מלון יו בוטיק כנרת

4.7/5
תוכן עניינים

יו בוטיק כנרת הוא כנראה אחד מאותם מלונות שחובה לבקר בהם לפחות פעם אחת. עם נופי כנרת קסומים שנראים שלופים מהאגדות, המון מסעדות באזור ומתקני נופש שמעבירים את הזמן יופי, מלון זה מדורג כאחד מהמלונות האיכותיים באזור סובב-כנרת. הנה מה שצריך לדעת על המלון. 

דמיינו לעצמכם שאתם אמנם משתכשכים במימיה של בריכת המלון, אבל סביבכם יש אך ורק את הנופים של הכנרת ואת הימה עצמה. מרגיש כמו סצנה מסרט חלומי? מדובר במלון יו בוטיק כנרת המציע את אחת מחוויות הנופש הכי קסומות באזור סובב-כנרת.

עם לא מעט מתקני נופש שונים, בריכה הצופה ישירות על הכנרת ואווירה כללית מהפנטת, הנה היתרונות הנוספים של מלון יו בוטיק כנרת:

  1. לוקיישן: הסיבה המרכזית שכולנו מחפשים מלונות בטבריה היא כמובן הקירבה אל הכנרת. מה יותר מושלם מאשר חופשה מול הכנרת? קחו לכם את הלוקיישן האידיאלי לחופשה במהלך כל ימות השנה, אך במיוחד בקיץ. 
  2. דילים בכנרת: אם חיפשתם מידע לגבי יו בוטיק כנרת דילים לזוגות ומשפחות, מצאתם כאן דילים מסוגים שונים והטבות מפנקות. 
  3. גיוון של חדרים: בכל הנוגע ללילה עצמה, יו בוטיק כנרת חדרים מאוד מגוונים, מעוצבים נכון וצופים לנופים יפהפיים.  
  4. עלות מול תמורה: באופן כללי, יו בוטיק כנרת מחירים אטרקטיביים למדי, אך יש לציין כי מחירי הסוויטות כמובן גבוהים יותר מאשר מחירי חדרי האירוח הבסיסיים. 
מלון יו בוטיק כנרת
הבריכה במלון יו בוטיק כנרת

ביקורות וחוות דעת על מלון יו בוטיק כנרת

מחפשים חוות דעת על יו בוטיק כנרת? הנה כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת שנרשמו על חווית השירות בבית המלון הנמצא בכנרת:

Dganit Ben hammoDganit Ben hammo
19:16 29 Sep 23
שלום שבת שלום וחג שמח❤️למרות שבדרך כלל רושמים חוות דעת בסוף השהייה לא התאפקתי והרגשתי שאני חייבת לרשום את מה שאנחנו מרגישים הגענו אתמול לסופש ארוך בגלל שאנחנו כל כך ביקורתיים ואנחנו עוד לא הגענו למלון ולא מחפש חניה מתקשר והשער נפתח ואז נכנס למלון ואתה לא מרגיש שאתה נמצא בארץ הריח בקבלת פנים השקט הניקיון פשוט ואוו ואז אתה מקבל את החדר למרות השעה המוקדמת של 13:45 עולה לחדר והכל נקי מאוד יורד לבריכה שהיא נקייה מאודדדמתארגן לארוחת ערב ומקבל שיחת טלפון מהקבחה מנהל הקבלה בעצמו יונתן המהמם מתקשר לדעת אם הכל בסדר אם יש משהו שאנחנו צריכים שואל אם אנחנו מגיעים לארוחת הערב ובגלל שארוחת הערב ההגשה אישית הליווי הוא של יונתן שמלווה אותנו לשולחן וממלא כמה תפקידים כמו מנהל ערב השרות של אמל אחראית משמרת זה זה שרות ברמה של 10 כוכבים לא 5 כוכבים החיוך הכובש משרתת באהבה רואים השרות זורם אצלה, חוזרים לחדר ומתארגנים לשינה הבנות מתלוננות שהספה הנפתחת לא נוחה מאותו הרגע שהתקשרתי לקבלה תוך פחות מ 5 דקות מגיע צוות זריז נחמד מחליף את הספה במיטה, מגיעים לארוחת בוקר והכל טעים מאוד אסטטי מזנון ברמה אחרת, מגיעים לארוחת הערב והאוכל טעים ברמות אחרות הכל טעים ומיוחד מנהל מזון ומשקאות ג'מיל ניגש לכל שולחן שואל אם הכל בסדר ואם אנחנו צריכים משהו, ניגשים לקבלה ללונה פקידת קבלה שרואים שהיא אוהבת את העבודה איכפתית ורצון לעזור.בכל אופן כל התיאור ואנחנו באמצע החופשה פשוט הייתי חייבת לומר שהלוואי והמלון הזה יהיה אחראי ללמד את המלונות בארץ מה זה שרות, יחס, איכפתיות, אוכל טעים, מלון ברמה גבוהה מאוד והכל עושים העובדים אז תודה על חופשה מדהימה אין ספק שאנחנו נחזור להתארך חג שמח ושבת שלום❤️❤️❤️
Ophir HarranOphir Harran
18:19 29 Sep 23
Ayala ShremAyala Shrem
07:40 26 Sep 23
מלון מזמין, מקסים ונקי עם תודעת שירות יוצאת דופן. היתה לנו חוויה מרחיבת לב, לא פחות. התחושה היא שדואגים לך ורואים אותך, היחס של אנשי הצוות אדיב ואכפתי, מעל ומעבר. ארוחת הבוקר מגוונת, נדיבה ומושקעת, הטיפול בספא היה מפנק, קשוב ומרגיע. ניכרת נדיבות, השתדלות והשקעה גם בפרטים הקטנים.תודה מיוחדת ליונתן, שרגישותו יוצאת הדופן והאופן בו דאג לכך שנרגיש בטוחים ושמחים, היא משהו שנשאר איתנו בלב.תודה על חופשה מפנקת באמת, ולא פחות חשוב - על הנתינה הבלתי אמצעית שאינה מובנת מאליה! 🤗
Amit VakninAmit Vaknin
17:07 25 Sep 23
מלון מצוין, שקט, שירות טוב לאורחים, אוכל ברמה גבוהה. ממש כיף בבריכה לא חסר איפה לשבת, היא ממוקמת ממש בצמוד לחוף הפרטי של המלון. יש מדשאה עם ספות זוגיות שאפשר לשבת מול נוף הכנרת. אין ספק שנחזור.דבר קטן רק שהפריע זה שהגיעו להפתיע את אישתי לכבוד יום ההולדת עם בלונים, אחותה ובן זוגה ועשו להם בעיות וזה ממש לא היה ראוי. אני מבין שלא רוצים להכניס אנשים זרים, אבל כל מקרה לגופו ומוטב להפעיל שיקול דעת.
Shai ShermanShai Sherman
00:04 25 Sep 23
מלון מדהים... אחד הטובים בישראל. אוכל נהדר ממיטב השפים, בריכת השחייה המעוצבת בצורה הטובה ביותר וחוף פרטי יפהפה (כנרת/ אגם קינארט/ים).הדברים הכי טובים שהכרתי אי פעם. הבעיות היחידות הן מחירים גבוהים מאוד, קיבולת מלאה, חניה לא מספקת, "שירותים פתוחים" בחדר (דלת זכוכית ללא נעילה ומקום מסביב לגבול הדלת), בריכת שחייה בלילה ומהירות אינטרנט מאוד מאוד נמוכה.אבל אנא זכרו, השירות הטוב ביותר שאני מקבל אי פעם מכל העובדים כולל הקבלה, מציל בריכת שחייה, שף חדר אוכל וכאלה, שירותי אבטחה, שירות ניקיון, איש בר, זמרים, מנהלים וכו')אני בהחלט אחזור!!!
Mazal DahbashMazal Dahbash
21:26 12 Sep 23
היה ממש כייף החדרים היו יפים והשירות מעולה במיוחד קים וקצין ביטחון מאמת ארפאת האוכל מעולה נהננו מכל רגע צוות מעולה דאגו לנו מאוד
Tzofi RazTzofi Raz
17:03 12 Sep 23
Amir OvadiaAmir Ovadia
19:01 11 Sep 23
מלון גדול מהחיים. חדרים מרווחים, צוות המלון מאוד אדיב ומסביר פנים קיבלנו שירות מעל ומעבר במיוחד מיונתן מהקבלה
דיאנה לויטןדיאנה לויטן
11:01 11 Sep 23
מקום עם אווירה נעימה. מושלם מבחינת שירות, סבלנות ואדיבות של הצוות. צוות הקבלה עזר בכל שאלה או בקשה והם נתנו לנו הרגשה אמיתית שאנחנו אורחים חשובים.החדר שלנו היה מרווח, נקי והיה נעים לחזור אליו.האוכל במסעדה היה טעים ומגוון למדי.חוויה מושלמת. אני ממליצה בחום על המלון הזה לכל מי שמחפש חווית אירוח שקטה ונעימה.
Michael ShtaingausMichael Shtaingaus
08:59 11 Sep 23
הכול טוב ומעולה אף בריכה ויציאה לכנרת פתוח רק משעה 9 בבוקר שזה מאוחר במיוחד בימים החמים .גם מחיר מאוד גבוה שזה לא מצדיק
ף יחזקאלף יחזקאל
19:54 29 Jul 23
מלון שקט ונהדר. בריכה ממוצעת ולא עמוסה. חוף פרטי ירידה לכנרת ממתחם המלון.אוכל מיוחד וטעים ממש. חדרים גדולים ומפנקים. צוות העובדים במלון אדיב מקצועי ושירותי מאוד. מומלץ בחום!!
Viki AharonViki Aharon
17:01 27 Jul 23
מלון מקסים, נקי, נעים. העובדים מאוד שירותיים ומתייחסים יפה לאורח, משקיעים בשביעות רצון. הבריכה סבבה, הרבה מיטות כייפיות בבריכה, אחלה נוף, מוסיקה נחמדה כשהיא מושמעת על ידי המלון ולא מגיעה מאנשים שהביאו רמקול או מהחוף הסמוך. יש חוף פרטי קטן של המלון. המלון נמצא בסביבה מעפנה וכל המסביב נראה ממש מוזנח. המלון כאילו לא שייך לנוף של הסביבה שלו. נמצא כמה דקות הליכה מהטיילת, שהיא מזעזעת למדי. יש במלון חניה חינמית לאורחים . ארוחת בוקר מאד נחמדה (מאפים לא הכי טריים, אבל מבחר גדול והרבה דברים טעימים).
רוני גברוני גב
05:21 25 Jul 23
מלון בוטיק (כ- 60 חדרים), יקר !מבחינה עיצובית מאד יפה, נקי, התארחנו על בסיס לינה עם ארוחת בוקר.למלון בריכה מהממת וחוף קטן פרטי לכנרת.סה"כ נהנינו, אוירה נעימה, שקט, ארוחת בוקר טובה ושירות טוב.
mor whitmanmor whitman
07:11 23 Jul 23
מלון מדהים עם שירות מדהים עוד יותר.ג'מיל הוא אחד מאנשי הצוות הכי אדיבים שנתקלתי בהם.כל צוות המלון דאג לנו לכל דבר ועניין.הבריכה נקייה, הירידה לכינרת זריזה ונגישה, האוכל ברמה...החיסרון היחיד זה שאין ג'ימבורי ואולי הרעש מהחוף הצמוד...בהחלט נחזור שוב
Ezra MosseriEzra Mosseri
10:42 06 Jul 23
אחלה מלון. סוף סוף יש בטבריה/הכינרת מלון שוה. מהחדר, לברכה, ארוחת בוקר, וכו׳ היתה לנו חוויה מצוינת.
אורית דחבשאורית דחבש
11:01 05 Jul 23
לקים היקר ולמנהל מלון יו בוטיק כנרת,אנו מודים לכם על חופשה מדהימה בבית המלון,נהננו מאוד,השירות מדהים, האוכל טוב וטעים, החדר יפה נקי ומסודר,תודה על שדאגתם לפנק אותנו בפירות ושתיהתודה על האכפתיות ותשומת הלב שהכל בסדר ושלא חסר שום דבר ושיש לנו הכלובצאתנו מבית המלון מנהל בית המלון נתן לנו מתנותתודה על חופשה טובה ומדהימה
לאה אלבזלאה אלבז
09:55 06 Jun 23
רוצה להמליץ על מלון של פתאל בטבריה- יו בוטיק כנרת, אנחנו פעם 6 במלון הזה (נוסעים ממוצע פעם ב3-4 חודשים) בהרכב משפחתי של זוג ו 3 ילדיםהמלון מאוד נקי, מסודר, יש בריכה מהממת, חוף פרטי לכנרת שאין את זה בהרבה בתי מלון בכנרת אם בכלל, השירות שלהם פשוט מהמם, אכפתי, מהיר, תמיד מחייכים ועוזרים בכיףאווירה טובה, רגועה, החדרים יפים, מרווחים ונקייםהאוכל ברמה גבוה, היינו בשבת האחרונה והיה מהמם! הארוחת שישי מגוונת דגים בשרים סלטים-הכל טרי וטעים, הארוחת בוקר כנל-יש שפע של דברים ומצאתי אינסוף דברים לילדיםממליצה על המלון הזה בחום!
Stas MalisovStas Malisov
13:50 03 May 23
מלון מעולה.השירות היה מצוין ואדיב.ארוחת הבוקר כלולה במחיר, והיא טובה ומגוונת.החדרים חדשים, מרווחים ונקיים מאוד.למלון חוף פרטי קטן וחמוד, אם כי החיסרון שלו הוא שאינו עשוי מחול אלא מחצץ.הבריכה גדולה, ויש גם בריכת ילדים מצוינת, שם הילד נהנה מאוד, למרות שרצוי היה לחמם אותה מעט, כי המים היו על גבול הקפואים.הייתי רוצה לתת ציון 4 למלון בגלל החצץ בחוף וטמפרטורת הבריכה, אבל לא רוצה להרוס את הציון הממוצע, כי סה"כ המלון טוב והציון הנוכחי די מגיע לו, לכן נותן ציון 5.
js_loader

חדרים במלון יו בוטיק כנרת

באופן כללי, מלון יו בוטיק כנרת מציע 60 חדרים ברמות אירוח שונות, כאשר כלל החדרים נחלקים ל-7 סוגים שונים. אלו הם סוגי החדרים במלון:

חדרי U סופריור: חדרים אלו מותאמים לזוג + תינוק והם צופים ישירות לסובב כנרת והאזור. 

חדרי U דלקס: חדרים אידיאליים לזוג + 2 ילדים, חדרים אלו כוללים מרפסת עמידה לליטוף קרני השמש. 

חדרי U דלקס עם מרפסת: חדרים אלו מותאמים עבור זוג + 2 ילדים או 3 מבוגרים, כאשר חדרי האירוח הללו כוללים גם מרפסת שמש גדולה. 

חדרי U דלקס בוטיק: אלו חדרים מושלמים עבור חופשה זוגית רומנטית, אך יש לציין כי אינם כוללים מרפסת. חדרי האירוח הללו מותאמים לזוג. 

חדרי U דלקס פנורמי: אם חלמתם על חופשה עם נוף פנורמי לכנרת, זה החדר עבורכם. אלו מותאמים לזוג בלבד. 

חדרי U אקסקיוטיב פנורמי: בחדרים האלו יש לכם לא רק נוף עוצר נשימה לכנרת, אלא גם נוף כיפי של FUN לבריכת המלון. 

חדרי U דלקס עם גישה לבעלי קשיי ניידות: חדרים אלו כוללים דלת כניסה רחבה עבור אורחים מוגבלי תנועה, מקלחון נגיד ועוד. יש לציין, קבלת חדר זה מותנית בהצגה של תעודת נכה רשמית.  

יו בוטיק כנרת חדרים

מתקני מלון יו בוטיק כנרת

לאחר שדיברנו על יו בוטיק כנרת חדרים, נציין כי יו בוטיק כנרת דילים במלון, זה משהו שכדאי לקחת בחשבון. הדילים כוללים שימוש בכלל מתקני הנופש, לרבות השירותים והמתקנים הבאים:

  • הכנרת צמודה למלון: האורחים יכולים להשתמש ברצועת חוף הצמודה למלון.
  • בריכות שחייה: במלון קיימות 2 בריכות שחייה, האחת מהן רדודה עבור ילדים.
  • נשנושים: בצמוד לבריכת המלון תמצאו SNACK BAR המגיש ארוחות קלילות, משקאות ועוד. 
  • ספא פינוקים: כאשר תבקשו לברר לגבי יו בוטיק כנרת מחירים ללילה או סופ"ש, ודאו כי הדיל כולל שימוש במתחם הספא במלון – מומלץ מאוד! 
  • בית כנסת: בית הכנסת של המלון כשר בהשגחת רבנות טבריה וכן מותאם למתפללים שומרי מסורת, כולל ספרי תורה בתוכו, ספסלים נוחים ועוד. 

מתקני מלון יו בוטיק כנרת

אוכל במלון מלון יו בוטיק כנרת

ראשית, נציין כי האוכל במלון מלון יו בוטיק כנרת הינו אוכל כשר בהשגחת הרבנות של טבריה. אבל, לא פחות חשוב מכך שהאוכל כשר, אנחנו רוצים לציין שמדובר כאן בחוויה קולינרית מהטובות שתוכלו להיתקל בהן באזור הכנרת וטבריה. כדאי לדעת, האוכל המוגש במלון כולל ארוחות שף ייחודיות. 

אוכל במלון מלון יו בוטיק כנרת

כלל המוצרים המוגשים והמתבשלים במסעדת המלון הינם מוצרים המתבססים על חומרי הגלם הטריים ביותר, כולל ירקות וחומרי גלם אחרים אשר נקטפים ומועבדים כאן באזור הכנרת. במילים אחרות, אם אתם מעוניינים להגיע לסופ"ש במלון יו בוטיק כנרת, עדיף להגיע רעבים. בתאבון! 

ראו מלונות מומלצים נוספים באזור זה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות