לאונרדו קלאב אילת

4.6/5
תוכן עניינים

אם חיפשתם מידע לגבי מלון לאונרדו קלאב אילת, אנחנו כאן כדי לדבר לא רק על כמה חדרים במלון לאונרדו קלאב אילת. מעבר לכך שנדבר על סוגי החדרים במלון, נדבר על דילים של לאונרדו קלאב אילת הכל כלול, נבין ביחד מה כוללים מתקני ושירותי המלון, מה יש לאכול במלון הזה וכל מה שבין לבין. 

הגיע הזמן לצאת לאיזו חופשה מלטפת על חוף הים האילתי? כאשר אנשים מתחילים לגלגל בראש את הרעיון של חופשה אילתית בקיץ או אפילו בחורף, מלון לאונרדו קלאב אילת הוא אחד מהמלונות הראשונים שעולים בשיח, ולא בכדי. מעבר לכך שתמצאו חדרים במלון לאונרדו קלאב אילת אשר מעלים משמעותית את רף האירוח בעיר, תוכלו ליהנות גם מדילים של לאונרדו קלאב אילת הכל כלול, מה שיאפשר לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  1. לוקיישן: המלון ממוקם ממש בקרבה סמוכה לחוף הים האילתי, ככה שתוכלו בכל רגע להתרענן עם איזו טבילה טובה. 
  2. הכל כלול: אם חיפשתם מלונות באילת על בסיס הכל כלול, המלון הזה הוא ללא ספק אופציה נהדרת. לאונרדו קלאב אילת מציע דילים הכל כלול במחירים אטרקטיביים, מה שמתאים מאוד למשפחות עם ילדים. 
  3. אירוח: אם חיפשתם אחרי מלונות ברמת אירוח של 4 כוכבים, כאן תוכלו להתפנק כמו ברמת אירוח של 6 -7 כוכבים (אם היה כזה דבר). כאשר הכל כלול בדיל שלכם, אין יותר פינוק מזה. 

לאונרדו קלאב אילת

סוגי החדרים במלון לאונרדו קלאב אילת

לגבי סוגי החדרים במלון לאונרדו קלאב אילת, תוכלו למצוא כאן מספר מרשים במיוחד של 282 חדרים בכל מיני רמות אירוח שונות. בין אותם 282 חדרים, תוכלו למצוא את הסוגים הפופולאריים ביותר לפניכם:

סופריור עם מרפסת

חדרים אלו מותאמים עבור זוג + 2 ילדים, כאשר כלל חדרי הסופריור כוללים מקלחונים מאובזרים, מיני בר וכספת, ערוצי לוויין בטלוויזיה וכמובן, מרפסת הצופה ישירות על אילת או הבריכה. 

 סופריור עם גן פרטי

מתחשק לכם חדר אירוח אילתי עם גינה קטנה ופרטית משלכם? כאלו הם חדרי הסופריור עם הגן, שכוללים מרפסות שיזוף אולטימטיביות עם יציאה פרטית לגינה אשר זמינה לשהותכם והתפנקותכם 7\24. 

 סוויטות גם מרפסות

אין יותר מושלם מאשר חופשה אילתית בסוויטה שהיא כולה רק שלכם, כאשר רוב הסוויטות במלון מותאמות בעיקר עבור זוגות. עם זאת, ניתן להזמין סוויטות עם סידורי שינה נוספים, כמו למשל סוויטות עם ספות הנפתחות למיטות. 

סוגי החדרים במלון לאונרדו קלאב אילת

מתקני ושירותי מלון לאונרדו קלאב אילת

לאחר שעברנו על חדרים במלון לאונרדו קלאב אילת, כמו גם דיברנו על הדילים של לאונרדו קלאב אילת הכל כלול, הגיע הזמן לדבר על מתקני הנופש הקיימים במלון, ויש לא מעט מהם. הנה כמה מהפופולאריים ביותר בין מתקני לאונרדו קלאב אילת:

פארק מים לילדים

חיפשתם מלון באילת עם מגלשות מים מגניבות? מצאתם! הילדים במיוחד, אבל גם ההורים מוזמנים לעשות כיף חיים אחד ענק הכולל גלישה במגלשות מים, גלישה במגלשות אקסטרים של 12 מטרים, להשתכשך בבריכות גלים ומפלים ועוד. 

מתקני ושירותי מלון לאונרדו קלאב אילת

כושר, בריאות וספא

מתחמי הכושר, הבריאות והספא של מלון לאונרדו קלאב אילת כוללים חדרי טיפולים אישיים, חדרי ג'קוזי וסאונה מהסוג הרטוב והיבש, חדר כושר מאובזר למשעי ועוד. 

וולקאם בייבי

מכירים את שירות WELCOME BABY? לאונרדו קלאב אילת כולל את כל הציוד, השירותים וסוגי האבזור שהורים טריים צריכים, לרבות ציוד היקפי לתינוקות, פינות החתלה, שירותי בייביסיטר, חנות דראג סטור ועוד. 

מתקנים נוספים במלון 

המתקנים הנוספים במלון כוללים טרקלין עסקים וישיבות מקצועיות, כמו גם בית כנסת אשר מתאים לעשרות מתפללים ויותר, חניה חינם, אולם כנסים ועוד. 

אוכל במלון לאונרדו קלאב אילת הכל כלול

אם אתם שואלים לגבי אוכל במלון לאונרדו קלאב אילת הכל כלול, כנראה שצריך לחדד זאת שוב – הכל כלול! זה אומר שיש לכם חטיפים, ארוחות חמות, ארוחות קלילות ונשנושים, ארטיקים ופיצות, משקאות חמים וחריפים ועוד – הכל על חשבון הברון ובמסגרת של הכל כלול. 

עבור הורים למספר ילדים, דילים של הכל כלול זו החוויה המושלמת ביותר, כזאת שאפשר לצפות לה רק מהמלונות הכי איכותיים. כזה הוא מלון לאונרדו, ככה שההמלצה היא להזמין מקום לפחות חודש – חודשיים מראש. והכי חשוב, שתהיה חופשה מהנה וטעימה! 

אוכל במלון לאונרדו קלאב אילת הכל כלול

 

עדיין מתלבטים? הנה עוד כמה מלונות מומלצים באילת שכדאי לבדוק:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות