מלון לאונרדו ירושלים

4/5
תוכן עניינים

מחפשים מלון לחופשה ירושלמית? זהו הזמן להכיר את בית מלון לאונרדו ירושלים. במלון זה יש חדרים גדולים ומעוצבים, מועדון ילדים, חדר כושר ומתחם ספא וגם מסעדה ובית קפה עם תפריטים מגוונים. הנה כל המידע שחשוב להכיר אודות המלון המפואר.

בית מלון לאונרדו ירושלים

בין רחובות עיר הקודש, ירושלים, שוכן לו מלון לאונרדו ירושלים, אחד ממלונות האיכות בעיר שמציע נופש קסום בקרבת אטרקציות רבות. המלון מציע בריכה גדולה, מתחם ספא ועוד כל מיני פינוקים שכדאי להכיר. אם אתם מתכננים נופש בעיר הקודש, הגעתם למקום המדויק, הנה כל הפרטים שצריך.

אין ספק, ירושלים היא עיר שלוקח זמן להכיר. לא מספיק טיול של כמה שעות בירושלים, מאחר שהעיר הזו טומנת בתוכה המון סודות קולינאריים, סודות ארכיטקטוניים וארכיאולוגיים, אפילו סודות היסטוריים ותנכיים. בשורה התחתונה, כדי לטייל בירושלים כמו שצריך וגם באמת להכיר אותה, חובה להתארח בה. וכשאתם מחפשים אחר מלון מומלץ בירושלים בקרבת אטרקציות רבות, מלון לאונרדו עונה על הדרישות.

מלון לאונרדו ירושלים לובי כניסה
לובי הכניסה ללאונרדו ירושלים

מה נמצא במלון לאונרדו ירושלים?

במלון תוכלו למצוא בריכה גדולה, כשמסביבה יש פינות שיזוף רבות ופינות הירגעות. אם תרצו, תוכלו להזמין לבריכה משקאות קלים, ארוחות קלות, משקאות אלכוהוליים ועוד. אם מלון לאונרדו מרגיש לכם כמו המלון עבורכם, כדאי לדעת שמחיריו הם אטרקטיביים. עבור לילה לזוג במלון לאונרדו תשלמו מחיר של החל מ-770 ₪ בממוצע. לא מאוד יקר, בהתחשב בפינוק שנהנים ממנו במלון הזה.

בדרך כלל, המחיר הזה מתייחס ללילה לזוג עם ארוחת בוקר. המלון הזה מתכתב באופן מושלם עם השפה האדריכלית של ירושלים. ירושלים היא עיר שמאופיינת עם בנייה של אבן ירושלמית, שבדרך כלל משלבת כל מיני מוטיבים עיצוביים של עץ וסוגי אבן נוספים.

העיצוב של לאונרדו ירושלים

המלון הזה מדבר באותה שפה עיצובית, שזה משהו שקשה לפספס כאשר נכנסים בדלתות המלון. המלון מעוצב בצורה מאוד מסורתי ובהתאם לצביון האדריכלי של עיר הקודש, כאשר הוא משלב אבן ירושלמית עם עץ, מתכת, חלונות קשתיים ועוד.

מבחינת הנופים, הם בהחלט יפהפיים, אבל יש לציין שמדובר בנופים אורבאניים. הנופים משקיפים אל העיר עצמה, ככה שאם אתם מחפשים אחר מלון בחיק הטבע של ירושלים, זה לא פה. מלון לאונרדו הוא מלון שנמצא בקרבה רבה לאטרקציות עירוניות כמו נחלה יהודה, שווקים והעיר העתיקה, אבל המלון מקורב גם למסלולי טיולים שונים.

מלון לאונרדו ירושלים חדרים

מיקומו של בית מלון לאונרד ירושלים

מסלולי הטיולים באזור של המלון כוללים מעבר בין נתיבים היסטוריים, שמשמעותם מאוד עמוקה בעיר. כמו כן, מלון לאונרדו בירושלים נמצא בקרבה רבה לאותם שווקים והעיר העתיקה, שם תוכלו לצאת לטיולים קולינאריים. טעים.

אם אתם בוחרים להישאר כל היום במלון, זו בהחלט אופציה טובה. תוכלו להנות מחדרי אירוח כפריים בעיצוב שלהם, אבל מודרניים בתחושה שהם משרים. כמו כן, יש לכם כאן סאונות רטובות ויבשות, ג'קוזי במתחם הספא, בריכות חיצוניות ועוד. אם אתם מעוניינים להזמין נופש במלון לאונרדו ירושלים, אנחנו ממליצים להזמין כ-חודשיים-שלושה מראש. כך תוכלו להנות ממחירים אטרקטיביים על חופשה בקיץ או בחורף.

מלון לאונרדו ירושלים בריכת שחייה
בריכת השחייה במלון לאונרדו ירושלים
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות