מלון דיוויד ים המלח

4/5
תוכן עניינים

מלון דיוויד ים המלח הוא אחד מאותם מלונות, שכאשר רוצים להתפנק על חוויית הנופש המושלמת – אליו הולכים. בקרבה רבה לעיר ערד ולמוקדי אטרקציות שונים, מלון דיוויד ים המלח מציע את חוויית הנופש הייחודית, הקסומה והרומנטית באזור. הנה מה שצריך לדעת על המלון – קראו כאן. 

אין הרבה בתי מלון אשר מסוגלים להציע את חוויית האירוח שמציע מלון דיוויד ים המלח, אחד מבתי המלון אשר ממוקמים ממש על קו החוף של ים המלח. זהו אחד מאזורי התיירות הידועים העולם, בו תוכלו למצוא לא רק "חוויית בוץ", אלא גם מלונות מפנקים במיוחד. מלון דיוויד ים המלח הוא בהחלט אחד מאותם מלונות, והנה יתרונותיו:

  • ריזורט: מלון דיוויד ים המלח הינו מלון ריזורט וספא, הכולל את כל הטיפולים הכי מפנקים שריזורט יכול להציע.
  • רמת אירוח: מלון דיוויד ים המלח הינו מלון 5 כוכבים, בו תוכלו להתפנק על ההטבות והפינוקים הכי מרגשים לגוף ולנפש.
  • נופים: מלון דיוויד ים המלח צופה ישירות על ים המלח, שהוא מהווה אטרקציה כשלעצמו.
  • כל הפינוקים: כיאה למלון 5 כוכבים וכמצופה ממנו, מלון דיוויד ים המלח מציע את כל סוגי הפינוקים הכלולים ברמת האירוח הגבוהה ביותר.

דיוויד ים המלח ריזורט וספא

קצת על מלון דיוויד ים המלח 

מלון דיוויד ים המלח הינו מלון אשר מציע חוויית נופש שכולה אקסקלוסיבית, קסומה וכזאת המציעה נופים מושלמים המקיפים את האורחים 7\24. במקום הנמוך ביותר בעולם, ים המלח, תוכלו למצוא את המלון הכולל לא פחות מ-606 חדרי אירוח סטנדרטיים, פרמיום וסוויטות מסוגים שונים.

בעוד שחלק מהחדרים פונים לים המלח עצמו, חדרים אחרים כוללים גינה פרטית, נוף לבריכת המלון ועוד. המלון, אשר מוגדר בתור מתחם ריזורט וספא, מעוצב אדריכלית וכולל בתוכו שני מתחמי ספא ייחודיים. על הרקע האגדי של ים המלח, תוכלו להנות גם ממסעדה איכותית, חדר כושר ועוד.

קצת על מלון דיוויד ים המלח 

חוות דעת על מלון דיוויד ים המלח

לא משנה אם אתם מחפשים מלונות בישראל לחופשה זוגית או משפחתית, בכל מצב בו נרצה להתארח במקום כזה או אחר, חשוב שנקרא ביקורות. להלן מספר המלצות וחוות דעת על מלון דיוויד ים המלח:

שגב מעטוףשגב מעטוף
15:50 01 Oct 23
הייתי אני ואישתי כאן וממש נהנינו 💫מלון טוב למשפחות וזוגות וקבוצות. נראה טוב מבחינת הנראות של המלון מבפנים והחדרים.שירות מקסים. בריכה גדולה ובר שתייה ליד הבריכה וחדרי משחק לילדים. הרבה צל ליד הבריכה.אזור הספא כלול במחיר ויש בריכת מי מלח ומינרלים מקורה וחיצונית, ג'קוזי וחדר כושר וטיפולים נוספים בתשלום.יש במלון בית כנסת ועכשיו גם בנו כאן סוכה גדולה עבור האורחים לחג סוכות.ראיתי שכתבו כאן ביקורות לא טובות ולדעתי מי שכתב אותן סתם משקר וכתב אותן רק כדי לתת ביקורת שלילית פיקטיבית. 👎
Keren TurgemanKeren Turgeman
17:05 28 Sep 23
להנהלת המקום, וואיב אחמש בחדר האוכל נותן שירות יוצא מן הכלל וברמה גבוהה. נעים ושירותי. חמזה המלצר דאג לנו ונתן לנו שירות אישי ולבבי. בחיים לא נתקלתי בשירות כזה טוב מאחמשים ומנהלים בבית מלון שאכפת להם שתצא שמח, שבע ומרוצה. החדר אוכל מנוהל ברמה גבוה, אוכל מגוון, שפע בארוחת בוקר הכל מוכן במקום טרי וחם ולא מביאים שאריות. אין ספק שנחזור תודה רבה לצוות חדר האוכל במלון שעשו לנו את החופשה.תודה רבה!משפחת תורגמן
אני פה כבר פעם 10 ובאמת שאף פעם המלון לא מאכזב!! הגענו קבוצה גדולה. הקבלת פנים הייתה מעולה ומסודרת החדרים ברמה גבוהה מאוד כך גם הניקיון בכל שטח המלון מאוד נהנו בספא יש המון אפשרויות והאוכל חגיגה של טעמים כמובן שנחזור שוב אין על דיוויד כל פעם מחדש מתעלה על עצמו ועל הרבה בתי מלון!
js_loader

חדרים במלון דיוויד ים המלח

חדרי המלון כולם מאובזרים בציוד ובפריטים הנדרשים לאורחים, כאשר בכל אחד ואחד מהחדרים תוכלו למצוא מרפסות שמש מפנקות עבור הנס קפה של הבוקר. הבחירה יכולה ליפול על חדרי סופריור או דלקס, כאשר אלו נחשבים הסטנדרטיים והם כוללים מרחב של כ-18 – 24 מ"ר.

כמו כן, גם במלון זה, בדומה למלונות נוספים באזור ים המלח, תוכלו למצוא גם סוויטות מפנקות, כמו גם חדרים עם גן פרטי ואווירה קסומה, חדרים עם דלת מקשרת ביניהם, חדרים נגישים לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות ועוד. נוסף על כך, ניתן לשריין מיקום מראש באגף הפרמיום של המון, בו תמצאו הטבות שונות ופינוקים מרגע הכניסה עד ה-צ'ק אאוט.

חדרים במלון דיוויד ים המלח

שם החדר מיועד ל:
סופריור עד 3 אורחים
סופריור עם נוף לבריכה עד 3 אורחים
דלקס עד 4 אורחים
דלקס עם נוף לבריכה עד 4 אורחים
חדר גן עד 2 אורחים
סוויטת מצדה עד 4 אורחים
סוויטת מצדה עם נוף לבריכה עד 4 אורחים
סוויטת דלקס עד 2 אורחים
סופריור פרמיום עד 2 אורחים
סופריור פרמיום עם נוף לבריכה עד 2 אורחים
דלקס פרמיום עד 2 אורחים
דלקס פרמיום עם נוף לבריכה עד 2 אורחים
סוויטת מצדה פרמיום עד 2 אורחים
סוויטת מצדה פרמיום עם נוף לבריכה עד 2 אורחים
סוויטת דלקס פרמיום עד 2 אורחים
סוויטה נשיאותית בהתאמה אישית

מתקני ושירותי מלון דיוויד ים המלח

בין שירותי המלון, האורחים יכולים ליהנות ממתחם של ספא וטיפולים שונים, הניתנים בתיאום מראש ובתשלום נוסף. כמו כן, מתקני המלון כוללים גם עמדות טעינה עבור רכבים חשמליים, חניה חינמית על בסיס מקום פנוי, שירותי גיהוץ לאורחים, בית כנסת וכן מעלית שבת.

המלון הינו מלון כשר בהשגחת הכשרות הרבנות ישראל רגילה, המעוצה הדתית בבקעת הירדן, בו תמצאו גם 3 מסעדות כשרות שונות. כמו כן, בזכות גודלו של המלון, הוא מאפשר לאורחים להנות משירותים כמו מגרשי טניס, סקווש, כדורגל ומגרשי כדורסל. וכמובן, אולי החשוב מכל, במלון תמצאו בריכת פעוטות וכן בריכת שחייה ענקית המשתרעת על פני מטרים רבים.

אוכל במלון דיוויד ים המלח

מלון דיוויד ים המלח כולל בתוכו 3 מסעדות שונות, כאשר כל אחת ואחת מהמסעדות מציעות חוויה קולינרית בניחוח קצת אחר. אלו הן המסעדות במלון, בתיאבון:

  • מסעדת אוליב'ס: מסעדה זו, המציעה חוויה קולינרית קלאסית, מגישה מנות ים תיכוניות ישראליות טיפוסיות וכן מאכלי עדות על סוגיהם. התפריט עשיר במיוחד וכולל ארוחות בוקר, צוהריים וערב.
  • מסעדן עין המדבר: בשונה ממסעדת אוליב'ס המגישה מנות בשריות, מסעדת עין המדבר מתמחה בהגשת תפריט חלבי. במסעדה זו תוכלו למצוא נוף פנורמי פשוט מטריף חושים, בעודכם נהנין ממטעמים המגיעים מהמטבח העשיר הכולל: גבינות בתיבול, דגים מטריפים, רטבים עשירים וסלטים מסורתיים ורעננים.
  • מסעדת הבזאר: זוהי מסעדת ארוחות ערב קלאסיות, בה תמצאו הגשה בסגנון של בופה עשיר ומפנק.

אם אתם מגיעים למלון דיוויד ים המלח, תקפידו להגיע רעבים!

חדר האוכל של מלון דיוויד ים המלח
חדר האוכל של מלון דיוויד ים המלח

רוצים לקרוא על מלונות נוספים בים המלח?

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות