מלון יו מג'יק פאלאס אילת

4.5/5
תוכן עניינים

אם חיפשתם ארמון, אה, סליחה, מלון 5 כוכבים, מצאתם אותו במתחם יו מג'יק פאלאס אילת. מספיק להתבונן בכמה תמונות בגוגל, כדי להבין שמדובר בממלכה שלמה של פינוקים, כל סוגי שירותי ומתקני הנופש ובאופן כללי, כל מה שנופש מוצלח באילת מצריך.

יש הרבה דברים שאפשר להגיד על בתי מלון בארץ ובחו"ל: הם לא תמיד זולים, צריך להזמין מקום לפעמים בטווח של שנה מראש, ולפעמים, (במיוחד בחגים) חלק מבתי המלון באילת פשוט עמוסים יתר על המידה. אבל כשיש לכם מתחם כל כך מפנק, מרשים ומשתרע על פני שטח כה גדול, שום דבר מהנ"ל אינו באמת מורגש. כזה הוא מלון יו מג'יק פאלאס אילת, מלון 5 כוכבים הכולל לא מעט שירותים, לרבות השירותים הבאים:

  • מסעדות: במלון תמצאו 2 מסעדות מובחרות, כולל בשרים ופינוקים שונים.
  • הכל כלול: ניתן להזמין נופש הכל כלול במיוחד עבור משפחות עם ילדים.
  • לובי בר: הבר בלובי המלון כולל משקאות אלכוהוליים וקלים, ארוחות קלות איכותיות ועוד.
  • בריכות: 2 בריכות במלון, האחת למבוגרים והשנייה לפעוטות.
  • הוואי ובידור: הצוות מציע שלל פעילויות, אטרקציות וחוויות המותאמות לילדים ולנוער.
  • קולינריה מסביב לשעון: רעבים באמצע הלילה? תוכלו לרדת לבר הלובי כדי לבדוק מה אפשר לנשנש, או לחילופין, להזמין ישירות לחדר אוכל 7\24.
מלון יו מג'יק פאלאס אילת
מבט מבחוץ על מלון יו מג'יק פאלאס אילת

מה מייחד את מלון יו מג'יק פאלאס אילת?

אם אתם מחפשים אחר חוויה משפחתית אשר טומנת בתוכה את כל ההיבטים האפשריים של פינוקים בחופשה אחת, במלון מג'יק פאלאס בעיר אילת אפשר למצוא את זה. מלון יו מג'יק פאלאס אילת כולל בתוכו לא רק את כל מתקני הנופש והפינוקים שיש למלון להציע, אלא שהוא גם ממוקם במיקום אסטרטגי במיוחד.

מלון זה ממוקם במרחק של סה"כ 3 ק"מ מהחוף של מוש במפרץ אילת. כמו כן, במרחק של כ-3 – 4 ק"מ מהמלון תמצאו את הגן הבוטני ואת ריף הדולפינים. שני המקומות נחשבים אטרקציה מאוד מומלצת למשפחות עם ילדים ולזוגות. כמו כן, בניגוד למלונות אחרים, מלון יו מג'יק פאלאס אילת כולל בתוכו גם אטרקציות שונות אשר פעילות 7\24 – פשוט קרנבל של נופש.

יו מג'יק פאלאס אילת – ביקורות וחוות דעת

לפני שנדבר על חדרי המלון, נרצה לספק לכם מידע אודות השהייה בו. להלן כמה המלצות, ביקורות וחוות דעת על יו מג'יק פאלאס אילת:

ilan shvartzilan shvartz
21:17 21 Sep 23
היום סיימתי נופש של 5 ימים בבית המלון, האוכל היה טעים ולא חסר כלום. השירותבמלון גרוע ולא נעים, בתור אחד שמתארח בבתי מלון בארץ ובעולם בשכיחות גבוהה מאוד מעולם לא ביקשו ממני לשלם תוספת לחדר כושר שלא נדבר שהחדר כושר מיושן וקטן מאוד. ביקשתי מגהץ (ברוב המלונות ששהיתי בהם היה בחדר) פה לא היה, אז התקשרתי לקבלה ע"מ שיביאו לי מגהץ, נאמר לי שאין שירות כזה ושלחו אותי לאיזה חדר בקצה השני של המלון. בצק האוט שאל אותי בקבלה איך הייתה השהות שלי במלון, טרם סיימתי לענות כבר פנה ללקוח הבא(עדיף כבר לא היה שואל) זלזול מרגיז.
Tal AshTal Ash
11:27 26 Aug 23
אנחנו משפחה שהתארחה במלון יו מגיק פלאס - חוויה מדהימה!ועוד באוגוסט בשיא העומס!מלון מדהים , שירות ברמה גבוהה, תמיד בחיוך ואווירה טובה! המלון ממוקם קרוב לכל מה שרק צריך - מסעדות, אטרקציות, קניונים, חופים טובים...מבקשת לציין לטובה בייחוד את החדרנית גב' שרה!!! שרק שמעה אותי משוחחת עם בעלי ואומרת לו שחסרים לי כמה דברים משום שאני בהריון.. והיא,מבלי שפניתי או ביקשתי ממנה, מיד באה אליי שאלה מה אני צריכה במאה אחוז רגישות התעקשה לעזור לי בהכל וגרמה לי להתרגש בטירוף מהאכפתיות שלה."אנשים טובים באמצע הדרך" נכתב על אנשים כמוהה. אז שרה - את אלופה!!!! והמלון- פצצה! תודה
js_loader

חדרים במלון יו מג'יק פאלאס אילת

מלון יו מג'יק פאלאס אילת מציע כ-10 סוגי חדרים שונים, החל מחדרים בגדלים המתאימים ליחידים, דרך חדרי זוגות עם ילדים ועד ל חדרים המותאמים למשפחות, חדרי סוויטות וחדרים עם דלתות מקשרות ביניהם. חלק מהחדרים משקיפים לים, אחרים משקיפים לבריכת המלון וחלק מהחדרים בעלי מרפסות מפנקות וגדולות במיוחד.

כלל החדרים במלון כוללים כמובן WIFI חינם, ערכת קפה (בחלק מהחדרים גם מכונות קפה), כספת, מיני בר, מייבש שיער וכן ספה נפתחת עבור סידורי שינה נוספים. כדאי לציין, חלק מהחדרים פונים לנוף המרינה המשגעת של אילת, כך שתוכלו ליהנות מהשקיעה המטריפה של עיר החופש הבלתי מעורערת של ישראל.

 

חדרי מלון יו מג'יק פאלאס אילת

מתקני ושירותי מלון יו מג'יק פאלאס אילת

כאמור, מלון יו מג'יק פאלאס אילת מציע חוויות, פעילויות, אטרקציות ופינוקים מסביב לשעון, מה שאומר שיש תעסוקה 7\24. יש לציין, חלק מהאטרקציות מצריכות תיאום מראש וכן תשלום נוסף. בין הפעילויות השונות ניתן למצוא את מתחם הספא של יו מג'יק פאלס אילת וחדר הכושר, לובי הבר וגם בר החטיפים.

כמו כן, מומלץ לבקר במסעדת המלון ובבר של המלון, בעוד שאת הילדים אפשר להפקיד בידיהן המקצועיות של צוות הוואי ובידור מטעם המלון. במלון קיים מועדון ילדים ונוער המציג מופעים שונים ומפעיל את הילדים בכיף גדול. נוסף על כך, מלון יו מג'יק פאלאס אילת מציע את שירות מיוחד אשר מכונה WELCOME BABY – סטריליזטור, מיטת תינוק, אמבטיית תינוק וציוד נוסף אשר יסייע להורים לתינוקות קטנים במהלך השהות במלון.

 

שירותי מלון יו מג'יק פאלאס אילת

אוכל במלון יו מג'יק פאלאס אילת

כיאה למלונות 5 כוכבים, מלון יו מג'יק פאלאס אילת מציע את האוכל המגוון והטעים ביותר שאפשר לחשוב עליו. החל ממנות בשריות, חלביות, אוכל לצמחונים, טבעונים ועוד, ניתן למצוא כאן כמעט הכל. יתרה מכך, ישנו גם לובי-בר אשר מציע ארוחות קלות ומרעננות לאורך כל שעות היממה.

בין אם אתם רעבים באמצע היום או באמצע הלילה, תמיד ניתן להתקשר לשירות החדרים או לרדת ללובי המלון כדי לבדוק מה אפשר לנשנש. בסופו של דבר, בהחלט אפשר להגיד כי מלון יו מג'יק פאלאס אילת מציע את אחת מהחוויות השלמות והמקיפות ביותר, בדיוק כמו שמצפים ממלון 5 כוכבים.

 

אוכל במלון יו מג'יק פאלאס אילת
חדר האוכל במלון יו מג'יק פאלאס אילת
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות