מלון אסטרל מאריס

4/5
תוכן עניינים

אסטרל מאריס אילת הינו מלון 4 כוכבים, בו תמצאו 96 חדרים ברמות אירוח משתנות ועם נופים משתנים. ככלל, מדובר במלון אשר פונה לקהל הישראלי הרחב, אבל הוא מארח גם המוני תיירים במהלך עונת הקיץ. החל מחודשי יוני – יולי, אתם צפויים להיתקל כאן בתפוסה מלאה. הנה סקירה מקיפה על בית המלון היוקרתי.

רגע לפני שמדברים על בית מלון אסטרל מאריס, בואו נדגיש את המתבקש: אם אתם מחפשים דילים שווים במלון אסטרל מאריס, כאן תמצאו כנראה את הדילים הטובים ביותר בין מלונות האזור. אגב, כך גם לגבי המחירים לסופ"ש, מכיוון שמלון זה מציע לינה בעלויות אטרקטיביות במיוחד לאדם או משפחה ללילה.

הנה כמה מהיתרונות של מלון אסטרל מאריס אילת:

  1. לוקיישן: מה יותר מושלם מאשר בית מלון באילת אשר נמצא מול הים? כאן תוכלו ליהנות מנופים מושלמים (במיוחד כאשר תשתכשכו בבריכה הצופה אל עבר הים).
  2. עיצוב: עיצוב המלון מעודכן במגמות עיצוב הפנים והאדריכלות המובילות, כאשר בכל פינה במלון תוכלו להרגיש שאתם מתארחים במתחם יוקרתי, שליו ונעים. 
  3. מסביב: מסביב למלון תמצאו המון אטרקציות שוות, כולל צלילה בים האדום, סיורים באילת, המון מסעדות טובות ועוד. 
מלון אסטרל מאריס
מלון אסטרל מאריס מבחוץ

חוות דעת על המלון אסטרל מאריס

לפני שנמשיך ונדבר על החדרים ומתקני המלון, הנה ביקורות, המלצות וחוות דעת של אורחי מלון אסטרל מאריס אודות השהות במלון:

RonenRonen
14:50 06 Oct 23
פעם ראשונה במלון הזה . אכן 4 כוכבים . סך הכל חוויה טובה . חדר סופריור לזוג פלוס 2 יחסית הפתיע . נתנו לנו חדר (116) בקומה 1 ממש ליד הבריכה . הבעיה שיש ״טיילת״ לבריכה בקומה 1 לכן לא ממליץ על חדרים בקומה 1 לכיוון הבריכה . כמו כן לא היה נוף לים . הנוף היה לגג של הבריכה בצד האחורי … לא כיף . האקוסטיקה בחדר לא טובה - שומעים את כל מי שבמסדרון בחוץ . רואים שנדרשת תחזוקה במלון כולל בחדרים . הוא נראה בחלקים מסוימים מוזנח - למשל כל החלק האחורי של הבריכה - יש שם שולחן סנוקר שעליו זרוקים כל מיני מוטות ובר בריכה שלא היה פעיל כאילו נשכח…. אין מוסיקה בבריכה . הגענו בחול המועד ולמרות שהמלון היה בתפוסה מלאה כמעט ולא היו אורחים בבריכה וזה מעולה ! (כנראה כי הבריכה קפואה !! ) .גם בחדר אוכל לא הורגש עומס חריג . חדר אוכל בסדר גמור אוכל מגוון וטעים . נדרש שיפור מהותי בקינוחים ( לקחנו חצי פנסיון) . אין פעילות כלשהי בלילה (לא זמר/לא הופעות). השירות של העובדים מצוין . הנקיון מצוין אף הוא !שימו לה שיש בעיית חניה - ברגע שמחנים את הרכב עדיף לא להזיז אותו אחרת תסתובבו שעה לחפש חניה 🙂 למעשה יש תחנת אוטובוס ממש ליד המלון שזה יתרון מהותי !השתמשנו באוטובוס להגיע לאייסמול 🙂 למרות שהיינו עם רכב . עוד יתרון - ממש במרכז ! ירידה קטנה מהמלון ואתם בטיילת . סך הכל מלון לא רע בכלל , לא נוצץ וקצת ״של פעם״ . מתאים יותר לבטן גב ולמי שאוהב להיות במרכז ליד הקניות 🙂
Nicolle PerezNicolle Perez
10:51 06 Oct 23
חֶדֶר. מרחצאות הוגניםחבל שאין שירות בר במסעדה או זמין בלוביצוות נעים מאוד, קשוב וזמיןקייטרינג ממוצע פלוס 🤷🏻‍♀️😉
לידר טומסלידר טומס
13:11 05 Oct 23
שוקי אלוןשוקי אלון
16:46 03 Oct 23
מעולה, מיקום טוב,אוכל מעולה ,שירות טוב,צוות המלון נהדר, רוצים לציין באה שף, אלכסיי מהחדר אוכל, שרון מנהלת קבלה שנותנים אחלה שירות, בבריכה מציל נותן יחס ושירות טוב, נהנים מומלץ
Anna AybinderAnna Aybinder
09:03 29 Sep 23
ВикторияВиктория
17:23 28 Sep 23
אנחנו מאוקראינה. אחרי הגיהנום שלנו, ביקרנו בגן עדן. הכל נפלא! גם אוכל וגם שירות. החדרים נקיים ונוחים ונוקו במהלך תהליך הניקיון. תודה לצוות על השירות הידידותי.
Irina BykovIrina Bykov
08:12 28 Sep 23
יצאנו לחופשה בספטמבר 2023. מאוד אהבתי את זה. לאחר השחזור, המלון נעשה נוח יותר, יפה ומסוגנן יותר. החדרים נקיים. השירות טוב. הצוות מאוד מגיב וידידותי. האוכל בחדר האוכל מגוון וטעים. וזאת על רקע מחירים נוחים לשהייה במלון. אני רוצה לנפוש כאן שוב בשנה הבאה.
אריק אסוליןאריק אסולין
07:21 04 Aug 23
אין על המלון הזה מבחינת שירות ניקיון אוכל טוב ומזין וקרוב למקום הליכה ברגל פשוט מושלם
js_loader

חדרי מלון אסטרל מאריס

מלון אסטרל מאריס כולל בתוכו כ-6 – 7 סוגים שונים של חדרים, בעוד כי סך הכול החדרים הכללי מונה 96 חדרי אירוח יוקרתיים. החדרים הבסיסיים הם בגודל של כ-16 מ"ר ואינם כוללים מרפסות, בעוד כי חדרי ה-"סופריור" והחדרים המשפחתיים הם בגדלים של כ-18 – 24 מ"ר. יש לציין, לא כל החדרים במלון כוללים מרפסות, ככה שחשוב לוודא זאת מראש מול הצוות. 

כלל החדרים במלון כוללים מיטות QUEEN או KING, מזרנים מסוג KING KOIL וכן טלוויזיה שטוחות בגודל של 48 אינצ'. כמו כן, החל מחדרי הסופריור, תוכלו להנות גם מספות נפתחות עבור סידורי שינה, כמו גם מיני בר וערכות קפה, חדרי אמבטיה מאובזרים בתכשירים שונים, מכשירים חשמליים ועוד. 

חדרי מלון אסטרל מאריס

 

שם החדר גודל החדר מיועד ל
סטנדרט 16.8 מ"ר עד זוג + 1
סופיריור 18 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סופיריור ללא עישון 18 מ"ר עד זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים
משפחה 24 מ"ר עד זוג + 3 ילדים
סוויטה פונה לבריכה 28 מ"ר עד זוג + 1
סוויטה פונה לים 28 מ"ר עד זוג + 1

מתקני מלון אסטרל מאריס אילת

מתקני מלון אסטרל מאריס אילת כוללים, בראש ובראשונה, את הבריכה ההיסטרית אשר משקיפה ישירות על ים אילת ועל המפרץ ההררי של אילת. הנוף פשוט קסום, ואם זה לא מספיק, אז יש לכם גם SNACK בר צמוד לבריכה, בו ניתן לרכוש בתוספת תשלום מגוון רחב של מאכלים, נשנושים קלילים, משקאות חריפים ועוד. בנוסף, מתקני ושירותי המלון כוללים את הבאים לפניכם:

  • מועדון ילדים: מועדון הילדים של המלון נקרא "אסטרלנד", והוא מציע מגוון פעילויות שונות לילדים, מופעים בלייב, אטרקציות בליווי צוות הוואי ובידור ועוד. 
  • חנייה: החנייה היא כמובן חינמית לאורחי המלון, אך יש לציין כי החנייה במלון היא על בסיס מקום פנוי בלבד. 
  • בית כנסת: בית הכנסת של המלון מיועד לעשרות מתפללים, וגם ניתן לשנות את מיקומו על מנת להתאימו למספר רב יותר של אורחים. 

מתקני מלון אסטרל מאריס אילת

מזמינים חופשה במלון אסטרל מאריס?

חוות דעת וביקורות על אסטרל מאריס אילת

באופן כללי הביקורות על בית מלון אסטרל מאריס הן חיוביות וטובות. ליקטנו לכם מספר ביקורות וחוות דעת על בית המלון:

  • יש במלון אווירה ביתית וחמה
  • הלובי מבריק, נעים ומתוחזק ברמה גבוהה
  • חדר האוכל נקי ומסודר אך יש אורחים שטענו שהוא מעט קטן
  • האוכל בחדר האוכל של המלון מגוון וטרי
  • החדרים מתוחזקים וכך גם בריכת השחייה
  • המיקום של המלון מעולה והוא קרוב להכל
  • חלק מהאורחים התלוננו על כך שהחדרים היו קטנים

צפו בסרטון שמסביר על המלון אסטרל מאריס:

אוכל במלון אסטרל מאריס אילת

אם רוצים לקבל מלון אסטרל מאריס חוות דעת, מתחילים בנושא של האוכל, שם נמצא את הדובדבן שבקצפת (תרתי משמע). כשאתם מבררים לגבי אסטרל מאריס דילים לסופ"ש, קחו בחשבון כי הדילים כוללים את הביקור באחת ממסעדות בתי המלון הטובות באזור. זו היא מסעדת "סי בל", אשר מנוצחת ומובלת על ידי השפים המקצועיים של מלון אסטרל מאריס אילת. 

אוכל במלון אסטרל מאריס אילת

עם המון אוכל טוב, אווירה מצוינת ונופים בלתי נשכחים של הים האילתי, החופשה האידיאלית שלכם כאן מובטחת. עם זאת, נדגיש ונציין כי ביולי-אוגוסט התפוסה במלון זה בהחלט יכולה להיות מרבית. לכן, הקפידו להזמין מקום בערך חודש-חודשיים מראש. לבסוף, הכי חשוב, שתהיה חופשה לא פחות ממושלמת, תהנו!

לחצו לקריאה על מלונות נוספים של רשת אסטרל באילת:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות