסוויטות הגדולות יותר הן בגדלים של מעל 50 מ"ר, כאשר חלקן פונות למפרץ אילת וחלקן לבריכת המלון ומרחביו השונים. כמו כן, כל סוויטה במלון כוללת את רמת האבזור ע"פ פירוט הבא:

  • חניה מגולמת במחיר האירוח.
  • ארוחת בוקר כלולה במחיר הלינה.
  • שירות חדרים זמין לכל צורך וחשק.

חדרים במלון אריאה אילת 

ריכזנו עבורכם את כל המידע העדכני על החדרים במלון בטבלה:

שם החדר גודל החדר מתאים ל:
סוויטה דלקס 41 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סוויטה דלקס עם נוף צדדי לים 41 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סוויטה דלקס צופה לבריכה 41 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סוויטת דלקס פרימיום 41 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סויטת דלקס פרימיום פונה לבריכה 41 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סוויטת רויאל פרימיום 64 מ"ר עד זוג +4 ילדים או 4 מבוגרים

מתקני ושירותי מלון אריאה אילת 

מעבר לבריכת שחייה מפנקת ורחבת ידיים אשר משקיפה על הים, תוכלו למצוא כאן 2 בריכות נוספות עבור ילדים, כמו גם מועדון אשר כולל אפילו שירותי בייביסיטר בתשלום. כמו כן, בתשלום של 200 ₪, ניתן להיכנס לטרקלין העסקים (גיל 18 ומעלה), בו אפשר ליהנות מאחה"צ רגועים עם משקה ביד ונופים מושלמים המקיפים את האורחים.

נוסף על מה שציינו כאן, מלון אריאה אילת כולל גם ספא וחדר כושר מקצועי. בתשלום נוסף ובתיאום מראש, ניתן להנות ממגוון טיפולים אשר מוענקים במתחם הספא של המלון. לאחר מכן, אפשר ללכת להתפנק בג'קוזי או בסאונה במתחם.

מתקני ושירותי מלון אריאה אילת 

אוכל במלון אריאה אילת 

אם אתם מגיעים רעבים למלון אריאה אילת, אתם עושים בשכל. עם מגוון ענק של מטעמים ייחודיים וצוות טבחים המנוהל על ידי שפים מקצועיים, המלון פותח בפני האורחים את מסעדת קורל הידועה לפינוקים קולינריים אמיתיים. החל ממטעמים עדתיים, דרך מאכלים בינלאומיים וכלה במנות משובחות לצמחוניים, כאן תוכלו למצוא כמעט הכול.

אוכל במלון אריאה אילת 

המסעדה דוגלת בבישול מול האורח, מה שמאפשר לכל אורח ואורחת לראות עד כמה חומרי הגלם טריים ואיכותיים. המסעדה מציעה חוויה קולינרית לכל דבר, במהלכה תוכלו לטעום ממטעמים ייחודיים ומתכונים בלעדיים למלון אריאה. כמו כן, בצמוד למסעדת קורל, תוכלו להתפנק על מגוון ארוחות קלילות ב-SNACK בר של המלון. כדאי לדעת, ניתן להזמין שירות חדרים מהסנק בר וכן ממסעדת קורל לכל אחת מהסוויטות.

מזמינים חופשה במלון אריאה אילת?

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות