מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

4.5/5
תוכן עניינים

זהו, הגיע הזמן הזה בשנה שבו אילת קורצת וקוראת לכם לבוא לבקר בה? מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת מציע את אחת מהחופשות המפנקות ביותר במחירים משתלמים, אבל לפני שמזמינים נופש במלון זה, בואו נדבר על פרטי הפרטים ועל מה שחשוב – מה יש במלון זה ולמה הוא מומלץ כ"כ? הנה המידע, הטיפים ומה שבין לבין.

הכירו את מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

במחירים משתלמים במיוחד, מלון לאונרדו רויאל ריזורט מאפשר ליהנות משלווה קסומה במיוחד, כזאת שאולי רואים רק בסרטים וקוראים עליה בספרים. ובכל זאת, מלון לאונרדו רויאל ריזורט מייצר איזושהי אווירה אינטימית וחוויות לכל הגילאים, עם חופש מוחלט שמורגש באוויר בכל ס"מ של שטח המלון. מעבר לארוחות מעולות, אטרקציות ופעילויות, מופעי בידור וילדים, ג'קוזי וסאונה,  מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת כולל גם את הפינוקים והשירותים הבאים:

  • ספא המלון: מעבר לכך שמתחם הספא של מלון לאונרדו רויאל ריזורט מאוד מפנק, ניתן גם להשתמש במתחם הספא של לאונרדו פריוויליג' הסמוך.
  • מסעדת המלון: ארוחות הבוקר והערב מוגשות בצמוד לבריכה בעמדות בישול פרונטאלי.
  • בר המלון: בר המלון ממוקם בצמוד למסעדת רויאל ריזורט וכולל מבחר פעילויות שונות ומשקאות איכותיים.
  • אולם אירועי המלון: תוכלו למצוא במלון אולם אירועים מפואר ויוקרתי המותאם לכל סוגי האירועים, המופעים והכנסים.
  • מועדון ילדים: מועדון הילדים כולל מגוון משחקים שונים, אבל הדובדבן האמיתי בקצפת הוא: הופעות ה-LIVE שצוות המלון מעלה בשוטף עבור קהלים צעירים ומבוגרים גם יחד.
מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת
מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת בשעות הערב

ביקורות וחוות דעת על מלון לאונרדו רויאל ריזורט

לפני שנדבר על סוגי החדרים במלון זה, חשוב לעצור ולקרוא כמה מהביקורות וחוות הדעת שנכתבו על מלון לאונרדו רויאל ריזורט. בדרך זו, נוכל לקבל מידע נוסף על החוויה שעברו האורחים אשר ביקרו במקום בעבר:

Luiza IhaevLuiza Ihaev
11:17 07 Aug 23
מלון מהמם וצוות בידור אלוף ומקצועי
aviad49aviad49
15:24 18 Feb 23
מלון מעולה, אחלה בריכה.
חנה צבעחנה צבע
07:21 21 Dec 22
שירות אדיב. מענה מיידי לכל בקשה. העובדים בתודעת שירות גבוהה. האוכל בשפע ומגוון מאוד.
נטלי סיקסיקנטלי סיקסיק
16:35 20 Dec 22
שירות בסדר נחמדים אוכל טעים מלצרים מקצימים
אילן שמיראילן שמיר
16:30 13 Dec 22
נהנינו מאוד, שרות מעולה, מקום מחבב.
js_loader

סוגי החדרים במלון לאונרדו רויאל ריזורט

מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת כולל כמה סוגי חדרים שונים ובגדלים שונים, החל מחדרים זוגיים, דרך חדרים המותאמים למשפחות וכן סוויטות עם סלון ונוף משגע הנשקף מהן. חדרי קומפורט מותאמים עבור משפחות, אך יש לשים לב כי חדרי הקומפורט אינם כוללים נוף לבריכה (הם בקומת הקרקע).

כמו כן, חדרי הסופריור מפנקים במיוחד (חלקם ללא נוף לבריכה), בהם תמצאו מספיק מקום עבור זוג + 2 ילדים (חדרי קומפורט מותאמים בד"כ עבור זוג + 1). נוסף על הנ"ל, ניתן להזמין גם חדרי סופריור עם נוף לבריכה, סוויטות ג'וניור עם סלון מפנק, סוויטות דלקס הכוללת פינת ישיבה וחדר שינה מפנק ועוד.

יש לציין, בחלק מהחדרים ישנה גישה עבור אנשים בעלי מוגבלויות, אך חלק אחר מהחדרים מצריכים טיפוס של כמה מדרגות על מנת להגיע אליהם. אם אתם מתמודדים עם מוגבלויות פיזיות כאלו ואחרות, מומלץ לברר מראש את הנושא בטלפון.

סוגי החדרים במלון לאונרדו רויאל ריזורט

מידע כללי ומתקני מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת הינו מלון 4 כוכבים, בו תוכלו למצוא את כלל הפינוקים שאתם צריכים כדי לקחת הפסקה קצרה ממרוץ החיים, להתרווח אחורה עם משקה קר ביד וליהנות מהבריזה האילתית. כאשר בוחרים מלון באילת, הנושא של המיקום הוא קריטי.

מתקני מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת
הבריכה במלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

מלון זה, ממוקם במתחם מודרני אשר נמצא בין החנויות והמסעדות במרינה באילת, כ-12 דקות הליכה מחוף חנניה האילתי מה שהופך אותו לבחירה נהדרת. בתוך כך, המלון כולל את הפינוקים והשירותים הבאים:

  • חניה וארוחת בוקר מגולמות במחיר הלינה.
  • מסעדה כשרה וקדומה במיוחד.
  • 2 ברים, כאשר אחד מהם ממוקם בניחותא על שפת הבריכה.
  • בריכה חיצונית, בריכת ילדים ומתחם ספא הכולל ג'קוזי.
  • מועדון ילדים הכולל חדר משחקים והופעות LIVE בשגרה.

המלון כולל את כל התנאים הסטנדרטיים בקיימים במלונות ברמה גבוהה, לרבות Wi-Fi חינמי, טלוויזיות ומיני ברים, ציוד להכנת קפה ותה וגם כמה פינות ישיבה המפוזרות במלון. כמו כן, חלק מהחדרים מציעים גם ספות נפתחות עבור סידורי שינה נוספים. ולא פחות חשוב, בחלק מהחדרים אפשר להנות מנוף מושלם לבריכה.

אוכל ומסעדה במלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

עם נוף מושלם לבריכה אשר נשקף ממנה, מסעדת מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת נחשבת אחת האיכותיות בין מלונות ה-4 כוכבים באילת. תמצאו כאן אוכל מגוון מאוד וכשר כמובן, החל מארוחות בוקר ישראליות מפנקות, דרך בשר משובח ועד קינוחים מטריפים לכל הדעות.

מסעדת מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת מרווחת מאוד, ומה שמפריד בינה לבין החוץ הוא שמשות גדולות ושקופות היוצרות אווירה פתוחה מאוד. עיצוב חדר האוכל מדבר בעד עצמו, אבל האוכל לא נופל ממנו. האוכל מוגש כשהוא טרי במיוחד, וגם ניתן למצוא בחדר האוכל עמדות בהן האוכל מוכן במקום.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות