מלון אסטרל נירוונה קלאב

4/5
תוכן עניינים

אם אתם שואלים איפה נמצא מלון אסטרל נירוונה קלאב, אז אנחנו כאן כדי לדבר על מלון אסטרל נירוונה קלאב באילת, הכולל לא פחות מאשר 77 חדרים ברמת אירוח של 4 כוכבים. הנה כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים חופשה בעיר הכי דרומית שלנו, בואו נתחיל 🙂

רגע לפני שנדבר על אסטרל נירוונה קלאב חדרים, נציין כי אפשר למצוא מעט מידע ברשת על אסטרל נירוונה קלאב חוות דעת וביקורות. זאת, משום שהמלון נחשב יחסית חדש בנוף האילתי. עם זאת, המלון מציע את רמת האירוח ואת הפעילויות שכולנו כל כך אוהבים ומצפים להן מאילת, כולל כמה יתרונות חשובים:

  1. לוקיישן: המלון נמצא בצמוד למרכזי אטרקציות אילתיות, מסעדות טובות, בתי קפה רומנטיים וכמובן, חוף הים. 
  2. מתקני נופש: המלון כולל את כלל מתקני הנופש ששהייתם מצפים להם ממלונות 5 כוכבים, לרבות בריכת שחייה גדולה הצופה לנופים אורבניים באילת. 
  3. הכל כלול: מלון אסטרל נירוונה קלאב מזמין אתכם להנות מחופשת "הכל כלול", לרבות מנעד רחב של פעילויות ואירועים למבוגרים וילדים כאחד. 
  4. מתקנים לילדים ולמבוגרים: תוכלו למצוא במלון מיטות שיזוף נוחות סביב הבריכה החצי אולימפית, בריכת ילדים, מתקני המים הכוללים מגלשות ועוד.

אסטרל נירוונה קלאב

ביקורות וחוות דעת על אסטרל נירוונה קלאב

איך האוכל במלון? ומה לגבי המתקנים והשירות של הצוות? להלן מספר ביקורות, המלצות וחוות דעל על אסטרל נירוונה קלאב:

מאיר דוד כהןמאיר דוד כהן
11:46 04 Oct 23
היה מעולה. נהנינו מכל רגע. החדרים חדשים והאוכל היה מספק ומגוון
נחמיה דפנינחמיה דפני
18:16 18 Sep 23
אריאלה צבריאריאלה צברי
11:09 07 Sep 23
צוות מאוד נחמד ועוזר. חדר נקי ומרווח. אוכל מגוון וטעים. לובי נעים נקי ומסודר.
Hai JeleskoHai Jelesko
11:47 01 Sep 23
מלון נחמד ופשוט מאוד
אלינור אוראלינור אור
13:43 31 Aug 23
המקום נקי השירות טוב חדר אוכל מלא בכל טוב מאוד נהנינו
Efrat BitonEfrat Biton
06:03 25 Jun 23
פעם ראשונה שלנו באסטרל כלשהו, רגילים לנפוש בישרוטל (מה שהפך לבלתי אפשרי עם המחירים).חייבת לציין שממש ממש הופתענו לטובה, במיוחד מהשירותיות הגבוהה של כל הצוות.מדובר במלון הכל כלול (פרט מפתיע שלא ידענו).הגענו 8 משפחות, עם המון ילדיםומצאנו חדרים מרווחים (מאוד!)אוכל מגוון וטריבריכה כיפית וגדולה עם בר חופשי שכולל מלא ברד ארטיקים ושתיה חופשיתושוב, אנשי צוות מקסימים אדיבים ושירותייםברמה שלא זוכרת שנתקלתי בה בארץ.כן המלון מעט מיושן ודורש עוד טיפה תחזוקאבל זה התגמד לעומת כל ההפתעות הטובות שחיכו לנו.תודה על חופשה נהדרת אסטרל!
nofar hassonnofar hasson
11:41 22 Jun 23
מקום מעולה ארוחות ערב ובוקר טעימות מאוד .יש בר במלון בחינם בבריכה מחלקים עוגות וארטקים וברד .בהחלט יחזור לפה .
Lena PLena P
12:50 18 Apr 23
בית מלון הוא סה"כ די בסדר .שירות קבלה מהיר,שירות בלובי גם. יש בר משקאות בחינם, יש ממתקים בחינם אחרי הצהריים בלובי. שטחים ציבוריים זקוקים לשיפוץ קוסמטי. חדרים גדולים.חדר אוכל מאוד צפוף. מאוד לא נוח להסתובב עם צלחות בין השולחנות הארוכים. אוכל בסדר.משום מה אין מעלית שבת למרות שעל אחת ממעליות כתוב שהוא מעלית שבת. אז שומרי שבת קחו את זה לתשומת לבכם. מיקום נוח מבחינת קירבה לתחנה מרכזית.
js_loader

חדרים במלון אסטרל נירוונה קלאב

אם אתם מחפשים מידע על אסטרל נירוונה קלאב חדרים לסופ"ש ובכלל, אז כדאי להתחיל עם העובדה שהמלון כולל כמעט 80 חדרים בתוכו (77 ליתר דיוק). כלל החדרים הם בגדלים של כ-15 מ"ר – 20 מ"ר ומעלה, כאשר הסוויטות במלון משתרעות על פני חללים גדולים יותר. כמו כן, רוב החדרים צופים לים האילתי, כאשר חלק אחר מהחדרים צופים לנופים אורבניים אילתיים. 

אסטרל נירוונה קלאב חדרים פופולריים לבחירתכם:

  • חדרי סטנדרט עם נוף לבריכה – מותאמים ל-2 מבוגרים וכוללים מרפסת.
  • חדרי דאבל וסופריור – חדרים אלו מותאמים ל-2 מוגרים + ילד או 4 ילדים (בסופריור). 
  • סוויטות: כלל הסוויטות ללא עישון וכן מותאמות למשפחות, כוללות מרפסות, פינות ישיבה ועוד. 

 

חדרים במלון אסטרל נירוונה קלאב

 

שם החדר גודל החדר מיועד ל
סטנדרט 24 מ"ר עד זוג
סטנדרט עם מרפסת ונוף לבריכה 24 מ"ר עד זוג
דאבל 24 מ"ר עד זוג + ילד
סופיריור 33 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 4 מבוגרים
סופיריור עם מרפסת ונוף לבריכה 33 מ"ר זוג + 2 ותינוק או 4 מבוגרים
סוויטה 37 מ"ר עד 4 אורחים
סוויטה עם מרפסת ונוף לבריכה 37 מ"ר זוג+2 ותינוק או 4 מבוגרים
סוויטת רויאל 38 מ"ר זוג+2
סוויטת רויאל אקזקיוטיב 50 מ"ר זוג+4 או 4 מבוגרים

אוכל במלון אסטרל נירוונה קלאב

לאחר שדיברנו על החדרים במלון אסטרל נירוונה קלאב הגיע הזמן להשביע את הבטן. אם חיפשתם אחר חוות דעת על מלון אסטרל נירוונה קלאב, ההמלצה שלנו היא להתחיל במסעדת "אלמוג" השוכנת בדיוק אל מול הבריכה של המלון ומבטיחה מטעמים ייחודיים, מאכלים ישראליים קלאסיים ועוד. 

אוכל במלון אסטרל נירוונה קלאב

מסעדת "אלמוג", המגישה ארוחות בוקר וארוחות ערב טריות, מציעה גם מגוון חטיפים וקרטיבים, כאשר אלו מוגשים בבר הצמוד לבריכה. כמו כן, לאורחים יש את האפשרות לבחור מנות רעננות וקלות מהתפריט בלובי-בר.

דבר אחד מובטח, במתכונת של "הכל כלול" אף אחד מהאורחים במלון לא יכולים להישאר רעבים באף שעה של היום והערב. נציין לסיום כי בעונת הקיץ המלון במקרים רבים בתפוסה מלאה, כך שיש לדאוג להזמנה כחודש – חודשיים מראש לכל הפחות. במילים אחרות, שיהיה הרבה בתיאבון, וחופשה נעימה! 

מזמינים חופשה במלון אסטרל נירוונה קלאב?

מתקני מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת

כמצופה מבית מלון באילת בסדר הגודל של מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת, ניתן למצוא בו את כלל מתקני הנופש שהייתם צריכים בחופשה שלכם. האטרקציות הצוננות במלון כוללות את בריכות השחייה ומתקני המים של הילדים, כמו גם את מסעדת "אלמוג", חנייה חינם, כמובן בית כנסת עם ספסלים מאוד נוחים וספרי תורה, לובי הכולל SNACK BAR ועוד המון תפנוקים שונים. 

כמו כן, כדאי לדעת שהילדים יכולים להנות משלל אטרקציות, מופעים חיים ופעילויות במועדון הילדים "אסטרלנד". המועדון כולל צוות מקצועי של הוואי ובידור אשר מדריך את הילדים באופן צמוד, כולל הפעלות יצירה, משחקים אלקטרוניים ועוד רבות. 

מתקני מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת

 

 

למלונות נוספים באילת מרשת אסטרל:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות