מלון אגמים אילת

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

מה מיוחד בבית מלון אגמים אילת?

למלון אגמים באילת יש הרבה מה להציע לאורחיו. מדובר במלון מעוצב ומרשים, עם בריכת שחייה בעיצוב של לגונה, אשר מוקפת בעצי דקל יפים ומיוחדים, אוכל מעולה, מגה בר עם קוקטיילים טעימים ועוד. בבית מלון אגמים אילת, תוכלו להזמין חדרי על המים, אשר נהנים למעשה מגישה ישירה (מהחדר) אל הבריכה.

מה מיוחד בבית מלון אגמים אילת

 

מבצעים ודילים במלון אגמים אילת

תוכלו לקבל הנחות, דילים ומבצעים על חופשות במלון אגמים כאשר מומלץ לבדוק על מבצע ישראכרט אשר יכול להעניק לכם הטבה מיוחדת ולהוזיל את העלות של החופשה. ניתן לקרוא על המבצע כאן.

בנוסף, יש גם לא מעט מבצעים בדקה ה-90 ולכן אם אתם מהירי החלטה, תוכלו לחסוך לא מעט. קראו כאן על מבצעים דקה 90.

בנוסף, יש לא מעט דילים במלון אגמים אילת אשר כוללים אירוח במלון אגמים עם טיסות ותוכלו לקרוא על חבילות האירוח הללו, בעמוד הזה.

מלון אגמים באילת – חוות דעת וביקורות:

הנה כמה ביקורות וחוות דעת על מלון אגמים אילת, אשר יעזרו לכם לקבל מידע נוסף על חווית האירוח במלון היוקרה של רשת ישרוטל:

Liav ELiav E
09:57 09 Oct 23
חדרים על המים - המלון הכי טוב שכף רגלי דרכה בו באילת.אמנם יקר, אבל שירות טוב הבריכה השאנטי המוזיקה... אוכל טוב, נהניתי ואחזור אבל לא במחירים האלו לצערי.עדיין נותן 5 כוכבים כי זה מלון פשוט טוב הבעיה שחדר על המים סביבות 1800 שקל ללילה.
Roy GamrasniRoy Gamrasni
18:40 06 Oct 23
חדרים קטנים ולא מפנקיםלא שווה את הכסף
Mike CohenMike Cohen
14:36 06 Oct 23
אבי עזראבי עזר
13:04 06 Oct 23
מלון מצויין שקט כייף להיות בלי לחץ אין רעש צוות המלון מעולה שירות מצויין
ilana izhakiilana izhaki
09:45 03 Oct 23
האוכל היה בסדר, אבל השירות בינוני מאוד. צק אין שהתאחר.בקשות לשירות חדרים פשוט לא הגיעו.מאמינה שזה היה חד פעמי, כי סך הכל אנחנו מאוד מרוצים מישרוטל!
אתי סלעאתי סלע
15:30 02 Sep 23
Alon IfraimovAlon Ifraimov
19:37 30 Aug 23
המיטה לא נוחה וכל השאר פה מושלם מאוד . ארוחת בוקר מאוד טובה ומספקת,לנכים אין פה נגישות לבריכה חוץ ממעלית שיורדת לחדר אוכל ומשם לבריכה. המון מדרגות וגשרים עם מדרגות. דואגים לך לכול.....
הדר עמרהדר עמר
08:14 30 Aug 23
לא לרשום על החדר!!!!היזהרו, אין להם מושג מה פירוט החיובים רק סכום כללי שבתוכו יש שורת טיפ שכנראה המלצרים פרגנו לעצמם... אחרי 40 דק המתנה (בעודי בחודש שמיני אחרי דין ודברים) לקבלת הפירוט נמסר פירוט חלקי המאמת חלק מהסכום הנדרש על החלק הנותר אין תשובות אין פירוט אין מענה.כמובן ששילמתי עפי דרישתם אך עם זאת הסתיימה החופשה עם טעם מר מאוד.
Dror HubermanDror Huberman
11:35 27 Jul 23
הינו זוג + תינוקת.החדר ממש צפוף עם לול/מזרון נוסף...האוכל סביר, תחסכו את הקלוריות מהקינוחים שהם ממש לא טובים.נהננו מאוד מהבריכה, הדבר הכי טוב של המקום.מתאים למי שרוצה להתנתק ולרבוץ בבריכה/חדר.
fadi ganimfadi ganim
08:29 24 Jul 23
נתחיל מזה שזאת הפעם השלישית שלי במלון אגמים, נסעתי יחד עם אשתי לסוף שבוע ולצערי ממש התאכזבו, מכמה סיבות ראשית קיבלנו חדר על המים ולצערי למרות שכתוב בדף הקבלה למלון שאסור להשמיע מוזיקה עם רמקולים מהחדרים זה לא נאכף, התלוננו הגיעו מאבטחים ביקשו מהמרעישים להנמיך והלכו זה, כמובן שאותם מרעישים המשיכו בשלהם ולא הנמיכו, התלוננו שוב ואף אחד לא הגיע, נאמר שזה טופל, זה לא…לא היה אפשר לנוח בחדר או בחוץ מבלי בשקט והיה רועש מאוד מהסיבה הזאת.שנית האוכל בחדר אוכל במהלך השישי שבת לא אכיל, אנחנו מכבדים את הרצון שלכם לשמור על אוכל כשר במהלך השישי שבת זה בסדר, אבל שתדעו שיש גם אורחים שהם חילונים, שכנראה גם משלמים אותו מחיר כמו מי שכן שומר, האוכל לא אכיל בהמלך השישי שבת, לא טרי, אין מגוון ובארוחת בוקר אפילו קפה אין…כמובן שמשלמים מחיר מלא על הארוחה למרות חוסר הגיוון, לצערי אני אומר השיהות שלנו במלון לא הייתה כלל כמצופה בטחה במחיר כזה ועם שירות כזה, מלון שמתיימר להיות ברמה של מלון דן ועוד כמה בתי מלון אבל לצערי הוא לא שם…הסלוגן שלכם הו שהכנסת אורחים היא דרך חיים, יהיה נחמד יותר אם באמת תקפידו עליו
Dan RyabovolovDan Ryabovolov
09:16 19 Jul 23
מלון נדיר ! אוכל מצוין וטעים חדר על המים פשוט חלום בריכה גן עדןלצערי נתקלתי במלצר נוכל וגנב של הבר של הבריכהגבוה רוסי עם משקפיים הזמנו אדממה לחדר העעלות בתפריט היא 30₪ שבא המלצר הזה הוא אמר לנו 35₪ ואמר שלא עדכנו את התפריט יום למחרת בא מלצר אחר ואמר שזה 30₪
נורית שבתינורית שבתי
06:21 17 Jul 23
מלון מקסים, עם תודעת שירות ברמה גבוהההחדרים על המים זו חוויה מושלמת.החדרים כולם מעט קטנים, אבל היופי, השירות, האוכל, הניקיון מפצים על גודל החדריםמומלץ ביותר!!!!
לינוי מורדילינוי מורדי
10:49 15 Jul 23
מלון מפנק מרווח ויוקרתי עם מזנון עשיר וטעים ושירותי ניקיון מעל לכל מצופה.הבר במלון הוא הטוב ביותר בעיר עם תפריט מגוון וקוקטיילים מפתיעים.צוות הבר- (בדגש על אדיר) מסביר פנים.ברצוני להודות במיוחד ליקיר על שירותו האדיב והמסור אשר שיפר את חווייתינו במלון.(גם כשחפרנו לו)יקיר התייחס לפניות שלנו בכל שעה ובמהירותואין שום ספק שהודות לו ולאחרים נשוב למלון גם בחופשה הבאה ונמליץ לחברים!
אודליה מלכהאודליה מלכה
11:22 05 Jul 23
מלון ברמה גבוהה 👌🏻ארוחת בוקר מגוונת וטעימה מאוד..הכל היה פשוט מושלם!!פעם ראשונה במלון אגמים ובהחלט אחזור שוב.תודה רבה🥰
Eden YasharEden Yashar
09:11 19 Apr 23
מלון מדהים, מודרני (בטח שלעומת מלונות אחרים באילת שמאוד מיושנים) ומתאים מאוד לזוגות.קרוב לאייסמול, אזור בריכה ענקי ויפה, אווירה מצויינת בבריכה.האוכל מצויין אך בהשוואה למלונות אחרים אין מבחר גדול.הייתי נותן חמישה כוכבים אם הפקידות בקבלה היו יותר מסבירות פנים, הייתה יותר אכיפה על עישון ושתייה חריפה בבריכה כי זה ממש מפריע ואם הבר בבריכה היה עולה פחות, מנה במחיר של מסעדה מאוד מאכזב בהתחשב שמשלמים הרבה כסף כדי להגיע לחופשה שם.
js_loader

חדרים במלון אגמים באילת

במלון יש מספר סוגים של חדרים, כאשר כל חדר מתומחר בצורה אחרת, בעיקר בשל הגודל שלו, האיבזור שתוכלו למצוא בתוכו ועוד. להלן פירוט על סוגי החדרים במלון אגמים אילת:

חדר עם נוף לבריכה: חדר מסוג זה הוא הזול ביותר במלון אגמים. גודלו הוא 22 מ"ר ובתוכו תמצאו פינת ישיבה, חדר רחצה עם מקלחת, ספה נפתחת אשר מתאימה לילדים עד גיל 6 וכמובן מרפסת אשר פונה אל הבריכה של המלון.

חדר עם נוף לבריכה
בתמונה: חדר עם נוף לבריכה

חדר משפחה עם נוף לבריכה: חדר גדול יותר (45 מ"ר) אשר מתאים לזוג + שלושה ילדים או לחילופין לשלושה מבוגרים. גם מחדר זה יש נוף לבריכה אך חשוב לציין כי החדרים ממוקמים בקצוות של המלון. החדר מתאים לזוג + שלושה ילדים או לשלושה מבוגרים.

חדר משפחה עם נוף לבריכה
בתמונה: חדר משפחה עם נוף לבריכה

חדר מרפסת על המים: בחדר מרפסת על המים תוכלו לקבל מרפסת עם ירידה לבריכה וגם 1+1 על הקוקטיילים בבר הג'אספר. בנוסף מי שבוחר בחדר זה, מקבל גם עיתון יומי. בחדר יש מיטת קינג סייז, פינת ישיבה, שולחן ושני כיסאות במרפסת, טלוויזיה גדולה ועוד. החדר מתאים לזוג או לזוג + תינוק וגודלו הוא 22 מ"ר. אז במידה ואתם רוצים חדר על המים במלון אגמים, זה באמת החדר שאתם צריכים לבחור

"חדרים

חדר על המים: בחדר על הים יש מרפסת גדולה עם דק ומרבץ שיזוף מפנק שיעשה לכם את החופשה. גם כאן תקבלו 1+1 על הקוקטיילים בבר של המלון, עיתון יומי ומים מינרלים בחדר.

חדר על המים
בתמונה: חדר על המים

חדר משפחה על המים: חדר זה הוא החדר היקר ביותר במלון אגמים באילת והוא מתאים לזוג + שני ילדים או לשלושה מבוגרים. יש בו מרפסת מרוהטת וירידה לבריכה, חדר שינה וסלון עם הפרדה, שתי טלוויזיות 55 אינץ', חדר רחצה עם מקלחת וחדר רחצה עם אמבטיה, ספה נפתחת לשני ילדים וכמובן ההטבות שמקבל כל מי שמזמין חדר "על המים" במלון, כולל מים מינרלי בחדר, עיתון יומי, 1+1 על הקוקטיילים בבר.

חדר משפחה על המים
בתמונה: חדר משפחה על המים

 

שם החדר גודל החדר (מ"ר) בריכה פרטית
חדר עם נוף לבריכה באגמים 22 2-4
חדר משפחה עם נוף לבריכה 45 2-4
חדר מרפסת על המים 22 קרקע
חדר על המים באגמים 22 קרקע
חדר משפחה על המים באגמים 45 קרקע

מלון אגמים אילת ספא

במלון אגמים יש מתחם ספא הכולל חדר כושר, סאונה יבשה ורטובה וכמובן חדרי טיפולים מרגיעים, בהם ניתן להזמין טיפולים מרגיעים לגוף. בין הטיפולים שתוכלו להזמין בספא מלון אגמים אילת:

  • טיפולים קצרים של 25 דקות כגון: עיסוי ראש צוואר, עיסוי לכפות הרגליים, עיסוי גב וכתפיים ועוד.
  • טיפולים קלאסיים: טיפולים כמו עיסוי שבדי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות אבנים חמות, עיסוי קצוות ועוד. אורך כל טיפול הוא כ-50 דקות.
  • חבילות זוגיות: חבילות מפנקות אשר משלבות עיסוי לכל אחד מבני הזוג + שהייה בג'קוזי, פלטת פירות העונה ויין מבעבע.
  • טיפולים לנשים הרות: פדיקור, מניקור, טיפולי פנים, עיסוי הריון קלאסי בשמן שקדים טהור להפגת עייפות ומתח ועוד.
  • פילינג ועטיפות בוץ: עטיפת אצות ים, עטיפת בוץ חמימה או פילינג מלח עם שמנים.

ניתן למצוא גם טיפולי פנים לרבות אנטי אייג'ינג ועוד וגם טיפולים להשלמת המראה כמו הסרת שיער, מניקור, פדיקור, הסרת לק ג'ל ועוד.

ספא מלון אגמים אילת טלפון: 086300371

 

אוכל ומסעדות במלון

כל מי שמזמין מלון בעיר אילת, יודע כי האוכל הוא ללא ספק אחד הדברים שהכי חשוב לבדוק. בדומה למלונות אחרים בעיר כמו בית מלון רויאל ביץ' אילת, מלון המלך שלמה או בית מלון ספורט, גם מלון אגמים מציע לאורחיו אוכל משובח וטעים.

במלון תוכלו למצוא את מסעדת "בריזה" אשר מעוצבת בסגנון FOOD MARKET בהגשה עצמית. תוכלו למצוא במסעדה ארוחות בוקר עשירות המורכבות ממגוון סלטים, מאפים, ירקות, פירות, דגים ועוד וכמובן גם קפה לפתוח איתו את הבוקר וביצה שיכינו לכם לפי טעמכם האישי.

גם ארוחת הערב מתקיימת במסעדה זו ובארוחת הערב ניתן למצוא מנות של עוף, נתחי בשר וגם מנות מהמזרח הרחוק. נדגיש כי המנות משתנות מעת לעת ובשביל לקבל פירוט נוסף, כדאי להיכנס אל עמוד זה או לחייג אל צוות המלון. בנוסף, במסעדה תוכלו להזמין גם מנות לצמחונים, טבעוניים ובעלי רגישות לגלוטן או לחלב.

לאלו מכם אשר רוצים להזמין משקה, נשנוש או קינוח, כדאי לבקר בבר הקוקטיילים בלובי של מלון אגמים, שם תמצאו את בר JASPER, אשר פעיל החל מהשעה 17:00. תוכלו לצפות בתפריטים המלאים בקישור הזה.

אם תרצו לבלות בסביבת הבריכה, אתם יכולים להזמין המבורגר, עוף, צ'יפס, סופלקי ומאכלים נוספים בצ'יל אאוט בר הממוקם על שפת הבריכה.

אוכל ומסעדות במלון אגמים אילת

 

מידע נוסף על אגמים אילת

  • במלון אגמים אילת תמצאו גם חדר כושר שמאובזר בציוד חדיש ומגוון, אליו רשאי להיכנס כל אורח אשר גילו הוא 18 ומעלה, בכפוף לחתימה על הצהרת בריאות. הכניסה אל חדר הכושר במלון אגמים אינה כרוכה בתשלום.
  • מבדיקות שערכנו, עולה כי יש המלצות ולא מעט חוות דעת מצוינות על מלון אגמים אילת והאורחים מציינים לטובה את הסדר והניקיון של המלון, את איכות האוכל ואת העובדה כי ארוחת הבוקר פתוחה עד השעה 12:00 וגם את הבריכות היפות, חדר הכושר, הספא ושאר המתקנים במקום.
  • לאגמים אילת יש דירוג של 4+ כוכבים מטעם משרד התיירות, מה שמעיד על כך שמדובר במלון איכותי הפועל לפי סטנדרטים גבוהים.
  • בעבור כל מי שתוהה עם עצמו האם מלון אגמים אילת מתאים לילדים, נשמח להרגיע ולהגיד כי יש לילדים מבחר אטרקציות מעניינות, החל מחדר פלייזון, חדר ילדודס וכמובן בריכות מרהיבות שבהן ניתן להעביר שעות רבות במשחק, שחייה והנאה.
  • חשוב לציין כי במלון זה אין סוויטות ולמעשה החדר הגדול ביותר במלון הוא חדר משפחה על המים, שמתאים לשלושה מבוגרים או לזוג + שני ילדים.
  • בקרבת המלון יש מסעדות מצוינות: מסעדת לה קוצ'ינה, מסעדת ראנץ' האוס, מסעדה אנג'לינה ומסעדות נוספות. כמו כן, ניתן לבלות בטיילת הסמוכה למלון ולבקר בחנויות, ברים, בתי קפה, גלידריות ועוד.
מזמינים חופשה במלון אגמים אילת?

 

כנסים ואירועים בשטח המלון

יתרון נוסף של מלון ישרוטל אגמים אילת הוא העובדה שתוכלו לקיים בו כנסים, ימי עיון, מסיבות והשקות, אירועי הרמת כוסית וכנסים גדולים. במלון יש אולם כנסים גדול אשר מכיל 170 מקומות בישיבת תיאטרון או לחילופין יכול לארח 50 איש סביב שולחנות עגולים.

לובי מלון אגמים אילת

 

מה משפיע על המחיר מלון ישרוטל אגמים אילת?

המחיר נקבע בהתאם לסוג החדר שאותו מזמינים, כמו גם מועד ההזמנה המדויק (בסוף השבוע המחיר גבוה יותר) וכמובן בסיס האירוח שבו תבחרו. ניתן להזמין אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר או אירוח על בסיס חצי פנסיון, כאשר אירוח חצי פנסיון עשוי לייקר את עלות ההזמנה בעוד כמה מאות שקלים.

 

מלון אגמים אילת הזמנות

במידה והחלטתם שאתם רוצים להנות מהחופשה בבית מלון אגמים אילת אנו ממליצים לכם להזמין דרך האתר הרשמי, ולבדוק את המחיר לפני ההזמנה כמו כן אנחנו יכולים לספר לכם שלפעמים מבצעי ישראכרט שעובדים עם המלון, וככה תוכלו להזיל את החופשה שלכם, כי כמו בכל חופשה אנחנו תמיד בודקים את המבצעים של הדקה ה-90 ואולי לנסות ולקוות להוזיל את החופשה בעוד כמה שקלים.

מחיר בבית מלון אגמים

מלון אגמים אילת חניה

במידה ואתם יורדים לאילת עם האוטו (גם אם זה רכב חשמלי) אנחנו יכולים להגיד לכם שבית מלון אגמים אילת דאג לכם לחנייה צמוד למלון שאפילו תוכלו לחנות צמוד לחדר, בנוסף במידה ואתם יורדים לאילת עם רכב חשמלי חברת ישרוטל עובדת בשיתוף פעולה עם EVEDGE ולכן אפשר לטעין בחניון של המלון את הרכב החשמלי שלכם ללא בעיה.

 

מלון ישרוטל אגמים אילת כשרות

במידה ואתם שומרי מסורת המלון דואג לכם לשמור את השבת כמו שצריך, אתם תוכלו לקבל שעון שבת, אולם חשוב להגיד ולבקש את זה מראש, וכאשר אתם עומדים להדליק נרות שבת, צוות המלון דאג לכם לעמדה יפה צמוד למסדעת בריזה של המלון, ובמידה ואתם רוצים לעזוב את החדרים רק אחרי השבת, חשוב לתאם עם המלון- אבל חשוב לציין שזה בתוספת תשלום.

לגבי נושא הכשרות של המלון, אנו ממליצים לכם להתקשר למלון או להשאיר פנייה ולבדוק את זה מולם (לפנייה למלון)

אהבתם? שתפו!