מלון לייקהאוס כנרת

4/5
תוכן עניינים

לייק האוס טבריה הוא מלון 4 כוכבים, אבל כזה שמרגיש כאילו מישהו פשט שכח להעניק לו את הכוכב החמישי. עם כל הפינוק שצריך בעולם הזה, מלון לייק האוס טבריה מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן של נינוחות על שפת הכנרת, מגוון חדרים מסוגננים, מתקני נופש איכותיים ועוד.

שוקלים נופש באזור הכנרת? אולי ספציפית בטבריה? כך או כך, במרחק של סה"כ 14 דקות הליכה מהמלון, שוכנות אטרקציות שונות כמו הגן הלאומי חמת טבריה, בית כנסת עתיק באתר ארכיאולוגי מרהיב, אפילו מרחצאות חמים ועוד. מלון לייקהאוס כנרת טבריה הוא אחד מאותם מלונות, שאם לא מגיעים אליו לביקור לפחות פעם אחת, מפספסים חוויה יוצאת דופן הכוללת את היתרונות הבאים:

  1. נופים יפהפיים לאזור הכנרת.
  2. מסעדת מזנון מרווחת ומפנקת מאוד.
  3. בריכה חיצונית וכן מועדון ופעילויות לילדים.
  4. מתחם לאירועים הכולל חדרי פגישות רשמיות.
  5. חניה זמינה במתחם לכל אורחי המלון.

מלון לייקהאוס כנרת

חדרי מלון לייק האוס טבריה

מלון לייק האוס טבריה כולל בתוכו לא פחות מאשר 250 חדרים מסוגננים ברמות אירוח שונות, כאשר החדרים הבסיסיים הם חדרי הקמפורט בגודל 17 מ"ר. בעוד שחלק מהחדרים כוללים גם מרפסות, החדרים הבסיסיים כוללים חלון גדול לצפייה על הרי הכנרת והכנרת עצמה. כמו כן, החדרים המאובזרים הם בגדלים של כ-20 – 23 מ"ר ומעלה.

מלון לייקהאוס כנרת מציע חדרי אירוח הכוללים את כל האבזור הנדרש לאורחים, לרבות מיני בר וכספות, טלוויזיות וחיבור לערוצי לוויין, מקלחונים מאובזרים, אמבטיות בסוויטות ועוד. זאת ועוד, במלון לייק האוס טבריה ניתן להתארח גם בחדרי גן בקומת הקרקע, מה שמקרב אתכם משמעותית לשפת הכנרת. אם חשובה לכם השלווה, הרוגע והפרטיות, המלון קורא לכם לבדוק אם מגוון חדרי האירוח, מכיוון שחלקם פרטיים יותר מאחרים. למשל, חדרי גן בד"כ יהיו פחות פרטיי מאשר חדרים בקומה ה-8 של המלון.

חדרי מלון לייק האוס טבריה

להלן פירוט נוסף על החדרים במלון:

  • חדר קומפקט: גודלו של החדר הוא 17 מ"ר והוא מתאים לזוגות. הוא ללא נוף ואין בו מרפסת.

  • חדר סטנדרט: מבחינת הגודל והמפרט, חדר זה זהה לחדר קומפקט.

  • חדר כנרת: חדר בגודל של 23 מ"ר המתאים לזוג + 2 ילדים או לחילופין ל-3 מבוגרים. בחדר זה אין מרפסת.

  • חדר כנרת עם מרפסת: מתאים לזוג + 2 ילדים / 3 מבוגרים. גודלו הוא 23 מ"ר ויש בו מרפסת.

  • חדר כנרת נוף לאגם עם מרפסת: מה שמיוחד בחדר זה הוא הנוף לאגם הכנרת. בנוסף, בחדר זה יש גם טלוויזיה LCD.

  • חדר כנרת גן: נמצא בקומת הקרקע של המלון ויש בו מרפסת עם מיטות שיזוף וריהוט גן. גודלו הוא 22 מ"ר והוא מתאים לזוג + 2 ילדים / 3 מבוגרים.

  • ג'וניור סוויטה: חדר גדול יחסית (30 מ"ר) אשר מתאים לזוג + 3 ילדים. בחדר יש חדר שינה וסלון אך אין בו מרפסת.

  • ג'וניור סוויטה נוף לאגם ומרפסת: סוויטה אשר מתאימה לזוג + 3 ילדים. גודלה הוא 30 מ"ר ויש בה מרפסת עם נוף לכיוון הכנרת. הסוויטה מרווחת מאוד והעיצוב יפה ואלגנטי.

  • כנרת גן עם ג'קוזי: מתאים לזוגות אשר מחפשים פינוק אמיתי. החדר נמצא בקומת הקרקע של המלון ויש בו מרפסת עם מיטות שיזוף, ג'קוזי מפנק וריהוט גן. בנוסף, בחדר זה יש גם מכונת נספרסו.

  • סוויטת כנרת: סוויטה יפה ומפוארת אשר מתאימה לזוגות. יש בה חדר שינה וסלון וגם חלון המשקיף לכיוונה של הכנרת.

 

ראו טבלה שמסבירה על כל החדרים במלון:

שם החדר גודל החדר מיועד ל:
חדר קומפקט 17 מ"ר
 2 מבוגרים
חדר סטנדרט 17 מ"ר
 2 מבוגרים
חדר כנרת 23 מ"ר
2 מבוגרים + 2 ילדים, או 3 מבוגרים
חדר כנרת עם מרפסת 23 מ"ר
 2 מבוגרים + 2 ילדים, או 3 מבוגרים
חדר כנרת נוף לאגם עם מרפסת 23 מ"ר
 2 מבוגרים + 2 ילדים, או 3 מבוגרים
חדר כנרת גן 22 מ"ר
2 מבוגרים + 2 ילדים, או 3 מבוגרים
ג'וניור סוויטה 30 מ"ר
2 מבוגרים + 3 ילדים
ג'וניור סוויטה נוף לאגם ומרפסת 30 מ"ר
2 מבוגרים + 2 ילדים, או 3 מבוגרים
כנרת גן עם ג'קוזי 22 מ"ר
2 מבוגרים

 

מתקנים במלון לייקהאוס כנרת

אחד מהפרמטרים המרכזיים בבחירת בית מלון בטבריה הוא הפעילויות שיש במקום. המתקנים במלון לייקהאוס כנרת כוללים את כל מה שהנופש והנופשת הממוצעים צריכים, ואלו הם המתקנים הכי פופולאריים:

בריכת מלון לייקהאוס כנרת

יש לציין, הבריכה היא בריכת שחייה חיצונית אשר פתוחה בעונת הרחצה בלבד.

מרחצאות חמי טבריה

אורחי מלון לייקהאוס טבריה נכנסים ללא עלות לקאנטרי מרחצאות חמי טבריה. המתחם שוכן בצמידות למלון, בו תוכלו למצוא בריכות תרמו-מינרליות, בריכת מים מתוקים ועוד.

מתחם ספא לייקהאוס וחד"כ

מלון לייקהאוס כולל בתוכו גם מתחם ספא מפנק במיוחד, בו תהנו מטיפולים שונים, סאונה, ג'קוזי ועוד. כמו כן, במלון תמצאו חדר כושר מאובזר למשעי המותאם להמון פעילויות ספורטיביות שונות.

משחקי חוץ ופעילויות

מעבר למתקני הנופש בתוך בית המלון, גם בחצר בית המלון תוכלו למצוא מגרשי טניס, מגרש קט רגל, מדשאות רחבות ידיים ועוד שלל פעילויות למשפחות וילדים.

טרקלין ומועדון ילדים

בעוד שבמלון ישנו טרקלין עסקי הכולל חדרי ישיבות מאובזרים, ישנו ג מועדון לילדים הכולל את הפעילויות הכי אהובות עליהם – מופעים חיים, מופעי ריקוד, שירה ועוד.

 

מתקנים במלון לייקהאוס כנרת

מזמינים חופשה במלון לייקהאוס כנרת?

אוכל במלון לייקהאוס כנרת

במלון תמצאו לובי גדול ורחב, מפואר ומציע לאורחיו תפריט מגוון למדי. בבר הלובי, תמצאו משקאות אלכוהוליים ומשקאות חמים, כמו גם מגוון חטיפים לליווי כוס הבירה או סתם לנשנוש בצוהריים. כמו כן, המלון מפעיל מסעדה אשר מגישה בירה חופשית בארוחת הערב. ההמלצה להגיע רעבים, כי מבחר המאכלים גדול ואיכותי.

אלו הן שעות הפעילות של המסעדה:

  • בבוקר המסעדה פועלת בין 7 בבוקר ועד 10:30.
  • בצוהריים המסעדה פועלת בין 13:00 – 14:30.
  • בערב מסעדת המלון פועלת בין 18:00 – 21:00.

אלו הן שעות הפעילות של הבר:

  • הבר מגיש אוכל בין 12:00 – 20:00
  • בר המלון מגיש שתייה אלכוהולית בין 11:00 – 23:00.

נוסף על המסעדה במלון, תוכלו גם להחליט לאכול בחוץ ולמצוא עוד מגוון רחב של מסעדות מקומיות המגישות בשרים, דגים ועוד. יתרה מכך, המלון נמצא בקרבה לצומת צמח (מרחק נסיעה קצרה), שם תמצאו עוד מגוון מסעדות טובות. החל מסושי, דרך מסעדות בשרים ועוד, בצמח לא חסר מה לאכול עבור הרעבים והרעבות.

אוכל במלון לייקהאוס כנרת

ראו מלונות נוספים בסביבה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות