מלון פונדק רמון

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

חופשה מושלמת במלון פונדק רמון

אם יש משהו אחד ברור להגיד על האזור של מצפה רמון, זה שמדובר על אזור שהופך להיות קסום בלילות. כמות הכוכבים שתוכלו לראות ממרחבי מלון פונדק רמון, זה רק ההתחלה של הקסם שתחוו במלון הזה. הנה כל מה שכדאי לדעת על פונדק רמון, בו תוכלו להזמין חופשת נופש מדברית ייחודית באווירה פסטוראלית ומושלמת. 

על מלון פונדק רמון, כבר יצא לכם לשמוע? אז נכון, אנחנו לא עומדים לדבר כאן בהכרח על חופשת 5 כוכבים בלב המדבר, אבל אנחנו כן הולכים להציג בפניכם חופשה מדברית יוצאת דופן ומאוד אותנטית. לפני שנעמיק בכל רבדי המלון השונים ובפינוקיו הרבים, רק לרגע נדגיש שמדובר במלון "דירוניות" (דירות קטנות ומסוגננות). וכמו כן, המבנה הוא בן 4 קומות ואין בו מעלית, ככה שחשוב לדעת זאת מראש.

מלון פונדק רמון לובי כניסה

 

בית מלון פונדק רמון חוויה בלתי נשכחת במדבר 

מלון פונדק רמון בדרום הוא אחד מהמלונות הייחודיים בנוף המדברי של ישראל. המלון מציע מגוון דירוניות חמימות ואינטימיות והוא למעשה ממוקם מול נוף עוצר נשימה במיוחד של אזור מכתש רמון. אם אתם חובבים של טבע וטיולים מיוחדים, זה כמובן האזור המושלם בשבילכם. 

בניגוד למלון שחרות החדש, בית מלון בראשית או כל מלון בוטיק בדרום, כאן מדובר במלון צנוע יחסית, שהמחירים בו זולים הרבה יותר. המלון אינו מלון של 5 כוכבים, אבל הוא כן מלון אשר מציג חוויית אירוח מדברית מיוחדת באווירה "ספונטנית". יחידות האירוח כוללות חדר שינה, כמו גם סלון ומטבחון קטן.

זוהי חוויה מושלמת עבור משפחות וזוגות, אך ניתן למצוא במלון גם אנשי עסקים שמגיעים להתארח בטרקלין העסקים ובאולם ההרצאות למטרות אירוח ולמטרות עסקיות שונות. 

בית מלון פונדק רמון

מזמינים חופשה במלון פונדק רמון?

האם יש מבצעים במלון פונדק מצפה רמון?

מעת לעת, ניתן למצוא מבצעים והנחות, כולל המבצעים בעמוד הזה, אשר מתאימים ללקוחות ישראכרט ומספקים מחירים נוחים יותר. כמו כן, כדאי לבקר גם בעמוד הזה, שם תוכלו להתעדכן במבצעים של חופשות ברגע האחרון והנחות נוספות.

מה נמצא במלון פונדק רמון?

במלון תוכלו למצוא מגוון פינות הירגעות שונות, שמה שמייחד את כולן זו הפסטוראליות המדברית שנמצאת בכל פינה.  עבור מי שמעוניין להגיע לאזור כדי ליהנות מטיולים ייחודיים באווירה מדברית, אפשר למצוא כאן המון תעסוקה מסביב. 

תוכלו ליהנות מטיולי ג'יפים במגוון מסלולים היסטוריים עם משמעויות תנכיות. כמו כן, ניתן למצוא באזור טיולי סנפלינג וגלישה ממצוקים, רכיבה על גמלים במדבר, ליטוף אלפקות בחוות אלפקות ועוד. אם אתם חובבי הלילה והשעות הקטנות, אנחנו ממליצים על טיולי לילה במדבר. חוויה מדהימה שממש כדאי לשקול במידה ואתם מתארחים במלון פונדק רמון. 

ביקורות והמלצות על מלון פונדק רמון

כאשר מתארחים במלון, חשוב לקרוא מה כתבו עליו אורחים אשר ביקרו בו בעבר. הצוות של הוטליה ריכז בעבורכם ביקורות והמלצות על פונדק רמון וזאת על מנת שתוכלו להתרשם טוב יותר מהשהות הצפויה במקום:

BANGTAN TV•BANGTAN TV•
15:51 18 Aug 23
לא התחברתי לאוכל ואוכל זה אחד הדברים הכי חשובים בבית מלון, לכן שני כוכבים. שאר הפרמטרים והדברים- מצוין וכיף!!
Tzvi SternTzvi Stern
16:14 16 Aug 23
עידן ארפיעידן ארפי
07:57 11 Aug 23
כסאות מפורקים בחדר האוכל הובילו לתאונה. הבת שלי התיישבה על כיסא ופשוט צנחה לתוכו וקיבלה שפשוף עם מעט דימומים בשלושה מוקדים לאורך הזרוע שלה, המושב נמצא מוטל על הרצפה (והבת שלי לכודה בין מסגרת הכיסא אל הרצפה) ללא עדות לחיבור לכיסא, אף לא בורג שאולי נשלף מהעץ ונפל ארצה, פשוט הניחו את הקרש על הכיסא ויאללה יהיה בסדר. המלון מילא דוח תאונה/פגיעה ואנחנו החלטנו לא לתת למה שקרה במה לבכי מצד הבת שלנו והמשכנו לסדר יום. הרשלנות או האי תום לב לכאורה המשיך עד כדי שאף גורם מישרוטל לא יצר קשר. בנוסף, בכלל אין גורם בישרוטל לפנות אליו ובמוקד המכירות ביקשו שנשאיר הודעה למלון דרך האתר. נחמד.
VikVik VikVikVikVik VikVik
05:38 10 Aug 23
גסות רוח בקבלה של ליאת. צעיר, חסר השכלה. מינאל יוסי אינה נגישה למבקרים. גורי חתולים שנולדו בערוגה נגנבים על ידי עובדי המלון. מה אסור בחוק.
מלאכי אמסלםמלאכי אמסלם
19:20 09 Aug 23
אחלה מלון משפחתי חמים וקטן מחירים מצויינים רמת ניקיון מצויינת שירות מצויין מחכים כל קיץ ליסוע לשם
oren kaztiroren kaztir
23:11 02 Jul 23
המלון הוא סוג של שעטנז בין מלון לבין בית דירות.חסרונות:המלון ישן, אפילו קצת מעבר לישן, לא מתוחזק מעבר למינימום כמו דירה שכורה במרכז - דלתות סדוקות, חלונות שלא נסגרים, חלודה במקלחת.יתרונות:מחיר נוח ביחס למלונות אחריםחדרים מרווחיםמטבחון כולל כירה, כלי אוכל וכיור.בריכה מותאמת לילדים - לא עמוקה מדי ומאפשרת התפזרות לאורך כולה.באופן אישי שני דברים הפריעו לנו יותר מהכל:1. החדר שלנו מוקם מול החניה ושומעים הכל. אנשים שיושבים בחוץומדברים בטלפון, משאית זבל ב6 וחצי בבוקר, אפס בידוד -> מאוד הפריע לנו.2. ידיות הדלתות הן עגולות וניתנות לנעילה מבפנים. הקטנה שלנו נכנסה לחדר הורים, נעלה אותו בשנייה ולא הצליחה לצאת כי הידית קשה לתפיסה לפעוטות. היא מאוד נבהלה ולקח זמן עד שהצליחו לפתוח את הדלת כי משום מה אין מפתח לדלתות האלה אז צריך לפרוץ אותן עם מברג. לא ברור.... בסופו של דבר הדלת נפתחה עם ילדה קצת מבוהלת, לא הכי נעים.יש עוד כל מיני דברים מוזרים שאפשר לטפל בקצת מחשבה, אבל סה״כ התמורה לכסף סבירה פלוס, הצוות נעים ואני ממליץ להגיע למלון.
רומן פיינררומן פיינר
19:08 10 Jun 23
חייב לשתף שמדובר במלון מעולה מכמה בחינות:1. שירות ונכונות של העובדים לעזור לפתור בעיות וסתם להיות נחמדים . לא פגשתי בשום מלון בארץ!2.אוכל הרמה מעולה , מבחר מצוין ונקי. 3.בריכה גדולה מרווחת ומתוחזקת היטב. יש מלא מקומות ישיבה.4.מיקום -באמצע העיר ובו זמנית יש המון מקומות ישיבה ליד המלון נעימים ושקטים.5.חדרים -מה שמצפים מקבלים, מסודרים אבל כמובן שקצת שיפוץ היה משפר את החוויה.לסיכום, מלון מושלם ללינה וטיולים באזור, גם סתם לבוא עם ילדים לבריכה.החוויה האישית מאוד טובה !
Keti FalknerKeti Falkner
15:04 01 Jun 23
מקום קטן יחסית עם שירות אדיב, אוכל טעים ומגוון, יש בריכה, סאונה, חדר כושר קטן. נקיון החדרים טעון שיפורחשוב לציין שאין מעלית ולעלות לקומה הרביעית זה קצת מאתגר...לבית מלון אין חניה, חונים בחניה ציבורים בתשלום שסמוכה לבית מלון
js_loader

פונדק רמון חדרים

בעת הזמנת החדרים במלון פונדק רמון, עומדות לפניכם שלוש אופציות:

  • דירונית לארבעה אנשים: מתאים לזוג, שלושה מבוגרים או לזוג עם שני ילדים. בדירונית יש ספה שנפתחת למיטה זוגית וגם חדר רחצה עם אמבטיה, מטבחון מאובזר, ערכת קפה, מסך טלוויזיה, מגבות מטבח וכמובן WIFI בחינם.

דירונית לארבעה בפונדק רמון

  • דירונית לשישה: דירונית גדולה יותר שגודלה הוא 51 מ"ר. תמצאו במקום 2 חדרי שינה וסלון, פינת אוכל, ערכת קפה, מיקרוגל, כיריים, 2 מסכי טלוויזיה ומטבחון מאובזר עם פריטים נוספים. בחדר הילדים יש 2 מיטות נפרדות. החדר מתאים לזוג, לזוג עם שלושה ילדים וגם ל-4 מבוגרים.

דירונית לשישה בפונדק רמון

  • סטודיו לזוג: זהו החדר היקר ביותר שבית מלון פונדק רמון מציע. מדובר בחדר מפואר עם חדר שינה, חדר רחצה עם אמבטיה, פינת ישיבה, מסך טלוויזיה, כספת, ערכת קפה ורשת אלחוטית בחינם.

סטודיו לזוג בפונדק רמון

שם החדר גודל החדר (מ"ר) דירה מתאימה ל מטבחון
דירונית לארבעה 30 4 כן
דירונית לשישה 51 6 כן
סטודיו לזוג 21 2 לא

מועדון ילדודס שנמצא בתוך המלון של פונדק רמון

 

מידע נוסף על בית מלון פונדק רמון

בפונדק רמון תוכלו למצוא מועדון ילדודס מיוחד אשר נמצא בסמוך לבריכה של המלון, בו יש מגוון צעצועים, תיאטרון בובות, משחקי מחשב ועוד. מועדון הילדודס בבית מלון פונדק רמון נפתח כל יום החל מהשעה 10 בבוקר. בנוסף, במלון זה ישנה מסעדה בה תוכלו להזמין ארוחת בוקר וארוחת ערב, כאשר ארוחת הערב מוגשת החל מהשעה 7 בבוקר ועד השעה 10 בבוקר וארוחת הערב מוגשת בין השעות 18:30 ל-21:00.

ניתן לבלות גם בלובי של המלון, באחת מפינות הישיבה השקטות שנמצאות בו ולהזמין לעצמכם משהו קטן לאכול או לשתות מהתפריט החלבי במקום. הלובי פעיל בין השעות 11:00 ל-22:00 ובימי חמישי, תוכלו גם ליהנות מהופעה של אמן אורח.

פינות מרגוע לאחר יום של אטרקציות במדבר 

לאחר כל החוויות, הפעילויות והאטרקציות במשך היום, תוכלו ליהנות מבריכה קרירה בקיץ וחמימה בחורף. כמו כן, במלון פונדק רמון תוכלו למצוא גם סאונה יבשה ורטובה, מה שפשוט מושלם לסיום של יום.  בניגוד למלונות יוקרה שמתמחרים את האירוח בהם במחירים של 1,500 ₪ – 3,500 ₪ ללילה, מלון פונדק רמון מציע לכם אירוח מדברי בעלות של 500 ₪ ומעלה ללילה. 

אם אתם רוצים להזמין כאן נופש, יהיה כדאי להזמין אותו חודשיים שלושה מראש, מה שגם יאפשר לכם להשיג אולי מחירים טובים יותר. המלצה מאיתנו, אם אתם מגיעים לאזור, כדאי לבדוק לגבי טיולים ליליים הכוללים תצפית כוכבים במדבר.

לובי המלון של פונדק רמון מלונות במצפה רמון והנגב

אהבתם? שתפו!