מלון רויאל ביץ' אילת

5/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

הזמנת חופשה במלון רויאל ביץ' אילת

רבים רואים במלון רויאל ביץ' אילת את אחד ממלונות הדגל של העיר וחלק מהמבקרים מציינים כי זהו המלון הגדול, המפואר והיפה ביותר שבו הם ביקרו בארץ. רויאל ביץ' אילת הוא מלון בו תוכלו למצוא את כל מה שחלמתם עליו בחופשה שלכם: ספא מפנק, מסעדות עם אוכל מצוין, חוף צמוד, חדרים מאובזרים ומרשימים וגם כמובן מתקנים נוספים כמו חדר כושר, מתחם בריכות, סאונה, ג'קוזי ועוד.

ספא רויאל ביץ אילת

אז כפי שציינו קודם לכן, תוכלו למצוא ברויאל ביץ' ספא, וזהו כמובן ספא יערות הכרמל היוקרתי. במקום ניתן להזמין טיפולים מסוגים שונים כמו למשל עיסויים, טיפול באמצעות אבנים חמות, טיפולים אנרגטיים, רייקי, ועוד. למעשה ספא רויאל ביץ' אילת מציע תפריט טיפולים עם מעל 70 טיפולים שונים, כאשר חלק מהטיפולים יתאימו גם לנשים הרות.

  • מספר הטלפון של הספא הוא להזמנות הוא 08-6387755 או *6655.
  • ניתן גם לשלוח מייל לצוות הספא, בכתובת המייל הבאה: [email protected].

 

רויאל ביץ' אילת ספא

טרקלין רויאל ביץ אילת

יתרון נוסף במלון זה הוא העובדה שניתן למצוא בו טרקלין נשיאותי מעוצב ומרשים, בו תוכלו לשהות ולהירגע מעט, לקבל קצת שקט וזמן איכות ולאגור כוחות מחודשים. לא בכל מלון באילת נוכל למצוא טרקלין עסקים שכזה ולכן מדובר ביתרון משמעותי, אשר מקנה למלון רויאל ביץ' לא מעט נקודות בהשוואה למלונות אחרים בעיר. חשוב לציין כי כאשר מזמינים חדרים מסוימים במלון, כמו למשל חדר נשיאותי, חדר רויאל חדש, חדר גן נשיאותי או את אחת מהסוויטות במלון – ישנה כניסה לטרקלין המינגווי במלון.

טרקלין העסקים של מלון רויאל ביץ' אילת ממוקם בסמוך לאזור הבריכות של המלון ומוגשים בו מאפים, פסטות, מנות דגים, מגוון משקאות חמים וקרים (וגם אלכוהוליים) סלטים ולמעשה מזנון חלבי עשיר עם אוכל ברמה הגבוהה ביותר שאפשר להציע.

בטרקלין יש מלצרים בשירות אישי, אשר ישמחו להעניק לכם שירות ולסייע לכם בכל בקשה. נציין כי טרקלין רויאל ביץ' מתאים מאוד כמקום לקיים בו פגישות וניתן ליהנות מאינטרנט אלחוטי באזור זה, ללא עלות.

  • שעות פתיחת טרקלין עסקים רויאל ביץ' – בין השעות 11:00 לשעה 21:00.

ביקורות וחוות דעת על מלון רויאל ביץ אילת

לפני שנמשיך לספר לכם על מתקני המלון, הדילים וסוגי החדרים במלון, חשוב לנו גם לשקף לכם את התמונה שמתקבלת על ידי אורחי המלון. הנה כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת על מלון רויאל ביץ' אילת של רשת ישרוטל:

משה מזרחימשה מזרחי
13:56 05 Oct 23
May Tal AaronMay Tal Aaron
11:08 05 Oct 23
מלון נהדר שמרגיש פרימיום מכל הבחינות. אוכל טוב, חדרים נחמדים, בריכה פנומנלית. המיקום ממש על החוף וליד הטיילת. בבריכה 3 בריכות עם מפלים ותצורות סלע המעניקות חווית שחייה ייחודית.
ornit zornit z
21:15 03 Oct 23
מלון מעולה! שירות מצוין ואוכל ברמה גבוהה. מיקום מצוין, על הטיילת.
חן אהרוניחן אהרוני
14:13 03 Oct 23
נקיון ברמה מאוד גבוהה. שירות מצוין.אוכל סבבה לגמרי
Nigal BermanNigal Berman
17:35 02 Oct 23
המלון הכי טוב באילת חד משמעי!! שירות יוצא מן הכלל! טרקלין מדהים עם מגוון של מאכלים טעימים ובשפע!סוויטה מפנקת.רק דבר אחד קטן שהפריע לנופש שלנו. במהלך השהות שלנו במלון החליטו לשפץ את הסלע שמעל הבריכה, כל הבטון והמלט נשפכו לבריכה ורק אחרי שכל החומר התפשט בבריכה המציל והמפעיל בריכה הוציאו אותנו. מיותר לציין שהגוף גירד לנו ושרף אפילו יצאו לנו פצעונים בכל הגוף. חבל שמלון ברמה כזו גבוהה לא שם לב לבטיחות האורחים בשטח המלון ולא דאג לפיצוי לכל אורחי הבריכה באותו הרגע.
Viki KalmakovViki Kalmakov
10:33 31 Aug 23
Nathanyel Barukh AmielNathanyel Barukh Amiel
08:52 28 Aug 23
שירות סיוט. בערך 30 דק המתנה למעלית בחום. אין חניה לרכב. חדר אוכל עמוס . צוות לא מחייך ההפך די אנטיפט. מאוד יקר . לא שווה 5 כוכבים בכלל. תברחו. שעה 12 בצהריים עדיין לא סידרו חדר. אבל הכי הכי קשה זה המתנה למעליות . רואים שהמלון לא משקיע ומנסה להרוויח כמה שיותר בלתת כמה שפחות. ארוחת בוקר קלאסית לא מאוד שונה מכלל המלונות בישראל רק הגישה מאוד קשה לבופה מאוד צפוף
אורטל בר-שיאורטל בר-שי
05:49 28 Aug 23
Nisim MazuzNisim Mazuz
13:43 27 Aug 23
ראשית אתחיל ואומר שאין כמו רשת ישרוטל בכלל ואין מלון טוב בארץ כמו רויאל ביץ אילת בפרטהדרך נעימה ואיכותית ממש מההתחלה ממרכז ההזמנות שני והצוות המדהים שלה נותנים שרות ויחס מדהים. מגיעים למלון שלוש פעמים בשנה בתאריכים קבועים וזה רק משתפר (ומתייקר יש לומר)עוד לפני ההגעה מורן היקרה מוודאת שהכל תקין ואם ישנן בקשות מיוחדות, בהחלט עושה את ההבדל. בהגעה מורן וסימה היקרות (צריך להוסיף אותן לסמל של המלון ) דואגת לפרטים הקטנים נותנות תחושה טובה של בית ושייכות אין עליכן! האוכל מעולה רוצה לציין לשבח את אדי וראגי היקרים אין כמוכם אין שרות ויחס מדהימים! איוון מהבריכה דואג לכל שאפשר. שחר מהראנץ האוס שאפו על הרמה של המסעדה שבהחלט סגרה לנו את פינת האוכל בערב בצורה מושלמת. העיסויים בספא היה מעולים.אחרון חביב המנכ״ל החדש של המלון אבי רוס היקר שמחתי להכיר מנכ״ל שמסתובב דואג ומטפל בכל דבר כמו אחרון העובדים ,שירותי, מדבר בגובה העיניים ומעניק חוויה בהצלחה רבה.לסיכום המלון משקיע בהון האנושי בעיקר וזה מה שחשוב כיף לראות את אותם עובדים נופש אחרי נופש מתייחסים למלון ולאורחים אל ביתם הפרטי.מחכים בקוצר רוח לפעם הבאה תודה
יונתן מנסנויונתן מנסנו
09:46 27 Aug 23
etty letty l
13:18 15 Jul 23
הגענו למלון לסופ״ש חמישי - שבת. כשהגענו לא היה חנייה בקרבת המלון נאלצנו לחנות בחניית עפר כ-10 דק׳ הליכה מהמלון.כשהגנו הייתה עמדת נישנושים ושתייה שנעלמה 2 דק׳ לאחר שהגענו. קבלנו את הכרטיס לחדר וכשעלינו הוא לא היה מקודד לחדר, נאלצנו לרדת בחזרה לקבלה.המלון ממוקדם במיקום מרכזי על הטיילת וכן יש נוף לים וחוף פרטי לאורחי במלון. כשנכנסו לבריכה אחר צהרים נראה שהבריכה לא כל-כך נקייה היו הרבה זבובים במים ועלים. יש חלקים בבריכה שהם מוצלים.לגבי המקומות הישיבה קשה למצוא מקום באופן כללי אנשים לא מפנים אחריהם את המגבות כל שנראה שהרבה מקומות תפוסים. כמו כן, השמשיות לא מייצרות מספיק צל. בעמדה של המים לא היו כוסות. יש מסעדה בבריכה, שימו לב שבשבת יש תפריט מצומצם.בחדר אוכל יש מארח ומלצרים רבים, כמו כן האוכל מגוון מאוד רוב האוכל היה טעים. ביום שישי יש יין, כיפות וסידור לקידוש. יש עמדת אוכל גם בחוץ. מעבר לאוכל יש גם קינוחים ופירות. על השולחן יש קנקן מים קרים, מלבד בשישי שהיינו צריכים לבקש.במהלך יום שישי קבלנו לחדר בקבוק יין, שוקולדים ועוגה דבר שהיה מאוד נחמד.את החדרים סדרו כל יום ואף בשישי פעמיים וכן שאלו אם חסר לנו משהו.הצ׳ק אאוט היה קצר, סה״כ החוויה הייתה טובה בסופו של דבר למרות שלא התחילה ככה.
yaniv davidyaniv david
06:49 07 Jul 23
תודה רבה על האירוח נפלא , טעים ומסביר פנים מהפרטים הקטנים ועד הגדולים .נהננו מכל רגע ורגע במלוןהחל מקבלת הפנים המפנקת ועשירה 🍡🥂🍷מחדרים נוחים ונקיים 🛏משרות ויחס VIP 🤹‍♀️ממלון מעוצב בטוב טעם 🎨מארוחת בוקר וערב עשירות ומפנקות 🍽צוות רויאל ביץ היקרים שום דבר לא ברור מאליו ! תודה מקרב לב ❤️תודה מיוחדת לכם שני האלופה ממרכז ההזמנות תודה על היחס החם שהענקת ויותר מכל –תודה על המקצועיות ללא פשרות וסבלנות אין קץ עד לתוצאה המיוחלת.ולארתור מנהל הקבלה תודה על השירות המצויין , היחס המדהים והדאגה לכל הפרטים הקטנים .אין ספק שהביקור הקצר לא הספיק לנואנחנו נחזור שוב ושוב ונמליץ לכל מי שרוצה להנות ולחוות את כל הטוב הזה להגיע לרויאל ביץ אילתיניב וחני דוד
סיגל פוסיגל פו
07:19 04 Jul 23
רויאל ביץ אילת - חופשה מושלמת. קיבלנו שירות נהדר ואישי מסימה מנהלת יחסי ציבור אשר היתה זמינה לבקשותינו ועשתה כל מאמץ להנעים את שהותנו. המלון נקי מאוד, אוכל טעים ואיכותי . ארוחת הבוקר טעימה ועשירה מאוד. חדרים נקיים מאוד ונוף מדהים מהמרפסות. יש לציין את כל העובדים שהיו קשובים, מקצועיים ואכן עשו הכל כדי שנהנה במלון. מחכים לחזור שוב. חדר 1217
ram donnellram donnell
09:26 14 Jun 23
היתה חופשה מושלמת!פעם שלישית שלנו במלון.אוכל מושלם, שירות מעולה, זמינות ויחס ללקוח מעל המצופה! (למשל : הבת שלי אוהבת סלט רק מלפפון ועגבנייה - אחד הטבחים מיד הלך להביא לה סלט שרוצה, מציל שדאג לנו למיטות בקרבת הבריכה בשעת שיא כי לבת שלי יש מוגבלות בהליכה).רוצה לציין לטובה את נטליה מלצרית מהמסעדה שליד הבריכה (שם אכלנו ארוחות בוקר) תמיד בחיוך רחב ואהבה לתת שירות.תודה מיוחדת לאבי בן אבו, שדאג לנו לחוויה מושלמת ופינוקים מיוחדים ליום הנשואין !תודה רבה !משפחת דונליוני 2023
js_loader

רויאל ביץ אילת – האם הוא מתאים לילדים?

אם ברצונכם להגיע לחופשה באילת עם כל המשפחה, ואתם מחפשים מלון עם פעילויות לילדים – דעו כי מלון רויאל ביץ' הוא ללא ספק אחד מהמלונות המתאימים ביותר בעבורכם.

ברויאל ביץ' אילת יש מועדון ילדים, בו ניתן לשחק במשחקי מחשב וצעצועים, ליהנות מתיאטרון בובות וסדנאות יצירה וגם שעות סיפור. חשוב לציין כי הפעילויות משתנות כל הזמן ולכן עליכם לבדוק מה בדיוק המלון מציע בזמן השהות שלכם בו. ניתן לקבל את המידע מצוות המלון ולעיתים גם להיעזר בתוכנייה מסודרת וכתובה.

פרט למתחם הילדים המכונה "ילדודס", הילדים שלכם, בדרך כלל אלו בגילאים גדולים יותר, יוכלו לבקר בחדר הפלייזון – אזור משחקי הוידאו של מלון רויאל ביץ' באילת, בו יש מגוון קונסולות משחקים, לרובת פלייסטיישן, משחקי אקס בוקס, VR ועוד.

  • שעות פעילות מתחמי הילדים: בין 10:00 ל-13:00 , בין 14:00 ל-18:00.
מזמינים חופשה במלון רויאל ביץ' אילת?

אולמות לאירועים וכנסים במלון

מעוניינים לקיים כנס או אירוע עסקי במלון זה? אל דאגה. המקום מציע שלושה אולמות בגדלים שונים, אשר יכולים להתאים לאירוע שלכם וזה כלל לא משנה אם מדובר על כנס גדול, פגישות חשובות, ישיבות הנהלה, ימי עיון, הרצאות או כל דבר אחר.

האולם "עצי האורן", אשר ממוקם בקומה 1- של מלון רויאל ביץ', מאפשר להכניס 650 מוזמנים. אולם זה מתאים לאירועים גדולים וזה כולל חתונות, מסיבות, אירועי בר מצווה ובת מצווה, אירועים עסקיים של חברות, הרצאות, סדנאות ועוד. ניתן לפצל את האולם למספר אולמות קטנים במידת הצורך.

אולמות נוספים שתוכלו למצוא במלון זה הם "אלה" ואולם "אלון" ובכל אחד מהם תוכלו לקיים אירועים בעבור 170 אנשים. אולמות אלו מתאימים יותר לאירועי הרמת כוסית, מסיבות לקהל קטן, כנסים וכדומה.

בנוסף, רויאל ביץ' אילת מציע גם חדרי ישיבות, בהם יש ציוד אורקולי לצורך העברת מצגות, קטעי וידאו וכדומה. בכל אחד מחדרי הישיבות הללו, ישנו מקום לכמות של כ-20 משתתפים.

האם ניתן למצוא ברויאל ביץ' מבצעים ודילים?

המחירים ברויאל ביץ' אילת אינם תמיד זולים וזאת מאחר והוא מלון יוקרתי ונחשב למלון הדגל של רשת ישרוטל באילת. המלון פועל בסטנדרטים גבוהים למדי ועל כן הביקוש אליו גבוה, מה שמשפיע באופן ישיר על המחיר. יחד עם זאת, כדאי לדעת כי יש מבצעים ברויאל ביץ' אילת אשר יוזילו את המחיר בצורה משמעותית:

מבצעים במלון רויאל ביץ' ללקוחות ישראכרט: לקוחות ישראכרט, יכולים להשיג מחירים נוחים יותר לחופשות באמצע השבוע אך לעיתים ניתן למצוא גם מבצע שאינו קשור ללקוחות ישראכרט ופתוח לשאר הציבור, כאשר מדובר בעיקר על תקופות כמו החורף או הסתיו.
לחצו כאן לעמוד המבצעים של ישראכרט

מבצעים ודילים ברויאל ביץ' ברגע האחרון: מעוניינים לסגור חופשה ספונטנית בדקה ה-90? ייתכן ותוכלו להוזיל את המחיר בצורה משמעותית בדרך זו.
לחצו כאן לעמוד מבצעי הרגע האחרון

לילה שלישי על מלונות באילת: מבצע נוסף אשר עשוי להיות רלוונטי הוא הנחה על לילה שלישי במלון. שימו לב כי מבצעים אלו הם בעבור תאריכים ספציפיים ובדרך כלל יהיו על אמצע השבוע ולא בסופ"ש.
לחצו כאן למבצעים על לילה שלישי

רויאל ביץ אילת מציע דילים מגוונים אשר לעיתים גם כוללים מבצעים המשלבים טיפולים בספא של המלון. בשביל להתעדכן אודות המבצעים, יש לבדוק כאן.

סוגי חדרים במלון רויאל ביץ' אילת

יש מספר סוגי חדרים במלון רויאל ביץ' אילת וחשוב להכיר היטב את החדרים לפני שמבצעים הזמנה במלון זה. להלן סקירה של כל חדר וחדר, כולל תמונות של החדרים:

  • חדר בלוויסטה חדש: חדר שגודלו הוא 28 מ"ר, אשר מגיע עם מרפסת שמשקיפה אל ים סוף. בחדר יש פינת ישיבה ושולחן עבודה וגם חדר רחצה עם מקלחת, כספת, מסך טלוויזיה, חלוקים אישיים לאורחי המלון, מייבש שיער ועוד. החדר מתאים לזוג, לזוג עם ילד ותינוק או לחילופין לשלושה מבוגרים.

 

חדר בלוויסטה חדש ברויאל ביץ אילת
בתמונה: חדר בלוויסטה חדש ברויאל ביץ' אילת
  • חדר משפחה: חדר גדול יותר, בגודל של 39 מ"ר אשר מתאים לזוגות, או לשני מבוגרים עם ילדים ותינוק. חדר זה מתאים גם לארבעה מבוגרים. בחדר משפחה יש פינת שינה נפרדת לילדים והוא צופה אל ים סוף.

 

חדר משפחה ברויאל ביץ' אילת
בתמונה: חדר משפחה ברויאל ביץ' אילת
  • חדר משפחה חדש ברויאל ביץ' אילת: גם כאן תוכלו למצוא פינת שינה נפרדת בעבור הילדים, חדר רחצה עם אמבטיה, פינת ישיבה ושולחן עבודה ועוד. בחדר זה יש מרפסת הצופה אל הים וזהו למעשה היתרון שלו על פני חדר משפחה (רגיל) שאינו כולל מרפסת.

 

חדר משפחה חדש באילת
בתמונה: חדר משפחה חדש באילת
  • חדר נשיאותי: חדר זה מתאים לזוג והוא מאפשר לכם להיכנס לטרקלין העסקים של המלון. בחדר יש גם מכונת אספרסו לרווחת האורחים, מסך טלוויזיה, מרפסת הצופה אל הים, פינת ישיבה ושולחן עבודה ועוד.

 

חדר נשיאותי
בתמונה: חדר נשיאותי
  • חדר רויאל חדש: מתאים לזוג, זוג עם ילד או לחילופין שלושה מבוגרים. בחדר יש מרפסת אשר צופה אל הים ומי שבוחר להתארח בחדר זה, רשאי לבקר גם בטרקלין העסקים של מלון רויאל ביץ' אילת וזכאי גם לארוחת בוקר במסעדת בובעס במלון.

 

חדר רויאל חדש
בתמונה: חדר רויאל חדש
  • חדר גן נשיאותי ברויאל ביץ' אילת: לאלו מכם אשר רוצים ממש להתפנק, כדאי לשקול את חדר הגן הנשיאותי מאחר ובו תוכלו למצוא מרפסת גדולה עם ג'קוזי ולצידו גם שתי מיטות שיזוף. גם חדר זה יאפשר לכם כניסה אל הטרקלין וארוחת בוקר במסעדת בובעס.

 

חדר גן נשיאותי ברויאל ביץ' אילת
בתמונה: חדר גן נשיאותי ברויאל ביץ' אילת
  • חדר בלוויסטה ללא מרפסת: גודלו של החדר הוא 25 מ"ר, הוא מתאים לזוג או לזוג עם ילד וגם לזוג עם ילד ותינוק. הוא ממוקם בקומה השלישית של המלון ונחשב למרווח במיוחד.

 

חדרים במלון רויאל ביץ' אילת

בשביל לעשות סדר בבלאגן, יצרנו טבלה אשר בה כל סוגי החדרים במלון רויאל ביץ' אילת, בצירוף של גודל החדר. בנוסף, תוכלו לראות במרוכז באילו חדרים תהיו זכאים לכניסה לטרקלין המלון.

 

שם החדר גודל החדר (מ"ר) כניסה לטרקלין
חדר בלוויסטה ללא מרפסת 25 לא
חדר בלוויסטה חדש 28 לא
חדר משפחה 39 לא
חדר משפחה חדש 37 לא
חדר נשיאותי 28 כן
חדר רויאל חדש 32 כן
חדר גן נשיאותי 27 כן
סוויטת ג'וניור 54 כן
סוויטה בלוויסטה ברויאל ביץ' אילת 46 כן
סוויטה בלוויסטה חדשה 42 כן
סוויטה רויאל זוגית חדשה 47 כן
סוויטת רויאל חדשה 55 כן
סוויטה נשיאותית ברויאל ביץ' אילת 73 כן

סוויטת במלון רויאל ביץ' באילת

לאחר שדיברנו על סוגי חדרים ברויאל ביץ אילת, הגיע הזמן לדבר על הסוויטות שהמלון מציע לאורחיו:

  • סוויטת ג'וניור: סוויטה נוספת ורחבת ידיים במלון רויאל ביץ אילת אשר גודלה הוא 54 מ"ר. היא מגיעה עם סלון וחדר שינה וגם מרפסת המשקיפה אל ים סוף. חשוב לציין כי אורחי הסוויטה זכרים להסעה משדה התעופה רמון אל המלון ובחזרה וזהו למעשה יתרון משמעותי. גם בסוויטה זו, תהיו זכאים להיכנס אל טרקלין העסקים של המלון וליהנות מארוחת בוקר במסעדת בובעס. בסוויטת ג'וניור רויאל ביץ, יש גם ערכת קפה ומכונת אספרסו.

 

סוויטת ג'וניור
בתמונה: סוויטת ג'וניור
  • סוויטת בלוויסטה: מחפשים מרפסת עם ג'קוזי? סוויטת בלוויסטה היא הסוויטה בשבילכם מאחר והיא כוללת מרפסת מרשימה למדי עם מיטות שיזוף. הסוויטה מתאימה לזוג או לזוג עם תינוק והיא מאפשרת כניסה חינם לספא, איסוף והחזרה משדה התעופה של רמון, כניסה לטרקלין ולמסעדה לארוחת בוקר.

 

סוויטת בלוויסטה
בתמונה: סוויטת בלוויסטה
  • סוויטת בלוויסטה חדשה: גודלה הוא 42 מ"ר ויש בה פינת ישיבה, שולחן אוכל, חדר רחצה עם מקלחון, מרפסת עם ג'קוזי ושתי מיטות שיזוף ועוד. היא מתאימה לזוג או לזוג עם תינוק וגם היא תאפשר לכם את שלל ההטבות שעליהם דיברנו קודם לכן כמו הסעה והחזרה משדה התעופה רמון, כניסה אל טרקלין העסקים, ארוחת בוקר במסעדת המלון וגם כניסה אל ספא יערות הכרמל במלון רויאל ביץ'.

 

סוויטת בלוויסטה חדשה
בתמונה: סוויטת בלוויסטה חדשה
  • סוויטת רויאל זוגית חדשה: גם סוויטה זו במלון רויאל ביץ' אילת מתאימה לזוג או לזוג + תינוק. גודלה הוא 47 מ"ר, היא מגיעה עם מרפסת עם ג'קוזי, מקנה כניסה אל הספא, הטרקלין, מסעדת בובעס לארוחת בוקר, הסעות משדה התעופה רמון אל המלון ובחזרה.

 

סוויטת רויאל זוגית חדשה
בתמונה: סוויטת רויאל זוגית חדשה
  • סוויטת רויאל חדשה: גודלה של הסוויטה הוא 55 מ"ר ותוכלו למצוא בה חדר שינה זוגי וחדר שינה עם 2 מיטות יחיד, מה שאומר שהיא למעשה מתאימה לאירוח של זוג + 2 ילדים או לחילופין שלושה מבוגרים, זוג עם ילד ותינוק או זוג שרוצה להתפנק לבד בסוויטה גדולה ומרווחת. הסוויטה מגיעה עם מרפסת וג'קוזי וכל שאר ההטבות שעליהם דיברנו קודם לכן כמו כניסה לטרקלין, ספא, ארוחת בוקר במסעדה והסעה הלוך חזור משדה רמון.

 

סוויטת רויאל חדשה
בתמונה: סוויטת רויאל חדשה
  • סוויטה נשיאותית: גולת הכותרת של בית מלון רויאל ביץ' הוא הסוויטה הנשיאותית. מדובר בסוויטה ענקית שגודלה הוא 73 מ"ר ויש בה מרפסת פנורמית עצומה. הסוויטה מתאימה לזוג ואלו מכם שיזמינו אותה, יוכלו ליהנות משירות אישי וצמוד של צוות המלון, מרגע ביצוע ההזמנה. כמובן שאורחי הסוויטה הנשיאותית נהנים מכל ההטבות, החל מהסעה והחזרה משדה התעופה ברמון ועד לכניסה אל הטרקלין, הספא ומסעדת בובעס.

 

סוויטת במלון רויאל ביץ' באילת

מסעדות במלון רויאל ביץ' באילת (כולל בטיילת)

להלן סקירה של המסעדות במלון רויאל ביץ' באילת, כולל מסעדות שתוכלו למצוא בטיילת הצמודה למלון:

מסעדת ויסטה: במסעדה זו, אשר משקיפה אל הבריכה, תוכלו למצוא מנות חלביות, סלטים, לחמים וקינוחים טעימים. המסעדה מקפידה על עבודה עם חומרי גלם טריים ואיכותיים ועל שימוש בטכניקות בישול מתקדמות.

  • שעות הפתיחה של מסעדת ויסטה: 7:00 עד 10:30.
  • זמני ארוחת הערב במסעדה: ניתן לבחור להגיע ב18:30 או לחילופין בשעה 22:30. יש להזמין מקום מראש לשעה הרצויה.

 

מסעדת בובעס: מסעדה זו מגישה לאורחי ה-VIP של מלון רויאל ביץ' ארוחות בוקר משודרגות: גבינות, חביתות, מעדנים, קפה איכותי אשר נקלה במקום, מגוון לחמים ומאפים ועוד.

  • שעות הפתיחה של מסעדת בובעס: 7:00 עד השעה 11:00.

 

צ'יל אאוט: תפריט בשרי (על האש) תוכלו למצוא במסעדה הממוקמת על שפת הבריכה. ניתן למצוא במקום מנות מוקפצות, דגים צלויים, המבורגרים וגם שייקים וגלידות. מומלץ לבקר במקום בין ארוחת הצהריים לארוחת הערב.

  • שעות הפתיחה הם בין 7:00 ל-11:00.

 

מסעדת לה קוצ'ינה: ממוקמת בטיילת מלון רויאל ביץ' באילת ומעוצבת בסגנון טוסקני אינטימי. תוכלו להזמין במקום בשרים משובחים, סלטים, מאפים כמו פוקאצ'ות ופיצות וכמובן פסטות טריות. שימו לב, לאלו מכם אשר שומרים כשרות, מסעדה זו אינה כשרה.

  • שעות הפתיחה של מסעדת לא קוצ'ינה: בין 13:00 ל-17:00 ובין 18:30 ל-23:00.

 

מסעדת ראנץ' האוס: מסעדה בשרית כשרה, אשר מתאימה לבילוי לכל המשפחה. מה בתפריט? נתחי סינטה, המבורגרים, פילה דג ים, אנטריקוט, פילה בקר וגם צ'יפס, סלט, תפוח אדם ומנות לילדים כמו מיני המבורגר או שניצלונים פריכים.

מזמינים חופשה במלון רויאל ביץ' אילת?

איזה מתקנים ניתן למצוא במלון?

  • חדר כושר רויאל ביץ: חדר כושר מאובזר עם משקולות, מכשירי ספינינג ומסלולי ריצה. חדר הכושר משקיף אל הים. הכניסה אליו היא לאורחי המלון שגילם הוא 18 ומעלה והיא מותנית בחתימה על הצהרת בריאות.
  • בריכות שחייה: במלון יש מתחם בריכות מרשים במיוחד בו הילדים יוכלו להוציא מרץ וגם אתם תוכלו לתפוס מעט שמש וליהנות.
  • מתקני הספא: פרט לטיפולים, תוכלו למצוא בספא של מלון רויאל ביץ' גם חמאם טורקי, ג'קוזי, סאונה וחלל מנוחה.

 

האם הביקורות על מלון רויאל ביץ' טובות?

מבדיקות שערכנו בקרב אורחי המלון, עולה כי הביקורות מצוינות והאורחים מספרים כי רמת השירות, האוכל, האבזור בחדרים ומתקני המלון (גם דגש על הספא) היו ברמה הגבוהה ביותר. חוות הדעת על המלון היא מהטובות ביותר ולמעשה קשה למצוא מבקרים שלא נהנו מהחופשה בו. כמובן שהחוויה היא אינדיבידואלית ולכן חשוב לראות תמונות של רויאל ביץ אילת, לקרוא המלצות במגוון אתרים שונים ולחקור את סוג החדר המתאים לכם ביותר.

 

מידע נוסף על בית מלון רויאל ביץ' אילת

  • דירוג המלון הוא 5 + כוכבים, על פי משרד התיירות.
  • במלון יש חנות מיוחדת בה ניתן לרכוש תיקים, בגדי מעצבים, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה ועוד.
  • בבית מלון רויאל ביץ' אילת יש בית כנסת הפועל בימי שבת.
  • חל איסור על הכנסת בעלי חיים לכל שטח המלון.
  • בכל רחבי המלון יש חיבור אינטרנט אלחוטי לרווחת האורחים.
  • כדאי להזמין מקום בארוחת הערב מראש ולא לאחר ההגעה מאחר והמחיר בהזמנה מראש יהיה זול יותר.
  • ניתן להזמין חדרים למלון לגילאי 18 ומעלה, ניתן לארח ילדים ונוער בליווי מבוגר שגילו הוא 21 שנים ומעלה.
  • במלון רויאל ביץ יש 60 מקומות חנייה בחניון תת קרקעי וניתן להחנות במקום ללא עלות.
  • המלון ממוקם באזור מרכזי והוא קרוב למספר מסעדות ופאבים על הטיילת.
  • מומלץ להזמין חופשה מוקדם ככל הניתן מאחר והביקוש למלון זה גבוה לכל אורך השנה.
  • ההגעה אל המלון היא החל מהשעה 13:00, כאשר קבלת החדרים היא מהשעה 15:00 ופינוי החדרים הוא עד השעה 12:00.
  • בשבתות וחגים, ניתן להגיע אל המלון בשעה 16:00 ולקבל את החדרים עצמם בשעה 18:00. פינוי החדרים יהיה בשעה 14:00.
  • למזמינים חופשה דרך אתר האינטרנט, תינתן הנחה של 5% במחיר.
  • מלון רויאל ביץ' אילת ממוקם בחופה הצפוני של אילת.

לסיכום, מלון רויאל ביץ' אילת הוא אחד מהמלונות המפוארים והמרשימים. אלו מכם אשר מחפשים מלון בארץ לחופשה מפנקת (זוגיות או עם הילדים) ומעוניינים לנפוש בעיר אילת ולחוות חוויה מיוחדת ושונה, המלון הזה הוא בשבילכם.

רויאל ביץ' אילת חוף פרטי

 

יש לזכור כי בהשוואה למלונות אחרים כמו מלון רויאל גארדן הסמוך או מלון ספורט אילת, מדובר על מלון יקר מעט יותר אך היות והביקורות, חוות הדעת וההמלצות עליו חיוביות, תוכלו לדעת כי ביצעתם את הבחירה הנכונה ביותר.

מומלץ להזמין מקום במלון מהר ככל הניתן ולא לחכות לדקה ה-90 וזאת מאחר והמלון נחשב לאחד מהמלונות המבוקשים בארץ ובעונת הקיץ הוא מלא עד אפס מקום.

טלפון מלון רויאל ביץ' אילת: 08-6368888

כתובת רויאל ביץ' אילת: החוף הצפוני, אילת, 88000

אהבתם? שתפו!