מלון דן קיסריה

5/5
תוכן עניינים

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע החשוב על בית מלון דן קיסריה היוקרתי, כולל מידע על האוכל, החדרים ומתקני המלון.

הכירו את בית מלון דן קיסריה

קיסריה נחשבת לאחת הערים העתיקות והיפות ביותר בישראל, עם משמעות היסטורית רבה וכך גם מלון דן קיסריה. המלון, שהוקם על ידי הברון רוטשילד עבר מהפך והפך לריזורט חדש ומפנק המעניק חוויית אירוח ייחודית ואיכותית. מלון דן נחשב בין המלונות בקיסריה למלון בין הטובים ביותר באזור, וברמה מאוד גבוהה, כמובן חשוב לציין שזה מלון עם 5 כוכבים.

מה מציע מלון דן קיסריה?

מלון דן קיסריה, מציע חדרים מדהימים וייחודיים. החדרים מעוצבים בעיצובים מדהימים שמשדרגים את חוויית הנופש בכמה רמות. החדרים במלון מרווחים במיוחד ומתאימים לזוג פלוס שני ילדים. כמו כן, בחדרים תוכלו להנות ממכונת קפה ייחודית הטוחנת קפה טרי לפי בחירה.

לובי מלון דן קיסריה

במלון תהנו מבריכה מפנקת עם מתחם רחב ובר משקאות צמוד.

במלון דן קיסריה תמצאו חדר כושר משוכלל ומתחם ספא מפנק עם מגוון טיפולים ומתקנים חדשנים ומפנקים במיוחד. תוכלו להנות ממסלול הגולף שנמצא בשטח המלון, מסלון ולאונג', ממרפסות רחבות המשקיפות אל נופי קיסריה והים הרחב והיפהפה. מי שמגיע עם רכב יכול להנות  משירותי חנייה בחינם. המלון מתאים לכל מי שרוצה להתפנק, ביניהם משפחות, זוגות ואנשי עסקים כאחד.

חוות דעת על מלון דן קיסריה

קראו המלצות, חוות דעת וביקורות על מלון דן קיסריה אשר נכתבו על ידי אורחים אשר ביקרו במלון זה:

נועם סילוקנועם סילוק
11:30 14 Sep 23
מאיפה להתחיל?חדרים מדהימים! הכל נקי,מסודר ומזמין! ארוחת בוקר מפנקת! מגיע עד אליך והכל טעים למות!אבל הדובדבן! השירות בקבלה! מהרגע שהגענו לא הפסיקו להרעיף עלינו פינוקים, ציסרים,אוכל ואהבה!הרגשנו מלכים!תודה רבה על השירות ובעיקר למנהלת הקבלה עינת על ההתחשבות!בהחלט נחזור שוב!💚💚💚💚
Anat GurAnat Gur
17:53 15 Aug 23
המלון מלון יפה ומטופח, החדרים גדולים ומרווחים וארוחת הבוקר הייתה מצויינת.החלק הבעייתי היה המסעדה של נדב ודניאל. האוכל היה ברמה נמוכה מאוד, שום קשר למטבח תאילנדי אמיתי. שביקשנו להחליף מנה המלצר החזיר לנו אותה ואמר שהמנה בסדר גמור והמטבח בדק אותה...היינו בשוק וביקשנו את האחראי משמרת. לקח לו יותר מחצי שעה להגיע אחרי שביקשנו שוב ושוב שיש אלינו וגם הוא בהתחלה התווכח איתנו. שקמנו לשלם( כי לא ניגשו אלינו להביא חשבון) מנהל המשמרת עוד שאל אותנו אם להוסיף שירות.... ניגשנו למנהלת השירות במלון שלא ידעה לתת לנו שירות הולם. הושיבה אותנו באמצע הלובי וביקשה מאיתנו להכתיב לה מכתב תלונה לגבי כל אחת מהמנות למה היא לא הייתה מוצלחת...ועוד כפיצוי רצתה לתת לנו ארוחת ערב באותה מסעדה. כמובן שסירבנו. אציין שבסוף זיכו אותנו על הארוחה ולמחרת מנהל שירות אחרת נתנה לנו שירות הולם אבל החוויה הייתה הזויה ונזכרה כחלק מאוד לא נעים מהחופשה.
עידו אזולאיעידו אזולאי
20:15 07 Aug 23
וואו אחד המקומות השווים להגיע עם הילדים ועדיין להנות מחופשה איכותית ושקטה. הירידה לפרטים הקטנים, מתנות לילדים , פינוקים לחדר ולבריכה , האוכל המעולה בחדר האוכל ובבר.. הקפה עם הפולים בחדר.. בקיצור חשבו על הכל פה. ממש ממליץ 👌🏻
js_loader

מה מיוחד במלון דן קיסריה?

מלון דן קיסריה הוא מלון אייקוני. המלון הוקם על ידי הברון רוטשילד לטובת חוג הסילון של שנות ה-60. כיום, המלון עבר מהפך ובמקום מלון קלאסי הוא אימץ גישה חדשה למלונאות. כיום, מלון דן קיסריה הוא למעשה ריזורט ייחודי המעניק אירוח מפנק, שלו ומרגיע.

כלל שטחים הציבוריים והחדרים מעוצבים על מנת לאפשר לכם חופשה שלווה ומפנקת.

במלון דן קיסריה תוכלו להנות מיצירות אמנות עכשוויות של מיטב אמני ישראל המוצגות ברחבי המלון, כולל 15 פסלים קנונים של יעקב דורצ'ין. כמו כן, בכניסה תוכלו להתרשם מיצירה אייקונית של האמן רון ארד שלמעשה עוצבה ככלי רכב בגודל טבעי. בנוסף לפסלים וליצירות הקבועות במלון, תוכלו להנות ממגוון תערוכות אמנות מתחלפות של גלריה גורדון.

אם זה לא מספיק, אז גם לובי המלון הוא מיוחד. למעשה במקום לובי אתם תהנו מ-׳SALON BOCCA׳. שם תוכלו להנות מקוקטיילים מושקעים ומתפריט מקורי ומשובח.

כמו כן, לצד הבריכה תוכלו להנות מבר מפנק של משקאות מרעננים וטעימים במיוחד ואם תרצו, תוכלו להתפנק בסלסלת פיקניק משובחת מהקפיטריה החדשה ולהנות מפיקניק מושקע ברחבי הריזורט.  כמו כן אחד המלונות היותר ויתיקים בקיסירה, מלון דן קיסריה, יכול להציע יום כיף בקיסריה במלון, בגלל השטח העצום של המלון וגם כולל המגרש משחקים, והבריכה הענקית לאורחים, ובנוסף יש ספא במלון

מלון דן קיסריה

מלון דן קיסריה מסעדה: מה לגבי אוכל?

במלון תוכלו להנות מחוויות קולינריות מושקעות ומפנקות. חדר האוכל של המלון חודש ועוצב באופן מפנק ונעים. מסעדת המלון מציעה תפריט משובח. על המסעדה מנצח השף המוערך דניאל פוגל שמאפשר לכם להנות מאוכל מושקע ומפנק במיוחד.

כמו כן, תוכלו להנות מחווית אוכל מפנקת ומקוקטיילים מושקעים סביב הבריכה מבינת Imperial Palms.

כמו כן, ברחבי קיסריה יש מסעדות משובחות רבות, ביניהן

  • אג'נדה- נמצאת בכניסה לקיסריה לצד שמורת הדיונות. במסעדה תהנו ממרפסת המשקיפה לים. המסעדה מציעה שני מטבחים- האחד איטלקי והשני יפני. זו נחשבת לאחת ממסעדות הסושי הפופולריות ביותר.
  • Nagomi- מסעדת סושי מפנקת ומשובחת. פירוש המילה נגומי ביפנית הוא להרגיש בבית ובדיוק על טהרת הפירוש עוצבה המסעדה.
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות